Jump to content
Goran
Sedla

AR 159 "ti" (opet)

Recommended Posts

Hahah, nije daleko od toga. :lol:

Sreća pa neće još dugo, samo da otopli kako treba...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, knezevic76 said:

Seče krov i pravi kabrio emoji23.png
 

 

4 hours ago, shuxx said:

WOW, Cool ideja ;-)   ;-)

Iiiiššš sotone!!! :lol: Daću vam ja sečenje i kabriolete <_<

11 hours ago, shuxx said:

Šta joj radiš sa otopljenjem a da menja izgled...felne ?

Jes', planiram da menjam boju, da se dobije neki kontrast. Ne volim crne felne nikako, ne mogu da ih gledam očima, ma koliko dobro izgledale ili stajale na kolima...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jes', planiram da menjam boju, da se dobije neki kontrast. Ne volim crne felne nikako, ne mogu da ih gledam očima, ma koliko dobro izgledale ili stajale na kolima...
Crne felne na crnom autu su očaj, ne znam dal sam ikad video da nekom modelu baš čuče.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, znači nisam jedini koji tako misli. :thumbsup:

S'tim što ja mislim da crne felne generalno ne stoje ni na jednom autu/boji, a pogotovo ne na crnom autu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, knezevic76 said:

Crne felne na crnom autu su očaj, ne znam dal sam ikad video da nekom modelu baš čuče.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
 

Betmobil ?

 

Baš bi bio cool sa sivim alu felnama....xa...xa...xa

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Reacher Gilt said:

Zimski set? :P

Hahah, pa s'obzirom da sam vozio ovaj set celu zimu, može se tako reći :D

5 hours ago, Ivan said:

Vidis da je nesto zabagovao.

Mi vec navikli da nocu postavlja slike Alfi raskupusanih u paramparcad :P .

Pa kad samo noću i imamo vremena da radimo i kupusamo :lol:

Već smo i otvorili sezonu 

IMG_20250324_161453_083.jpg

IMG_20250324_161457_161.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nađoh jednu zanimljivu stvarčicu, novu, originalnu...i to u Iveco delovima. :lol:

 

IMG20250324125309.jpg  IMG20250324125321.jpg

 

IMG20250324125341.jpg  IMG20250324125456.jpg

Deo iz originala. Iveco kesa, Iveco part No, originalan deo za Iveco Daily kombi. A unutra, na samom čepu, Fiat logo i part No... :D

 

I nekoliko slika od vožnjice za vikend... :wub:

 

IMG_20250325_161841.jpg

 

IMG_20250325_161908.jpg

 

IMG_20250325_161938.jpg

 

Screenshot_2025-03-25-16-21-15-38_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpgIMG-20250325-WA0015.jpg

 

IMG-20250325-WA0016.jpg

Edited by Sedla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cep rezervoara je za sve modele kod fiata isti. Eventalno mozda ima razlika dizel/benzin... 

Ja sam za brava svojevremeno kupio i montirao cep sa kljucem koji sam inace prodavao za dukata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ma kakav Ducati, znaš ti pošto je to?!?

 

Moćni 1.6 twin spark. :D

Nagovorio maćehu da opet uzme Alfu, hvala Bogu dojadio joj onaj Peugeot i silne popravke na njemu. Nismo do sad imali auto u koji smo morali više da ulažemo. Lepo rečeno odavno ovde na forumu, francuski poluproizvod. 

A Alfu uzesmo od drugarice iz Gornjeg Milanovca, lepo sređena, još bolje održavana. Prošle godine uradila kompletan veliki servis, sad pre nego što smo uzeli auto uradila opet mali servis, u međuvremenu stavljeni novi amortizeri, sređeni farovi kod Stefija u XenonCartel-u, jesenas uzela glanc nove felne 15" i Kleber zimske gume, itd itd...mislim da nismo uopšte loše prošli. :thumbup:

IMG_20250314_190509_687.jpg

A ja imao u šteku ove Q2 felne sa skoro novim letnjim gumama, pa reko' aj da je častim... :D

 

IMG20250328152530.jpg

Edited by Sedla

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 3/28/2025 at 7:58 PM, Sedla said:

hvala Bogu dojadio joj onaj Peugeot i silne popravke na njemu

Koji Pug, koje godiste i koja motorizacija? Ako je rang cena kao ova 147 - tamo polovinom 2000-ih firma je u jednom turnusu kupila kompletnu turu voznog parka u Verano Motorsu - od malih 206, do 407. Svi su ubili po par stotina hiljada km i korisceni bez problema godinama. Jedina evidentna mana je bila zadnja torzija na 206 modelima. I jedan 407 je imao problem sa turbom (2.0 HDi 136).

Svi su naravno bili dizeli (tada 1.4 i 2.0), u to vreme najaktuelniji, a toliko su me odusevili sa lakocom voznje, obrtnim i potrosnjom da sam vrlo lako prelomio da pre 20 godina kupim svoj prvi CommonRail. Sto tih godina i nije bilo tesko, s obzirom kakvi su se krsevi od benzinskih motora generalno vecinom nudili.

Jos je Pug bio OK, cuven po svojim TU serijama benzinaca koji su, ako nista, bili pouzdani. Otisli su u *** :) tamo pre deceniju i po kada su krenuli sa VTi, pa THP, PureTech. Dok kod dizela par godina kasnije krecu tanusniji motori sa AdBlue. Da bi kompletnu pricu sa svojim motorizacijama i totalno uke*ali sa 1.5 BlueHDi, da danas ne bih gledao ni jedan PSA model par godina star.

 

Nadam se da ce se ispostaviti drugacije, ali taj zabarski Twins Park :D daleko od toga da se proslavio. Pored tipicnih bubica, varijatora i stvari koje prouzrokuje (gubitak snage u nizim i srednjim obrtajima, problem na remenu, zvuk cekicanja kao kod dizela), kakateristican je po visokoj potrosnji koju ni blizu ne prate vozne osobine (105 verzija bez varijatora bije opusteno 9l kombinovane, 120 i po 10l). Po gradu tek srce samo tako.

Pored obe 1.6 verzije, cak i 2.0 Twin Spark ima petobrzinski menjac sa prilicno kratkim prenosima. Tako da je "milina" za voznju pogotovo na autoputu. Vozio sam ranije 1.6 120, mislim da u 5. brzini ima skoro pa direktan prenos (danasnji benzinci u 6. brzini obicno imaju 0.7). Secam se da se na brzini kruziranja na AP dernjala na preko 4000 rpm, mozda i blizu 4500 rpm. Kao da vozis GP 1.4 8v :) , milina za usi i dzep, poredjenja radi moderni turbo benzinci se tu vrte na 2700 rpm. Neretki problemi sa lezajevima radilice cak i kod odrzavanih, uljna pumpa, strogo postovanje viskoziteta ulja i intervala zamene...

Nije ni cudo sto su iz tih generacija 147, 1.9 JTDm (8v/16v) bili ubedljivo dominantni po svim parametrima. Pouzdanost, performanse, potrosnja...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...