Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Evo i ovde da cestitam!

Zelim ti puno bezbriznih kilometara!

Odlican auto, stvoren za stazu i krivudave planinske puteve, da covek uziva u voznji.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros preveden i stavljene tablice i da registrovan je do januara.

Kao i skoro svi prijavljuje grešku na tabli zbog led svetala.

Sutra zakazana izrada daljinskog ključa. Danas bezuspešno lovim majstora da zameni ulje. Kod komšije  lakirera zauzeta dizalica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

SREĆNA KUPOVINA, :thumbsup:    :cheers:

 

Naravno bolje fotke uskoroooo

 

 i brat moj, snimi neki zvuk auspuha, za one paćenike kojima je Abarth nedostupan, ali žele da ga čujuuuuuuu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicann Abarth, jos u crvenoj boji! Top! Prosli auto(Grande Punto), mi je bio crven, i sto kazes razlika plastika/lim je i mene nervirala. Ali svakako sama crvena boja privlaci poznju, pogotovo kod policije:D  Da se lepo navozas .:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ga vozaš uzdravljui veselju!

Odlična boja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelep je, prava mera za jednog takvog mladića. Sad samo lagano, dok ne krenu krivine. :thumbup:

 

U zdravlju da se navozate! :cheers:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima!

Iz visokih obrtaja nekada zna da puca na auspuh a inače duuuubok bassss! Uživanje. 

IMG_20240320_095658.jpg

IMG_20240320_095732.jpg

Inače poručene su "ratničke boje" za njega. Ovako izgleda previše civilno.

Netko podetinji i pod stare dane.

Pod ratničkim bojama mislim na bele Abarth trake na vratima , škorpion na Boku i haubi. Dosta toga. Biti će aliexpres edition. Možda će ga netko svrstati i u gedora style!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Zvezdo said:

Pod ratničkim bojama mislim na bele Abarth trake na vratima , škorpion na Boku i haubi. Dosta toga. Biti će aliexpres edition. Možda će ga netko svrstati i u gedora style!

Nemoj samo da preteras pa da te i murjaci svrstaju na listu, cim izadjes iz svog registracionog podrucja :D .

I mene su po Srbiji znali da izvuku iz kolone, a totalno fabricki, samo spusten i zatamnjen crni Bravo Sport je bio u pitanju. Valjda ocekuju neku balavurdiju spremnu za trkanje unutra, sta li... Nista vise od provere dokumenata, "statusa" kod njih i gubljenja vremena, ali odmorio sam se od toga evo vec drugu godinu sa trenutnim autom. Bar je moje iskustvo takvo.

12 hours ago, Zvezdo said:

Gume 2022 godište GY all season odlične.

Planiras da ostavljas ili...? Slicice su sitne, pretpostavljam da su u pitanju Vector 4Seasons Gen-3 (trece generacije). Posto su GoodYear AS bas evidentno izvedene iz zimskih, narocito vazi za prethodnu Gen-2.

A ne znam koliko to ide uz Abarth (opet zavisno od toga za kakvu voznju ih planiras). U smislu da ces ih ostrijom voznjom leti vrlo brzo degradirati.

 

Pridruzujem se cestitkama, da uzivas kao mladic :) , puno bezbednih kilometara. Sa zadovoljstvom cu ispratiti buduce radove i iskustva iz eksploatacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ma turbo motor i lep zvuk nikako ne idu zajedno sem nekih bas budzevina i specificnih motora ali 90% stock turbaka je shit sto se zvuka tice ali dobro bar idu lepo.

 

Sto se nalepnica tice ja sam za neke diskretne, one trake sa strane abarth je max sto bih stavio i to verovatno ne bih u beloj boji vec crne, posto je crno crven auto pa sad ne bih jos neki kontrast drastican stavljao, mozda uz bele felne i beli stikeri ali meni se najvise svidja bez icega a recimo sa belim felnama.

 

18850-28odc6qqb1-whr.jpg

83f0932c77e77fd717b5afe6e44bc70e.jpg

skorpione vidim da mnogi vole i rade ali meni se ne svidja, pa vec se dovoljno vidi da je abarth na cepovima tockova, bedzevima na bokovima, napredi nazad, ali stvar ukusa. Volim i ja pod "stare" dane da personalizujem auto, sad da vozim npr. pezo 106 reli (koji mi je jedna od zelja) on bi bio totalno racing fazon sa napelnicama, kadicama i sl. ali opet svaki auto ima neku svoju pricu.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo upravo sam se vratio iz novog sada naravno partizanskim putem gde znam svaku krivinu napamet.  Ljudi ovaj auto prolazi kroz krivine kao pegla! Neverovatan osećaj. Koliko god brzo išao ne mogu ga zaneti a jedva sam uspio jednom čuti škripu guma. Rezerve su neverovatne.

U povratku sam okrenuo i još jednom prošao kroz tunel sa punim gasom i otvorenim prozorima! Kakav zvuk! Kao nekada moja Alfa sa boxer motorom.

Partizanski put ... Tek sad vidim odnosno osetim koliko je loš. Dva puta sam podom počešao asfalt. Opasno!

Od nedostataka na autu , užasava me škripa kočnica, nove su pločice i diskovi. Kažu majstori da ništa ne diram i da će prestati.

Led svetla, stalno prijavljuje grešku na tabli.morsm staviti otpornike.

Alarm odnosno sirena za nevezan pojas! Vežem se inače ali ovo ubija. Čekam dijagnostiku da isključim zvuk.

 

Urađen ključ u Novom Sadu, Gundulićeva ulica. 70e. 

IMG_20240320_111224.jpg

E sad još treba znak da se promeni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas sitnica, ali ako vec pakujes kljuc, imas bagatela na Aliju za 70 dindzi da zamenis te bezlicne, plasticne dugmice.

Uzimao sam sebi za bivsi Bravo:

On 10/29/2019 at 7:29 PM, Ivan said:

Lakse se vidi u mraku, ispupceniji deo izmedju dugmica, gumirani u odnosu na prethodne, na prvu sasvim lepo uradjeno:

 

291020196814.thumb.jpg.679ed1feeffa1e4e1b3a583f78d70448.jpg

 

Before & After:

 

291020196817.thumb.jpg.717fc948ce926fe2729b4d26c6e1f09f.jpg 291020196821.thumb.jpg.e1c35d29bbd14fecd5ac6c21d73ca974.jpg 291020196824.thumb.jpg.943cde4d6bbc5bb2ed7fe7d18ebd221c.jpg

 

 

57 minutes ago, Zvezdo said:

Koliko god brzo išao ne mogu ga zaneti a jedva sam uspio jednom čuti škripu guma. Rezerve su neverovatne.

I posle AllSeason gume nisu ni za sta :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grande punto odlicno lezi generalno i moj sport je pegla i ne mozes da ga bacis u kizanje sve i kad hocu a abarth verujem jos bolje, to je jedna od stvari koja mi se bas svidja kod ovog auta pa ga jos ne menjam a i mnogi su to rekli koje sam vozio a koji voze i bolje automobile pa ne leze tako dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan za sada sve ostaje kako jeste.

Moja želja i nekakav plan je da to bude vikend auto. E sad želje i realnost se razlikuju.  Želio bi da se maksimalno utegne i ostane u takvom stanju. Prioritet za sada mi je da napravim još jednu garažu samo za njega.

Sveta krava za sada ostaje jer nisam rešio da li ću opet u Holandiju ali kako stvari stoje ovde Leba za mene nema tako da nisam na čisto. 

Ako ne odem ja se inače puno ne vozim, a imati dva registrovana auta i motor za nekog tko godišnje pređe 3 do 5000 Km je veliki luksuz tako da ne znam.

Pasat je u top stanju i bilo bi ga šteta prodati a i šteta je da stoji i gubi na vrednosti. 

Kao što rekoh prioritet je garaža za Abartha a za to će mo otvoriti posebnu temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se pridruzim cestitkama. Da te lepo sluzi i jos lepse da se vozas! Zaista lep primerak Abartha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravi Abarth ,nekadašnji san ....prelep auto.Neka je sa srećom! Koliko vidim kupljen u Kragujevcu? Slike iz radionice ZM detailing .

 

Послато са 22101316G помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topina auto, ima ga moj drugar na gewindama, ne mozes ga zaneti u krivini, kao pegla je. Ali ima mana enterijer koji skripi, i tako te sitnice koje me smaraju kod tog auta. Ali svakako kad vidim cajgere gde pise Abarth odmah se sve zaboravlja. Cestitam na kupovini i puno kilometara bez brige sa T-Jet-arom, inace motor ima dobar zvuk po meni iako je mali turbak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel zna neko tacno koje su sve razlike izmedju Abarta i Tjet-a sto se tice motora (gde je dobio tih 35 konja) i ostalih mehanickih razlika posto su vizuelne ocigledne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nema razlike nikakve izmedju 155ks abarta i 150ks T-Jet, samo je razlika u mapi, drugaciji je delivery NM i to je to. Apsolutno sve ostalo je isto.

 

A izmedju 155ks abart i 120ks T-Jet je razlika u bregastama, vl37 vs vl36 turbo je razlika i to bi bilo to. Kvalitetniji su izduvni ventili na 155ks

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

E to me zanimalo znam da je turbo drugaciji na 120 konja a nisam znao za bregaste mislio sam da je mapa, sve u svemu kad pogledas kod abarta placas samo ime i malo vizuelnih detalja i to prilicno vise placas u odnosu na120 koji mozes da cipujes do tih 155 i dodje mu na isto sto se snage tice. Ili nrp u odnosu na Mito koji ima isti motor, kosta znatno manje, atraktivno izgleda (dobro za mene malo vise zenskast auto u odnosu na gp) i ne verujem da je losiji za voznju a ni po lezanju.

Da li ima nesto oko vesanja razlike u odnosu na obican grande Tjet?

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ga još gledao na dizalici ali što se ovjesa tiče u poređenju sa GP dizelom to su potpuno dva različita auta što se po ponašanju na putu oseti. Abarth ulazi u krivinu kao karting, limiti su jako visoki.

All season gume su na njemu i nisam ga uspeo zaneti. Dobro poznate krivine sam sa dizelom prolazio bokom,   Abartha ne mogu zaneti cimanjem volana i igranjem gasom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...