Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Meni je zadnji desni amortizer otisao, to se osecalo povremenim lupkanjem preko lezecih i sl. ali nista bitno, kad sam ga skinuo bas je bio los za razliku od levog koji je skoro pa odlican, sad sa novim nema razlike u voznji sem sto nema vise tog lupkanja.

Kupih i sajle rucne da zamenim al nikako da odradim, leva mi slabo reaguje a nije do klesta, verovatno se istegla sajla jer se bas ukosila na zatezacu

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Ivan said:

Poredis atmosferski i turbo motor iste kubikaze, pa naravno da nisu ni za u istu recenicu ;) .

 

Poredim samo utisak vožnje gde se auto u perfektno održavanom stanju ponašao kao da nešto nije u redu. 


EDIT: žao mi je što ovog nisam kupio pre prodaje EVA. Da mu poskidam sve što mi odgovara  :) Uspeo sam da skinem set rezervnog točka koji sam naknadno kupio i ostale su mi alu felne sa novim letnjim gumama. Bar nešto

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/14/2024 at 1:43 PM, OMP said:

kako to izgleda to i sta je nisam u toku??? daj neku fotku

Izvini sto si cekao, nikako da se setim da slikam.

U principu adapter sa baterijom koji se kaci na bananicu od aux-a. Prenos zvuka je odlican, kao da si nakacio na bananicu direktno. Adapter skines i napunis ili drzis na punjacu u kolima. 

IMG_20240222_153715.jpg

IMG_20240223_073030.jpg

Edited by Nikola 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites



Stigli svi delovi, čekam da mi majstor potvrdi termin. Jeftinija klasa. Sve ukupno 42000 dinara + ruke.

Prednji amortizeri
Šolje
Silen blokovi
Prednji diskovi + pločice
Nosač reket
Termostat
Zadnji amortizeri
Set zupčenja
Antifriz


Sve ovo za 42000?
Nadam se da si set zupčenja uzeo u kvalitetu.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

obzirom na proizvodjaca delova meni ovih 42 iljade deluje mnogo :) dobro tu je set zupcenja i termostat pojeo jedno 15k posto setovi u kvalitetu su oko 100e i termostat 30-50, inace ovi ostali poljski delovi su vrlo povojlni e sad kakvi su vreme ce pokazati ali vrsice posao.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene su tolike otišle da je ovo verovatno najjeftinija ponuda. Da sam uzimao nešto premium bilo bi 100 000 garantovano.

Dayko kaiš + pumpa 7800
Termostat 2900
To je iz Delmaxa jedino uzeto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji termostat si uzeo? Dayco mi se ne svidja kao opcija zupcenja, vazi za najgori na trzistu mnogi majstori ga izbegavaju, nisi uzeo pk i spaner pk? ja to nekako sve racunam u veliki servis zato i kazem 100e je u kvalitetu sve to a steta je ne zameniti kad se vec rastura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat je Calorstat. Samo je taj bio na stanju, oko njih baš nemam iskustva. uvek sam stavljao koji mi ponude i svi su bili ok.

PK će biti uzet takođe. Nije bilo na listi pa sam ga zaboravio kad sam kupovao.  Doduše kaiš na autu je kao nov, moguće da je skoro menjan kada je rađeno oko turbine. Za razliku od zupčastog koji se vidi da je mator. 
A za Dayco se ne sekiram mnogo, imao sam ga i ranije. Neće on kod mene preći ni približno koliko može realno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro mada dayco je imao reklamacije i na malim km sta znam par majstora koje znam ga ne ugradjuju.

Calorstat je Vernet odlicni termostati.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok ne dođem na red u servis za ovo mehaničko sređivanje, polako sam sređujem razne elektronske "paranormalne aktivnosti" koje sam zatekao u autu a koje su posledica budženja.

Problem zadnjeg grejača i brisača rešen prespajanjem prekinutih žica u prelazu sa karoserije na zadnja vrata. Takođe prespojeno i prekinuto crevo za prskalicu.  Masa je malo pojačana i sad se brisač ne pali sam od sebe. Ništa strašno, sve reživo za pola sata. Ovo sam do sada radio na svim autima koje sam ikad imao.....


Dalje, krenuo sam da vidim šta se dešava u volanu obzirom da imam upaljenu lampicu jastuka i ne rade komande. Simptomi špulne.
 

Prvi šok, neko ranije nije umeo da skine jastuk već je prorezao rupu na volanu sa zadnje strane da bi došao do opruga, a onda odnazad zalepio ukrojen komad kože da se ta intervencija ne bi primećivala na prvi pogled.

Drugi šok. Svi konektori u volanu su isečeni i uklonjeni, samo je nekim horor konektorom povezano da radi sirena. Tu nisam ništa dirao samo sam na prvi pogled utvrdio da do volana ne dolazi masa. Moraće da rade elearn da utvrdim gde se šta povezuje propisno. Pa ako budem imao sreće, možda sve proradi i bez skidana špulne. (neće proraditi)


Ja sam namenski uzeo auto duplo ispod cene jer je neodržavan, ali nisam očekivao ovakve brljotine, koje su zapravo lako rešive. Sad je teže vratit sve žice gde treba nego popraviti izvorni kvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/23/2024 at 9:23 AM, OMP said:

Dayco mi se ne svidja kao opcija zupcenja, vazi za najgori na trzistu mnogi majstori ga izbegavaju

Kod mene je na prvom velikom servisu majstor stavio bio Dayco, nikakav problem pa je i drugi put opet stavljen Dayco. Ne znam da se iko žalio na njega do sad. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sitni ali ne tako nebitni radovi završeni skroz danas.

Žabice gepeka ručne izrade, odštampane od ABS plastike. 

Popravljeno svetlo gepeka.

Popravljen treći stop.

 

U fazonu sam "home made", čak je i spojnica između starog i novog creva rucno pravljena. Metalni distancer sam brusio na improvizovanom strugu, koji sam napravio od bušilice :)

 

 

 

 

 

IMG_20240225_174408.jpg

IMG_20240225_170127.jpg

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko nekog zanimaju, ovo su cene delova koji i dalje čekaju na ugradnju:

Amortizer prednji 3688 x2

Amortizer zadnji 2220 x2

silen blok 800 x2

Diskovi 6700

pločice 2100

 

Nosač motora 2150

Zupčasti set 4560

pumpa za vodu 3250

termostat 3220

šolja amorzizera 3500 x2 



termostat mi je naplaćen više, sad sam primetio kad sam prekucavao, kada sam zvao telefonom bio je 2900 :D. Ista cena šolje i amortizera.....

 

 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja pre neki dan uzeo nosac motora (kosku) za jedan grande 1900din akron

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mašina sutra ide na servis, jedva stigoh na red. Toliko sam se namučio oko prespajanja žice za zadnji grejač da sam na kraju vukao 30 metara produžnog kabla da bih uključio Weller lemilicu. Vetar koji non stop pirka toliko je hladio Lidl lemilicu da nije bilo moguće ni lepo nakalaisati žicu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunce ti kalaisano ! :)

 

Imam negde neku rusku iz '80, dobra za biceps... :D

Nego, ti reče samo osnovno sređivanje, a ono ispade prava igranka.

Al' zato kad se zavrti turbina, sve te patnje dobiju svoj smisao. :thumbup:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kud ćeš osnovnije od amortizera i kočnica :D. Samo pravimo da bude ispravan, ne za izložbu.  Nije neko ulaganje samo se nakupilo neodržavanje. A realno može i ovako, pojačaš mjuzu i nemaš pojma da nema amortizera ni šolja. 

Od korisničkih stvarčica rešio sam svu elektroniku osim komandi volana i desnog  retrovizora koji je iz nekog razloga prestao da radi, ali to me ne sekira mnogo. Možda se nikad i ne nakanim da sredim.



Potrošnja za sada kida, predpostavljam da će malo da se smanji kad legne novi termostat obzirom da je temperatura mahom ispod polovine skale.

32 minutes ago, Reacher Gilt said:

 

Al' zato kad se zavrti turbina, sve te patnje dobiju svoj smisao. :thumbup:

 

 

 

Taman će izaći sve oko 2000 evra, mozda malo više. Toliko sam prvenstveno i hteo da ga platim ali čovek odmah oborio cenu bez da se cenkamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na bordu je očekivana 10/100  ali mi se čini da mi je prebrzo pojeo pola rezervoara. Malo sam se vozikao po gradu i do posla, doduše sve  vreme u slabozagrejanom motoru Na otvoren put je izašao samo jednom i skroz se ohladio tako da nisam dalje hteo da vozim. 

 Možda mi se samo čini. U subotu će biti gotovi svi servisi pa će moći lepo da se isproba.

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je po bordu 9-10 ali realno je 10ka cist grad i to je to, event 9 leti ali ne moze manje tj bar u mom slucaju manjeg grada mozda u BG moze zavisno kojim putem se vozi. Sad npr. na bordu pise 8,5 ali tu je 85% grad i 15% magistralni put

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas je trebalo da preuzmem mašinu ali neplanirano je potrebno zameniti i semering radilice, koji danas nemamo na stanju tako da vozim tek u utorak. Majstor nece zupcasti da montira na masno, i to je javio telefonom. Jako korektno od njega, jer verujem da bi mnogi to zgovnali tako bez upozorenja. 

Inace prvi put radim u tom servisu na preporuku. Zemljačka veza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...