Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Zamenio ulozak, sad kad otkljucam kljuc ostaje na cepu, moram valjda da ga zakljucam da bih ga izvukao, ali mislim da tako i treba. Kad sam ga vec cackao rekoh da stavim nesto umesto one trake koja mi je pokidana. Razmisljao o tankoj zici, nekom jakom kanapu i nadjoh neku gumicu. Provukao je, zakacio negde na vratanca, jeste ruzno al trajace dok je prvi pumpadzija ne pokida :) Te sad videh ove snimke sa Yu Tuba i da se ne kaci gde sam ja zakacio a i da neki mali klinovi drze onaj ostatak pokidane trake. :(  Parkirao sam pored zive ograde, kad ga budem pomerio poksacu bolje da namestim, mozda i da zamenim gumicu nekom trakom. 

viber_slika_2024-03-15_13-48-43-639.thumb.jpg.a786923492a5eccf7b9cfa2d72d4ee6b.jpg viber_slika_2024-03-15_13-48-43-849.thumb.jpg.9e2b5c060b0010aa2432c80cda846f08.jpg viber_slika_2024-03-15_13-48-44-061.thumb.jpg.1b6661ce597365d98a3784c182122a56.jpg viber_slika_2024-03-15_13-48-44-279.thumb.jpg.f610622416820fcb089137ca4737c19e.jpg viber_slika_2024-03-15_13-48-44-493.thumb.jpg.2b031994a5cdf5d7565f076b145a299f.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

+1

1 hour ago, city said:

Te sad videh ove snimke sa Yu Tuba i da se ne kaci gde sam ja zakacio a i da neki mali klinovi drze onaj ostatak pokidane trake. :(

Imas i moj DIY na forumu, samo se ta dva klina poguraju necim ostrijim i izlaze napolje:

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Danas sam uhvatio vreme da krenem u čišćenje plastika u vozilu. Auto je zapravo prljaviji nego što sam očekivao. Po dubinskom pranju sedišta prljavština na plastikama je došla do izražaja više nego ranije.

Tabla je za divno čudo bila u najboljem stanju. Malo krpa i sprej za tablu i to je to. 

Najveći problem je srednja konzola koja je zapravo bila za poveaćanje. Ne znam šta su sa njom radili i šta su prosipali po njoj ali ja uživo nisam video prljaviji auto do sada. Ravne površine su naizgled ok ali u svakom spoju plastike nalazi se štroka. Prvo sam krenuo da je vadim šrafcigerom dok mi se nije smučilo.... Odlučio sam da skinem kompletnu srednju konzolu i operem je u kadi sa četkom i toplom vodom. 
Rasklopio sam i naslon za ruku i njegove plastike oprao u kadi, a sunđer očetkao i oprao praškom za veš.
 

Na ručnoj kočnici i menjaču je bio sloj prašine od gotovo milimetar i ja sam posumnjao da je auto bio potopljen i da je to zapravo MULJ, ali srećom nije... samo je prljavo tamo gde je stvarno moguće zaprljati. Ispod tapacirunga i plastika je sve kao novo.
Ispod menjača sam pronašao opuške, kutiju papirnih maramica i račune za gorivo iz Italije 2017, nemam pojma kako su ih tu ubacili uopšte..... Očigledno je da je auto zapušten kod kod njih a da je kod nas samo nastavljeno.... Teorija da su jedino Italijani gori od Srba što se tiče održavanja sad dolazi na videlo :D

Ako stignem sutra, nastavljam detaling zadnje klupe i gepeka. Tu nema mnogo za brisanje. Sve u svemu ovo postaje pristojan auto u kome me neće biti sramota provozadi nekoga. Žena kaže da bih mogao nekad po kući nešto da očistim ovako detaljno kao auto

Meni nije jasno da neko kupi sporting mašinu a da je ostavi u ovakvom stanju. Kao da je karavan kog koristi zidar pa ga zaprašinja cementom i alatom :D

 

 

 

 

 

 

 

image.thumb.png.bcd7543c95093ec15f99b26ac35a948d.png      image.thumb.png.7cf9bcfbb193488a25b1781b1bd2a320.png


@OMPBio si u pravu za dubinsko. Zadnje sedište posle sušenja bilo gore nego pre..... Sve ispreskakano. Reklamirao sam, prvo su mi rekli da nisu mađioničari da skinu sve fleke, ali kad sam poslao sliku odmah su poslali drugu ekipu da sredi. Generalno pogrešio sam uopšte što sam uzimao ove mobilne perače, oni rade na termin i kad završe idu..... Nisu dorasli ovako ozbilnjih intervencija već da očiste već dobroodržavan auto na brzaka.....  Za ubuduće znam....

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nisu madjionicari al umeju da napate iako ne skinu fleke, ccc, pa mora da se trlja i koriste hemije nece samo od sebe ali njih to izgleda mrzi ili stede materijal ili sta god, ocigledno ne peru prljava kola pa na cistim uzimaju pare, to je ono sto ja stalno pricam danas svako misli da ume da radi dubinsko, da polira, ditejluje itd. ali nije to bas tako lako kako izgleda na YT. 

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/16/2024 at 8:20 PM, stex_pb said:

Kao da je karavan kog koristi zidar pa ga zaprašinja cementom i alatom

Ja sam u solunu video Stelvija sa oborenom zadnjom klupom punog alata i lepka za keramiku!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nista bez bar 16ica, po meni mozda i idealne....ja skoro probao 17 original ali mi se nisu svidele kako cuce posto imaju veci ET od mojih 16, nisam postgao nikakav wow efekat sto se izgleda tice a mozda i ono najbitnije je znatno tvrdji auto koji mnogo vise oseca svaku neravninu pa sam odustao od kupovine.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Gde li su tasteri za sirenu :D Ima za sedista pena neka u obliku spreja sa cetkom na vrhu , lepo skida iskreno a zaboravih kako se zove .... zelena metalik neka ambalaza ... samo istrljas pustis da se osusi i usisas , onako povrsinski blago ...

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tasteri u kesi u gepeku. Skinuti lepo da se očiste pa nikako da ih vratim. A čuo sam za te pene, kažu da su okej kod prosečno zaprljanih auta.



Elem noćas sam imao prvu havariju na prvom putovanju van grada. U vožnji se gotovo trenutno raspao ležaj točka. Prvo je počeo da blokira a onda da melje. Ako namotaš u krivinu puca ko na ratištu. Da bi se vratio do kuće morao sam da raskačim ABS senzor jer je potpuno pobrljavio i uključivao isti za vreme vožnje. 

Sve sanirano jutros kod mog majstora. On tvrdi da je auto nekad naleteo na rupu, da je ležaj napukao i da se juče samo raspao, obzirom da se nije čulo hučanje u vožnji niti je primetio pri prošlom servisu trapa. Na toj strani amortizeri su bili takođe napukli tako da je verovatno u pravu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na temi o klimi sam tražio pomoć oko rešavanja problema ali me ovog puta zapalo da ja budem taj koji rešava a drugi gledaju. 

Dijagnostikom utvrđeno da se pritisak freona popenje do 29 bara i tu izbaci zaštita. Za to vreme ne upali se ventilator na hladnjaku. Ispitano je kolo za paljenje kompresora a zatim sam krenuo u ispitivanje kola za paljenje ventilatora.
Obzirom da je sve redom bilo ispravno, došao sam do reostata hladnjaka koji je bukvalno izgoreo.
image.thumb.png.c81024a799ea62ff02ae1e1d1ca4f8bd.png
 

Reostat se nalazi ispod boce za vodu, nije ga problem skinuti samo je problem naći gde se nalazi, jer se ne vidi dok se boca ne skine.

image.thumb.png.519849c2af4b6473ca2f056a8c3dcd0c.png

Najveći problem je bilo ispitivanje kola jer sam imao Elearn verziju za obični GP 1.4 čiji hladnjak ima dve brzine i dva releja i ništa se nije poklapalo dok nisam našao šemu za T-jet sa 3 releja i tri brzine. Jedan relej spaja direktno u najveću brzinu dok ostala dva spajaju kroz reostat.


Možda se nakanim da napravim temu kako ga zameniti malo detaljnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Mijailović P. said:

@stex_pb 

Jesi li siguran da ima tri (3) brzime ventilator?

Mislim da grešiš. ;)

Postoje dve različite šeme upravljanja ventilatorom sa jednostrukim i dvostrukim otpornikom. Jedan relej pali direktno najbržu, dok druga dva releja prespajaju jedan ili dva otpornika za još dve brzine.

 

Šema sa dva releja ima samo jedan otpornik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put cujem da neki auto ima 3 brzine ventilatora... Koliko znam svi fiati imaju 2 brzine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noviji automobili (poslednjih desetak godina) nemaju "brzine" ventilatora, vec ECU kontrolise koliko treba da se vrti tj. koji procenat brzine od minimalne do maksimalne... i ko ce to da popravlja kada crkne.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni ja nisam čuo ali šema kaže drugačije.


Šema sa 3 releja i "otporničkim nizom" za T jet

image.thumb.png.7ba9e99a66d3cc995b01be9cbec71723.png
 

Šema sa dva releja i jednim otpornikom za atmosferce.

image.thumb.png.c63bdbc19f4e4691c8904d7f389b3a7e.png

 

@Dashšto prosto kad može komplikovano. Najbolje zameniti ceo auto kad crkne kontrola ventilatora :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Uz napomenu da ovo ispod vazi samo za T-Jet modele proizvedene do oktobra 2008. Znaci ulazna godista.

Iza toga svuda ide standardan ventilator sa 2 brzine.

 

Untitled0.thumb.png.6ce4da59b55462fd6a0f691c19cb00e9.png Untitleda.thumb.png.732382bf289a34ba418acbce406ecb27.png Untitled.thumb.png.67bd3fc0bc26acaeae53dd5b321d07e5.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...