Jump to content
FAS Goran
ChobbyNS

Delta 1.4 Tjet-Batmobil

Recommended Posts

Map senzor stavljas obican ili onaj sa EsseEsse zeleni? On je oko 100e koliko znam? Obican je oko 20e

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/31/2024 at 8:39 PM, ChobbyNS said:

...Druga novost je da sam upecao garrett 1446...

 

A ja se kanim danima da ti ponudim T25   :)   Eno ga čami u podrumu već par godina, kvalitetno remontovan i upgrade-ovan, ušuškan u puckavu foliju...

 

Bolje ovako kako si krenuo, lakše, brže, sigurnije   :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Map senzor stavljas obican ili onaj sa EsseEsse zeleni? On je oko 100e koliko znam? Obican je oko 20e

Mislio sam taj sa 170hp da stavim. Pretpostavljam da mu je granica veća nego na mom i da neće bacati grešku?

 

Negdje sam pročitao da crijevo od ulja odgovara sa Fiata 500L kad se stavlja Garret turbina.

Juče sam se s mirdzom dopisivao na ARCS, kaže da imam sve sto treba za montazu, dobio sam sve cevi uz turbo. Treba da mi stigne i izduvna grana, usisno crevo i map senzor pa može da se krene u radove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radovi su krenuli juce.

Naravno, ne bi mene postedelo problema pa je jedan brezon ostao slomljen u glavi.

Ono sto je dobro je sto izduvni deo stare turbine nije pukao kao ni izduvna grana, bar po recima drugara a i po slikama tako deluje.

Kaze drugar da nije bas sraf na sraf, ima malo prepravki oko cevi za vodu i ulje ali uspeo je sve da resi u radionici tako da su prepravke izgleda lagane. Svakako kad saznam vise, napisacu ovde u temi.

Map senzor od 3 bara sa multiair pase, isti je dzek, samo mora u mapi linearizacija da se odradi kasnije.

Treba i da se produzi kabl od starog recirkulacionog ventila koji stoji kod mene blizu leptira a na ovoj turbini je na usisnom kucistu, dzek i ventil su isti tako da nije strasno, moj cu ukinuti i zatvoriti rupu na usisnoj cevi.

Evo i par slika pa se javljam kad se privede kraju.

IMG_9439.jpg

IMG_9430.JPG

IMG_9431.JPG

IMG_9440.jpg

IMG_9435.JPG

IMG_9432.JPG

IMG_9434.JPG

IMG_9436.JPG

IMG_9437.JPG

IMG_9438.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj sliku izduvne grane sa obe strane, bas cudno da mu je citav izduvni deo a posebno grana... E sada da li je lepo vozen pa se nikada nije pregrejavao ili je neki drugi faktor ne znam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A čekamo i ime, prezime, jmbg, krvnu grupu, telefon, adresu, visinu, težinu, boju kose i koje pivo voli majstor koji hoće da se drnda sa tim...   :)

Da i mi zakažemo istu operaciju kad se tvoja privede kraju   :wub:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je juče upaljen, tako da se bliži kraj radova :D

Strugar je zavržio prirubnicu tako da je ostalo da se završi down pipe i auspuh do kraja i to je to.

Prepravljen je i džek do  blow off senzora i nabačeno crevo usisa.

Iskočili mi od drugara i prednji diskovi zimmermann pa sam i to uzeo, trebaće malo bolje kočenje svakako :D

 

 

1DAA25C8-E9C0-4FA3-9374-C3C7609D25F2.JPG

21B258A1-3294-42BC-A34A-8E2C5CD6BDEE.JPG

746A7D8C-719B-4577-B001-B7F449E86518.JPG

IMG_9503.jpg

Edited by ChobbyNS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta je završena i preuzeta :D

Zadovoljan sam kako je sve urađeno, pedantno i kulturno.

Ostaje da se ovih dana mapira auto i da vidim gde sam trenutno po pitanju performansi.

Svakako mi je u planu u skorije vreme ubacivanje veceg interkulera sa 2.0 mjet, dizni sa 170 MA i nekog otvorenog usisa.

 

 

9CB5E3CE-2C95-4C9F-9121-3C217A576953.jpg

B0E9F9E0-9407-4340-A9FB-D21DE3A6F8A1.jpg

B0742F4D-92FF-4015-AA70-32CDB2A96260.jpg

IMG_9912.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te kapice metalne koliko su lepe tako isto mogu haos da ti naprave. Cesto zapeknu toliko da se ne mogu odvrnuti vec se moraju seci. Imaj to na umu, mozda ne bi bilo lose staviti malo neke masti na navoj ili neceg drugog kako ne bi zapekli/zavarili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene zanima da li si nosio dizne na proveru i da li znas nekoga ko ih cisti u ultrasonicnoj kadi? Posto ako ih saljem i ako piskaju hocu da ih ocistim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nosio sam kod drugara u trio servisu u NS. Kaže da nisu bile loše ali smo ih preventivno očistili već kad se radi svašta okolo da ne ostane to neurađeno a nije cifra bila nikakva.
Juče smo probali da ocitamo fabricku mapu preko obd ali nije moglo tako da danas skidam računar pa će se na stolu morati ocitati i upisati mapa.
Ovako kako jeste turbo puni 0.9 bar maksimalno a auto ide jako lepo, obzirom da turbo može slobodno da se odvrne do 1.6 bar trebalo bi da bude ozbiljna razlika u snazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja je cifra ako nije tajna? Da li su radili proveru nakon ciscenja dizni? Da li si osetio neku razliku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije hteo ništa da naplati, častio sam ga 3 crvene, ne znam koja je cena iskreno.
On kaže da ih je testirao i da sad rade odlično a razliku nikakvu nisam primetio, ni u voznji ni u potrošnji.
Verovatno da nisu bile uopšte loše i nije bilo potrebno čišćenje ali kažem, kad se radi dosta stvari gre’ota da se to preskoči.
Veceras mi stiže računar pa ću javiti kako ide auto a sto se tiče valjaka i merenja to će malo pričekati, ispucao sam se dobro do sad s parama a ide i registracija uskoro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i dva snimka. iz kabine i malo vatre iz auspuha :D

Potegao sam se to prvo vece sa mitom qv koji je mapiran, uradjen mu je izduv i downpipe i otvoren usis.

Brzi je mito ali ne nesto drasticno, verovatno taman za onoliko za koliko je laksi :D 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko mi je čudno da čujem Deltu koja ima bilo kakav zvuk. :D

Nekako otkad je vozim vidim je kao auto za kruziranje i uzivanje ali svakako ova tvoja lepo ide i čuje se. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni Realno je overkill ovakav zvuk, ne ide auto bas toliko dobro da bi se toliko dernjao. To je za prvu ruku a u planu mi je neki lonac da to utiša i ulepsa malo zvuk
U principu delta kad se spusti, stave distanceri i ova felna uz tamna stakla i otvorenu panoramu jako lepo izgleda i nije sramota da malo zvuka bude na auspuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...