BaneJ 300 Posted May 5, 2022 (edited) Ovaj model mi je bio veoma interesantan, oduvek. Ali (uvek ali) nikako da se pojavi nešto vredno pažnje. Samo pogledajte klipove po Yt-u kako se izvlači iz snega, blata ili kako savlađuje klizave terene Ozbiljan 4x4 ( TorsenC ) koji nema elektronskih i hidrauličnih komponenti - čista mehanika. Kuriozitet je da ovakav pogon koristi i Audi na svojoj Q seriji. Napred ozbiljne kočnice - Brembo 330 mm. a nazad takođe ozbiljni diskovi 276 mm. Legenda kaže, da je Alfa poželela da ponudi tržištu svoj odgovor na SUV klasu ali da nisu imali odgovarajući pogon. Obratili su se matičnoj kući i dobili 4x4 pogon od Lancia Delta Integrale modela. Da ne dužim, auto je u top stanju sve na svom mestu, malo pređenih km. Urađen kompletan servis svega što je trebalo i nije trebalo. Novi svi diskovi, pločice itd. Motor 1,9 jtd sa 150 ks i fabrički bez klapni, fabrički bez dpf-a, samo egr koji radi svoj posao za sada dobro pa nemam nameru da ga diram. Vešanje skoro novo. Kardan i krst besprekorni. Pogon daje savršen osećaj sigurnosti. Proban je odmah na porodičnom putu do Tare, preko Užica i Kremne. Prosečna potrošnja, lepo natovarenog auta bila je 5,6 i to sa radom u mestu u kolonama. Ovako ga gledaju ostali vozači na putevima Kožni enterijer očuvan, bez komentara... Ovako se krije kada ne želi da bude viđen Malo po noći i bespućima Tare I naravno, Plaćem je malo, pa, malo više od proseka ali sam zadovoljan. Edited May 5, 2022 by BaneJ 20 Dzimbo, shuxx, Grafit and 17 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10884 Posted May 5, 2022 Odlično izgleda, volim karavane, još ako ima dodatni klirens...lepota Srećno , da te dobro služi, a ti ga malo doteraj... 1 BaneJ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted May 5, 2022 odlican,super izgleda 1 BaneJ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted May 5, 2022 Bas je dobra, cestitam. 1 BaneJ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted May 5, 2022 (edited) Hvala, ostalo je da zamenim gume, pošto je Švajcarac tražio doplatu još 800 CHF za potuno nove letnje gume Conti na alu felnama. To je u redu sa njegove strane ali nisam bio siguran 100% šta kupujem, mislim na auto, tako da sam odustao a sada vidim da sam pogrešio jer su 4 krštene all season gume u dimenziji koja meni treba oko/preko 80,000 din. Sve u svemu, prodavac je bio max. iskren i pošten, sve je kako je i rekao, ali to sada vidim. Tako da ostadoh kratak za Pefkohohori Tires. Inače zaboravih, auto je 2006. godište sa pedantnom servisnom, i 157 000 km. Ovo je presudilo, pored još nekoliko momenata, prilikom kupovine .... Edited May 5, 2022 by BaneJ 6 Bokesh, MS PK, shuxx and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gagy.GM 59 Posted May 5, 2022 Odlicna makina 1 BaneJ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted May 6, 2022 Bas dobar primerak , zadnje vreme gledam na oglasima 156 Q4 nekako mi sad taj auto privlaci paznju i jos vise ako je pogon od Delte integrale , da te lepo sluzi i da se sit navozas. 1 BaneJ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted May 8, 2022 Hvala, evo pre sat vremena sam se vratio sa vikend avanture bez struje, neta itd. Prespavao noć u šatoru uz vatricu pored auta, nisam mogao da se odvojim , bilo malo smrzavanje i nešto kiše. Ovaj rad .. Ide Alfa bolje nego što sam očekivao. 2 shuxx and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted May 9, 2022 Lep auto 1 BaneJ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted July 4, 2022 (edited) Posle Tare, Cera, Avale i još nekih nižih lokacija, osvojen je i Zlatibor sa okolinom. I prirodno okruženje Ravnopravno na buldožder Nisam Alfista ali auto je stvarno lep Edited July 4, 2022 by BaneJ 8 darkman14, Nikola031, shuxx and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 943 Posted July 4, 2022 Odlicna je Alfica. Drugar ima istu samo je neka tamno zelena boja i bas sam se odusevio zimus kuda je sve izvlacila iz snega 1 BaneJ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted July 4, 2022 Alfa 156 restyle je donela baš onaj osvežen wow efekat. Ono sve je isto ali i nije, bolje je, agresivnije... Tačno ono što je falilo inicijalnoj verziji. Još ovako malo podignuta, taman za poželeti. 1 BaneJ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted July 5, 2022 A je l' može ovdi da se upakuju dva kreveta i šatorsko krilo...? p.s. Kako kažu "klinci" : Izuva koliko je doobra! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DenysX 0 Posted July 5, 2022 Zanimljiva opcija Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted July 5, 2022 @ Mijailović P. Bila je opcija da se preklopi zadnje sedište a za krovni nosač veže manja tenda, kako se to danas kaže a inače, ispravno nazvano - šatorsko krilo. Pa da se druga dva kraja zakaće za metalne nosače a oni pobodu u zemlju i zategnu kanapima. Tako dobijam dremku za dve osobe + natkriveni prostor sa jedne strane auta kao zaštita od sunca ili slabije kiše. Videćemo, za sada žena kaže - minimum *** sa obaveznim internetom a nomadski život u autu nije joj ni pod razno. Meni je ovo prava stvar: Ili ovako nešto 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted July 5, 2022 Skroz mi se sviđa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted July 6, 2022 13 hours ago, BaneJ said: ...Ili ovako nešto Ovo mi je prava kineska reklama, nadstrešnica za hladovinu a oni sede na najjačem suncu Od hlada ni H Inače, stvarno su dobre te opcije gde krovni nosač ima rolo tendu. Samo malo smisla kod mkt-a... 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted July 6, 2022 Izgleda da su ispred njih neki reflektori (parabola) ili električni, sudeći po senkama. Pre par godina u Porto Koufu, video sam žabara sa Tojotom hilux kako razvlači sličnu tendu i posle par dana ponovo kako sedi sa porodicom po podnevnom suncu i svi nasmejani, uključujući i psa. Ovo je bilo više kao ilustracija Inače, probao sam nešto slično, davno na Tasosu, samo sa drvetom i hladom u blizini i može da se preživi. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted July 7, 2022 Taj model je davno napravljen i oduvek mi privlači pažnju. Sa veoma blagim faceliftom taj auto može biti veoma moderan. VW grupa to radi već 40 godina i po rezultatima veoma uspešno. Još malo da se podigne, ubace ogromni točkovi i unutra neka ekrančina od multimedije i eto novi model! Tako rade skoro svi osim glupih Žabara. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted July 7, 2022 3 hours ago, Zvezdo said: Još malo da se podigne, ubace ogromni točkovi i unutra neka ekrančina od multimedije i eto novi model! Tako rade skoro svi osim glupih Žabara. Jeste, a sve to na C1 platformi Bravo/Brave, Maree i Multiple . A cak i ta platforma je bila samo varijacija Type Two, na kojoj su isli originalni Tipo, Alfa 145/146... Lybra i 156 su koristile modifikaciju te stare C1 platforme, koju su zvali "Type Two Rev 3" - duze medjuosovinsko, modifikacije za vesanje... I da je moguce , Bog te pita kako bi se to ponasalo na savremenim testovima, modernije platforme su bile sve izdrzljivije, bezbednije, sa novim materijalima, lakse, veca nosivost, veca sirina, forsirala se sve veca modularnost... Prva sledeca ozbiljna platforma bila je C2 - razvijena bukvalno "od nule", zajedno sa Magna-Steyr, prvi ju je koristio Stilo (zbog toga i gomile elektronike su onoliko i pukli na razvoj). A iza toga su na identicnoj bili i Nuova Bravo/Delta, dok je jos novija Compact platforma bila varijacija C2 i krenula je na Giulietti. Dok je naslednik 156, tj. 159 isao na preteskoj Opelovoj GM Premium platformi (uz koncept Insigniu, Breru,...). Mislim da je na kraju samo Alfa otisla u produkciju sa njom, a upravo ta teska platforma se uvek navodila kao jedna od najvecih mana tog auta i njegovih performansi (uz Opelove menjace). 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted July 8, 2022 (edited) Pošto sam vozio/posedovao sve navedeno od italijanskog programa (a i još više drugih) mogu da kažem iz ličnog iskustva da su noviji automobili iz nižeg a neretko i iz srednjeg segmenta sve jeftiniji i lošiji iz ugla kupca koji to koristi i vozi. Naravno, proizvođači na sva usta hvale svoje kreacije ali posle kraće vožnje vidi se da nije to ono što se očekivalo. Između Libre i Stila, tehnološki napredniji Stilo nema šta da traži. To je obična ljuljaška na većim brzinama, o katastrofalnoj završnoj obradi i nekim besmislenim rešenjima neću ni da pričam. Prvo što sam primetio u vožnji jeste jeftina greda pozadi. Libra, što je brže gazim kao da se više lepi za put (zaleže) i savršeno je stabilna na velikim brzinama a opet izvanredno udobna. Libra je daleko ispred Stila, na žalost u skoro svim aspektima. Kompletnu proizvodnu liniju Libre su otkupili kinezi i to je razlog zašto je auto prestao da se proizvodi 2005. Stilo je doživeo restilizaciju koja je urađena sa još jeftinijim materijalima koji su lepši na oko i to je sve oko čega se Fiat potrudio - cost cutting. Odlično poznat koncept u proizvodnji svega pa i automobila. To što se kod nas kao polovan prodavao, to nema smisla komentarisati. Ovde je Golf II neprežaljen od velike većine. Koga briga za napredna rešenja koja je Fiat primenio u Stilu kada to vozaču pruža malu satisfakciju u vožnji. Žabari su mogli da zadrže kvalitena rešenja iz svih verzija i nadograde to u domenu estetike i imali bi ozbiljne konkurentne modele, ovako, brljali su u prazno i došli u situaciju da Tipo, model namenjen manje platežno sposobnim tržištima, sada dovlače u Evropu i nude kao novi model. Dovoljno je da se podigne hauba novog Tipa i Libre, Stila ili Alfe 147/156 i da se vidi menadžment kablova, creva u motornom prostoru kao i uotrebljene materijale a naročito šelne na crevima. Zvezdo je u pravu, žabari su pogrešili u strategiji novih modela i to se sada vidi. Sa druge strane Alfa je sa Gujom i Stelvijom pokazala da uči na greškamai ganja samo gornji segment a niže kategorije napušta. Edited July 8, 2022 by BaneJ 2 1 PremieRacing, Reacher Gilt and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted July 8, 2022 (edited) Alfa 156 nije na nivou Libre ali sam odlučio da uzmem Crosswagon jer je: 1. cena pala dovoljno da nije veliki udar na budžet 2. proizvodio se paralelno sa 159-kom, ( 156 je prestala 2004. god.) 3. poslednja restilizovana serija Inače a 4x4 pogon Lancia/Alfa je top, evo u odnosu na najžešću konkurenciju: Edited July 8, 2022 by BaneJ 2 shuxx and Markoni Bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted July 8, 2022 (edited) Ovo je baš sa 156 Q4 Crosswagon Koliko SUV modela može ovo da izvede? Edited July 8, 2022 by BaneJ 2 moron and Markoni Bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted July 8, 2022 Za ovakve akcije sposobniji su Oktavija skaut ili A6 allroad quatro nego li tzv SUV-ovi jer su to auti pravljeni za ovako nesto, kao sto je i ova Q4. Pogotovo sto se sada mahom prodaju sa prednjim pogonom samo. Moderni SUVovi su pravljeni samo da mozes da najases na visi ivicnjak 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites