Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Odlično izgleda, volim karavane, još ako ima dodatni klirens...lepota

 

Srećno , da te dobro služi, a ti ga malo doteraj... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hvala,

ostalo je da zamenim gume, pošto je Švajcarac tražio doplatu još 800 CHF  za potuno nove letnje gume Conti na alu felnama.

To je u redu sa njegove strane ali nisam bio siguran 100% šta kupujem, mislim na auto, tako da sam odustao a sada vidim  da sam pogrešio jer su 4 krštene all season gume u dimenziji koja meni treba oko/preko 80,000 din.

Sve u svemu, prodavac je bio max. iskren i pošten, sve je kako je i rekao, ali to sada vidim.  Tako da ostadoh kratak za Pefkohohori Tires.

 

Inače zaboravih, auto je 2006. godište sa pedantnom servisnom, i 157 000 km.

 

Ovo je presudilo, pored još nekoliko momenata, prilikom kupovine ....

 

AAA.thumb.jpg.0b6d0ed735fbc9f37375114ba1144237.jpg

 

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas dobar primerak , zadnje vreme gledam na oglasima 156 Q4 nekako mi sad taj auto privlaci paznju i jos vise ako je pogon od Delte integrale :wub: , da te lepo sluzi i da se sit navozas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala,

evo pre sat vremena sam se vratio sa vikend avanture bez struje, neta itd. 

Prespavao noć u šatoru uz vatricu pored auta, nisam mogao da se odvojim :lol:, bilo malo smrzavanje i nešto kiše.

Ovaj rad ..

 

AAAAA.thumb.jpg.c6d1d19128e577ab860fb572b481771d.jpg

 

Ide Alfa bolje nego što sam očekivao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Posle Tare,  Cera, Avale i još nekih nižih lokacija, osvojen je i Zlatibor sa okolinom.

 

C7ccc.thumb.jpg.ea87c6af71a70def5ee9ecae637375e0.jpg

 

 

C6ccc.thumb.jpg.6be01bde8a58a8dcf9ac00d6e61fc791.jpg

 

xxcz.thumb.jpg.5a4d9db3e2e9febcb72a8607df08cc0b.jpg

 

I prirodno okruženje

 

IMG_20220703_121450.thumb.jpg.e71741407ef3bf3ae3c691648079b972.jpg

 

Ravnopravno na buldožder

 

xcx.thumb.jpg.68737998f3998b2ba8fa195e1c315358.jpg

 

Nisam Alfista ali auto je stvarno lep

 

cvf.thumb.jpg.31c3abf0fb666d15249ef85bf3e121de.jpg C2ccc.thumb.jpg.0ec07c6429bc0271cd1de341afb1b785.jpg C3ccc.thumb.jpg.257ce2c46eabbd4c1521cd66551eb888.jpg

 

 

 

 

 

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicna je Alfica. Drugar ima istu samo je neka tamno zelena boja i bas sam se odusevio zimus kuda je sve izvlacila iz snega :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa 156 restyle je donela baš onaj osvežen wow efekat. Ono sve je isto ali i nije, bolje je, agresivnije... Tačno ono što je falilo inicijalnoj verziji. 

Još ovako malo podignuta, taman za poželeti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mijailović P.

 

Bila je opcija da se preklopi zadnje sedište a za krovni nosač veže manja tenda, kako se to danas kaže a inače, ispravno nazvano - šatorsko krilo. Pa da se druga dva kraja zakaće za metalne nosače a oni pobodu u zemlju i zategnu kanapima. Tako dobijam dremku za dve osobe + natkriveni prostor sa jedne strane auta kao zaštita od sunca ili slabije kiše.

 Videćemo, za sada žena kaže - minimum *** sa obaveznim internetom a nomadski život u autu nije joj ni pod razno.

 Meni je ovo prava stvar:

 

AAA14.thumb.jpeg.5120c5fb67803f0e9c9e91811bf23026.jpeg

 

Ili ovako nešto

 

AAA12.thumb.jpg.c94793b723c9c26e528742a9346e8c18.jpg  AAA13.thumb.jpg.1c4af3e2a96cb69bec61874ce0ff2996.jpg  AAA11.thumb.jpg.f84c0fd3e5197e1309040e4b5c1dffe5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, BaneJ said:

...Ili ovako nešto

 

AAA12.thumb.jpg.c94793b723c9c26e528742a9346e8c18.jpg

 

 

Ovo mi je prava kineska reklama, nadstrešnica za hladovinu a oni sede na najjačem suncu    :rofl:  Od hlada ni H   :rolleyes:

 

Inače, stvarno su dobre te opcije gde krovni nosač ima rolo tendu. Samo malo smisla kod mkt-a...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da su ispred njih neki reflektori (parabola) ili električni, sudeći po senkama.

Pre par godina u Porto Koufu, video sam žabara sa Tojotom hilux kako razvlači sličnu tendu i posle par dana ponovo kako sedi sa porodicom po podnevnom suncu i svi nasmejani, uključujući i psa.

Ovo je bilo više kao ilustracija

 

Inače, probao sam nešto slično, davno na Tasosu, samo sa drvetom i hladom u blizini i može da se preživi.

 

tasisXX.thumb.jpg.d6e01fce2aa5c39c85269a0ee55f29da.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj model je davno napravljen i oduvek mi privlači pažnju. 

Sa veoma blagim faceliftom taj auto može biti veoma moderan.

VW grupa to radi već 40 godina i po rezultatima veoma uspešno. 

 

Još malo da se podigne, ubace ogromni točkovi i unutra neka ekrančina od multimedije i eto novi model!

Tako rade skoro svi osim glupih Žabara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Zvezdo said:

Još malo da se podigne, ubace ogromni točkovi i unutra neka ekrančina od multimedije i eto novi model!

Tako rade skoro svi osim glupih Žabara.

Jeste, a sve to na C1 platformi Bravo/Brave, Maree i Multiple ;) . A cak i ta platforma je bila samo varijacija Type Two, na kojoj su isli originalni Tipo, Alfa 145/146...

Lybra i 156 su koristile modifikaciju te stare C1 platforme, koju su zvali "Type Two Rev 3" - duze medjuosovinsko, modifikacije za vesanje... I da je moguce :) , Bog te pita kako bi se to ponasalo na savremenim testovima, modernije platforme su bile sve izdrzljivije, bezbednije, sa novim materijalima, lakse, veca nosivost, veca sirina, forsirala se sve veca modularnost...

Prva sledeca ozbiljna platforma bila je C2 - razvijena bukvalno "od nule", zajedno sa Magna-Steyr, prvi ju je koristio Stilo (zbog toga i gomile elektronike su onoliko i pukli na razvoj). A iza toga su na identicnoj bili i Nuova Bravo/Delta, dok je jos novija Compact platforma bila varijacija C2 i krenula je na Giulietti.

Dok je naslednik 156, tj. 159 isao na preteskoj Opelovoj GM Premium platformi (uz koncept Insigniu, Breru,...). Mislim da je na kraju samo Alfa otisla u produkciju sa njom, a upravo ta teska platforma se uvek navodila kao jedna od najvecih mana tog auta i njegovih performansi (uz Opelove menjace).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pošto sam vozio/posedovao sve navedeno od italijanskog programa (a i još više drugih) mogu da kažem iz ličnog iskustva da su noviji automobili iz nižeg a neretko i iz srednjeg segmenta sve jeftiniji i lošiji iz ugla kupca koji to koristi i vozi. Naravno, proizvođači na sva usta hvale svoje kreacije ali posle kraće vožnje vidi se da nije to ono što se očekivalo.

 

Između Libre i Stila, tehnološki napredniji Stilo nema šta da traži. To je obična ljuljaška na većim brzinama, o katastrofalnoj završnoj obradi i nekim besmislenim rešenjima neću ni da pričam. Prvo što sam primetio u vožnji jeste jeftina greda pozadi. Libra, što je brže gazim kao da se više lepi za put (zaleže) i savršeno je stabilna na velikim brzinama a opet izvanredno udobna.

Libra je daleko ispred Stila, na žalost u skoro svim aspektima. Kompletnu proizvodnu liniju Libre su otkupili kinezi i to je razlog zašto je auto prestao da se proizvodi 2005. Stilo je doživeo restilizaciju koja je urađena sa još jeftinijim materijalima koji su lepši na oko i to je sve oko čega se Fiat potrudio - cost cutting. Odlično poznat koncept u proizvodnji svega pa i automobila. To što se kod nas kao polovan prodavao, to nema smisla komentarisati. Ovde je Golf II neprežaljen od velike većine.

 

Koga briga za napredna rešenja koja je Fiat primenio u Stilu kada to vozaču pruža malu satisfakciju u vožnji.

 

Žabari su mogli da zadrže kvalitena rešenja iz svih verzija i nadograde to u domenu estetike i imali bi ozbiljne konkurentne modele, ovako, brljali su u prazno i došli u situaciju da Tipo, model namenjen manje platežno sposobnim tržištima, sada dovlače u Evropu i nude kao novi model. Dovoljno je da se podigne hauba novog Tipa i Libre, Stila ili Alfe 147/156 i da se vidi menadžment kablova, creva u motornom prostoru kao i uotrebljene materijale a naročito šelne na crevima.

 

Zvezdo je u pravu, žabari su pogrešili u strategiji novih modela i to se sada vidi.

 

Sa druge strane Alfa je sa Gujom i Stelvijom pokazala da uči na greškamai  ganja samo gornji segment a niže kategorije napušta.

 

 

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Alfa 156 nije na nivou Libre ali sam odlučio da uzmem Crosswagon jer je:

1. cena pala dovoljno da nije veliki udar na budžet

2. proizvodio se paralelno sa 159-kom, ( 156 je prestala 2004. god.)

3. poslednja restilizovana serija

 

Inače a 4x4 pogon Lancia/Alfa je top, evo u odnosu na najžešću konkurenciju:

 

 

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za ovakve akcije sposobniji su Oktavija skaut ili A6 allroad quatro nego li tzv SUV-ovi jer su to auti pravljeni za ovako nesto, kao sto je i ova Q4. Pogotovo sto se sada mahom prodaju sa prednjim pogonom samo. Moderni SUVovi su pravljeni samo da mozes da najases na visi ivicnjak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...