Jump to content
FAS Goran
stex_pb

Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v

Recommended Posts

Evo ti broj od coveka 0642828588 Pedja se zove ( Presa ) u Mirijevu je covek. Objasni mu sta ti se desava i verujem da ce on ispregledati to kako valja i ako je do instalacije verovatno ce i resiti. Ako nista drugo , znaces na cemu si. Ako on ne moze, uvek mozes kod Mice u Dimitrija Tucovica, oni ce i tri dana da gledaju ako treba. Naravno i ako nije do instalacije razumljivo je da ce svi naplatiti svoje vreme. 

@stex_pb

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno je neko već predlagao, a zar ne može da se jednostavno zameni motor i metne običan 1.4, bez MA ?

 

Naravno nakon što pogleda još neko, kao recimo ovi ljudi koje je predložio @werp690 ,kao zadnja opcija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa može al isplati li se to na puntu raditi. DA se maltretiraš. nije samo motor prebaciti nego i sve kompjutere. Skuplja pita.....

To je bilo lagano raditi na "analognim" autima..prepakuješ golfa dvojku sa benzinca na dizela za popodne. :)

@werp690gde je Pedja u Mirijevu?

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skuvaš jaču kafu, baciš sve na papir, pa vidiš gde si.

Nije punto ne znam kakva svemirska tehnologija, možda bi cela ta igranka koštala manje od nove MA.

I rešio bi se potencijalnih sličnih frustracija dok je auto kod tebe.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bez problema moze da se ubaci Tjet jer su manje vise isti motori samo ovaj nema MA, cak mislim da i oko instalacije nema mnogo da se cacka ali ...????

Def treba ispregledati sve oko struje, mozda neka glupost zeza, ako i to nije onda jbg nemas mnogo opcija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može bilo šta da se uradi samo koliko je to finansijski isplativo na ovom autu. Padala mi je na pamet čak i samo zamena glave motora običnom 16V ako uopšte paše. Al sve u svemu, ja se time ne bih bavio. Već sam jednom radio prepakivanje VW sa GTI na karburator, još pre 15 godina.  Najverovatnije će ga zameniti neki klot grande ili slična klasa, da imam za grada i da vozim dete u vrtić. 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako moze samo glava da se prepakuje to je najbolje i najjeftinije resenje onda dobijes klasican Tjet, ja se ne bih puno razmisljao ako je to moguce to ne moze skupo da kosta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laicki bih rekao da uz promenu hardvera mora da se menja i kompletan softver, a to je isto glavobolja, naci sve i naci nekoga da to odradi i koliko ce kostati. Nije nemoguce ali bi bilo pozeljno da to jedan majstor odradi po sistemu kljuc u ruke :)

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OMP said:

Pa ako moze samo glava da se prepakuje to je najbolje i najjeftinije resenje onda dobijes klasican Tjet, ja se ne bih puno razmisljao ako je to moguce to ne moze skupo da kosta

Ja nisam turbo, već atmo.  :D Morao bih dobro da se raspitam šta bi tu od elektronike moralo da se menja, da li su ista ožičavanja, da li su isti senzori, dizne. Obavezno novi ECU.

 

 

33 minutes ago, MS PK said:

Laicki bih rekao da uz promenu hardvera mora da se menja i kompletan softver, a to je isto glavobolja, naci sve i naci nekoga da to odradi i koliko ce kostati. Nije nemoguce ali bi bilo pozeljno da to jedan majstor odradi po sistemu kljuc u ruke :)

Sent from my SM-A346B using Tapatalk
 

JA bih rekao da se menjaju kompletni motorni računari. MA ima veću instalaciju, ceo jedan bunt kablova od ECU do MA jedinice

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je l si bio kod Brane u Vranicu?

Po meni je bolje da ga prodas u takvom stanju ispod cene, nego da se petljas sa zamenom motora i ostalim komplikacijama. Posle toga ga sigurno nikome neces prodati za neke normalne pare.

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, stex_pb said:

Ja nisam turbo, već atmo.  :D Morao bih dobro da se raspitam šta bi tu od elektronike moralo da se menja, da li su ista ožičavanja, da li su isti senzori, dizne. Obavezno novi ECU.

 

 

JA bih rekao da se menjaju kompletni motorni računari. MA ima veću instalaciju, ceo jedan bunt kablova od ECU do MA jedinice

Zaboravih da je tvoj 105 a ne 135 ali dobro glava je valjda ista 16v i Tjet, raspitao bih se ja dobro oko toga

32 minutes ago, dekirs said:

Je l si bio kod Brane u Vranicu?

Po meni je bolje da ga prodas u takvom stanju ispod cene, nego da se petljas sa zamenom motora i ostalim komplikacijama. Posle toga ga sigurno nikome neces prodati za neke normalne pare.

Nece ga ni sad prodati u ovakvom stanju sem za neke bas smesne pare sto je opet bez veze

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav.
Negde sam pisao, ali meni su 2022. zamenili MA jedinicu na motoru 1.4 TB 99kw. Na oko 130.000 km je pocela da pravi problem. Cas hoce, danima radi dobro. Cas nece, pa svaki dan po vise puta zeza.

Ustanovljeno je da nije mehanicki kvar tako da nema popravke, ciscenja i ostalih pokusaja.

Ono sto je prednost kada zamenis je sto dobijas noviju verziju, tj. verziju koja nema te probleme kao prva generacija. Znaci neces misliti vise o MA. Cak je ta verzija koju ti ugrade bolja i od druge, tako kazu.
Narucili iz Italije, stigla, zamenili i od tada presao vise od 35.000 km bez ikakvih problema.

 

A inace, mislim da nije bas dobro voziti sa cilindrom koji cas radi, cas ne.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekirsČuo sam se telefonom sa gospođom koja je "operater" kod Brane,  ponuda za reparaciju je oko 50 000 dinara po cilindru. Kad čuju da je Evo, uzdahnu. Kolateralna šteta jeftinog automobila osakaćenog preskupom komponentom. Takođe bio sam i kod Siniše na Senjaku koji se bavi sa MA. Ista situacija.
Već je bio na oglasima, zovu nakupci, hoće na kilo :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je jedan cilindar i da Brana daje garanciju da ce to funkcionisati kako treba ja bih ga odradio i odmah na oglase po malo jacoj ceni

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, dennnis said:

Pozdrav.
Negde sam pisao, ali meni su 2022. zamenili MA jedinicu na motoru 1.4 TB 99kw. Na oko 130.000 km je pocela da pravi problem. Cas hoce, danima radi dobro. Cas nece, pa svaki dan po vise puta zeza.

Ustanovljeno je da nije mehanicki kvar tako da nema popravke, ciscenja i ostalih pokusaja.

Ono sto je prednost kada zamenis je sto dobijas noviju verziju, tj. verziju koja nema te probleme kao prva generacija. Znaci neces misliti vise o MA. Cak je ta verzija koju ti ugrade bolja i od druge, tako kazu.
Narucili iz Italije, stigla, zamenili i od tada presao vise od 35.000 km bez ikakvih problema.

 

A inace, mislim da nije bas dobro voziti sa cilindrom koji cas radi, cas ne.

 

 

ja sam odustao od velikog ulaganja u auto koji realno vredi 3000 evra, cena je više nego bezobrazna. Pritom moj auto već ima noviju MA jedinicu jer je 2014.godine ista zamenjena, što se vidi po serijskom broju. Auto ima tek 160 000km a dva puta ima isti problem? MA tehnologija PROPO.


 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, OMP said:

Da je jedan cilindar i da Brana daje garanciju da ce to funkcionisati kako treba ja bih ga odradio i odmah na oglase po malo jacoj ceni

Zato sam tražio polovan MA, zamenim i prodam kao ispravan. Niko neće da ih rasparuje od motora a i cene su znatne. Ako neki i rasparuje proda ih isti dan, moraš baš da naletiš.

Obzirom da je toplo, ponovo vozim, auto se ne buni na toplo. Po nekad malo secne. Kad je mraz zeznuto je upaliti. 



A zanimljivo je da su svi kod kojih sam tražio polovan MA tražili da im moj neispravan prodam ako budem menjao.

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, stex_pb said:

ja sam odustao od velikog ulaganja u auto koji realno vredi 3000 evra, cena je više nego bezobrazna...
 

Cena 2022. nije bila tolika. Ne mogu bas tacno da se setim koliko, ali imam racun, garanciju, itd...

 

Da, ali od tada ulje menjam na 7-8000, jer verujem da je stradala od svajcarskih intervala zamene na 25.000 (tako pise u servisnoj).

Edited by dennnis

Share this post


Link to post
Share on other sites

065 6388 812 neki auto otpad za Fiat, Alfu u Mladenovcu, veliki je mozda imaju.

8235 611 Fiatov servis isto u Mladenovcu, ima i polovnih delova pa pitaj

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, dennnis said:

 

 

Da, ali od tada ulje menjam na 7-8000, jer verujem da je stradala od svajcarskih intervala zamene na 25.000 (tako pise u servisnoj).

Naravno da je to glavni razlog stradanja ali ne zbog svajcaraca nego zbog pridrzavanja onog sto fabrika propise a fabrika cesto pogresi, u tvom slucaju fabrika je propisala zamenu ulja na 30.000 sto je bolesno, tacnije preporuka je na 15 ali obaveza na 30 i naravno tamo njih boli kita da se cimaju nego menjaju kad mora. Za moj auto je na 20k zamena isto glupost

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro nisu cekali zadnji cas i kod mene je menjano na 15k isto iz CH sto je po meni neka krajnja granica bez obzira na kvalitet ulja i nacin voznje a 10k je optimalno samo sto tamo niko nece da razmislja o tome (sem zaludjenika poput nas ali prosecan covek i vozac jok), kupe nov i rade kako je fabrika propisala sto je i normalno do nekle, sta ima ja da bijem glavu sta je bolje a sta ne ako je neko pametniji od mene to proracunao , konstruisao i napisao da tako treba i to bi trebalo da bude realno u normalnom svetu ali kakvo je vreme doslo vise se nikom ne treba verovati.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minutes ago, stex_pb said:

Zato sam tražio polovan MA, zamenim i prodam kao ispravan. Niko neće da ih rasparuje od motora a i cene su znatne. Ako neki i rasparuje proda ih isti dan, moraš baš da naletiš.

Obzirom da je toplo, ponovo vozim, auto se ne buni na toplo. Po nekad malo secne. Kad je mraz zeznuto je upaliti. 



A zanimljivo je da su svi kod kojih sam tražio polovan MA tražili da im moj neispravan prodam ako budem menjao.

Da li si ih mozda pitao sta rade sa tim starim jedinicima koje otkupe? Da li je neko mozda dao odgovor..? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...