Jump to content
FAS Goran
Dale

VW Tiguan TSI 4motion

Recommended Posts

@djunis82 ranije pasat i u pocetku tiguan kod Dace u Kaludjerici, po preporuci, a zadnje vreme u F4 u Mirijevu, u lokalu gde je nekada bio Tika. F4 mi je poznat i od ranije dok su bili na pocetku Visnjice, a otkad su u Mirijevu mi je super sto mi je blizu i odem peske do kuce dok rade. Preporuka za oba majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Dale said:

@djunis82 ranije pasat i u pocetku tiguan kod Dace u Kaludjerici, po preporuci, a zadnje vreme u F4 u Mirijevu, u lokalu gde je nekada bio Tika. F4 mi je poznat i od ranije dok su bili na pocetku Visnjice, a otkad su u Mirijevu mi je super sto mi je blizu i odem peske do kuce dok rade. Preporuka za oba majstora.

Pomislih da je nešto bliže u odnosu na Šimandli :)
Ovi mi deluju ozbiljno, samo, cimanje mi do tamo.
AS Stevanović treba 2-3 sedmice unapred zakazivanje, a za Stojanov u Vojvođanskoj ne znam još

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo veci uzorak Km za prosecnu potrosnju. Napunio rezervoar, resetovao Km krajem decembra i pre neki dan opet napunio do vrha, pogledao Km, sabrao sve litre koje sam sipao i prosek ove zime je 8.8. 

Presao sam 2666Km i sipao 235.6l goriva.

Oko 1000Km je bio auto put, 5-600 magistrala i ostatak po BG relacije od po nekoliko Km nekoliko puta dnevno.

Inace u decembru uradjen mali servis na 10 hiljada Km, opet bez dolivanja ulja, ali je nivo na sipci bio izmegju polovine i minimuma.

Dihtung poklopca lanca malo pusta i masni motor, ali nije nista hitno, mozda saceka i promenu lanca nekada jer je od promene presao oko 60K Km.

Inace nam se nije dalo da imamo neki normalan sneg na Tari za docek, tek malo simbolicno...

 

20240128_234204.jpg

Screenshot_20240203_233126_Calculator.jpg

20240102_003800.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Dale said:

Inace u decembru uradjen mali servis na 10 hiljada Km, opet bez dolivanja ulja, ali je nivo na sipci bio izmegju polovine i minimuma.

 

To je potrošnja ulja od znatno ispod 0,1 litar/100 km, tako da je to - NIŠTA !!!

6 hours ago, igor0511 said:

Lepo je kad vozis 4x4 pa se ustvari radujes losim uslovima za voznju :lol:

 

To je najveći problem sa AWD vozilima. Bar u početnom periodu posedovanja. Ja sam se mnogo više puta u životu uglavio sa AWD, nego sa 2WD. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahha verujem. Ja vec smisljam gde probati 4x4 tako da su velike sanse da uradim isto :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se 4x4 za 30.000km ukljucio 3 puta da znam da se ukljucio
Jednom na snegu pri parkiranju uz neko snezno brdo i to sam ga namerno forsirao da probam kako radi i dva puta na moru u pesku
Verovatno se ukljucio jos koji put ali ja toga nisam svestan

 

4X4 po snegu isto koci kao i 2X4 pa je oprez obavezan bolja vuca bolji grip u krivinama znaju da zavaraju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno ne znam kako se zaglaviti sa 4x4 osim ako se ne nasuces negde ili eventualno sa letnjim gumama po blatu ili pesku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomeras granice iz ne znanja, prkosis fizici, jednostavno ne znas da koristis, mislis da su svemoguci a vecina su u tom svetu veoma i losi realno ali opet bolji od onih sa jednom vucom i tako..

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja neki avanturista niti vozim ovaj auto u nekim zahtevnim uslovima. Nije namenjen za terensku voznju i zao mi je da ga akam i provlacim kroz granje neko i sl. Osecaj sigurnisti i bezbriznosti u svakodnevnici mi je najveci plus. Pasat me nervirao sto je nizak(verovatno nizi nego fabricki jer je "legao"), dugacak i sto sam u vise prilika morao da nalazim ugao ili da odustanem od nekog silaska u dvoriste, garazu ili sl, Brinuo se ako odem negde u neko selo ili na neku plazu, ne mogu da se okrenem jer je dugacak, a ako ga popnem negde, on zakaci itd. Ovde je zivot laksi i sve te normalne prepreke su lakse. Zena sedne sa decom i ode kod ujaka u posetu i ne nema straha i ne mora da ostavi auto nedge pa da dolaze po njih jer do tamo ne moze nizak auto. Zadnjih nekoliko Km i nema asfalt. 

E, da, kada manevrises u ulici, ne ides branikom do ivicnjaka, nego tockovima jer si dovoljno visok za sve normalne ivicnjake i napred i pozadi. AR 159 je nocna mora za to, dugacak, a prednji branik nizak, ne smes da ides ni iznad kosih ivicnjaka negde. 

IMG_20230216_143537.jpg

Edited by Dale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tako gledano da, najvise zaglavljenih vozila imaju najbolje 4x4 pogone, jos su i dodatno odignuti i imaju iskusne vozace.

Jer takvi idu na dzipijade i razne nemoguce terene da pomeraju granice i onda se zaglave pa ih izvlace itd.

:D

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad se setim svojevremeno, sa Mitsubishijem krenem da se qrčim u okolini Bora, ušao u neko blato jer sam hteo da ga doteram do samog kopa, da vidim kako to izgleda. Neko lepljivo blato, imao sam 10 cm tog blata na točkovima, gume prestale da vrše funkciju, izvukao sam se na iskustvo, pogasio sam sve sisteme i uključio lock. Doduše nije bio Pajero ili L200 u pitanju nego ASX ali istina je da mi je posedovanje pogona dalo neku lažnu sigurnost da ne mogu da se zaglavim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tako sa Leonom nisam dosao nigde ni blizu zaglavljivanja :D Bio nizak, vuca na 2 tocka i jos nisu ni dimenzije guma idealne za sneg.

Ali zato sam maksimalno izbegavao svaku mogucnost da upadnem negde u sneg i sad mogu da pricam kako na 18" felnama i sa 4 x 2 nikad nista nije falilo :lol:

 

QQ na Zlatiboru zamalo da ceka toplije vreme u nekom odmoristu. Spustio se ja gde ne treba, naravno, po ledu i onim kockicama  kolima da se pravim pametan jer ima veci klirens. Ustajem ujutru i gledam kako ljudi pokusavaju da izvuku do gore bezuspesno. Tako da je na foru izasao do vrha uz zalet i konstantan gas u manuelnom modu i bez ASR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram da se pohvalim da mene sa sadašnjim vozilom sa AWD pogonom još niko nije zaglavljenog “povukao” ili “pogurao”, ali, ne zato što je možda po bilo čemu možda bolji. Već zato što sam mnogo stariji. Pamtim neka davna vremena, kada sam bio mnogo mladji i ludji, a kada su mi i pored 4WD pogona pomoć povremeno pružali i razni traktori, utovarivači, “čistači snega”, pa čak i jedan Timberjack. A ljudi me gurali baš često. 
Dok sam sa 2WD pogonom (i dosta manjim klirensom) daleko redje imao takve probleme. Pošto sam bio mnogo oprezniji. I češće prosto odustao od nekog pokušaja.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad me seti kad smo kum i ja isli da testiramo miselin crossclimate na x3 kada je bio bas napadao sneg.

Isli na sodros uz nasip i sidjemo mi dole (ko je iz ns ili okoline zna koliki je nagib i gde je) i samo u jednom momentu kazemo au sta ako ne mozemo nazad, srecom mogli smo :D  

 

U tu situaciju npr nikad ne bi dosli sa nizim 2wd autom, ali nam je bas bila zelja da osetimo mogucnosti :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeee ...

 

Nemate vi pojma, kak'i tenkovi, kak'i 4x4, koje pi*de mater'ne. :D

 

Dok sam ter'o sijeru 2.3D, montir'o sam lance za manje od 20s po točku.

Jednom sam je uterao u nekošenu livadu, bila neka svadba.

U međuvremenu malo orosila kišica, jedva sam je isterao posle, morao sam da je zalićem par puta. :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, vagenovac said:

testiramo miselin crossclimate na x3 kada je bio bas napadao sneg

Ja testirao prve godine moje CC na tiguanu na Tic polju na Zlatiboru, ali iskusno, testrao uzbrdo :D Neugazen sneg, samo kvadovi i nas dvojica sa mojim kolima, ali srecom dugacak ravan deo pa tek onda dobra uzbrdica. Ako ne izadje do vrha, lagano bez rizika nazad. Bas sam bio zadovoljan kako su se ponasale gume.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/4/2024 at 11:13 PM, Dale said:

AR 159 je nocna mora za to, dugacak, a prednji branik nizak, ne smes da ides ni iznad kosih ivicnjaka negde

Pežo 407 na to kaže "Hold my beer" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pumpa vode, tipicna za ove jace 1.4 tsi je izdrzala 52K km. Kada sam kupio auto, pre 3 ipo godine, originalna pumpa je pravila zvukove pri jakom dodavanju gasa jer tada prokliza lamela izmedju 2 remenice, a i bila je za zamenu jer su se videli na njoj mali tragovi antifriza. Tada nisam hteo da kupim original nego sam uzeo magneti marelli za cini mi se oko 150e. Vec posle montaze sam primetio da je u normalnom radu bucnija od stare. Glasniji je prekidac, a hoce da napravi zvuk lamela pri malom gasu verovatno dok se ne ugreje jer posle prestane. Kada sam presao u F4 servis, rekose mi da se sve zamenske cuju i da oni preporucuju original. Traje duze, tisa je i na nju jedino daju gatanciju. Bili su u fazonu da vozim ako mi ne smeta zvuk dok ne dodje vreme za zamenu. Pre nedelju dana je otisao lezaj na njoj i pocela je da se cuje kako "melje". Narucili original, zamenili juce i bas sam zadovoljan koliko je sada neprimetno ukljucuvanje remenice koja pogoni kompresor. Prekidac neprimetan, lamela se nikada ne cuje, linearnije se razvija snaga. 390e sa ugradnjom. Jeste velika razlika u ceni, ali je stvarno preporuka da se ne stedi na tome. Nadam se da ce i da traje duze adekvatno razlici u ceni.

Evo slika skinute pumpe i ambalaze od nove.

 

20240320_221207.jpg 20240320_221218.jpg 20240320_221234.jpg 20240320_221740.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...