horvat 6456 Posted December 8, 2020 Jedino Alfin logo niko ne ume lepo da napravi na stikerima Svima strce one boje, kao da gledas crtani film... 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted December 8, 2020 21 minutes ago, horvat said: Svima strce one boje hoces reci da iscuri malo boje? Ipak je Alfin logo Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted December 8, 2020 Ne, ne iscure, nego ne pogode lepo nijanse Alfini znakovi su super naravno, samo i skupi jako, a aftermarketasi sto ne umeju da naprave verne replike, jbg, njihov problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted December 8, 2020 Samo za evidenciju, reg. 30k din. a sa tehničkim i zelenim cca. 35 crvenih. Razlika u odnosu na prvu registraciju prošle godine -10.000,00 Ne žalim se, odgovara mi 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 8, 2020 10 minutes ago, PremieRacing said: Razlika u odnosu na prvu registraciju prošle godine -10.000,00 Povecani bonusi za stepene osiguranja, pisali smo vec. Za 1. stepen je to sada 25% umesto 15%. Jos ako si skocio uvis iz nekog nizeg stepena, razlika je jos veca. Minus trosak za nove table i saobracajnu i eto ti . Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted December 29, 2020 106 mu se majki ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted December 29, 2020 (edited) On 12/8/2020 at 4:42 PM, Ivan said: Povecani bonusi za stepene osiguranja, pisali smo vec. Za 1. stepen je to sada 25% umesto 15%. Jos ako si skocio uvis iz nekog nizeg stepena, razlika je jos veca. Minus trosak za nove table i saobracajnu i eto ti . Ako me secanje sluzi ja sam krajem 2016e nove table i saobracajnu platio mrvu ispod 40k. Sledeca registracija 32-33, onda malo preko i sad 37k. Koliko bonus bude veci, toliko cena tehnickog i nameta skace, a registracija je konstantna. Tuga Edited December 29, 2020 by igor0511 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 12, 2021 (edited) On 2/7/2020 at 3:02 PM, PremieRacing said: ... Nego, u ovih par hladnih meseci sam primetio nešto čudno pa da pitam da l' sam ja lud ili je moguće... Kad palim auto ujutru, ono prvo jutarnje paljenje, ako okrenem ključ ('zaverglam') odmah po davanju kontakta auto mi duuuuugo drži sauh tj. povišene obrtaje (30ak sekundi). A ako dam kontakt i sačekam par sekundi, Jelta upali i odmah spusti ispod 1h rpm E sad, baš me briga i sve je u redu ali se pitam da l' je moguće da ima neke veze to jedno s' drugim pošto sam testirao nebrojeno puta i bukvalno je pravilo. Nije se desilo ni jednom drugačije. Brzo paljenje - ler gas na 1200rpm, dam kontakt i sačekam - ler gas na 800rpm. Ovo je baš jaaaaako izraženo u ovim hladnim danima... Bio sam i zaboravio na to preko leta, ali kad je krenula zima baš jasno i primetno. Da li je moguće da ima neki 'grejač', nešto, neko drugo rešenje ili je nešto u kvaru, zaprljano, treba srediti pa se ovako manifestuje? Edited January 12, 2021 by PremieRacing Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 12, 2021 Meni 'drzanje sauha' varira od raznih stvari, recimo ako je bas bas hladno, onda ne dize na ~1200-1300, nego drzi na oko 1000, ali ako je malo manje hladno, onda drzi na ~1200 nekih minut, mozda malo jace...Ali ima jos tu nekih faktora koje nisam uspeo da pokopcam, zasto nekad ovako, nekad onako... Nije isti motor, nije ista stvar, ali eto, cisto za zbirku... 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 928 Posted January 12, 2021 Ovo je baš jaaaaako izraženo u ovim hladnim danima... Bio sam i zaboravio na to preko leta, ali kad je krenula zima baš jasno i primetno. Da li je moguće da ima neki 'grejač', nešto, neko drugo rešenje ili je nešto u kvaru, zaprljano, treba srediti pa se ovako manifestuje?Isto mi se dešava na Delti 1.4, čak smo negde u nekoj temi o tome i diskutovali. Italijan je to Gesendet von Mi Note 10 Lite mit TT 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted January 12, 2021 Potvrđujem. Isto se ponaša i 1.4t-jet. Na 0°C i ispod, obrtaje drži ne duže od 20sek na oko 1000 o/min. Za sada čekam da pogasi lampice pre startovanja. Probaću i bez ... 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 13, 2021 Izmrzli za vikend... A kažu biće još 'ladnije sledeći 3 horvat, ISV_01 and bglion reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 15, 2021 (edited) Potpuno sam zaboravio, evidencije radi ovde u temi, da napišem da sam pre NG uz pomoć kolege @horvat bio na amortizer testu. Tehnički pregled http://www.automotosistem.rs/ (u sklopu LukOil pumpe kod velikog Rodića na AP) ima tu mašinu i skroz su korektni i brzi. Cena više nego prihvatljiva - 1 crvena. Jeltini amorti odlični, sva 4 između 81 i 84% edit: dodao internet stranicu Edited January 15, 2021 by PremieRacing 2 horvat and rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted January 15, 2021 Prvom prilikom sam tamo... 2 darkman14 and totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 15, 2021 Pa šta misliš zašto horvat posle svake reglaže dođe u NS na amort test 1 1 horvat and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 15, 2021 Mene zanima jel prskanje beskontaktno ili metodom sa dve kofe, a i sta je poklon iznenadjenja 1 McSteel reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted March 10, 2021 Ništa novo, ali imam pitanje na koje nisam našao odgovor pretragom na forumu... Kako ugasiti zadnja svetla u kabini? Ona sa leve i desne strane zadnje klupe. Prekidač napred mi gasi samo prednju plafonjeru, zadnja lampe ne reaguju na to. Gase se one kad se pritisnu ali hoću da ih ugasim da se uopšte ne pale. Andreja? Neko? Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted March 10, 2021 izvadi sijalice samo 2 1 djomla, PremieRacing and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted March 10, 2021 Ja pozadi imam samo plafonjeru na sredini koja se pali/gasi kad se stisne. Kada otključam pale se i napred i nazad svetla a to se gasi na vozačevoj strani taster u skroz levi položaj (mislim i da piše off na tom položaju). Tada su sva svetla u kabini ugašena. Barem mi se tako čini po sećanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted March 10, 2021 Kod mene nije tako... moraću kako silenci kaže 2 djomla and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted March 10, 2021 (edited) 18 minutes ago, andreja.micovic said: Kada otključam pale se i napred i nazad svetla a to se gasi na vozačevoj strani taster u skroz levi položaj (mislim i da piše off na tom položaju). Tada su sva svetla u kabini ugašena. Jok . Zadnje su totalno nezavisne i reaguju samo na otkljucavanje/otvaranje vrata ili na pritisak. Btw, plafonjere su jedno od neverovatno tupavih resenja na Bravu/Delti. Trebalo je samo da preuzmu resenje sa Stila - plafonjere sa stampanom plocom, dugmicima na tipkanje, diodama u prekidacima, puna kontrola zadnjih sa centralne... Koje su i funkcionalno i estetski bile savrsenstvo u odnosu na ovo sra*e od mehanickih klackalica, sa najobicnijim metalnim linijama (bez stampe), nemogucnoscu paljenja zadnjih svetala, itd... Kao na matorim Punticima ili Alfama 147 - bukvalno je sramota da je to, na Compact klasi tog godista, tako izaslo iz fabrike. Jedna od mozda 5 stvari koje su na Stilu bile daleko bolje odradjene i na koje imam zamerku na oba naslednika. Edited March 10, 2021 by Ivan 2 1 darkman14, Mijailović P. and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted March 10, 2021 izvadi sijalice samoBrat moj Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 2 Ivan, silenci and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted March 11, 2021 Ja ga poslusao, ispade najpametniji 4 1 darkman14, djomla, Ivan and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted March 11, 2021 (edited) E, jbg, imao si soluciju i da ubacis plafonjere sa Giuliette: Jos veci cirkus. 'Aj sto je realno blam da su klik-klak "tehnologiju" bez stampane ploce, staru Boga oca, gurali na Bravo/Deltu... Nego sto su isto to uradili i 3 godine kasnije (2010.), sa modelom koji su predstavljali kao Premium Compact. Da nije tuzno, bilo bi smesno (s obzirom na vec postojece resenje sa Stila, koje je odlicno i elegantno). Srecom, taj spisak promasaja nije veliki, ima mozda jos par sitnica, sve ostalo je napredak u odnosu na prethodnu generaciju. Edited March 11, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted March 11, 2021 Nemoj tako, na ovoj sa slike ima i napretka u vidu ove dve male rupice za Ambient Light koje stalno svetle Quote Share this post Link to post Share on other sites