Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

AC Stag je Poljski proizvođač za istalaciju TNGa u automobile. Kada sam u prvi auto ugradio, išao sam više puta kod majstora da mi podesi sistem, mape. Kasnije sam saznao, forumi itd, da je moguće skinuti sa njihovog web sajta program / softwer za pristup TNG kompjuteru. A kupuje se kabal tj interfejs za komunikaciju. Ta dva omogućuju da mogu sam da podesim neke parametre, i da fino korigujem mapu. I npr da menjam temperaturu prebacivanja sa BMB na TNG. U principu ko zna, može puno toga, jer to isto koriste serviseri. Ja koristim laički, za par osnovnih funkcija. Sam menjam filtere za TNG, tako da od kad sam kupio auto i ugradio TNG sistem, ne videh majstora za TNG.

 

E sad, kako stoje po tom pitanju drugi proizvođači TNG instalacija, nisam upoznat. AC je sasvim korektan, i ja ga ne menjam. 

 

https://www.ac.com.pl/download-center-Software-AcStag

 

 

Šta ti imaš u svom autu, znaš li..koji sistem..proizvođač...

Edited by shuxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, shuxx said:

Auspuh ponovo servisiran. Kupljena zaptivka, 250 din. Za ruke i nesto visokotemperaturnog silikona jos 400 din.

Nadam se da ce ovaj put da potraje majstorija.

IMG_20240220_182415.jpgIMG_20240219_162608.jpg

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
 

Kod tebe ovaj mali dihtung a ja jedva našao neki azbestni prsten od 200 dinara dok sam provalio gde prducka na izduvnoj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prsten je nekih fi 45mm, ali meni je bio problem što je jedna od ovih "prirubnica"strana bila deformisana od udarca pre par godina, pa nisu bile paralelne, i nisu lepo  nalegale. Uvek je gore na spoju prduckalo. Danas su majstori u kanalu to ispravili, barem tako kažu, i dodatno namazali crni visokotemp silikon (za glavu motora), tako da cenim da ću dugo biti miran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A brate iseces to i zavaris i bices miran dugo

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro, menjaj dihtunge na malom servisu

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce u Sofiji, (bili na Vitoši)...pocnu kocnice da struzu, prednji levi tocak. Stanem na nekom parkingu, skinem tocak i vidim da se plocica potrosila. Lagana voznja, i stigosmo kuci.

Jutros brzinska zamena kocionih plocica.

Od 4 kom, jedna dosla do 1mm debljine, a ostale su na oko ..4 do 5 mm.

 

Info, novi diskovi i plocice stavljene na oko 69000km, a sad sam na 142000km. Diskovi OK, ravnomerno se habaju, nemaju risove. Debljina nesto ispod 10mm.

 

IMG_20240310_095949.thumb.jpg.f4e4536d0f4e488402d9dfd48b277103.jpg

 

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek bilo, na trećoj zameni pločica ide zamena diska tako da nađe neke mekane nek se one troše i čuvaju disk. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mogu da uradim da mi se ravnomerno trose. Zasto je jedna od 4 kom skroz potrosena, a ostale 3 odlicne, za tu kilometrazu.

U principu sam ljut na sebe, zasto ih nisam proveravao. Mada nekom prilikom kad sam ih gledao bile su odlicne. Mozda sam drugu stranu gledao. Drugi tocak. Sve ostale imaju min 5mm "mesa"...

Bas se iznenadih kad su zaskripale, i kad videh da je jedna dosla do kraja.
Primetih da se one spoljne vise habaju od unutrasnjih.
Ova pohabana skroz je spoljnja.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ti ne zapinju klesta na tom tocku, pa stalno struze ta plocica i brze se trosi? Sad posle zamene pipaj felne da li je jedna toplija od druge na istoj osovini, ja sam na Jugu imao taj problem, reseno kompletnim rastavljanjem i ciscenjem klesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, shuxx said:

Sta mogu da uradim da mi se ravnomerno trose

Za početak promeni kociono ulje i klizace ocistis i podmazes. Ako i to ne urodi plodom reparacija klesta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da ti ne zapinju klesta na tom tocku, pa stalno struze ta plocica i brze se trosi? Sad posle zamene pipaj felne da li je jedna toplija od druge na istoj osovini, ja sam na Jugu imao taj problem, reseno kompletnim rastavljanjem i ciscenjem klesta.
Ima li neki tutorial. Youtube ili slicno. Sta da uradim, da bih ovu jednu stranu "remontovao". Naravno DIY, ako je moguce.

Nista bolje nego sam svoj majstor, barem kada je Punto u pitanju.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Meni je majstor radio onomad, mora neki prakticar da ti objasni, ja n'umem ;).

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guglacu. Nema tu neka nauka. Malo da se razradi sistem.
Mozda se neko javi sa iskustvom....

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

TO oko samih klizača nije komplikovano, podmaže se samo. E sad ako klešta zezaju to je malo kompleksnije, mada nije nemoguće reparirati ih u home varijanti. Ako je klip ispravan, zamene se gumice.

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sve je ispravno. Samo jedna strana se vise trosi od druge. Jedna plocica 1mm, a druga 5mm.

Nije problem ni menjati ih povremeno. Ali pokusacu da ih podmazem, klizace, da bi se ravnomerno kretale / trosile.



Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bliži se peta godišnjica Z10, na satu je oko 144000km, mali servis uskoro... tj na oko 145000km

 

Ono što mi je ponekad na pameti je provera / remont anlasera i alternatora... kakva su vaša iskustva / saveti... šta mi je raditi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Slaba tačka su  im salaseri i alternatori,tako da samo napred! Ispada da su Magneti Mareli lošijeg kvaliteta. od Delco,da znaš,to sam od majstora saznao.Ja sam anlaser već menjao,sada je alternator na redu

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta  punticima inace odlazi na alternatoru? Meni su na lajki zamenili lezajeve, cetkice i regler (regler naknadno, kad je crkao) i posle sam godinama vozio bez problema, a nije neki preterani trosak bio. Kolegi na Hyundai Getz-u se npr raspuklo kuciste, morao je drugi da nabavlja, a polovni se jako tesko nalazio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...