Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

3 hours ago, shuxx said:

Posledica svih vožnji, Mach E ode na dopunjavanje oko 14h, ubrzo posle njega i Ioniq.. jbg svako ih je max ganjao na stazi.

Dugo su i izdržali  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daj neke slike puntise, dugo ga nismo videli .... mora da bljuje vatru na auspuh sa tom legendary mapom B)
Nikad nije vidjen na forumu. Ostace tako. Nema cime da se pohvali. Klotara je klotara. Samo Ispravna. Na forumu vlada politika estetike, nadogradnji, tuninga i stylinga.

Meni je vazno da me sigurno preveze od A do B, ekonomicno, da me popravke ne kostaju puno, jednostavno da ga ne osecam kao teret. Cim nesto treba na njemu, pare su tu, i neosetno se uloze... naravno u mehaniku. Estetika... bukvalno cu ga pokloniti nekome kad mu dodje vreme

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Dugo su i izdržali  
Uz auto na suvozacevom mestu je bio prodavac, davao tehnicke podatke. Bas je prokomentarisao da je na Ioniqu prosecna potrosnja oko 40kw, a u normalnoj voznji je 15 do 20kw.

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shuxx said:

Kupljena dva Dragona po 200 din. Videcemo koliko ce da traju... emoji28.png

20231105_125308.jpg

Sent from my SM-A536B using Tapatalk
 

Svake godine pred zimu uradim isto, po 2 kineza 55 i 45 cm i isteraju godinu dana bez problema, samo im je drugi naziv ali isti k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitutoyo, sam stavio... valjda ima 2 god. Potrazicu kasnije. Bili bre po 100 max 150din. Dzabe...

Gledao sam neke nesto skuplje. Kad videh ove koji su identicni onima koje sam imao ranije. Zato i njih uzeh.

Sto kazes. Koliko god da isteraju, sezonu. Pa je bas jeftino. 400 din za oba brisaca

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx to je mercedes naspram ovih sto vise po servisima , veruj mi sa lancom sam stao na puskiranje i pored bila neka skoda karavan novija sigurno 2010 i sl. dakle nije mogla da upali nije cak ni verglala pa je bilo moze na gurku, pomogao coveku izgurao ga :D nadzivece punto sve to videces :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uz auto na suvozacevom mestu je bio prodavac, davao tehnicke podatke. Bas je prokomentarisao da je na Ioniqu prosecna potrosnja oko 40kw, a u normalnoj voznji je 15 do 20kw.

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Ne vlada nikakva politika u tom smislu, da je tako ni ja ne bih imao temu za mog stila :D Odavno se vozila i ne sredjuju u tim pravcima, eventualno neko zameni alu felne. Takva su ova iole novija, fabricki vec zavrsena, nema ljubavi tu..

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zemo, tu se ljubav kroz spisak dodatne opreme pokazuje, uzmeš auto koji kreće od xxxxx eur,a dodaš 20-30% osnovne cene za dodatnu opremu.... i ljubav je to.... samo puno brža od naših polovnjaka, raspitujemo se, guglamo cene, tražimo majtore.... a ovi novi, samo čekiraš listu dodatne opreme...laganica :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mijailović P.

 

S obzirom da si iskusan sa TNGom,  trebao bi mi savet.

Aprila 2024 mi je reatest TNGa, pa polako pokušavam da sredim ceo sistem, uskoro menjam svećice, filtere sam zamenio, razmišljam se o zameni membrana na isparivaču, ipak ima nekih 80 000km pređenih. One su oko 1300din. pokušao bi sam da iz zamenim, gledao sam jednom kada mi je majstor menjao na drugom autu, ništa spec od posla, samo lagano, pedantno, i da se očisti isparivač od smole..ako je ima

 

ALI ponovo, danas kačih dijagnostiku za TNG, i primetih da mi je Gass press 1.6, a MAP press 0.32, treba li da idem do majstora, ili mogu sam da ga smanjim, ako smanjujem, na šta treba da obratim pažnju.

 

ništa hitno, kad imaš vremena, raspiši se :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj neki laički savet, vozi tako dok ne zameniš membrane ako je sve  "dobro".

Nakon zamene membrana ćeš svakako morati ponovo mapirati.

Tada obrati pažnju na pritisak i napravi da se ponosimo. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/18/2023 at 3:50 PM, shuxx said:

@Mijailović P.

 

S obzirom da si iskusan sa TNGom,  trebao bi mi savet.

Aprila 2024 mi je reatest TNGa, pa polako pokušavam da sredim ceo sistem, uskoro menjam svećice, filtere sam zamenio, razmišljam se o zameni membrana na isparivaču, ipak ima nekih 80 000km pređenih. One su oko 1300din. pokušao bi sam da iz zamenim, gledao sam jednom kada mi je majstor menjao na drugom autu, ništa spec od posla, samo lagano, pedantno, i da se očisti isparivač od smole..ako je ima

 

ALI ponovo, danas kačih dijagnostiku za TNG, i primetih da mi je Gass press 1.6, a MAP press 0.32, treba li da idem do majstora, ili mogu sam da ga smanjim, ako smanjujem, na šta treba da obratim pažnju.

 

ništa hitno, kad imaš vremena, raspiši se :rolleyes:

Sama zamena membrane nije teška, ja sam to radio na Golfu 2, čak sam i pisao "uradi sa temu", ali za karburatorski motor gde sam samostalno podešavao smesu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma nikakva nauka, naravno ima posla,

 

skinuti ceo isparivač , polako ga rastaviti, ima dve membrane, zna se koja ide gde, u isparivaču zna da bude one smole, zavisnosti od kvaliteta gasa, to se ispere nekim sredstvima, i polako sve vrati. Ima tu sitnih delova na koje treba obratiti pažnju, ali, sve lepo na sto, sat vremena, i toliko.

 

Ići ću do majstora, da se raspitam za cene, treba sva creva za TNG da se zamene, ispucala su sa spoljnje strane, samim tim i šelne, a i isparivač da se prepakuje. Ako drpe neku cenu , radim sam, ako ne, daću njima.

 

sve bih objedinio, i svećice zamenio, da kada se našteluje, bude sve kako treba duže vreme..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam dva seta felni sa letnjim i zimskim gumama. Oglasim zimske i prodam. Brzo. Odlicna sara, ali su iz 2011god.

Na nekih 135000km, kupljene sve 4 Riken ALL season 165 70 14, koje sa montazom balansiranjem, zamenom ventila izadjose na 20 000 din, ili 170 eur.

Sad mi ostale letnje, koje su na prodaji, mada ih sad niko ne gleda , nije im sezona. U sustini, prodacu 2 seta starih guma, i set felni, za vrednost novog seta AS guma.

Koliko je Riken AS dobar, bem li ga. Bice bolji od skoro plastificiranih starih guma.

IMG_20231120_141200.jpg

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novo je novo, barem 2 godine ne moraš da razmišljaš o zameni. Ako nisi agresivan vozač i tražiš da se auto penje uz masnu banderu zimi a drži u krivinama kao pegla onda se opusti i uživaj u Rikenu. 

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je za nesto drugo imalo bi smisla al za gumu i kocnice ne ide ti ova izjava

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu ti reci, Riken je verovatno najlosiji izbor. Ali u poredjenju sta sam koristio, promena je debelo dobra. Malo sam ih testirao. Kocio. U krivini. Oseca se puno bolje. Kako bi tek bilo sa nekom kvalitetnijom gumom....

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prilikom registracije, na tehničkom mi rekoše da mi je atest TNGa sledeće godine, a ja, setivši se da sam ga kupio Aprila, pomislih da je tad i TNG atest. ALI, pronađoh papire sa atesta, jbg posle  2 meseca od instalacije sam atest izvršio, tako da je u Junu. 

 

Planovi se ne menjaju, svećice, creva za TNG i membrana, sve u DIY varijanti. Biće uskoro odrađeno...

 

Videh papire od boce, ima 31L... par puta sam psovao pumpadžije KAKO sipaju 31L u 30L..... jbg, nisama čitao sitna slova...ima 31L zapreminu, i proizvedena je feb 2019, tako da će atest TNG važiti do feb 2029..... dovoljnooooooo B)

Edited by shuxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prethodnom autu na TNG su mi membrane isparivaca stradale na nekih 100 000km voznje. Pa sam bio rad da sam remontujem isparivac na sadasnjih oko 80 000km na TNG.

Otvorivsi ga, vidim da sam poranio. Ali...

Zamenjenje membrane isparivaca, zamenjena creva za TNG fi 12mm... I neka za vakum fi 5mm

Set za reparaciju i creva sam porucio iz Pirota, firma Europromet. Imaju dobre cene, i na crevima pise da su za TNG i CNG. Trosak oko 20 eur sa postarinom.

Pritisak gasa je naprasno pao na 0.9 bar. Iako nista stelovao nisam. Mozda je ipak membrana negde curkala.

Kilometraza 135500km.

Sam svoj majstor ili DIY

Uskoro i svecice, stigle su, ali nisam imao danas kljuc za njih.... IMG_20231215_104509.jpgIMG_20231215_115630.jpgIMG_20231215_121746.jpgIMG_20231215_125308.jpgIMG_20231215_125315.jpgIMG_20231215_133342.jpgIMG_20231215_144355.jpgIMG_20231215_144551.jpg

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mijailović P.

Izgleda da je ovaj pritisak od 0.9 malo. Provozah ga malo po gradu, 6km. Ne vuce ko pre remota isparivaca...

Kako ga ti cenis...

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx

Povećaj pritisak gasa.

Zakači dijagnostiku i startuj auto pa odvijaj šraf od membrana (inbus 4).

Prati promene na dijagnostici i podesi na željeni pritisak.

Nakon toga uradi kalibraciju.

Sedi i vozi pa peglaj mapu.

Naravno, zameni sveće pre toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U subotu na 135800km zamenjene svecice. Opet stavljene Brisk Silver BR14YS, izadjose oko 4000 rsd sa postarinom.


Pritisak podesen na oko 1.2.

Pustena autokalibracija.

Juce sam presao oko 110km, danas proverio mapu i parametre. Pritisak se sam malo povecao. Ostavih ga kakav je bio.

IMG_20231216_144124.jpgIMG_20231218_123018.jpgIMG_20231218_123023.jpg

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...