Jump to content
FAS Goran
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

alc-koza i microfiber-koza su mi najbolje varijante, na obe 156ice sam imao kozna sedista (neka plavkasto siva nijansa a druga su bila crvena) i ne bih opet izabrao kozu a oker tj vise braonkasta koza mi je odlicna uz crnu ili tamno zelenu boju auta

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav narode. Trenutno vozim Astru H, 1.7 CDTI, 2004 god), I ako je budem menjao planiram da uzmem Alfu Giuliett-u 1.4 tb 170ks. U zavisnosti od prodaje Astre, mogao bih da dam od 6.000 do 7.000e max. Kakva su Vasa iskustva, da li je prevelika razlika u potrošnji i održavanju izmedju nje u QV modela od 235ks?

Takodje imam 600m dobrog makadama do kuce, pa me zanima da li je trap osetljiv? Hvala na vremenu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do "samo" 7.000 EUR, mozes da biras uglavnom nesto sa samog starta produkcije, tj. 2010-2011. Pretpostavljam da znas da Alfina oznaka TB za 1.4 170 ne oznacava klasican turbo benzinac (kao T-Jet npr.), vec je to MultiAir Turbo. Tako da obrati paznju prilikom kupovine i dobro pretresi reviziju MA jedinice, jer su cene istih prilicno skocile u zadnje vreme (kolega je nedavno navodio cene i do abnormalnih 2.000 EUR za novu kod ovlascenih, po inostranstvu ima i za upola manje). A upravo te prve verzije imaju najvise problema i sklone su crkavanju (ako vec nije zamenjeno u inostranstvu).

Pravi 1750 TBi je vec auto za entuzijaste, vise trosi, ima neke svoje bubice... A mislim da za planiran novac nemas sta ni da ih gledas, jer iole "krstene" i najstarije startuju od 8.5-9.000.

Trapovi solidno podnose nase puteve, pretpostavljam da znas da je pozadi MultiLink a ne klasicna "narodna" greda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valjda ona od 120 konja nije MA, nego obican TJet, moze potvrda? One od 105 i 170 su MA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da od 120 je T jet,a od 150 i 170 su MA.A verovatno ima i ta od 105 konja koja je MultiAir

A Ivan to doosta bolje zna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima Djulka od 150 konja, jedna je na forumu, Norvezanka. Ono sto je u Fiatu 140 MA, u Alfi je 150 MA.

A za ovo ostalo vise nemam pojma, posto sad nalazim da je 105 isto obican TJet.

 

Uprava d'obrise moj prethodni post zbog propagadnog delovanja :)

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Ivan said:

Do "samo" 7.000 EUR, mozes da biras uglavnom nesto sa samog starta produkcije, tj. 2010-2011. Pretpostavljam da znas da Alfina oznaka TB za 1.4 170 ne oznacava klasican turbo benzinac (kao T-Jet npr.), vec je to MultiAir Turbo. Tako da obrati paznju prilikom kupovine i dobro pretresi reviziju MA jedinice, jer su cene istih prilicno skocile u zadnje vreme (kolega je nedavno navodio cene i do abnormalnih 2.000 EUR za novu kod ovlascenih, po inostranstvu ima i za upola manje). A upravo te prve verzije imaju najvise problema i sklone su crkavanju (ako vec nije zamenjeno u inostranstvu).

Pravi 1750 TBi je vec auto za entuzijaste, vise trosi, ima neke svoje bubice... A mislim da za planiran novac nemas sta ni da ih gledas, jer iole "krstene" i najstarije startuju od 8.5-9.000.

Trapovi solidno podnose nase puteve, pretpostavljam da znas da je pozadi MultiLink a ne klasicna "narodna" greda.

Uf, onda teska prica. :/. Ne trpaju mi se neke ludacke pare u kola, ali videcemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, ostoja said:

Ima Djulka od 150 konja, jedna je na forumu, Norvezanka. Ono sto je u Fiatu 140 MA, u Alfi je 150 MA.

A za ovo ostalo vise nemam pojma, posto sad nalazim da je 105 isto obican TJet.

 

Uprava d'obrise moj prethodni post zbog propagadnog delovanja :)

i moja je od 150konja:D

Ma ima i za manje para,al sve zavisi u kakvom su stanju,i to su sve primerci od pocetka proizvodnje djulijete

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OMP said:

Nema djulieta sa 150 konja to samo Bravo i Delta imaju

Naravno da ima, u novijoj generaciji MultiAir II motora ;). Konkretno u Giulietti od prvog restyle, verzija od 150 KS sa 250 Njutna. 

U pitanju je noviji Euro 6b motor (MultiAir I je bio Euro 5).

A te matore verzije koje pominjes u Bravu i Delti su stari T-Jet 150 motori, poslednje Euro 4 verzije izbacene iz produkcije jos pocetkom 2010. 

1 hour ago, ostoja said:

Ono sto je u Fiatu 140 MA, u Alfi je 150 MA.

A za ovo ostalo vise nemam pojma, posto sad nalazim da je 105 isto obican TJet.

Nije isto, Fiat/Lancia MA 140 je prva generacija sa 230 Nm, Euro 5. U Giulietti je 150 pomenuta novija verzija, sa 250 Njutna, Euro 6b. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta (Type 940), benzinci, pre facelifta:

  • 1.4 turbo-benzinac sa 105KS/206Nm, MT6, Euro 6, Engine Model/Code 940A2000
  • 1.4 turbo-benzinac i LPG sa 120KS/206Nm, MT6, Euro 5, Engine Model/Code 940B7000
  • 1.4 turbo-benzinac MultiAir sa 170KS/230Nm, AT6 (TCT), Euro 6, Engine Model/Code 940A2000
  • 1.4 turbo-benzinac uz Start&Stop sa 120KS/206Nm, MT6, Euro 5, Engine Model/Code 940B7000
  • 1.4 turbo-benzinac MultiAir uz Start&Stop sa 170KS/250Nm, MT6, Euro 5, Engine Model/Code 940A2000
  • 1.75 turbo-benzinac sa 235KS/300Nm, MT6, Euro 5, Engine Model/Code 940A1000

Alfa Romeo Giulietta (Type 940) benzinci, posle facelifta:

  • 1.4 turbo-benzinac sa 120KS/215Nm, MT6, Euro 6d-Temp, Engine Model/Code 940B7000
  • 1.4 turbo-benzinac uz Start&Stop sa 120KS/215Nm, MT6, Euro 6b, Engine Model/Code 940B7000
  • 1.4 turbo-benzinac i LPG uz Start&Stop sa 120KS/215Nm, MT6, Euro 6b, Engine Model/Code 940B7000
  • 1.4 turbo-benzinac MultiAir uz Start&Stop sa 150KS/250Nm, MT6, Euro 6b, Engine Model/Code 940C2000
  • 1.4 turbo-benzinac MultiAir uz Start&Stop sa 170KS/250Nm, AT6 (TCT), Euro 6b, Engine Model/Code 940A2000
  • 1.75 turbo-benzinac sa 240KS/340Nm, AT6 (TCT), Euro 6b, Engine Model/Code 940B2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wicker

Pravilo foruma je da se uz eksterne linkove postavi i PrintScreen oglasa (tj. bar osnovne informacije o predmetu price).

Sadrzaj foruma treba da ima smisla i za buduce citanje i da ne zavisi od eksternih portala, kada ti linkovi budu izmenjeni ili obrisani. Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Ivan said:

@Wicker

Pravilo foruma je da se uz eksterne linkove postavi i PrintScreen oglasa (tj. bar osnovne informacije o predmetu price).

Sadrzaj foruma treba da ima smisla i za buduce citanje i da ne zavisi od eksternih portala, kada ti linkovi budu izmenjeni ili obrisani. Hvala.

Izvinjavam se, nisam znao. 

Hvala na edit-u. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/13/2024 at 10:00 PM, Wicker said:

Uf, onda teska prica. :/. Ne trpaju mi se neke ludacke pare u kola, ali videcemo.

Sto ne bi pogledao Astru J 1.6 turbo, kad vec vozis Opela. Mozda je ruznija od Djulke, ali bar nema cimanja koja, kakva MA jedinica, sta, kako (to me na VW grupaciju podseca sa BKD motorima). A i jeftinija je za isto godiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astra H mi je prvi 'bolji' auto koji sam samostalno kupio, nije da se lozim na Opela ali smatram da je solidan. :)

Ako imaš iskustva, kako se pokazala Astra J 1.6?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukratko cu, da ne trujemo temo o Djuliji.
Hladnjak ulja zna da ode i membrana pcv ventila
Sem toga, taj motor nema izrazene mane, uz Fiatov t-jet je stvarno jedan od najboljih turbo motora.
Na manuelni menjac treba obratiti paznju, famozni M32, mada za te godine koriscenja je verovatno neko odradio remont. Ima plivajuci zamajac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nema automobila koji nema neku manu. Ja sam za malo uzeo Astru J, bila je dizel, ali ono što meni se nikako ne sviđa je , barem za mene veliki deal breaker, je što na zadnjij klupi nema mesta uopšte za noge putnika. Neverovatno kako su to napravili.

Što se tiče MA jedinice, s obzirom koliko je prodatih modela kod nas sa istom , a uglavnom u Alfama, ne vidim da se nešto ljudi preterano žale na istu.

 

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gomila ljudi koja je kupila auto sa MA uglavnom i ne znaju za te probleme kao ni za to sta je MA (licno upoznao jednog) kao i sto ljudi kupuju VTI motore ili TSI i sl. ne znajuci za njihove mane koje mogu a ne moraju da se jave, sa druge strane od koga da cujes sem forumasa a nisu svi vlasnici na forumima niti ce da dodju da se zale na iste kad imaju problem a na kraju krajeva kad znas za neke potencijalne probleme nekog auta zasto uzmati i rizikovati. 

Moj ujak kupio skoro pezo vti i to mu nije bilo dovoljno nego i sa robotizovanim menjacem , igranka u najavi :) i to sam mu pricao pre par meseci da bezi od tih varijanti, slozili se da ne treba da uzima ali ne  morao je glavom kroz zid, privukla ga neka stvarno mala km i povoljna cena, e sad daj boze da ga taj auto posluzi kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pod "žale" sam mislio ljude po forumima, као npr ARCS, i drugi inostrani forumi gde su zastupljeni automobili sa MA jedinicama.
Pa ni vozači BMWa ne sede svi po forumima pa se nadaleko se čulo za problematični lanac na dizelima itd.
Ili Audi vlasnici, koji su imali brdo problema sa tdi motorima pre FL dok izašao onaj od 177ks, pucanje glava, bloka, dizne...
O Fordu da ne pričam tek.
Može da se nabraja do sutra za svaki brend i model brdo potencijalnih problema.
Ako ćemo o žabarima, uopšteno, da ne ulazimo u sitna crevca,1.4 atmosferci pouzdani al gutaju ulje, 1.4tjet pucanje grane, loši menjači do 2010, 1.4 MA, ta famozna MA jedinica u prvim serijama....
A gde je ona priča da na benzincima ne odlazi zamajac, pa ispade da ipak odlazi..

Na kraju krajeva fovoljno je ukucati na googlu na engleskom neke pojmove i sve će izaći na videlo.
Zato kažem, nema modela ni motora bez problema a tek polovnjaci koje mi kupujemo, tu tek može svašta da se očekuje.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije za poredjenje vw grupa i bmw kojih neuporedivo vise ima, u vise modela, verzija motora i godista nego alfi, fiata i lancia, takodje taj broj forumasa koji voze MA je ko zna koji promil od ukupnog broja vlanika MA automobila, itd.

Druga stvar kod bmw-a, pogotovo kod vagen grupe, se sad lanac resava za mnogo manje para nego MA, kupis taj motor zamenis odmah lanac i miran si, kao da radis veliki servis, kosta malo vise nego v. servis za neke automobil, stvar je sto kod bmw taj problem mozes da preupredis zamenom lanca a kod MA ne mozes da, ciscenje ili zamena MA filtera ne znaci puno ako nije redovno menjano ulje i vec nacelo MA, ako je uopste samo to jedini i glavni uzrok stradanja.

Svakako jesu motori fiat grupacije verovatno i najpouzdaniji pored japanaca i korejanaca i sigurno su i ti problematicni motori poput MA pouzdaniji od vw grupacije ali poenta price je da ako vec nesto postoji u najavi kao problem i moze da se izbegne zasto ne izbeci, bolje nego srljati posto poto jer ti se svidja ili dobro ide. Evo konkretan primer koleginog grande punta a i jos za jednog videh na fejsu, gde popravka maltene nema smisla gledajuci u odnosu na vrednost auta, a koja je opcija? da ga prodas posto poto ili puknes dosta para i vozis narednih nekoliko god i opet prodas u bescenje.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...