Jump to content
FAS Goran
bojan dim.

Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti

Recommended Posts

:laughing: pogodili ste, već neko vreme razmišljam o nekom polovnom roadsteru ... klasičan sindrom krize srednjih godina  :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosadasnji Hyundai Srbija nije vise uvoznik za Srbiju, tako da treba proveriti kakva je situacija u vezi sa tim, ko je preuzeo zastupnistvo, da li ima kontinuiteta, da ne bude da das pare nekome ko ne moze da isporuci auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kia ceed mi je lepši i spolja i unutra od Hyundai i30 a isto je samo drugo pakovanje. A i zastupništvo im je ovde potpuno nezavisno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Placen porez za moj bivsi 500L i suma je bila 29500 dinara u opstini Indjija odakle je i bio auto.

Ostala i registracija a za nju ne znam koliko je izasla sa novim tablicama i saobracajnom.

Drugar ga vozi sa osmehom na licu  a pogotovo sto mu nabavim i jeftinije benzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, ne stigoh da vam se javim, u guzvi ovih dva dana na poslu...

Juce sam oterao mog Puntica na redovan servis i sa burazerom svratimo da pogledamo auto. Lik iz salona mi nudi 1.3jtd sa LevelUP opremom i 0% kamate (jer njega ima na lageru). Ja licno vise sam za 1.4 benzinca (mozda navika). Rekao mi je da ce sledece nedelje da mu stignu i benzinci. Sad listam forum i gledam gde ste poredili i sta se bolje pokazalo (a mozete i linkom da mi pomognete).

 

Ono sto me razocaralo je da mi za mog Punta (decembar 2009., dynamic + fabricki LPG, 67k presao) daju samo 3000 evra :(

 

Imaju na lageru i 500x, cak i jedan kao test. Moje zapazanje, izgleda jako lepo spolja, ali unutra ima bas malo mesta, cak i gepek je dosta manji. Ne vredi te novce!

Trakking - ? I dalje mi se svidja, ali 15k evra za osnovni model je mnogo, a tim dobijem samo kontrolu trakcije, 17" alu felne i drugacije branike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dosta ti i daju, pogledaj cene Puntića tog godišta po oglasima. To koliko si ga platio odmah zaboravi... :D

Edited by Sasa_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd jos jednom 1.3 je za grad, lokalne puteve i za brda zakon, al nije za vise od 120 km/h, tj. autoput.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja od onih koji gledaju koliko sam platio auto. Cene po oglasima, oko 3500e je bez TNG-a i to koji su presli duplo vise nego moj. Ja samo skrecem paznju na to da je meni ipak fabricki plin i da sam upravo uradio veliki i mali servis i servis plina, a sve ukupno je izaslo 200e. Realno, moj vredi oko 3600, a da su mi ponudili 3400 bez razmisljanja bi ga dao.

 

Multijet 1.3 sa LevelUP opremom je 2000 evra skuplji od ovog, tj. 14900 + boja 400 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez ljutnje, ali cena Punta koji je kupljen kod nas uopšte  realna. Gotovo da je skuplji od GP-a.

 

Kapiram ja da su ljudi kupili nove i da nisu mnogo prešli, ali taj auto je na kraju nov bio ispod 7000e, a viđam ponekad primerke koji su polovni i po 6000!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si, uopste nije bila realna. Moj model je kostao 9700-1000 za akciju staro za novo sto ispada 8700. Verzija bez fabrickog plina 1100 evra manje. I to je plin za koji sam morao da radim reatest jer ga ne priznaju kao fabricki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da staviš oglas, možda ode za više novca, mada..

 

Jednostavno ne može da se dobije više novca je već GP ima za te pare, a objasni ti prosečnom kupcu da je neki auto u boljem stanju od ostalih...

 

Ja bih u zameni staro za novo svesno pristao na lošiju ponudu da bih se sačuvao ludaka koji dolaze da gledaju auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj je isto sa fabričkim gasom, 2011. godište (67.000 km) i plaćen je bez subvencije 9.100 EUR. Prema cenama na oglasima recimo da trenutno vredi oko 4.000 EUR. Tvoj je isto prešao ali je dve godine stariji, tako da a ako zaista dobiješ 3.500 treba da budeš presrećan. No realno vredi ipak malo manje, tako da je tih 3.000 koje ti priznaju (a uvek daju nešto manje, normalno) je vrlo realno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kazi da nemas vise za ucesce pa nek punto bude ucesce ako hoce ako ne ides u drugu auto kucu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlika između 1.3 dizela i 1.4 benzinca nije nešto drastična. Dizel manje troši, lakše se vozi kad treba obrtnog momenta (uzbrdo npr), vozi se na nižim obrtajima, gospodski, jeftiniji za registraciju. Benzinjara ima menjač sa 6 brzina, voli kad obrtomer pređe 4K, može do 178 km/h na auto putu, i jeftiniji je auto u startu za 2K evra. Pa ti budi mudar, sredi prioritete i odluči.

Inače, imam utisak da će svima nama davati za 500L-a 3000€ u zameni, za par godina :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, citam od 18-20 strane sto ste se raspravljali da li benzinac ili dizel :) Ja sam uvek imao benzinca i svaki me dobro sluzio. Cak i neka sluzbena benzinska auta su nam presla preko 400.000. I svi ste vi u pravu, svaki ima svoje prednosti i mane. Samo, ta prica o toliko maloj potrosnji meni nikako ne pije vodu (podsecate me na one Golfove II koji su stari 20+ godina i koji i dalje trose 3l / 100km. :D

 

Meni se licno dizel ne svidja iz vise razloga: skuplji u startu, veca cena servisa, te dizel pumpe, grejaci, lose gorivo kod nas i jos mu u poslednje vreme skace cena, zimi se muci pri paljenju... ne pije mi to vodu.

Benzin je jednostavno benzin, jos ako se pogodi potrosnja kao na predhodnim vozilima, onda puna kapa. I generalno, danas sa sekventnim plinom nema razlike u snazi u odnosu na benzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što si ti napisao važi za Golf 2 na lož ulje :)

 

Mada i ja bih pre uzeo benzinca. Vozio sam oba i lakši je i ugodniji benzin za vožnju. Mjet ima prekratke brzine i fali mu jedna.

 

A razlike u snazi su jako male.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa oni moraju da prodaju tog tvog puntaća i nije realno da ti daju višu cenu.

 

Zna se koji su najbolji motori za 500L. dizel 1.6 od 120ks ili 1.4 turbo benzinac od 120ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni se licno dizel ne svidja iz vise razloga: skuplji u startu, veca cena servisa, te dizel pumpe, grejaci, lose gorivo kod nas i jos mu u poslednje vreme skace cena, zimi se muci pri paljenju...

Sem prve 2 stavke koje su neosporno tacne, sve ostalo su da ne kazem sta, pogotovo mi je smesna poslednja koju cujem iskljucivo od onih koji u zivotu nisu vozili dizela...

JTD (MultiJet) su jedni od najpouzdnijih i najboljih dizela, da ne kazem i nesto vise. Samo kvalitetno gorivo (licno sipam godinama iskljucivo na MOL) i nema brige. Auto je palio bez problema posle par dana stajanja napolju na onih minus 20 i kusur pre neku zimu. Tako da su mi te price o minusu stvarno smesne posto ispravan auto mora da pali kao mina bukvalno, jedino moze biti drugacije ako se sipa gorivo kod Pere iza coska.

A stvar je ukusa i potreba sta ce svako od nas izabrati, naravno. Licno mi je jedina prednost benzinaca tisi rad, a atmosferac i turbo je u najmanju ruku neozbiljno porediti. Ko sto kaze kolega iznad, sto se motora tice.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle dve godine druženja sa dizelašem i MOL gorivom nemam da prijavim ni jedan problem.

Izbor 1.4 vs 1.3mjet je dosta težak. Više je stvar ličnog izbora nego ubedljivog boljitka jednog od ta dva motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato je meni lično najbolja opcija onaj 1.4 T sa gasom: imaš benzinca, imaš turbo (obrtni momenat), imaš snagu, imaš nisku potrošnju odnosno troškove goriva. Ali jbg - košta kao 1.6 dizel. Jedino da se kupi preko firme i vozi tako. To ću možda i da uradim jednog dana, ako i dalje bude aktuelan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

JA sam se malo bio razocarao u to kako ide 1,4  motor  a brzine su neverovatno kratke i bukvalno da se ne bi derao saltas ih brzo pa tako sam na 60 km/h vec u petoj brzini. KAd sam dao jednom zeni da ga vozi ona se razocarala i rekla da se  cuje buka kad ga vozi a onda sam joj objasnio da se brze mora saltati i sledeci put je rekla da je sad ok.

Znaci ja koji radim sa kolima nikad dosad nisam imao ovakav motor sa menjacem koji trazi brzo saltanje.

Elastican jeste i ne gusi se kad se vozi na malim obrtajima ali sve ovo ima plus jer ako se tako vozi auto bukvalno trosi u gradu 7-7,5L sto je zaista prihvatljivo.

S druge strane meni je non stop bio 1,3 M-jet u glavi a onda sretnem coveka koji ga ima i kaze da nije zadovoljan  jer mu trosi 7,2L po gradu a ima i 5 brzina sto je bezveze kad se izadje na autoput.

Tad sam shvatio da je idealna motor  za ovaj auto 1,6 M-jet koji lepo ide a malo trosi.

Za razliku u ceni mislim da je bolja opcija uzeti benzinca jer razlika u potrosnji je neznatna a benzin je jeftiniji a plus sto nema delova na benzincu koji ce da odu na nekoj vecoj kilometrazi. No naravno pricamo o kolima sa preko 200k km a dotle to treba  da se vozi godinama.

Ono sto je po meni najbolje je da se kupi polovnjak jer ih ima na oglasima poprilicno i sa malom kilometrazom od 20-tak hiljada km.

Razlika od novog i tog polovnog sa tako malom kilometrazom je 3000€ sto zaista nije zanemarljivo a kola mogu da budu savrseno sacuvana. Takav je bio i moj 500L pa je otisao  drugaru koji sad nece da ga parkira na javnim parkinzima jer mu je zao da ga ostete sa vratima a zbog toga sto na autu nema nijednu jedinu tackicu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...