gile_kv 0 Posted May 3, 2016 13 minutes ago, MS PK said: Moze biti sve od toga sto si naveo Znaci da odem kod majstora i da krenem redom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted May 3, 2016 Vidi sta je prijavio kao gresku pa ces dalje lakse Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile_kv 0 Posted May 3, 2016 Mislim da je greska bila P0236 ili P0237 ne mogu sada da se setim. Ali videcu danas opet. Hvala puno na odgovorima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted July 19, 2016 Pozdrav. Taman kad resim sve opet iskresne problem. upravo se vracao iz grada i sve bilo oke dok nisam krenuo da preticem,malo sam jaci gas stisnuo i navukao sam skoro na 90 i upalila mi se lampica chek engine. auto i dalje vuce dobro turbina radi ne znam u cemu bi mogao biti problem. juce sam promenio filter vazduha ali ne vjerujem da je do toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 19, 2016 Pa ocitaj dijagnostikom sta je prijavio, il da redjamo napamet, overbust, protokomer, vakumi, senzori, turbina, pumpa, dizne .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile_kv 0 Posted July 19, 2016 On 7/19/2016 at 10:44 PM, Mc Shok said: Pozdrav. Taman kad resim sve opet iskresne problem. upravo se vracao iz grada i sve bilo oke dok nisam krenuo da preticem,malo sam jaci gas stisnuo i navukao sam skoro na 90 i upalila mi se lampica chek engine. auto i dalje vuce dobro turbina radi ne znam u cemu bi mogao biti problem. juce sam promenio filter vazduha ali ne vjerujem da je do toga. Moze da bude MAP sensor. Pricam ti iz iskustva.Jel bio vlazan put kada se to desilo? Hoce ventil pritiska turbine da prijavi gresku kada je velika vlaga jer se nalazi nisko na motoru. Meni se desavalo isto, zamenio MAP senzor, radilo sve ok, jednom se desilo da je opet upalio gresku i vise nikad.Sada je sve OK. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted July 19, 2016 Ne brini, desavalo se i meni dva puta na stilu da se upali "check engine" kada ga naglo stisnem ali samo pod odredjenim uslovima. Mislim da ima veze sa smesom ili izduvnim gasovima koji se u tom trenutku pomere iz ocekivanih parametara i komp to procita. Vrlo brzo kada pustis gas se lampica ugasi i nista vise ne ukazuje na neki problem. Ja sam svog vozio jos 20-tak hiljada nakon sto mi se to desilo na autoputu i nista mu nije bilo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted July 19, 2016 Map je promenjen nov pre mesec dana takodje i MAF isto nov,egr je zatvoren na izduvnoj grani i na laptiru gasa na usisnoj grani. auto sam gasio i palio i opet se pali lampica cim upalim auto,znaci stoji greska.. Auto mi vuce oke u svim rezimima rada. nikada ali nikada mi se pre nije palila ta lampica. u uvek ga vozim malo na jacem gasu ali ne na velikim obrtajima. veceras jesam malo isao na 3000 obrtaja reko malo da ga procepim koliko se da po gradskim uslovima i kada sam preticao dao jaci gas da povuce presalto u cetvrtu i upali se lampica. opet kazem auto i dalje vuce i cuje se turbina da radi sve normalno samo sto stoji lampica ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vach 3 Posted July 20, 2016 Pa ocitaj dijagnosticki kod. Sve ostalo je manje ili vece gledanje u pasulj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted July 20, 2016 On 7/19/2016 at 11:17 PM, Mc Shok said: Map je promenjen nov pre mesec dana takodje i MAF isto nov,egr je zatvoren na izduvnoj grani i na laptiru gasa na usisnoj grani. auto sam gasio i palio i opet se pali lampica cim upalim auto,znaci stoji greska.. Auto mi vuce oke u svim rezimima rada. nikada ali nikada mi se pre nije palila ta lampica. u uvek ga vozim malo na jacem gasu ali ne na velikim obrtajima. veceras jesam malo isao na 3000 obrtaja reko malo da ga procepim koliko se da po gradskim uslovima i kada sam preticao dao jaci gas da povuce presalto u cetvrtu i upali se lampica. opet kazem auto i dalje vuce i cuje se turbina da radi sve normalno samo sto stoji lampica ? OK, nisam odmah shvatio sta ti se desava pa napisah moje iskustvo. Sorry☺ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted July 20, 2016 Odem ja na diagnostiku kad lika kaze 15 eura diagnostika tj 30 KM Reko fala dovidjenja. Odem da nesto kupim i kad sam se vracao upalim auto ono nema greske. Moguce kada sam menjao filter zdraka da sam mozda pomjerio konektor MAF senzora,ko ce ga znati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted July 22, 2016 Kvar je resen bukvalno za minut i 30 sekundi. Malo ukljucis mozak, vratis film gde si radio sta si radi i nadjes kvar. Posto se lampica bila ugasila a potom svaki put upali cim dostignem 3000 obrtaja odma se cuje beep beep beep Chek engine,skontam da je u pitanju overboost ili senzor pritiska turbine. Posto sam menjao filter vazduha i skidao crevo od turba do maf senzora i kada sam ga vracao presavio sam crevo koje vodi do overboost senzora,kako sam gurao ovo veliko crevo na turbinu presavio sam ovo malo sto ide do ventila i tako se palila lampica cim dostignem 3000 obrtaja,zato sto vakum nije radio. posto je u mene 59 kw malo je drugaciji ventil nije kao kod 85 kw i ostalih. Crevo koje sam presavio: Overboost ventil: Mjesto gdje je presavijeno...bilo Pa ako nekome bude od koristi, da zna da se moze i ovo desiti, naravno kada se ne pazi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted July 22, 2016 Sad možemo da ugasimo forum Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted August 30, 2016 E, evo da se i ovde zapljunem, juce se upalila chek engine lampica, posle predjenih 3km od posla ka kuci, u 5. brzini sa 90km/h. Auto ide kao da se nista nije desilo, procitao sam pola ove teme, ako nesto znaci promenio sam aku pre 15 dana a pre toga prekinuo regeneraciju jer mi se zapalila izolacija kod katalizatora. Idem danas na dijagnozu pa javljam sta i kako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 1, 2016 @aleksandar984 Šta bi u servisu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted September 1, 2016 Znas @neshaoct ono kad te majstor iskulira(a i kaze mi preko fona, ako prima gas i nema crvene lampice da teram) danas idem. Znam da je ovde boljka kada se jadas ali ne javis ishod od majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted September 14, 2016 Bio u servisu, pre dolaska upalila se lampica auspuha i natpis "anti pollution clogged". Ponistio gresku za motor, dao mali gas a ono TENT Obrenovac izlazi iz auspuha i posle par minuta opet upalio gresku za motor. Epilog je, skida se dpf, majstor nece da se upusta u prislinu regeneraciju a ni meni se zeza vise sa dpf jer me kolje od kako sam ga uzeo, pri tom ce mi zatvoriti i egr u paketu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zelsav 17 Posted September 15, 2016 Ja mislio na multijet-u nema "check engine" lampica,kad ono.. Elem,za vikend se upalila,dijagnostika našla MAP,posle čisćenja istog sve bilo ok jedan dan,onda naizmenično čas ima čas nema greška,čas ide kao lud čas nikako.. Danas mi stigao novi MAP,odvezem auto do servisa ali nikakve promene,na leru radi ok,pali ok,gas jedva prima i neravnomerno radi a na auspuh beo dim dok se nije zagrejao motor. Neobicno je sto vecinu parametara nije mogla da iščita dijagnostika,znači totalni raspad ECU,tako deluje.. A i meni je mozak u raspadu posle svega,javljam sta se dešava i šta bi sa onakvim paripom Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntara 26 Posted November 20, 2016 On 9/8/2013 at 8:43 PM, voja986 said: Bila je zuta kada se gasila. Sad je crvena i ne gasi se. Nalazi se tacno iznad lampice kad uplais kratko svetlo. Ne znam auto radi sve normalno.nije mi se palila nijedna lampica.A gorivo nisam sipao nekoliko dana. Juce se lampica odjednom upalila. Uradio sam mu servis pre nekih mesec dana,sve filtere i ulje. da ta je lampica na ovoj slici br 19 Da li neko zna sta znaci ova lampica pod rednim brojem 28 ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted November 20, 2016 ESP prisutno.pomoću štapa i kanapa Quote Share this post Link to post Share on other sites
uglavnom.bezopasni 1 Posted November 20, 2016 Trepće kad se aktivira ASC ili ESP. Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntara 26 Posted November 20, 2016 Zahvaljujem momci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multi 0 Posted January 3, 2017 Pozdrav! Upalila mi se lampica od senzora za ubrizgavanje. Sto se motora tice sve je ok, vuce, turbina, sve kao prije jedino sto ona svijetli. Neka prije oko 5000 km se isto jednom upalila, al se ugasila nakon pola sata. Mali servis bih trebao sad da radim, presao sam 9500 km od prethodnog. Sta mislite da li moze biti zbog zaprljanosti filtera? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shoone 0 Posted January 27, 2017 Postovani,vozim Fiat Stila 1.9jtd 86kw 2004god, u toku voznje pocne sam da dodaje gas isto tako i kada je na leru i izbacuje gresku check engine.Na dijagnostici pokazuje gresku pedale gasa senzor 2.Promenio sam dve papucice gasa ocisti eger ventil i dalje se ist ponasa.Da napomenem nema pravila kada dodaje gas predjem i 100km on nista pa posle toga u 5 mimuta 100puta ponovi gresku.Послато са GT-P3100 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted January 27, 2017 Imao sam ja slican problem. Najverovatnije je do instalacije od pedale do ecu... Obicno se desava kad je jako vlazno vreme.. Prekontrolisi instalaciju a najvise ispod levog potkrila jer hoce plastika da zasece instalaciju od vibracija.. Quote Share this post Link to post Share on other sites