Горанче 0 Posted October 3, 2015 (edited) Danas zamenjen senzor na bregastoj. I sada je sve u redu. Edited October 4, 2015 by Ivan Oficijelno pismo foruma je latinicno Quote Share this post Link to post Share on other sites
visnjic 0 Posted January 29, 2016 Evo i ja da se javim sa problemom imam stila 1.9jtd 85kw 2004.god pri naglom ubrzanju na negde oko 3500 rpm pali mi engine chek lampicu i greska p0235,za sada sam promenio novi overboost,polovan map senzor, ocistio geometriju turbine,ali i dalje se isto desava,molio bih one koji se razumeju u materiju za pomoc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 29, 2016 Pa da lije taj Map sigurno dobra,drugo jesi merio punjenje turbine mozda nije dobra geometrija ili nesto oko poluge actuatora verovatno da prepunjava cim pali gresku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
visnjic 0 Posted January 29, 2016 imam slike sa fiat ecu scana,ali ne znam kako da okacim,vide se parametri,ali posto sam lajik nisam siguran sta je tu neispravnoevo linka sa yoytube koji sam postavio Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 29, 2016 Pa lepo sam reko vidis da turbo prepunjava da ide preko 2.5bara zato i pali gresku,ako je ciscen turbo tj skidan i ociscen onda proveri duzinu poluge ili sam turbo je los. Quote Share this post Link to post Share on other sites
visnjic 0 Posted January 29, 2016 turbina je remontovana pre 20000 km u uzicunije mi jasno na ovom dijagramu baro pressure signal menja vrednosti i onda odjednom prava linija,a tad i upali gresku kada je prava linijakolika treba da bude duzina poluge? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 30, 2016 Pa onda je reklamiraj jer nije dobra,duzina oko 92mm od kraj do kraj,ali ne mora da znaci jer se to steluje na masinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
visnjic 0 Posted January 30, 2016 ali to nije radio od samog pocetka,nego posle jedno 20000 km Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 30, 2016 A ko je cistio onda ako je remontovana i zasto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
visnjic 0 Posted January 30, 2016 ja sam insistirao mom majstoru da je otvori i ocisti varijabilnu geometriju jer je prepunjavala Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 30, 2016 Pa posto si je otvarao onda vise ne vazi garancija tamo gde si je remontovao.Problem ti je u turbinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
visnjic 0 Posted January 30, 2016 proslo je vise od godinu dana tako da mi garancija svakako ne vazi,a zvao sam ih juce i rekli su mi da ako je potrebno samo stelovanje da ne kosta nista posto sam kod njih remontovao tutbinu,u utorak ili sredu majstor je skida dole i saljem je za uzice,pa javljam rezultate,a ako ima neko neki predlog neka javi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Čika MOMO 0 Posted February 3, 2016 Poštovane kolege, nov sam na forumu pa se nadam da mi nećete zameriti jer se slabije snalazim.U pitanju je Stilo 1.9 JTD 115 ks ( 11/2003), pali mi se CHECK engine lampica ponekad, isključivo u trenutku kada se spuštam niz neko brdo i noga nije na gasu.Dijagnostika kaže greška P0404 - EGR , ali ništa konkretno u vezi njega. Lampicu auto sam ugasi posle određenog vremena ( 2-3 paljenja ). Imate li neki savet, da li se nekom slično dešavalo? Pozdrav i hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3389 Posted February 3, 2016 A u kakvom je stanju egr? I da li je blokiran možda?Hoće noviji jtd-ovi da se žale i kada je egr zaprljan i baš kao što si napisao povremeno i na malom gasu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21165 Posted February 3, 2016 Imate li neki savetBlindiraj djubre i nema vise razmisljanja o njemu. Ja sam i zaboravio da to imam na autu vec 8 godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Čika MOMO 0 Posted February 4, 2016 @Igor0511 i@Ivan, hvala na odgovoru. Sinoć smo radili mali servis, pa je majstor skinuo EGR, nije bio puno prljav ( on kaže da je crkao ), napravio je pločicu i mehanički ga zatvorio, i posle obrisao grešku P0404..Nisam siguran da li na JTD115 mora i softverski da se ugasi EGR ili će opet biti check engine... majstor tvrdi da ne treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 4, 2016 (edited) na jtd 115 ne mora, na Mjet mora Edited February 4, 2016 by SkyBlu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21165 Posted February 4, 2016 (edited) U principu, kada se EGR zatvori greska ce se ponovo javiti i biti zapisana u memoriji.Medjutim, kao sto cenjeni kolega rece, JTD to ne signalizira na tabli (boardu), tako da - samo gas, nema potrebe za softverskim gasenjem kao na kasnijim generacijama ovog motora.To mi je, uz veliki servis, bila prva intervencija na Stilu davne 2007. Kad god sam kasnije nesto cackao i proveravao, usis je bio besprekorno cist. Edited February 4, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8195 Posted February 4, 2016 Mislim da prijavljuje i jtd na tabli ako je elektronski deo neispravan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted February 4, 2016 Meni je prijavljivao pa sam ga na nekom servisu detaljno ocistio i zatvorio negde drugde. Nemam pojma gde samo znam da sada radi onako cist ali u prazno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8195 Posted February 4, 2016 Pa il na auspuhu il ispred ventila . Nema trece Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 4, 2016 a jel ima razlike gde je zatvoren? mislim, jel svejedno gde je zatvoren? nikad nisam razmisljao o tome, uvek vidjam da su zatvoreni gore kod ventila sa plocicom Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8195 Posted February 4, 2016 Ja ne znam. Zatvorio bi ga de mi je lakse Quote Share this post Link to post Share on other sites
OlyPk 0 Posted February 9, 2016 Ljudi imam problem sa protokomerom. Kada ga ukljucim nece da vuce nema snage drugi auto skroz. Kada ga iskljucim odnosno izvadim onaj deo sto se iskljucuje radi sasvim normalno i mnogo bolje vuce ali se pojavi greska na instrument tabli onaj motorse pojavi. Jel imao neko takav problem? Sta da radim? Inace to je stilo 1.9 miltijet 140 konja.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8195 Posted February 9, 2016 Pa kupi nov protokomer, i to Bosh Quote Share this post Link to post Share on other sites