Jump to content
FAS Goran

visnjic

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About visnjic

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 01/04/1983

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bela Crkva

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo jtd i Jeep Liberty 3.7 limited
  1. Turbina je remontovana pre godinu ipo i kostalo je 250 eura,a sada su samo prestelovali punjenje jer navodno sada su legle caure i lakse se okrece pa je stvarala veci pritisak i sada mi nisu nista naplatili.
  2. Evo da se javim,stigla turbina iz uzica prestelovana, namontirana i auto ide kao metak bez ikakvih gresaka,ali je pritisak i dalje ostao da se penje na 4200 obrtaja u 4.brzini 2,4bara,a normalno mu je do 2,2.
  3. proslo je vise od godinu dana tako da mi garancija svakako ne vazi,a zvao sam ih juce i rekli su mi da ako je potrebno samo stelovanje da ne kosta nista posto sam kod njih remontovao tutbinu,u utorak ili sredu majstor je skida dole i saljem je za uzice,pa javljam rezultate,a ako ima neko neki predlog neka javi.
  4. ja sam insistirao mom majstoru da je otvori i ocisti varijabilnu geometriju jer je prepunjavala
  5. ali to nije radio od samog pocetka,nego posle jedno 20000 km
  6. turbina je remontovana pre 20000 km u uzicu nije mi jasno na ovom dijagramu baro pressure signal menja vrednosti i onda odjednom prava linija,a tad i upali gresku kada je prava linija kolika treba da bude duzina poluge?
  7. imam slike sa fiat ecu scana,ali ne znam kako da okacim,vide se parametri,ali posto sam lajik nisam siguran sta je tu neispravno evo linka sa yoytube koji sam postavio
  8. Evo i ja da se javim sa problemom imam stila 1.9jtd 85kw 2004.god pri naglom ubrzanju na negde oko 3500 rpm pali mi engine chek lampicu i greska p0235,za sada sam promenio novi overboost,polovan map senzor, ocistio geometriju turbine,ali i dalje se isto desava,molio bih one koji se razumeju u materiju za pomoc.
  9. druze u ovom slucaju mi lici vise na bodi kompjuter ili na konekcije na njem,ali 99 posto konekcije.
  10. evo da se javim i ja,ja tocim u stilu 1.9 jtd 115ks. vec 2 godine to grcko loz ulje,presao sam oko 90000km i nisam imao ni jedan problem sto se tice goriva,sem sto mi je jednom bio zaglavio regulacioni ventil na cr pumpi. Mogu da kazem da auto radi cak i malo lepse nego na ed.
  11. evo da se javim resio sam problem,problem je bio u ablenderu u nekoj njegovoj elektronici,zamenjen ablender i sada radi sve kako treba,ostaje mi jos sutra da vratim sve plastike sto sam poskidao na njemu. A i ako nekom zatreba (ne daj Boze) imam za prodaju ispravan bodi kompjuter, gornju i donju kutiju sa osiguracima.
  12. evo danas promenio i gorju tablu sa osiguracima i opet isto.
  13. Pozdrav svima,nov sam na ovom forumu,ali imam problem sa stilom 1.9 jtd 115ks sw a problem je : kada se stave kleme na akumulatoru odmah cakne rele od ventilatora u kabini, ne rade tasteri sa leve strene volana,ne svetli ni jedna lampica koja osvetljava deo oko prekidaca ventilatora i usmerivaca vazduha a i stalno svetli prekidac od grejaca zadnjeg stakla. menjao sam bodi kompjuter i donju kutiju sa osiguracima i pregledao masu isve dzekove oko kutija osiguraca ali i dalje mrka kapa. molio bih nekog ako je imao slican problem da liga je i kako resio. hvala u napred zaboravih da napisem,auto je 2004 godiste.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...