MS PK 7729 Posted December 15, 2014 Mozda se navlazi boost ventil. Skini dzekove sa oba tri i prsni ako imas kontakt sprej pa onda probaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted December 15, 2014 To bih mogao da uradim. Pretpostavljam da nije neki kvar u pitanju čim vuče dobro auto i ne ulazi u safe mod ni u kom slučaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 15, 2014 Pa zbog toga i mislim da je nesto glupo jer da upada u safe mod znao bi konkretno sta je. Meni je skoro palio gresku za bust ventil i neje hteo preko 2000rpm ali samo na kratko i na momente. Problem je bio jer se navlazio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted December 15, 2014 Moguće da je i kod mene neki kontakt vlažan. Imam šusplehove, ali desilo mi se par puta da ne vidim baricu pa da prođem brzo kroz nju, a računam da mora voda nekako da nađe put i sa šusplehovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 15, 2014 Pa imam i ja al to vece bese neki plusak dobar Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted December 15, 2014 Bilo je i ovde kiša baš dosta.Da ne pominjem što se ujutru zablenem u nešto pa kada prođem kroz baricu isprskam i krov na kolima. Sreća pa ne bude ljudi u blizini Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted December 16, 2014 Overboost ventil se obicno javi kada krenes u vise obrtaje, 'bem li ga .Kod tebe je pozicioniran dole ili izvucen uvis kod kucista akumulatora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted December 16, 2014 Dole je, nažalost.Mada nije problem ni njega očistiti. A u obrtaje ide bez problema. Jedino onda ostaje ono što je MIća rekao - da je neki kontakt vlažan pa da povremeno zeza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted December 16, 2014 Meni isto danas izbacio motoric na tabli i ispisao engine fault.Nisam ga vozio od nedelje uvece nije bilo puno goriva u njemu.danas natocim 10litara k reko ajd malo da se provozam.provozao sam kroz grad i desilo mi se otvoren bulevar potopim u trecoj gas povuce extra ali izbaci tu gresku ja je nisam mario jer sam video malo dima iza reko da prosuvamo malo i.nastavim cetvrta isto potop.greska je bila samo pr sekundi i nije se kasnije pojavljivala.sutra cu malo da otvorim laptop i da vidim sta je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 16, 2014 P0235 verovatno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted December 16, 2014 To mi je ranije bilo kada sam ga kupio jer sam ga i tada turirao tako malo malo pa ja do miseluka na produvavanje dok nije komplet izasla cadj i dok nisam ocistio egr ali kazem ti nisam vozio dva dana i reko ajde malo da stisnem kad zapisti greska Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 16, 2014 Prikaci da vidis sta je memorisao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted December 17, 2014 Upravo ta greska.pritisak prednabikanja(turbo) Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 17, 2014 Skini ga i ocisti,pocece sve vise i vise da te zeza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted December 17, 2014 Cim dodje prolece Quote Share this post Link to post Share on other sites
borisboris 0 Posted March 2, 2015 (edited) Pozdrav Imam veliki problem, u pitanju je Stilo 1.9JTD.Kad pada kisa pali mi se žuta lampica engine fault i pocinje ludnica sa obrtajima. Da ne pogasim motor raspao bi se posto bez ikakvog upozorenja pocinje da dize obrtaje i da ne odreagujem sa gasenjem usao bi u crveno i ko zna sta bi sve bilo. Startujem ga ponovo i onda je lenj i spor neko vreme pa onda opet pocne da dize obrtaje. Na dijagnostici pokazuje da je kvar na papucici gasa,zamenio je i nije to. Majstor mi kaze da mi vlaga ulazi u kutiju od elektronike(ono kod akumulatora) zamenim i nju ali opet isto.Posle voznje po kisi kad dodjem u garazu skinem poklopac koji dodje na akumulator i elektroniku i petnaestak minuta susim fenom i onda mi ugasi gresku i motor savrseno radi do sledece voznje po kisi.Kad skinem poklopac akumulatora i kutije sa elektronikom ne vidim nigde vodu niti je mogu osetiti pod prstima. Auto je 2004 godiste kod mene je od 2010 godine nije bio poplavljen i super me sluzio do pre par meseci kad su pocele ove muke.Pomagajte ako znate sta bi moglo biti ili ako je neko imao slican problem. hvala Edited March 2, 2015 by borisboris Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted March 2, 2015 Imao sam ja problem sa papucicom gasa i isto je bila ispravna, samo meni nije ludovao motor nego jednostavno nije hteo da prima gas. Isti slucaj po kisnom i vlaznom vremenu, a najvise kad pocne sneg da se topi. Problem je resen zamenom instalacije od papucice gasa do kompa. Obicno se desi da ispod i oko levog tocka dodje do delimicnog prekida ili propadanje izolacije na instalaciji i zicama.. nadam se da je to u pitanju. Pozdrav i srecno Quote Share this post Link to post Share on other sites
borisboris 0 Posted March 2, 2015 Jel problem naci instalaciju za zamenu od papucice do kompa Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted March 2, 2015 Nemoj ni da trazis. Samo neka ti majstor isprati instalaciju od gasa do kompa i ako mu je nesto sumnjivo, neka stavi nove zice Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted April 13, 2015 (edited) Pozdrav forumasi. Pre jedno mesec dana sam primetio pukotinu na crevu koje ide od interkulera do usisne grane, ono veliko plasticno crevo. Duze vreme mi je sistao na vecim obrtajima nisam mogao da otkrijem sta je dok ta pukotina nije postala veca. Odneo sa majstorom kod plasticara on lepo sredio, namestili crevo na kola, sve super, nema sistanja. E sad, odmah posle toga mi se pri brzini od 120kmh javlja greska check engine i gubi snagu na trenutke. Popustim malo gas, stisnem opet predje 120kmh i posle normalno vuce. Otisao kod majstora zakacili ga, pogledali na dijagnostici pise MAP senzor... Skinemo ga,pogledamo, on cist.. Kaze majstor crkao je, moras nov.. Uzmem nov( 3700 Facet), namestimo, nema vise greske normalno vuce sve do pre 2 dana, kada je opet krenuo da mi izbacuje gresku na 120kmh. Nisam ga terao kod majstora jer su praznici, zanima me dal je moguce da je opet on crkao, ili je neki drugi problem ? Ako je neko imao slicna iskustva neka pomaze. Hristos voskrese. Edited April 15, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 13, 2015 Pogledaj ovde, ljudi su imali slične probleme:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37115-stilo-19-jtd-mjet-overboost-ventil-problem/Koliko mogu da vidim nisu u pitanju skupi kvarovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted April 13, 2015 Bas sad citam te teme, svi spominju overboost, kapiram da moze to biti... Samo se nadam da nije opet MAP senzor, jer me dusa boli za tih 3700 din. Ni manjeg senzora ni vise para Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 13, 2015 Da vidiš samo koliko koštaju protokmeri za druga vozila Za Opele naše generacije oko 50 evra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted April 13, 2015 Ne znam dal moze biti taj overboost, dal je prljav il je crko.. Nesto mi cudno da mi opet crkne MAP senzor, a stavljen nov pre 2 nedelje.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 13, 2015 Možda je neki kontakt na džeku loš pa brljavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites