sasadoncic02 25 Posted April 14, 2015 (edited) Ova greska se javlja i kada naglo pritisnes papucu gasa. ne znam kako si ubrzavao do 120,ali nemoj naglo jer ecu to registruje kao neobicnu situaciju.I limitira brzinu Edited April 14, 2015 by sasadoncic02 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8195 Posted April 15, 2015 Kakvu situaciju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21159 Posted April 15, 2015 Stalno pominjes 120 km/h, a ne pominjes u kojoj brzini (u petoj je recimo na 100km/h @ 2000rpm), na koliko obrtaja se to desava, je li permanentno...Meni iz ovako sturih informacija deluje da je nesto do vakuuma, pogotovo sto pali gresku. Proveri crevca (zna cesto da se osteti ono o cose bloka motora kod vakuum boce), ocisti T-racvu, moze biti i overboost... Pisali smo vec detaljno, spojicemo sa postojecom temom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 5034 Posted April 15, 2015 U petoj samo pali gresku, u 4oj ne.. To je negde oko 2500rpm u 5oj brzini... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 15, 2015 (edited) Ja ne znam koji je to map koji kosta 3700 misli da su vise pa i facet najlosiji u klasi...samo bosch i miran si....samo dijagnostika moze da ti resi problem.Evo ti novi u ap sport http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=40562 Edited April 15, 2015 by deki87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 5034 Posted April 16, 2015 facet 3700 din u kit komercu.. isti kao bosov, samo sto je facet.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 16, 2015 Tolko mu je i kvalitet koliko i cena... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 5034 Posted April 16, 2015 Pa ne bi trebao da crkne posle dve nedelje... Izbacio mi je gresku p0235 boost presure.. Jel zna neko sta bi to moglo da bude ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 16, 2015 Overboost ventul....ili neko crevo za vakum Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 5034 Posted April 16, 2015 Jel se on cisti ili menja ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21159 Posted April 16, 2015 Meni iz ovako sturih informacija deluje da je nesto do vakuuma. Proveri crevca (zna cesto da se osteti ono o cose bloka motora kod vakuum boce), moze biti i overboost... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 16, 2015 I jedno i drugo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leduman 0 Posted May 1, 2015 (edited) Posto sam skorije kupiio auto i naravno kao polovnjak ima dosta stvari koje treba menjati zanima me da li je neko imao slicna iskustva.auto je fiat stilo 1.9 jtd 2004 god verzija od 85 kw.odradio sam mali servis skorije i ujedno mu je ociscen protokomer jer je pre toga imao check engine lampicu koja je prijavljivala protokomer.majstor mi je rekao da je to ocisceno i da ako prijavi ponovo gresku dok ga budem gazio da je verovatno overboost i da se to i desava pri velikim brzinama.juce sam vozio malo brze tipa 130 do 140 i ponovo lampica.nisam primetio da je bio gubitak snage ili cak safemod koga cesto pominju u ovakvim slucajevima.moram i da napomenem da i ne vozim brzo pa mi se ta greska nije ni prijavljivala ali eto... da li je neko imao nesto slicno ,kako je resio i bilo kakva informacija bi znacila.temu sam otvorio novu jer nisam nasao adekvatnu da se prikljucim ...bez ljutnje Edited May 2, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 2, 2015 Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FulcruMJTD 0 Posted July 7, 2015 Pozdrav drugari Nisam stvarno nameravao da mi prvi post bude ovde ali tako je ispalo. A i red je i ja da se upišem u listu check engine društva Dakle vozim Stilo SW 1.9MJET 8V 120CV 2006. godište. Elem danas mi se desilo sledeće - vozim se ja lipovačkom šumom, vratim na ubrdici brzinu iz pete u četvrtu i negde negde do 2000rpm kad odjednom upali mi se check engine lampica (žuta). Auto kao Golf II 1.6D vuče. Stali drugar i ja pored puta, pogledali - ništa ne curi, nigde viška ulja oko turbinskog dela i tako nečega. Pustili ga da se ohladi. Auto normalno pali i gasi. U leru ,motor se vrti do 4000RPM, bez problema, bez grama dima, ma bez ičega.U vožnji je kao mrtav konj, a kad se dođe do 2000RPM pištanje turbine (ili čega već) postane ozbiljno glasno (odnosno nije ga bilo do pre paljenja ček endžine lampice). Sad zadnja dva tri dana sam primetio da slabije vuče ali nisam pridavao važnosti (loše gorivo, mislio sam ili tako nešto). Međutim ovo danas je jako jako šokantno bilo za mene Iščitao sam ovu temu vidim da ljudi mahom imaju problema na većim obrtajima, međutim ja veće obrtaje ne mogu ni da dosegnem (preko 2200 nisam ni vozio od tada), a na jakoj uzbrdici u drugoj nije ni hteo preko 2000-2100 ) . Pretpostavljam da je to čuveni safe mode ili šta god. Elem, svakako ide kod majstora na dijagnostiku sutra ili prekosutra (neću ga voziti srećom ni ne treba mi ta dva dana), al opet nije loš višak mišljenja. P.S. Prethodni vlasnik je navodno menjao prsten turbine pre oko 1700km. Da li i kakvog to potencijalno uticaja može da ima na opisane simptome? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3389 Posted July 7, 2015 Dobro ti nama došao pa makar i sa check engine Šalim se malo, safe mode je definitivno, a ne bi trebalo ništa strašno da bude( nadam se). Reci mi da li dimi?Bez očitane greške slabo može da se zaključi. U kom si delu grada? Mada nešto sumnjam da smo komšije kada voziš Lipovačkom šumom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted July 7, 2015 Proveri da nije puklo i spalo crevo sa overbost ventila. http://postimg.org/image/xuq5u08i1/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 7, 2015 Skini dzek od protokomer pa probaj.I kakav ti je to prsten turbine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FulcruMJTD 0 Posted July 7, 2015 Ne, ne dimi nema ni grama dima. NA moje oči na 4000RPM iz auspuha ništa ne izlazi, iz turbinskog dela motora ništa ne izlazi. Živim u Jerkoviću, inače igrom slučaja sam prolazio tuda kad mi se to desilo. @deki87 : života mi mog ne znam, evo gledam račun od servisa što mi je čovek, prošli vlasnik dao, piše na njemu zamenjen prsten turbine , cena 6000rsd/kom Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 7, 2015 Skini dzek sa protokomera pa probaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FulcruMJTD 0 Posted July 8, 2015 Haha ovaj Stilo počinje sve više da me oduševljava, majke mi.Nisam planirao da vozim kola danas, al drugaru pukla sajla kvačila na Saxu na sred ulice pa sam morao da ga odšlepam. Reko šta sad, neće mu biti ništa, Safe mode i udri.Upalim ja kola - nigde check engine lampice i upozorenja.Auto ide mnogo bolje nego juče, mada čim se pređe 1500rpm onaj huk i pištanje počnu da bivaju strašni Preko 2000rpm ide regualrno ali slabije nego normalno.U svakom slučaju moj stilo je razvio neki način samo-regeneracije i izvadio se iz Safe Moda. Sad kad je zašlo sunce idem da čačkam po parkingu sa drugarom takođe Stilistom po usisnom vodu pa da vidimo šta se zaista događa Quote Share this post Link to post Share on other sites
FulcruMJTD 0 Posted July 8, 2015 Evo ovako drugari. Da podelim iskustva sa ostalima, možda nekom bude korisno. Čačkali smo malo na parkingu proveravali spojeve (pre nego što se upustimo u ozbiljniju avanturu rasklapanja) i došli da ovog otkrića : Naime šta se desilo (ovo je samo moja teorija, ne mora da znači da je istinita ali deluje najrealnije). U toku vožnje juče, ova šelna je pukla. Zamor materijala ili šta već tek šelna se nalazi na jednom od vodova vazduha za turbinu i spaja veće deblje crevo sa manjim, tanjim i čvršćim koje se nastavlja dalje, u neki ventil ili šta je već, ne znam više ni sam gde (izvinjavam se na debilnom opisu ali turbinska kola mi baš i nisu specijalnost). Dve šelne se nalaze jedna pored druge, ova prva je ta koja drži deblje crevo na manjem. Kad je ona pukla, krenuo je tuda da crpi vazduh i desilo se ono što svi znamo - check engine i safe mod. Inače, ovo crevo čak i bez šelne nema veliki stepen slobode kretanja ali bilo je jako vrelo; motor je bio vreo jer vozio sam ceo dan od 9 ujtru bukvalno nije gašen i verovatno je od toplote bilo dosta prošireno, i jednostavno je bio veći zazor. Onda je stajao auto celu noć i dobar deo dana popodne u hladu i crevo se skupilo; zato se Check Engine lampica nije danas palila, ali kako nije skroz nalegala ono pištanje je bilo osetno.Čim je šelna stavljena, motor je tesitran u leru i u vožnji. Nema pištanja, osim standardnog huka intercoolera na 2000RPM i preko Auto se vrti regularno i na većim obrtajima i vuče regularno, svakako mnogo bolje nego u safe modu Eto toliko, hvala puno na savetima i nadam se da će ovo iskustvo pomoći nekom drugom ko se nađe u sličnom problemu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8195 Posted July 8, 2015 Kakav ti je taj huk? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FulcruMJTD 0 Posted July 8, 2015 Kakav ti je taj huk? Solidan Šalim se, a nije huk u tom smislu ali kako da objasnim tako se čuje kad se potera u obrtaje preko 2000RPM (što je za diesel visoko). Sad dal je to intercooler ili ne tek, nemam pojma ali tako se čuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8195 Posted July 8, 2015 Proveri ti to malo bolje. Sve mi lici da ti je busno nesto i dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites