Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

Ova greska se javlja i kada naglo pritisnes papucu gasa. ne znam kako si ubrzavao do 120,ali nemoj naglo jer ecu to registruje kao neobicnu situaciju.I limitira brzinu

Edited by sasadoncic02

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stalno pominjes 120 km/h, a ne pominjes u kojoj brzini (u petoj je recimo na 100km/h @ 2000rpm), na koliko obrtaja se to desava, je li permanentno...

Meni iz ovako sturih informacija deluje da je nesto do vakuuma, pogotovo sto pali gresku. Proveri crevca (zna cesto da se osteti ono o cose bloka motora kod vakuum boce), ocisti T-racvu, moze biti i overboost... Pisali smo vec detaljno, spojicemo sa postojecom temom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam koji je to map koji kosta 3700 misli da su vise pa i facet najlosiji u klasi...samo bosch i miran si....samo dijagnostika moze da ti resi problem.


Evo ti novi u ap sport http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=40562

Edited by deki87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne bi trebao da crkne posle dve nedelje... Izbacio mi je gresku p0235 boost presure.. Jel zna neko sta bi to moglo da bude ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni iz ovako sturih informacija deluje da je nesto do vakuuma. Proveri crevca (zna cesto da se osteti ono o cose bloka motora kod vakuum boce), moze biti i overboost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam skorije kupiio auto i naravno kao polovnjak ima dosta stvari koje treba menjati zanima me da li je neko imao slicna iskustva.auto je fiat stilo 1.9 jtd 2004 god verzija od 85 kw.

odradio sam mali servis skorije i ujedno mu je ociscen protokomer jer je pre toga imao check engine lampicu koja je prijavljivala protokomer.majstor mi je rekao da je to ocisceno i da ako prijavi ponovo gresku dok ga budem gazio da je verovatno overboost i da se to i desava pri velikim brzinama.juce sam vozio malo brze tipa 130 do 140 i ponovo lampica.nisam primetio da je bio gubitak snage ili cak safemod koga cesto pominju u ovakvim slucajevima.moram i da napomenem da i ne vozim brzo pa mi se ta greska nije ni prijavljivala ali eto... da li je neko imao nesto slicno ,kako je resio i bilo kakva informacija bi znacila.temu sam otvorio novu jer nisam nasao adekvatnu da se prikljucim ...bez ljutnje 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari :)

Nisam stvarno nameravao da mi prvi post bude ovde ali tako je ispalo. A i red je i ja da se upišem u listu check engine društva :D

Dakle vozim Stilo SW 1.9MJET 8V 120CV 2006. godište.

 

Elem danas mi se desilo sledeće - vozim se ja lipovačkom šumom, vratim na ubrdici brzinu iz pete u četvrtu i negde negde do 2000rpm kad odjednom upali mi se check engine lampica (žuta). Auto kao Golf II 1.6D vuče. Stali drugar i ja pored puta, pogledali - ništa ne curi, nigde viška ulja oko turbinskog dela i tako nečega. Pustili ga da se ohladi. Auto normalno pali i gasi. U leru ,motor se vrti do 4000RPM, bez problema, bez grama dima, ma bez ičega.

U vožnji je kao mrtav konj, a kad se dođe do 2000RPM pištanje turbine (ili čega već) postane ozbiljno glasno (odnosno nije ga bilo do pre paljenja ček endžine lampice). 

Sad zadnja dva tri dana sam primetio da slabije vuče ali nisam pridavao važnosti (loše gorivo, mislio sam ili tako nešto). Međutim ovo danas je jako jako šokantno bilo za mene :)

Iščitao sam ovu temu vidim da ljudi mahom imaju problema na većim obrtajima, međutim ja veće obrtaje ne mogu ni da dosegnem (preko 2200 nisam ni vozio od tada), a na jakoj uzbrdici u drugoj nije ni hteo preko 2000-2100 :crazy:) . Pretpostavljam da je to čuveni safe mode ili šta god.

 

Elem, svakako ide kod majstora na dijagnostiku sutra ili prekosutra (neću ga voziti srećom ni ne treba mi ta dva dana), al opet nije loš višak mišljenja.

 

P.S. Prethodni vlasnik je navodno menjao prsten turbine pre oko 1700km. Da li i kakvog to potencijalno uticaja može da ima na opisane simptome?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro ti nama došao pa makar i sa check engine :)

 

Šalim se malo, safe mode je definitivno, a ne bi trebalo ništa strašno da bude( nadam se). Reci mi da li dimi?

Bez očitane greške slabo može da se zaključi. U kom si delu grada? Mada nešto sumnjam da smo komšije kada voziš Lipovačkom šumom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skini dzek od protokomer pa probaj.I kakav ti je to prsten turbine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, ne dimi nema ni grama dima. NA moje oči na 4000RPM iz auspuha ništa ne izlazi, iz turbinskog dela motora ništa ne izlazi.

 

Živim u Jerkoviću, inače igrom slučaja sam prolazio tuda kad mi se to desilo.

 

@deki87 : života mi mog ne znam, evo gledam račun od servisa što mi je čovek, prošli vlasnik dao, piše na njemu zamenjen prsten turbine , cena 6000rsd/kom :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ovaj Stilo počinje sve više da me oduševljava, majke mi.

Nisam planirao da vozim kola danas, al drugaru pukla sajla kvačila na Saxu na sred ulice pa sam morao da ga odšlepam. 

Reko šta sad, neće mu biti ništa, Safe mode i udri.

Upalim ja kola - nigde check engine lampice i upozorenja.

Auto ide mnogo bolje nego juče, mada čim se pređe 1500rpm onaj huk i pištanje počnu da bivaju strašni :D Preko 2000rpm ide regualrno ali slabije nego normalno.

U svakom slučaju moj stilo je razvio neki način samo-regeneracije i izvadio se iz Safe Moda. 

Sad kad je zašlo sunce idem da čačkam po parkingu sa drugarom takođe Stilistom po usisnom vodu pa da vidimo šta se zaista događa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako drugari. Da podelim iskustva sa ostalima, možda nekom bude korisno.

 

Čačkali smo malo na parkingu proveravali spojeve (pre nego što se upustimo u ozbiljniju avanturu rasklapanja) i došli da ovog otkrića :

 

1_tmb_143639040_DSC02873.jpg

 

Naime šta se desilo (ovo je samo moja teorija, ne mora da znači da je istinita ali deluje najrealnije).

 

U toku vožnje juče, ova šelna je pukla. Zamor materijala ili šta već tek šelna se nalazi na jednom od vodova vazduha za turbinu i spaja veće deblje crevo sa manjim, tanjim i čvršćim koje se nastavlja dalje, u neki ventil ili šta je već, ne znam više ni sam gde (izvinjavam se na debilnom opisu ali turbinska kola mi baš i nisu specijalnost). Dve šelne se nalaze jedna pored druge, ova prva je ta koja drži deblje crevo na manjem. 

Kad je ona pukla, krenuo je tuda da crpi vazduh i desilo se ono što svi znamo - check engine i safe mod. 

Inače, ovo crevo čak i bez šelne nema veliki stepen slobode kretanja ali bilo je jako vrelo; motor je bio vreo jer vozio sam ceo dan od 9 ujtru bukvalno nije gašen i verovatno je od toplote bilo dosta prošireno, i jednostavno je bio veći zazor. 

Onda je stajao auto celu noć i dobar deo dana popodne u hladu i crevo se skupilo; zato se Check Engine lampica nije danas palila, ali kako nije skroz nalegala ono pištanje je bilo osetno.

Čim je šelna stavljena, motor je tesitran u leru i u vožnji. Nema pištanja, osim standardnog huka intercoolera na 2000RPM i preko :whistle: Auto se vrti regularno i na većim obrtajima i vuče regularno, svakako mnogo bolje nego u safe modu  :laughing:

 

Eto toliko, hvala puno na savetima i nadam se da će ovo iskustvo pomoći nekom drugom ko se nađe u sličnom problemu :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav ti je taj huk? :)

Solidan :D 

Šalim se, a nije huk u tom smislu ali kako da objasnim tako se čuje kad se potera u obrtaje preko 2000RPM (što je za diesel visoko). Sad dal je to intercooler ili ne tek, nemam pojma ali tako se čuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...