Jeksi 3 Posted February 24, 2020 On 2/24/2020 at 1:17 PM, MS PK said: Kontakt moze da ocita verovatno samo kao prekid u radu pa je covek prvo posumnjao na to jer to nije retkost uopste na danasnjim automobilima Samo je ocistio kontakte na onoj maloj navigaciji kao tablet je pisala ta greska... On 2/24/2020 at 12:08 PM, kvazarija said: Kontakti na diznama ? I to komp ocitava? Cekaj, to znaci da treba s vremena na vreme ocistiti ? Cime? E ne znam i uopšte se ne razumem ... To su mi rekli i prenosim iskustvo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vacko 0 Posted October 6, 2020 (edited) Pozdrav svima na forumu novi sam ovdje,imam Fiat Stilo JTD i imam problem auto ide normalno 15 dana i odjednom se ugasi i upali lampicu check engine failed poslije jedno minut lampica trepne na kratko i auto upali normalno.Auto na dijagnostiku stavljo i Greška P1673 napon kondezatora,znači svako 15 dana istu grešku ponovi.Molijo bi za pomoć i savjet ako neko zna kako da rješim ovaj problem ili za neki savjet šta da uradim. Edited October 7, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9736 Posted October 7, 2020 @Vacko Imaš li zaštitnu plastiku preko akumulatora/releja? Pitam jer je jedan drugi forumaš imao istu grešku na svom Stilu JTD, i pojavila mu se prvi put nakon pranja motornog prostora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vacko 0 Posted October 7, 2020 7 minutes ago, neshaoct said: @Vacko Imaš li zaštitnu plastiku preko akumulatora/releja? Pitam jer je jedan drugi forumaš imao istu grešku na svom Stilu JTD, i pojavila mu se prvi put nakon pranja motornog prostora. Da zaštitu imam motor nikada nisam prao.Jednostavno iz čista mira mi se greška pojavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bole99 1 Posted June 1, 2021 (edited) Pozdrav svima Vozim Fiat stilo 1.9 jtd 58kw 2003 godiste, pre par dana mi se upalila lampica check engine ali nista se nije promenilo u radu motora osim malo vece potrosnje ako se ako se ne varam. Lampica se pali tek kada predjem jedno 10 km ali nista se ne desi auto lepo vuce isto tako i pali. Planirao sam za koji dan kad budem slobodan da odem do majstora ali sam zeleo prvo da cuj misljenje nekog ko je imao ovakav problem. Edited June 1, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9736 Posted June 1, 2021 @Bole99 Ta lampica se pali iz više stotina mogućih razloga...bukvalno više stotina. Kad nema nikakvih propratnih simptoma, tj. nekih problema u radu motora...onda jedino dijagnostika može da kaže koji je od tih više stotina razloga kod tvog auta bio okidač za paljenje te lampice. 1 Bole99 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 950 Posted June 11, 2021 Imali neko iskustva sa greškom koja pali žutu lampicu za kvar motora, juče me obradovala. U2403.Ovde ima opisanih par situacija sve su moguće. http://u2403.enginetroublecode.com/Da nije preskočio zupčasti (još 7-8hiljada do 50000) jer mi se desilo da se ugasio u 2goj onako poskočio pri sporom kretanju. Takođe moguće da je katalizator začepljen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 950 Posted June 13, 2021 Hm ispao utikač od egr... Verovatno nije kliknuo kada su ga vraćali.I kontakt na 4 dizni...Grejače sam zimus menjao denso, ali non stop pokazuje tu grešku, ajde kad sam već prljavih ruku prekontrolišem i njih unimerom, pa to izgleda svi izgoreli 1 i 3 uopšte ne propuštaju struju, 2 i 4 0,04-0,02....To izgleda samo piše na kutiji denso. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8198 Posted June 13, 2021 To je problem , a vidis koja je muka da se zamene Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 950 Posted June 13, 2021 Koje da kupim i gde a da su sigurni. Sem bosh jer vidim 2500 komad... Denso su bili 1100 komad ali nisu izgleda denso. Nisam ja naručivao, mehaničar ih je i menjao. Žutu je palio zbog egr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8198 Posted June 13, 2021 Ko to zna, ja bih Bosh ( pre nisu bili skupi toliko, tj.bili su nekad nekih 10e komad) ali ko garantuje da je taj Bosh - Bosh Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka3rd 2 Posted September 14, 2021 On 12/18/2008 at 8:53 PM, Guest 9816 said: Prijatelju mislim da ti se dogodilo ovo: kad si preticao (normalno si dodao jaci gas )i na od prilike 3000 RPM ti je ECU dao nalog overboost senzoru (nalazi ti se montiran ispod lijevog fara nisko ) da proslijedi vakoom VGT _u (varijatoru faze na turbini) ali senzor ti je dobio vlagu (vjerojatno) ili stvarno nevalja _ ECU skonto nesto nevalja i "engine fault. Greska P236. Pokusaj ovo :Kontakt spray ili WD 40 uzmi i poprskaj spojni konektor na overboost senzoru , a jos bolje ako ga sa tog mjesta preselis na kuciste akumulatora , Inace ovo ti je standarna boljka kod Stilo_JTD 115cv Auto ti slabo vuce zato sto ti sad radi u SAFE modu, ako ti i nakon 30_tak minuta voznje ne "ozivi " odnosno sam se resetira u normalno stanje onda ti stvarno nevalja over boost ventil _kosta 60 eura , ugradnja pola sata 20 eura Sviđa mi se precizna dijagnoza i rešenje... Da li znaš šta bi moglo da ubaci motor u safe mode nakon duže nizbrdice? Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8198 Posted September 14, 2021 Motor u safe mode moze da ubaci svasta bukvalno Za nizbrdicu mozda neki problem sa gorivom, ne znam. Ovaj problem sa overbustom imam i ja po nekada, mozda je 2x usao u safe mod ali izadje sam posle minut-dva voznje. Ako nece samo ga u voznji ugasis-upalis i radi normalno. 99% je overbust jer je to pocelo da se desava od kad sam uleteo u jednu veliku baru ali kazu da je to i usko povezano sa Map senzorom.Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 luka3rd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka3rd 2 Posted September 14, 2021 Dešava mi se samo nakon dužih nizbrdica, s obzirom da često idem niz Bubanj potok, čuveni, uvek kada stignem na ravan deo dole, moram da stanem, restartujem I nastavim... Počelo je jako da me nervira. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan 192 0 Posted September 28, 2021 Pozdrav drustvo vec tri meseca imam muku sa fiat stilo multijet 1.9 od 90 konja,naime problem je safe mode auto dva dana radi normalno vuce ko lud ,i kad se zagrrejan ugasi sledece paljenje posle par minuta odmah pali safe mode i nece uopste da primi gas izbacuje gresku bregasta senzor i papucica gasa,vozim ga ja tako u safe modu jedno pola sata ugasim ga i sutradan ga upalim auto normalno radi gresku sam brise sa displeja posle par kilometara i tako dan ,dva ga vozim normalno i onda opet ista stvar, zamenjen je senzor bregaste tri puta papucicu doduse bisam menjao kao nova je jel da je do nje ili bi radila ili ne, kompijuter sam slao na reparaciju dva puta i opet ista stvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka3rd 2 Posted September 28, 2021 On 9/14/2021 at 2:54 PM, luka3rd said: Dešava mi se samo nakon dužih nizbrdica, s obzirom da često idem niz Bubanj potok, čuveni, uvek kada stignem na ravan deo dole, moram da stanem, restartujem I nastavim... Počelo je jako da me nervira. Rasplet, možda pomogne i kolegi iznad... Zamenim protokomer, grešku očitao Ivan Dedinje, motor tiši i mirniji, mekše menjanje brzina. Opet isto na nizbrdici... Uradim dekarbonizaciju jer nemam vremena za nešto pametnije, krećem za dva dana na more. Opet isto. Opet se upali "check engine" pred neke radove posle Plane, ali auto i dalje radi normalno kad ga restartujem - do sledećeg dužeg kočenja motorom. U Makedoniji sipam na prazan - do vrha Lukoil gorivo, dobijaju ga iz stare rafinerije u Bugarskoj (fenomenalno je, već godinama to znam), sledi "Italian tuning" do Tasosa! Sve isto, duža nizbrdica, motor uđe u safe mode... Restart Kad smo prošli Solun, na nekoj uzbrdici, pri jedno 110-120, motor se zakašlje... I NIKADA više ne uđe u safe mode! Nakon 3 dana i 300km, ugasi se lampica! Trenutno je prošlo 1500km, radi savršeno. Ovako nije išao dobre dve godine... E sad, da li je loš protokomer kvario smešu već neko vreme pa se motor gušio - pa je bilo dovoljno maltretiranje od 300km (isključivo 3-4000 RP/M), da li je dekarb uradila nešto, ili je dobro gorivo pročistilo đubre... Ne znam, niti neko može da utvrdi. Svakako, idem do servisa da očitamo komp, da vidimo šta prijavljuje komp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
daale 0 Posted March 2, 2024 (edited) Imam problem..u pitanju je fiat stilo 1.9jtd 85kw 115ks,pali mi crvenu lampicu motora,nekad je upali na 2-4 sekunde (hoce i par puta za redom da upali),kada je upali auto je u mrtvom stanju izgubi snagu nece da ide dok ne izgasi tu lampicu,a u momentu kada je upaljena ako dam gas auto krene da cima napred nazad sve trese i kao da nesto kako da kazem probije (procepi) i onda ide normalno dok ne upali opet,na primer kad preticem naravno dam jaci gas i on je bas tad upali i auto mrtav kao da sam ga ugasio nece da ide ni obrtaji nista...,cini mi se da je vise pali ako je kisa i mokro (mozra gresim),ako idem uzbrdi isto cesto je upali krene da cima auto i necr gas kao da ga nesto gusi...,bio sam kod vise majstora i na dijagnostiku i sve niko ne zna sta je niko nije uspeo da resi,egr je inace blokiran nema funkciju,na dijagnostici izbacio egr,protokomer i senzor papucice gasa,protokomer ocistio,stavio drugu pedalu gasa i opet pali lampicu,bio sam i kod jednog elektronicara nije uspeo da resi.... Ima li kakve pomoci? Edited March 2, 2024 by Ivan Sredjen format Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21260 Posted March 2, 2024 13 minutes ago, daale said: cini mi se da je vise pali ako je kisa i mokro (mozra gresim) Kao prvo, pozdrav i dobrodosao na FLCS forum. Nisi napisao da li je u pitanju MY04 ili stariji? Davno sam imao Stildzu, ali koliko se secam, ako su ulazne verzije 1.9 u pitanju - desavalo se da imaju problem kada je kisa/vlazno, zbog nisko postavljenog overboost senzora. Koji je od restyle izmesten na kuciste akumulatora (ili su to vlasnici sami radili na tim starijim verzijama). Kako se auto ponasa sa raskacenim protokomerom? Pade mi na pamet, slicni simptomi su i kada je zacepljena T-racva. Mislim, ovako virtuelno mozemo samo da nabadamo... Takodje, neki osnovni red je da se novi clanovi prvo predstave u odgovarajucoj temi, kazu par reci o sebi ili popune avatar. Cisto da bi znali odakle si i da ti mozda preporucimo neki krsteni servis. Ovako, prelistaj malo odgovarajucu temu, ubedjen sam da ce prvi iole krsteni to brzo dijagnostikovati: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
daale 0 Posted March 2, 2024 (edited) Ja sam sa Altine,isto se ponasa i kad je prokokomer otkacen,i uopste nema pravila kada ce da je upali nebitno pri kojoj brzini i obrtajima se vozi auto,hoce da je upali i kada je suvo ali dosta redje bar sam ja tako primetio,vec 3 meseca me muci ne mogu da resim to nikako.Na dijagnostici je izbacio i neku gresku (informaciju) u racunaru ali opet ni mehanicar ni elektronicar nisu nista uspeli da rese. Edited March 2, 2024 by Ivan Ne citiraj prethodni post Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21260 Posted March 2, 2024 (edited) Procitaj zadnje 2-3 strane teme koju sam ti linkovao iznad i sve ce ti se samo ka'sti. Ako vec nisi, onda "protegni noge" do komsiluka i verujem da ce ti brzo resiti problem. Edited March 2, 2024 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites