FulcruMJTD 0 Posted July 8, 2015 Proveriću ali ako je bušno onda zašto ide kao zmaj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8198 Posted July 8, 2015 Takva mu je narav Pa mozda je sve ok samo.lose opisujes. Mene buni taj huk jer nema nikakvog huka. Mozes da cujes turbinu po malo da svira ili pisti a huk me asocira samo na to da vazduh izlazi negde, tipa, busno crevo od turbine, interkuler, lose postavljen filter vazduha i sl Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3402 Posted July 9, 2015 Huuuuu se čuje od recimo 1700 obrtaja kada turbo nabije pritisak, ali jaako tiho. Trebalo bi da to primetiš samo ako spustiš prozore, nemaš muziku i nema gužve oko tebe. U suprotnom nećeš ni primetiti hučanje. A ako zviždi kopaj još malo. Ili dođi na neko okupljanje pa da uporedimo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21260 Posted July 10, 2015 Mislis, da se potegnemo .Btw, obozavam taj zvuk zaletanja turbine (ideeeeemo ).Naravno, kad je sve ispravno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FulcruMJTD 0 Posted July 10, 2015 Na taj zvuk sam i mislio. Naravno da se ne čuje kad zatvoriš prozore i pustiš muziku Na prvo okupljanje dolazim, pa da potežemo.Hvala još jednom na savetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3402 Posted July 10, 2015 Uživaj onda, verovatno je sve ok, samo nisi navikao na turbo Ja sam probao 2.0mjet sa 30 000km i isto huči kada krene turbo da nabija pritisak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikvuk 0 Posted July 20, 2015 evo još jedan check engine:) ovako,povremeno se palila lampica,a isto tako i gasila,ali od subote poludeo auto,počeo da se gasi,ugasi se sačekam malo 10-15 sekundi,on upali kao da ništa nije bilo,ali lampica ostaje upaljena.danas kod majstora iščita greške za EGR i pritisak goriva.prvo skinuli pumpu,očistili,bilo na situ malo prljavštine,skinuli EGR bio je blokiran,nisam ni znao,ali majstor kaže nije dobro blokiran treba ga blokirati na drugu stranu.i da,bio zaštopao,naprskli ga wd-om i vratili nazad,i očistili onaj delić odma do EGR-a,MAP MAF šta li je.ne prijavljuje više greške,isprobali ga 30-ak km,ide kao lud sve ok,i da zamenjen filter nafte.za sada je sve ok,vidćemo da li je rešeno sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted September 21, 2015 Evo šta se kod mene jutros dogodilo.Palim auto da idem na posao. Čekam da pogasi sve lampice, zaverlgam, upalim ispiše Check OK i nakon 2-3 sekunde krene da pišti "Engine Fault".Preparkiram auto, ugasim ga i ponovo isto.Prikačm torque, nema grešaka.MES nisam uspeo da prikačim nešto me je zezalo oko portova.Inače Torque mi ne radi lepo pa mi nije ni pouzdan.Dok sam se ja zezeo oko dijagnostike auto je radio u leru.Na kraju sam odustao, ugasio ga i ponovo upalio i greške više nema.Normalno sam došao do posla i sve deluje ok. Nemam pojma šta bi moglo da bude.Auto je bio parkiran na uzbrdici sinoć a inače je na ravnom.To je jedino što se razlikuje od standarda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted September 21, 2015 Znaci bio si u nekoj stetií ½í¸ Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted September 21, 2015 Garant zbog uzbrdice! Gde je nadje u borci jbte?Jedino ako ga nisi parkirao na skloniste neko... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted September 21, 2015 Moguće Nemam pojma, možda je akumulator.Proveriću napone danas popodne kada dođem do kola pa ćemo videti.@AsterixStao na parking zgrade ispred kuće a ono je bruka podignuto uzbrdo. Sigurno ima 15-20% Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted September 21, 2015 Dugo ga nisi mazio, rešio malo da se buni, da privuče pažnju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted September 22, 2015 Jutros ponovo ista stvar.Na kontaktu prilavi "Loose connection", nakon paljenja "Engine fault" koji posle 4-5 sekundi nestane.Nakon toga, sve radi normalno i kako treba. Proverio sam aku i punjenje i to je u redu.Moraću da se iscimam popodne danas da ga prikačim na MES da vidim šta je.Ako ne uspem zamoliću nekoga od kolega da ponese USB ELM na okupljanje kod Intera u nedelju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3402 Posted September 22, 2015 Akumulator 99%. Verovatno loša startna struja. Čim ne ostaje greška nije ništa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted September 22, 2015 Uspeo sam da prikačim BT Elm na MES.Od grešaka ništa zanimljivo. Jedino ovaj p0235 koji prvi put vidim.Ipak, zabeležen je dosta pre nego prvi engine fault koji se javio, ako gledamo odometar.Sutra ću pokušati da nakačim dijagnostiku pre paljenja.Ipak će biti da je aku problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3402 Posted September 22, 2015 Imao sam ja P0235 pre crkavanja akumulatora P0404 jer ti je zatoren egr. A U pretpostavljam da ti nekad nije prepoznao ključ iz prve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted September 22, 2015 Ma to za ključ mi se dešava povremeno kada dajem kontakt (2-3 puta za godinu dana). Samo mi nije jasno, drži struju (uvek je preko 12) i lepo ga puni.Verovatno mu je startna snaga oslabila.To nisam siguran kako da proverim.Stilo baš ne trpi ni najmanji problem sa akumulatorom Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8198 Posted September 22, 2015 U aku servis. Oni ga provere na aparatu Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3402 Posted September 22, 2015 Meni je isto tako brljavio. Punio je oko 14v, 12v ugašen auto, ali mučio se pri paljenju i na kraju je cajger stradao. I tako ja završio sa Bosch S3 i novim cajgerom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Горанче 0 Posted September 28, 2015 Pozdrav drugari, pre nekoliko dana sam kupio fiat stilo 1.9 jtd 2002 godiste. Pali mi se lampica za motor i pise mi na tabli stop engine. Onda nece da upali i samo vergla. Kada iskljucim i ukljucim kontakt ona se ugasi i mogu da upalim normalno. Veceras mi se isto desilo, u toku voznje se upalila lampica za motor. Kada sam stigao kuci ugasio sa ga i probao da upalim i nije hteo, iz treceg puta je upalio. Ako bi neko mogao da mi kaze sta bi moglo da bude u putanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted September 28, 2015 Goranče, najverovatnije senzor radilice, može biti i pritisak goriva (filter goriva), ali prvo dijagnostika da očta grešku. Ovako napamet nema smisla da pogađamo ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Горанче 0 Posted September 28, 2015 Ja se odsekao ziv danas, svratio ko jednog nazovi majstora. On onako od oka kaze: treba da se ocisti egr ventil, treba da se ocisti senzor radilice, a usput mi je pomenuo da mozda i pumpa u rezervoaru treba da se zameni. Niti je kacio dijagnistiku niti je verovatno ima. Komsija mi je rekao da ima nekog dobrog majstora sto mu odrzava Alfu pa cu otici kod njega cim budem mogao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Горанче 0 Posted October 2, 2015 Bio sam kod majstora juce, gledao je na dijagnostici. Nisu mi sinhronizovani senzor radilice i senzor bregaste. Danas se cujem sa njim i kaze mi da je probao senzor za radilicu i da nije do njega, probace senzor bregaste. Ako nije do senzora bregaste onda je moguce da je prezubio za neki zub. Ja sa tim autom nisam presao 100 ili 150 km od kako sam ga kupio. Poludeo sam. Kolika je verovatnoca da je pokrivio ventile? Ako je preskocio za neki zub. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted October 2, 2015 Mislim da je nikakva ako je samo za zub. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Горанче 0 Posted October 2, 2015 Nista ne znam, sutra cu da zovem da vidim sta je. Auto je kod mene vrlo kratko od 23. oktobra. Quote Share this post Link to post Share on other sites