Jump to content
FAS Euroauto Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

Takva mu je narav :D

Pa mozda je sve ok samo.lose opisujes. Mene buni taj huk jer nema nikakvog huka. Mozes da cujes turbinu po malo da svira ili pisti a huk me asocira samo na to da vazduh izlazi negde, tipa, busno crevo od turbine, interkuler, lose postavljen filter vazduha i sl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huuuuu se čuje od recimo 1700 obrtaja kada turbo nabije pritisak, ali jaako tiho. Trebalo bi da to primetiš samo ako spustiš prozore, nemaš muziku i nema gužve oko tebe. U suprotnom nećeš ni primetiti hučanje.

 

A ako zviždi kopaj još malo. Ili dođi na neko okupljanje pa da uporedimo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis, da se potegnemo :D .

Btw, obozavam taj zvuk zaletanja turbine (ideeeeemo :)).

Naravno, kad je sve ispravno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na taj zvuk sam i mislio. Naravno da se ne čuje kad zatvoriš prozore i pustiš muziku ;)

Na prvo okupljanje dolazim, pa da potežemo.

Hvala još jednom na savetima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uživaj onda, verovatno je sve ok, samo nisi navikao na turbo :)

Ja sam probao 2.0mjet sa 30 000km i isto huči kada krene turbo da nabija pritisak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo još jedan check engine:) ovako,povremeno se palila lampica,a isto tako i gasila,ali od subote poludeo auto,počeo da se gasi,ugasi se sačekam malo 10-15 sekundi,on upali kao da ništa nije bilo,ali lampica ostaje upaljena.danas kod majstora iščita greške za EGR i pritisak goriva.prvo skinuli pumpu,očistili,bilo na situ malo prljavštine,skinuli EGR bio je blokiran,nisam ni znao,ali majstor kaže nije dobro blokiran treba ga blokirati na drugu stranu.i da,bio zaštopao,naprskli ga wd-om i vratili nazad,i očistili onaj delić odma do EGR-a,MAP MAF šta li je.ne prijavljuje više greške,isprobali ga 30-ak km,ide kao lud sve ok,i da zamenjen filter nafte.za sada je sve ok,vidćemo da li je rešeno sve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo šta se kod mene jutros dogodilo.

Palim auto da idem na posao. Čekam da pogasi sve lampice, zaverlgam, upalim ispiše Check OK i nakon 2-3 sekunde krene da pišti "Engine Fault".

Preparkiram auto, ugasim ga i ponovo isto.

Prikačm torque, nema grešaka.

MES nisam uspeo da prikačim nešto me je zezalo oko portova.
Inače Torque mi ne radi lepo pa mi nije ni pouzdan.

Dok sam se ja zezeo oko dijagnostike auto je radio u leru.

Na kraju sam odustao, ugasio ga i ponovo upalio i greške više nema.

Normalno sam došao do posla i sve deluje ok.

 

Nemam pojma šta bi moglo da bude.
Auto je bio parkiran na uzbrdici sinoć a inače je na ravnom.

To je jedino što se razlikuje od standarda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garant zbog uzbrdice! :harhar:

Gde je nadje u borci jbte?

Jedino ako ga nisi parkirao na skloniste neko... :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće :D
Nemam pojma, možda je akumulator.

Proveriću napone danas popodne kada dođem do kola pa ćemo videti.


@Asterix

Stao na parking zgrade ispred kuće a ono je bruka podignuto uzbrdo. Sigurno ima 15-20% :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros ponovo ista stvar.

Na kontaktu prilavi "Loose connection", nakon paljenja "Engine fault" koji posle 4-5 sekundi nestane.

Nakon toga, sve radi normalno i kako treba.

 

Proverio sam aku i punjenje i to je u redu.

Moraću da se iscimam popodne danas da ga prikačim na MES da vidim šta je.

Ako ne uspem zamoliću nekoga od kolega da ponese USB ELM na okupljanje kod Intera u nedelju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uspeo sam da prikačim BT Elm na MES.
Od grešaka ništa zanimljivo. Jedino ovaj p0235 koji prvi put vidim.
Ipak, zabeležen je dosta pre nego prvi engine fault koji se javio, ako gledamo odometar.
Sutra ću pokušati da nakačim dijagnostiku pre paljenja.
Ipak će biti da je aku problem.

 

cxcv500028.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam ja P0235 pre crkavanja akumulatora :)

 

P0404 jer ti je zatoren egr.

 

A U pretpostavljam da ti nekad nije prepoznao ključ iz prve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to za ključ mi se dešava povremeno kada dajem kontakt (2-3 puta za godinu dana).
 

Samo mi nije jasno, drži struju (uvek je preko 12) i lepo ga puni.

Verovatno mu je startna snaga oslabila.

To nisam siguran kako da proverim.

Stilo baš ne trpi ni najmanji problem sa akumulatorom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je isto tako brljavio. Punio je oko 14v, 12v ugašen auto, ali mučio se pri paljenju i na kraju je cajger stradao.

 

I tako ja završio sa Bosch S3 i novim cajgerom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, pre nekoliko dana sam kupio fiat stilo 1.9 jtd 2002 godiste. Pali mi se lampica za motor i pise mi na tabli stop engine. Onda nece da upali i samo vergla. Kada iskljucim i ukljucim kontakt ona se ugasi i mogu da upalim normalno. Veceras mi se isto desilo, u toku voznje se upalila lampica za motor. Kada sam stigao kuci ugasio sa ga i probao da upalim i nije hteo, iz treceg puta je upalio. Ako bi neko mogao da mi kaze sta bi moglo da bude u putanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goranče, najverovatnije senzor radilice, može biti i pritisak goriva (filter goriva), ali prvo dijagnostika da očta grešku. Ovako napamet nema smisla da pogađamo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se odsekao ziv danas, svratio ko jednog nazovi majstora. On onako od oka kaze: treba da se ocisti egr ventil, treba da se ocisti senzor radilice, a usput mi je pomenuo da mozda i pumpa u rezervoaru treba da se zameni. Niti je kacio dijagnistiku niti je verovatno ima. Komsija mi je rekao da ima nekog dobrog majstora sto mu odrzava Alfu pa cu otici kod njega cim budem mogao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam kod majstora juce, gledao je na dijagnostici. Nisu mi sinhronizovani senzor radilice i senzor bregaste. Danas se cujem sa njim i kaze mi da je probao senzor za radilicu i da nije do njega, probace senzor bregaste. Ako nije do senzora bregaste onda je moguce da je prezubio za neki zub. Ja sa tim autom nisam presao 100 ili 150 km od kako sam ga kupio. Poludeo sam. Kolika je verovatnoca da je pokrivio ventile? Ako je preskocio za neki zub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...