Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

vach

Members
  • Content count

    77
  • Joined

  • Last visited

About vach

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat stilo 1.9 JTD 16v

Recent Profile Visitors

1347 profile views
  1. Aj da bacim i ja koju. Vozim winter1 vec nekoliko sezona, mislim da je 4. Objektivno guma je losa. Ne u smislu da ne moze da se vozi, ili u smislu da je kockasta, nego prosto na dnu je lestvice... Nudi slabe performanse. Nekome je to dovoljno, ali ne moze se reci da je guma dobra. To je sto bi rekli stranci, misleading. Sad gledam na kemo - ~4800 din je. Moze da se gleda sta ima za te pare da se kupi ( u toj klasi do 40-50e). Odgovorno tvrdim da je trenutno los izbor jer imate Lassu Snoways 3 koja je sigurno bolja... Prosto, ni racunica se ne slaze, zar ne? Ocu reci da za jako malu doplatu (ako se uopste i doplacuje) moze da se uzme guma boljeg kvaliteta. Hankook je ~1000 din skuplji po gumi. Ja sam je uzeo jer u tom trenutku vise se i ne secam zasto. Mislim da lasse u tom trenutku nije ni bilo, mozda je alternativa bila sava... A sto se tice utiska, guma radi, kotrlja se. Kad stisnem malkice jaci gas na vlaznom kolovozu odma slajfuje. Ne osecam se bezbedno i vozim oprezno. A sto kazu neki, zimi vise snega i nema, samo vlage... Ovo je licno misljenje, bez namere da nekoga iznerviram. Pozz
  2. Termostat JTD

    Da, kod mene na 1.9 16v je isao drugaciji termostat koliko se secam. Inace sam jedan od onih koji furaju 'normalni' termostat... Vernet placen nesto oko 40-50 evra pre 4 godine sigurno. Jos uvek radi kako treba.
  3. Da kaci! Nisam verovao, kao svi su u fazonu ma moze da stane... Nije spusten. Guma je udobna, fina, ne cuje se. Juce je probao na mokrom, ne slajfuje u drugoj pun gas... Dobro koci, ja sam zadovoljan. Prethodno je tu bio GY asymmetric 2... Odlicna guma, jos meksa, bolji grip ali je postala celava kroz 35k...
  4. Uzeh pirelli p7 cinturato. Dobra guma! Ali, moracu distancere da stavim... Uzeo sam 225 45 17 i kaci veoma blago kad okrenem pun levi. Eto da znate da ima i ovakvih slucajeva.
  5. P: ablendere za Fiat Stilo

    Na prodaju moja raketa skinuta juce greskom. Nije do nje... Raketa je fiat original! Potpuno funkcionalna. Mislim da pase sigurno za jtd i multijet verzije, za benzinjare nisam siguran. Cena 2200, kontakt pm
  6. @Dalibor Meni je malo sumnjivo da ti tako redom odlaze... Ja bih za svaki slucaj proverio i nesto sto moze biti u vezi sa tim sklopom. Nisam strucnjak pa da ti kazem sta da proveravas ali stvarno mislim da su jako jako male sanse da tako redom umiru ti senzori...
  7. O akumulatorima...

    Video sam u beocaru fiamm. Koliko volis, ima da se bira... Imao sam tri godine biloxxi 64a i ono za te pare je ok. Doduse vec druge zime sam primetio da kada zavergla i upali resetuje kazaljke tj vrati ih na pocetni polozaj na kratko. Zamenih ga kad je poceo da pusta neko zelenkasto smece na klemi. Sad uzeo vartu silver 74a i kida, palio na minus 14 i nije stucnuo. Kosta 11k din, kao dva biloxxija , al je i to ok kad je skoro duplo duza garancija i mnogo bolje performanse... Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
  8. Mene ulje zanima iz perspektive sta mogu da kupim, za koje pare i koliko je kvalitetno. Pa zato malo promatram opcije po netu. I stoga i ova tema.
  9. Ja ne znam kako prema tome da se odnosim. U glavnom sam u fazonu sto skuplje to bolje, plus citam Stevin blog motorna ulja itd. Za taj xcess kaze da je stvarno odlicno, mozda i najbolje pored Fuchs Titan Supersyn cini mi se. Ma mislim da cu ga pustiti da predje jos 2k (sto ce biti ukupno 12k) tokom zime, pa cu da vidim sta cu na prolece. Dolazi mi i veliki servis taman, pa cu mozda i sve u paketu da odradim. Nego mi nekako cudno, da je syntium koje je sasvim dobro ulje jeftinije oko 2k din. Pa to su fazon filteri za dz...
  10. Motul koji sam sipao prethodna tri puta ima ta fiat odobrenja. Konkretno - https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/52/original/8100_X-cess_5W-40_(GB).pdf?1458898826 Ima H2, N2, M2 i Z2. Kako je taj motul skup poprilicno - oko 5300 je kanta od 5L razmisljam da sunem kao i mnogi drugi Syntium 3000. Doduse, cini mi se da je ovaj bez AV u nazivu odgovarajuci za mog stila, ali nigde nisam mogao da procitam to kao neku vrstu potvrde. Ako neko zna koji je za nas sa prvom generacijom MJT masina neka javne. Pozz
  11. I ja sam morao da se pomucim da nadjem taj nosac za svog stila. Na kraju sam nasao u automiki, morali su da porucuju. To je bilo pre jedno 2-3 godine, i nije ni on bio jeftin - oko 10k din. Akron je proizvodjac cini mi se. Do sada fino nosi azdaju.
  12. Mislim da je 16" optimalno iz mnogo razloga. Cena guma je jeftinija, a auto meni opet izgleda bolje nego sa 15". 17" su zajebane i zbog odlicnih srpskih puteva. Poskace auto na manje neravnine, al zato lepo lezi na putu i naravno izgleda bijesno. Sad da me pitas sta bih, uzeo bih 16tice. Inace vozim 17" blade i bas sam se otvorio za gume i nisam zalio ni dinara, prezadovoljan sam. Al dve gume 230 e otprilike.
  13. Taj alternator moze bukvalno da te primora na slepanje plus neki servis, koji kosta u zavisnosti od toga sta se radi. Ja sam krenuo na more ove godine i na pocetku ibarske mi izbacio gresku... Vratio se, namucio se sa caletom dok nismo skinuli alternator, i na kraju se ispostavilo da su cetkice bile u problemu. To jest jedna uopste nije kacila rotor (valjda). Trazio sam ceo regler i nisam nasao, na kraju su u automiki imali samo cetkice. Ceh 350 din. Ali sto je igranka da se skine djubre... Ijao, bolje kad ga vec skines da ga preventivno remontujes.
  14. Da prijavim da mi Jurid plocice blago skripe i to me bas nervira. Skripe kad blago pritisnem kocnicu dok idem sporije. Prethodne ATE nisu ni zucnule. Koci dobro, naravno. Presao sam sa Juridom nekih 4k km do sad.
  15. Ljudi trebao bi mi reality check. Citam istrazujem, a bogami i dosta stvari sam odradio zahvaljuci ovom forumu. Da li je normalno da auto kada je na nizim obrtajima u 2 i 3 brzini isprdi dima tako da se vidi fino iza? Dim je vise braon/sive boje nego crne, bar mi se tako cini. Recimo na 1300 obrtaja kad promenim brzinu i dam malo jaci gas, recimo pola hoda papuce, onda izbaci. Posle normalno radi. Takodje isprdi solidno dima kad ga nacepim u obrtaje, dim je te braon/sive boje. Takodje izbaci i kad je u leru i kad ga turiram, izleti dima solidno. Nervira me, a nisam siguran da li je to stvarno problem, ili sam ja cepidlaka. Auto ima zapusen i softverski iskljucen egr. Ocisecen MAP i nov i ociscen MAF. Dizne su ok, koliko se secam korekcije oko 1 najvise. Ociscen je i interkuler. Creva usisa deluju vizuelno ok. Da li da cackam oko overboosta, vakum creva? Ne znam, poludeo sam. Hvala! Inace auto ide ja bih rekao bas dobro, zivahan je dosta, voli gas i lepo reaguje na isti.
×