Jump to content

zelsav

Members
  • Content count

    96
  • Joined

  • Last visited

About zelsav

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Stilo Van 1.9 Mjet 8v Opel Movano 2.5 DTI

Recent Profile Visitors

2177 profile views
  1. Sipam ja 0w30/5w30 u euro 3 motor,to ne zavisi od standarda emisije vec od konstrukcije motora i izduva,ono sto je tebi bitno jeste da ulje ispunjava ACEA C2 i Fiat 9.55535-DS1/GS1 Sa indeksom viskoznosti od 195 ova Selenia ne moze da ne valja.
  2. @vicent Slazem se da je prisutan problem, prvi put je reseno ciscenjem: sita pumpe,reg.pritiska goriva i MAP-a. Sledeci put je u pitanju bio filter goriva.Oba puta je hladan palio ok ali mlak jedva i sa oblakom dima,menjao sam i grejace i akomulator,pomoglo je ali nije bilo resenje problema. Obavezno i pre svega,kontrola i remont alnasera!!!
  3. Da testiras eventualno i poklopac bregaste? Ako neki deo plastike nedostaje ili nije na mestu eto ulja u usisu,mada su sanse male ako vec kazes da je usis suv.Ostavi ga na leru na nizbrdici pa proverii sta se desava kada skines iberlauf...
  4. Zna li se kakvo je trenutno stanje sa uverenjima?Najavise mi danas jos 100+ evra mimo cene za ispitivanje,kazu ne moze kombi sa staklima da bude teretni iako je firma u Svajcarskoj vozila kao teretno od prve reg.!
  5. Nema na cemu @Zuka,ovo je ipak moja slobodna interpretacija na osnovu dostupnih podataka,ne mogu ti reci da ipak "pitas nekog majstora" jer ni sam to ne radim vec dodjem na forum .Ja prelazim 35000/god. otvorene sa dve zamene ulja(Motul x-cess 5w40). @Markobgd Jedan moj skolski iz zadnje klupe stigao do poslanika!
  6. @Zuka S1 se poklapa sa ACEA C2 specifikacijom,N2 podrazumeva minimum A3/B4(ACEA) ali C2 standard ne podrazumeva samo Mid SAPS-Level(sto ima veze sa filtriranjem izduvnih gasova) vec i HTHS Viskoznost od minimum 2,9 mPa s dok je za N2 to minimum 3,5 mPa s.U prevodu,HTHS pokazuje sposobnost potpuno zagrejanog ulja(150 stepeni C) da tece kroz uske zazore delova motora koji se brzo krecu,sto je manji HTHS ta sposobnost je veca,a sto je motor novije generacije ti zazori su sve manji kada se dostigne radna temperatura.Ja bih se ipak drzao C2,osim ako ne mislis da je sa tom kilometrazom motor dovoljno pohaban pa moze da "prodje" i nesto gusce ,osim toga svako ulje u tehnickom listu ima naveden HTHS. Sto se tice ovoga sa gorivom,tacno je,nista od produzenog intervala zamene
  7. P: Hankook letnje gume 195 65 R15

    Gume u Nisu?
  8. Šrafovi za alufelne

    Bas tako,to bar nije tesko ako su mu felne vec pri ruci. Da mu vulkanizer ne pokvari radovanje
  9. Šrafovi za alufelne

    Ja zbog nekih 20-ak evra(toliko sam platio komplet novih srafova za alu felne) sigurno ne bih stavljao glavu u torbu
  10. 4x98 16" alu sa gumama lancia menjam

    Ove koje su 6J 15" sam mislio da zamenim za 6,5J.malo su mi "plitke" na stilu za razliku od fabricke,celicne felne.Nisam bas u materiji ali mislim da je ukupan precnik tvog tocka manji za 2-3 cm od ovih mojih 195/65 15" sto bi meni na karavanu bilo prenisko,zato bolje da ti se ne svide inace pukoh za cetiri nove 205/55 16
  11. 4x98 16" alu sa gumama lancia menjam

    Koliko "jota" su felne,tj.koja im je sirina?Pise verovatno kod rupa za safove.
  12. @Pluto Svi preporučuju ono što su probali,tako da nema greške u suštini,obrati pažnju samo da li motor ima DPF! Motul sa dobrim filterima može i do 20 hiljada redovne vožnje,zbog toga kažem da "nije skup" :-)
×