Jump to content
FAS Goran

zelsav

Members
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

About zelsav

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Stilo Van 1.9 Mjet 8v Opel Movano 2.5 DTI

Recent Profile Visitors

4513 profile views
  1. I ova moja "jadnica" se raspade,samo kod mene prešla 250k a pre mene ko zna još koliko..
  2. @Zan Batist Upravo je Shell HU 5w40 u motoru,mislim da cu nastaviti sa Motul X-cess koji sipam u stila i mastera,PSA B71 2296 odobrenje.Hvala. @MS PK To i jeste sustina problema,korektna je servisna istorija ali cu ipak skinuti karter da malo istrazim
  3. Kolege ima li ko od vas iskustva sa PSA 1.6 HDI motorima,16V 90 ks,vezano za izbor ulja? Po tipu i verziji motora (DV6-9HX) vidim da nema DPF pa može skoro sve,po oil finder-ima prvo C2 pa i A3/B4. Opet,problemi sa turbom,pritiskom ulja i rešetkom uljne pumpe govore da baš i nije svejedno.. Hvala unapred.
  4. @Darko_gr Juče zamenio u stilu multijet na 18.300 km,nisam ni obraćao pažnju na nalepnice jer,do sada barem,nikad nije bilo greške.
  5. @Darko_gr Ne znam šta ima u ponudi kod nas a fabrika kaže da u mjtd 88kw može VST,VSI,VMO,HST,HCS 5w40. VMO je Mid Saps I ja ga ne bih sipao u dizela bez DPF-a zbog TBN-a(7,2).Ostala ulja od navedenih imaju TBN>10 i indeks viskoznosti >170,visoku tačku ključanja 236-240 što ih uz produženi interval zamene stavlja u sami vrh.VST i VSI su na PAO bazi mada bi mom stilu sa >600kkm čini mi se više odgovaralo HST i HCS.
  6. @Matteo11 Kolega,ne zaboravi da C1/C2 podrazumeva HTHS 2.9 mPa*s ili niže od toga,iako su low I mid SAPS, obe specifikacije podrazumevaju Low Viscosity.HTHS je sposobnost zagrejanog ulja da teče između brzopokretnih sklopova u motoru.C5 su ulja sa još nižim HTHS ali C3/C4 nisu. Verujem da na novoj mašini to treba ispoštovati a i potrošnja goriva je manja.
  7. Moja iskustva koja su ličila na mrtav Aku: - Prekidač sijalice u ladici ispred suvozača,ne isključi je kad se vratanca zatvore i isprazni bateriju. - Četkice alnasera,rotor van ose,prava muka sa paljenjem.Servis alnasera i preporođen auto!
  8. Ne treba,6 jota su,videh na jednoj od slika, izvinjavam se..
  9. Kolega koja je širina ovih felni?
  10. Ovo je bure od 200l?Mislim da puno majstora ovo forsira pri zameni, verovatno imaju dobre uslove kod Wurth-a ali drži se ipak full synth ulja. @Ivan Treba uzeti u obzir i to što često ulazi u "race" mod @MS PK U Kit-u je bilo oko 1200/l,momak koji uzima na bure u Mass-u mi je dao za nešto malo više od 1000/l
  11. Stilo je mJTD 120 KS,uvežen 2013. iz Italije sa 350 kkm,za tadašnjih 2k € nije moglo bolje.Ja prešao 240 kkm a od toga 200 kkm na Motulu,dva puta 6100+,ostalo x-cess 5w40.Ostao na njemu jer je prvo ulje sa kojim: - nema duvanja na meraču - se turbo mnogo manje čuje - nema slivanja sa usisa - nema dolivanja Kolega @Home @Ivan kada menjam uvek sipam 4.5l i to mi bude 2-3 mm ispod max,znam da je 4.7 po fabrici ali meni onih 0.5 l dobro dođe za sledeću zamenu Znači nije da ne troši ali dolivanja nema.
  12. @Ivan Ovaj put je bilo sedam meseci, godišnje prelazim oko 35 kkm, uglavnom na otvorenom.Da je više gradske ne verujem da bi mogao ovaj interval zamene.. @bogar Koja je cena ovog ulja?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...