Jump to content

zelsav

Members
  • Content count

    91
  • Joined

  • Last visited

About zelsav

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Stilo Van 1.9 Mjet 8v

Recent Profile Visitors

1895 profile views
  1. Nema na cemu @Zuka,ovo je ipak moja slobodna interpretacija na osnovu dostupnih podataka,ne mogu ti reci da ipak "pitas nekog majstora" jer ni sam to ne radim vec dodjem na forum .Ja prelazim 35000/god. otvorene sa dve zamene ulja(Motul x-cess 5w40). @Markobgd Jedan moj skolski iz zadnje klupe stigao do poslanika!
  2. @Zuka S1 se poklapa sa ACEA C2 specifikacijom,N2 podrazumeva minimum A3/B4(ACEA) ali C2 standard ne podrazumeva samo Mid SAPS-Level(sto ima veze sa filtriranjem izduvnih gasova) vec i HTHS Viskoznost od minimum 2,9 mPa s dok je za N2 to minimum 3,5 mPa s.U prevodu,HTHS pokazuje sposobnost potpuno zagrejanog ulja(150 stepeni C) da tece kroz uske zazore delova motora koji se brzo krecu,sto je manji HTHS ta sposobnost je veca,a sto je motor novije generacije ti zazori su sve manji kada se dostigne radna temperatura.Ja bih se ipak drzao C2,osim ako ne mislis da je sa tom kilometrazom motor dovoljno pohaban pa moze da "prodje" i nesto gusce ,osim toga svako ulje u tehnickom listu ima naveden HTHS. Sto se tice ovoga sa gorivom,tacno je,nista od produzenog intervala zamene
  3. P: Hankook letnje gume 195 65 R15

    Gume u Nisu?
  4. Šrafovi za alufelne

    Bas tako,to bar nije tesko ako su mu felne vec pri ruci. Da mu vulkanizer ne pokvari radovanje
  5. Šrafovi za alufelne

    Ja zbog nekih 20-ak evra(toliko sam platio komplet novih srafova za alu felne) sigurno ne bih stavljao glavu u torbu
  6. 4x98 16" alu sa gumama lancia menjam

    Ove koje su 6J 15" sam mislio da zamenim za 6,5J.malo su mi "plitke" na stilu za razliku od fabricke,celicne felne.Nisam bas u materiji ali mislim da je ukupan precnik tvog tocka manji za 2-3 cm od ovih mojih 195/65 15" sto bi meni na karavanu bilo prenisko,zato bolje da ti se ne svide inace pukoh za cetiri nove 205/55 16
  7. 4x98 16" alu sa gumama lancia menjam

    Koliko "jota" su felne,tj.koja im je sirina?Pise verovatno kod rupa za safove.
  8. @Pluto Svi preporučuju ono što su probali,tako da nema greške u suštini,obrati pažnju samo da li motor ima DPF! Motul sa dobrim filterima može i do 20 hiljada redovne vožnje,zbog toga kažem da "nije skup" :-)
  9. Najbolje i najjeftinije ti je Motul 8100 X-cess
  10. Dobra cena,verujem da vredi probati.Ove akcije koje sam pominjao bile su pre vise od dve godine ali na tim uljima nije bilo nikakve deklaracije. Na stranu specifikacije u slova na papiru,sve je to manje vise slicno tj.dobro,na x-cess sam ostao iz razloga sto je sve oko usisa konacno suvo i cisto.Nije bilo alarmantno ni sa drugim uljima niti je bilo potrosnje ali jako ruzan prizor oko klapne na usisnoj grani,ispod nje,na crevima oko turbine,protokomera..vecina zna o cemu se radi.Svakako,ima resenja i za to curenje ali to ne resava uzrok,dok su posledice opet,vecini poznate.. Takodje,ni traga od dima na meracu a pre se i moglo primetiti,nikakva skrama na bregastoj,unutra na deklu,cepu od ulja,sve sija!Ne mora imati direktne veze sa uljem ali jako miran i tih rad motora,lako se zavrti,potrosnja 5l/100 km.(na satu 550 kkm) Sto se tice cene,verujem da ovo ulje moze da se tera do 20 kkm,uverio sam se da je na 16kkm koliko sam najvise terao,u odlicnoj kondiciji bez ikakvih znakova degradacije,pa je u tom smislu mozda isplativo.Nisam u toku bas kakva je situacija sa filterima i koliko mogu da podnesu(zadnji put sam stavio Hengst),znam samo da je za filter vazduha mnogo i 10 kkm
  11. Mislim da sam jos negde video ovu specifikaciju(odlicno!) ali tada nije bilo zvanicnog zastupnistva Shell-a u Srbiji,secam se nekih akcija Delta M-a(cini mi se) gde je HX8 ili HX7 kostao 400,00din/lit sto mi je delovalo previse jeftino,opet na Shell pumpama u Ceskoj i Grckoj isto to za 12-13 eur/lit mi je delovalo skupo Zbog toga sam i isao na Motul ali daleko od toga da ne bih probao sa Shell-om ,ne znam cak ni koja mu je cena?Mislim na Ultra.. Moje skromno misljenje je da sto je veca korporacija u pitanju to vise mesetarenja i nelogicnosti,valjda mu mi dodjemo kao trziste treceg sveta ili sta vec. Ne znam koliko se vidi na slici,litar X-cess u Nemackoj je 8,9 eur/lit sto mu dodje 1100 din,koliko ga upravo placam ovde.Mozda je slucajnost ali logicno bi bilo da bude pravilo. U pravu si za Seleniu WR,TBN je oko 11,a sto se tice 'radne mazge' nema sta da se doda
  12. Lepo zvuci to PurePlus i Active Cleansing tehnologija ali nigde TBN-a Pod uslovom i da poverujem da je bar 10(prica se da je 8 max),na osnovu ostalih podataka Motul 8100 X cess je za klasu iznad pa ostajem pri istom,za sada. Mozda u nekoj drugoj prici,sa boljim gorivom i manje kilometara na satu
  13. Marly 5w40 sa MB 229.31 I VW 505.00 1600 din?Pa mnogo je rodjaci ,mozda ih bije dobar glas ali malo su se uspavali sto se tice ove gradacije. Ako se vec sipa belgijsko ulje,WOLF je isto to za duplo manje novca.
  14. Nije lose ali je malo prevazidjeno,u tvoj motor cak i da je kilometraza x2 ide cista sintetika ako mislis da te posluzi,naravno sve sto mi ovde pisemo nije obavezujuce Probaj sa nekom jeftinojom varijantom 5w40,moze i Nisotec ili nastavi wr pa i ako malo trosi uvek moze da se dospe.
  15. Veca ti je greota sipati TD
×