Jump to content
FAS Goran

stefaan

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About stefaan

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Pale, Republika Srpska

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 2.4JTD, Nissan Almera 2.2DI

Recent Profile Visitors

1335 profile views
  1. Pa zato i kažem, blok kao blok bi trebalo da je isti. Možda ću ove sedmice u Banja Luku pa ako hoćeš možemo uporediti. Slikaj motor, turbinu i ostalo pa mogu uporediti sa svojim jer sam i ja imao problem sa snagom ali sam ga riješio.
  2. Da li ti je mjenjan čitav motor ili samo blok motora? Stari motor ima drugačiju turbinu (mislim da je fiksna a ti govoriš o geometriji), metalni a ne plastični poklopac ventila/deklo, druge dizne i još par stvari. Po čemu ste zaključili da je mjenjan motor? Ako je samo blok mislim da ne bi trebalo da imaš baš toliki gubitak snage.
  3. Jedino šta još meni pada na pamet da ideš u Novi Sad u Safe Chip tuning i nek ti za 50e izmjeri snagu i pojača tvoj auto, takođe logovanjem parametara možda on uspije naći u čemu je problem. Alfa ima mjenjač od 6 brzina koliko se sjećam pa izgleda da ide malo bolje sa kraćim prenosima.
  4. Ja sam ih naručio pa šta bude A to za pucanje mi ništa ne znači, imam sada Hankook pa su ispucale nakon par god jer auto vjerovatno stajao negdje na suncu, ali nije i to problem koliko su ove sezone prestale da drže i na mokrom i na suvom a šara je sada oko 4.5mm a ja ih vozio tako ispucale 3 sezone i sigurno 35 - 40000km, u zadnje vrijeme namjerno ih kidam ali ništa ima ne mogu kad se pretvorile u plastiku, neće čak ni da škripe više Za ovu cijenu ako budu trajale 4-5 god ja prezadovoljan, novi je model i na stranim forumima niko ništa loše nije napisao
  5. Imam i ja istu stvar, problem je u starijem softveru na lybrama koji mjeri na neki drugi način (kako su mi rekli u servisu Goran) kod mene na leru mjeri 60-61 koliko se sjećam (nov je protokomjer) i to mi ne pravi problem. Trebalo bi da se uradi ažuriranje softvera da bi mjerio 275 a ne 60 ali ni ja to još nikad nisam uradio jer auto se dobro ponaša. Kako ti sada auto ide? Nisi napisao šta je bio problem do sada jer vidim da si dosta stvari mjenjao.
  6. Da li neko ima iskustva sa Minerva EMI ZERO HP, imam ih u ponudi za dobru cijenu pa ne znam da li te gume valjaju?
  7. Da li neko može da mi pojasni gde je prekidač kvačila, od kočnice sam odmah našao ali ne od kvačila a izbacuje mi grešku za kvačilo. Slikao sam kako to izgleda dole. Послато са 6045K уз помоћ Тапатока
  8. Evo da se i ja javim, prešao sam već nešto više od 8000km, dosta toga po autoputevima EU, ulje se super pokazalo i na temperaturi -30, po radu motora i potrošnji ulja bez obzira na jaču vožnju autoputem. Ne znam zašto smo i dalje skeptični prema domaćim uljima, ako je uvozno ne znači odmah da je i bolje. Ja zadovoljan kao i sa Optimom što sam bio i dok su cijene OK nastavljam da sipam Nisotec. Od mene preporuka za Nisotec.
  9. stefaan

    Lybra SW - prag truli

    Hvala ti, čuvam je i održavam baš maksimalno, jedino što prelazim prilično kilometara Evo par slika, zadnje što sam slikao, da se malo pohvalim [emoji41] Za sjaj je zaslužno pranje sa 2 kofe i voskiranje 2x godišnje, a 2001. je godina prije 3 godine kada sam kupovao htio sam noviju ali nije ih bilo u odgovarajućem stanju pa sam godinu proizvodnje i to malo korozije oprostio.
  10. stefaan

    Lybra SW - prag truli

    Imam na telefonu ovu sliku, ne znam da li je dovoljno velika da se vidi kako je prag sada urađen. Послато са 6045K уз помоћ Тапатока
  11. stefaan

    Lybra SW - prag truli

    Sličan vosak sam i ja koristio, digni auto, gdje ima korozije malo očisti i obrusi, zaštiti ili Body-em ili nekom 3u1 farbom za koroziju, pokazale su mi se dobre, i onda preko toga zaštiti voskom čitav pod ili kritične dijelove. To možeš i na Lybri i na Mazdi. Ja sam na svojoj stavio 3l Body-a na čitav pod (onaj mekani, ne tvrdi, imaju dvije vrste) i onda 1l voska preko. Svako proljeće pogledam, ako se pojavi korozija odmah očistim i zaštitim i nema problema. To sve sam sebi uradim (kod mene bude nešto malo korozije i po podu na par mjesta) Nije se ništa desilo, gledao sam već, počne tako iz čista mira da korozira, ja imam problem i sa zadnjim rubovima i to mislim da ću morati da siječem i stavljam druge. Ima li neko ideju da li nove da tražim ako ima ili polovne? Moje mišljenje za prag je da ti je bolje ulje, unutrašnjost praga je nepristupačna, ne znam na koji način možeš zaštititi a da bude dobra i ravnomjerna zaštita? Imaju one sonde ali treba naći kuda da je zavuče i opet ne znaš da li je dobro zaštićen taj dio koji je varen, sam i znaš da nezaštićen var odmah hrđa a sam vosak i nije neka zaštita za to a još ne znaš kako je naliven baš na taj dio. Naspeš ulje, nagni uz brdo prednji kraj, pa zadnji i završio si sa tim i sve je podmazano i zaštićeno. Za ulje imaš te rupice na zadnjim vratima, uspi i ne razmišljaj dalje Kome je još motor zahrđao iznutra kada je ulje tu, čitao sam forume i mnogo ljudi to radi i radilo prije modernih zaštita i imaju ista iskustva - ne hrđa Znam za so, pogotovu ja koji živim između Jahorine i Romanije, tu pola godine ne prestaju da sipaju Sutra kačim slike tih rupica i grube zaštite na pragu.
  12. stefaan

    Lybra SW - prag truli

    Imao sam isti problem, sanirao prije 3 godine i odlično se drži. Majstor nek ti isječe samo taj mali dio što je protruo, navari novi komad lima na to što je isjekao, posle toga nek ti uradi grubu zaštitu sa dna do pola praga čitavom dužinom (tako sam ja tražio da mi uradi jer je otporniji i dosta auta sada fabrički ide sa takvom zaštitom, slikaću pa postaviti kako izgleda, tj kako se ne primjeti i izgleda kao fabrika da je radila). Posle toga naravno, u unutrašnjosti je ostao go i nezaštićen var, to sam malo razmišljao i vidjeo da kada se otvore zadnja vrata imaju mali gumeni čepovi pri dnu, kupio pola litre ulja za mjenjač (što gušće) ugrijao na šporetu i pomješao sa malo tovatne masti uzeo lijevak i komad šlaufa i nasuo po pola litre u svaki prag kroz te rupe (tovatnu mast ne moraš sipati, može samo ulje). Prag ima otvore da izlazi voda, uzeo sam malo žive gume i začepio da ne izađe odmah ulje dok se ne razlije po cijeloj unutrašnjosti praga. Posle toga natjerao auto uzbrdo i nizbrdo da sve pokrije i zamasti u pragu. Ako imaš garažu ostavi auto vani jer će par dana da kaplje ulje iz pragova i možda imati malo miris ulja u unutrašnjosti, zavisi koje naspeš. Ulje odbija vlagu i ne da daljnje širenje korozije i ostaje tu godinama, majstor me već pitao šta sam uradio jer se čudio kako već nije bar malo počela korozija To ti je najjeftinije i najefikasnije rješenje a provjereno će da drži. Moj auto je iz Njemačke i imam odavno problema sa korozijom i po rubovima i po podu koju saniram čim se malo pojavi, lybre nisu imune na to kao i većina auta koja se uveze iz njemačke. Nadam se da sam pomogao, sredi to tako za sitne novce i uživaj u autu, kakvo mjenjanje pragova, ovako će bez problema da drži dok je kod tebe a možda i kod sledećeg vlasnika.
  13. Pojavile mi se ove greške i neće da se izbrišu, da li neko ima ideju šta da radim. Konektor u gepeku sam nekad pre prskao kontakt sprejem ali ću pokušati opet. Može li jastuk sam od sebe da pravi problem ili je uvek do konektora?
  14. Pa vjerovatno misli da ubaciš sim karticu u navigaciju. Kod mene je uvijek tu, istekla jeste ali stoji i dalje
  15. Tako i razmišljam jer znam da je 100% original ako ništa više, do sada sam sipao Optima, ako je nešto naše ne mora da znači i da je loše odmah, čak naprotiv. Na domaćim uljima sam prešao nešto više od 40000km i nikakav problem, pogotovu jer je za moj motor po defaultu 10w40 pa sa sa bilo kojim 5w40 daleko iznad potrebne specifikacije. Selenia TD nasuo kad sam tek kupio i nikada više jer pri zamjeni je bilo kao bara, čak me i tata pitao kakvo ti je ovo ulje (sam sebi mjenjam) dok je Optima i nakon 11-12000 i dalje sasvim ok pod prstima. Za ovo ćemo vidjeti sada, jeftino je pa ću ga ranije i mjenjati.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...