Jump to content
FAS Goran

confratelli

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About confratelli

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Punto 1.2 8v mk2a, Punto Classic 1.2 8v TNG

Recent Profile Visitors

833 profile views
  1. Šurak prodaje Barum letnje gume 165/70 R14 2kom 4000din. Gume su u Novom Sad-u. Sve informacije na: 064/2035-748
  2. Rele iz S.Mitrovice, Pro Shine Detailing. http://www.mitsubishiclubserbia.com/forum/viewtopic.php?f=41&t=1495 Aktivan je i na Detailing Serbia forumu... Drugar za 60e proslog leta uradio detailing enterijera, prezadovoljan je. Poliranje je slicna cena a momak radi vrhunski, imas slike u linku, ja sam hteo da sredim prosli auto kod njega ali nisam stigao
  3. Ja napisao 8000 pa ispravio na 9000 Caletov izasao 7400. 9400 - 1000 sajamski popust - 1000 reciklaza. Dynamic TNG. 2010. To je dobar solidan gradski auto kome je ekonomicnost eksploatacije najvazniji (i ostvaren) cilj. I to je sve. Volim ga i cenim ali to je to jbg Nije bolji automobil ni od jedne limuzine srednje klase za iste pare stare 10-15god, za neke tuzno ali istinito Jeftiniji da, bolji nikada. Dobar polovan auto moze za razumnu cifru (1000-1500e) da se utegne (ako ima potrebe) da bude odlican, da imace povremeno nesto da se zameni, ali to je i normalno. Bas zato sto je nekim ljudima luksuz da izdvoje 300-400-500e GODISNJE za odrzavanje, samo zato sto se umalo ne slogiraju ako trosi 12-13l auto ili ne daj Boze ima neki skuplji deo koji moze da ode ili place se ako je registracija preko 25.000din, ZATO IMA LUKSUZA ZA 2K evra. To je luksuz o kome nesposobnjakovici mogu samo da sanjaju
  4. Ili dok ne ubede sve da su kupili brutalan NOV auto koji NOV kosta cak 9000e. Koji kad je proizveden vec je bio 15 godina konstrukcijski star model, zaostao odavno. I dodatno ojadjen i osakacen za nase trziste. Koji ima najjadniji i najslabiji motor od ponudjenih pre 15 god. I koji ima svaki sraf nov i sve novo u kompletu za tako jadne pare. Znaci malte ne najnizi segment trzista novih automobila, ALI TO NOVO JBT. Vlasnici novih limenki najglasniji kako je novo novo, a sto je limenka jbg nova je limenka, nova slabija manja tanja zaostalija ALI NAJBOLJA NOVA NOVA LJUDIIII. Posebna sorta ljudi ima u tom segmentu kupaca najslabijih najjeftinijih novih automobila, prave mesije potrosackog drustva, oni su posebni novo je novo.... E da i sve moze za 20e da se popravi, ma to sklopvi bajo moj to sve najnovija tehnologija jer NOVO JE NOVO. Kompleksi su cudo!
  5. Druže jel uvozis kola po porudžbini?? CH me zanima?
  6. Xaxaxaxa, e moj vagenovac pre kakenja nauci da ima audija sa i bez tog poklopca. Da, i to se naplacivalo. Onaj e46 zbog kog razapeste coveka je odlican, a za alu felne xaxaxaxa kakva glupa prica. "Meni je jadno ovo, meni je glupo ono...." Ko vas sta pita?? Ako je jadno ne kupujete auto, ako nije kupujete a ko sta mili i voli koga zabole
  7. Malo update-a Na Classic-u zamenjeni: Diskovi i plocice (Fremax), Valeo kociono ulje, Agip ulje motora, termostat, antifriz, Bosch svecice, Bosch filter ulja, Wix vazduha, oba filtera plina, Aero brisaci i ubacen novi Xenon set 6000k. Pre neki dan stigao sa farbanja sajtne i zadnjeg branika ali nemam slike jos I nazalost u medjuvremenu opet problem sa plinom - otisla dizna na novom modelu landi uredjaja. Mislim da je presao ~10.000km sa njim. Natezemo se sa Stojanovim za garanciju (kod njih ugradjivano) pa videcemo... Zelenko pri saltanju iz 4te u 3cu ostao bez kvacila. Treslo malo pri odvajanju ponekad, mislio sam da je korpa napukla kad ono haos unutra Kupljen original set (Valeo lamela, FPT korpa, druk "Fiat"), preventivno zamenjen semering radilice uz to,i novo ulje menjaca Total Gear 8 75w80. I ponovo u sedlu:
  8. Na zelenom pre neki dan zamenjen antifriz - bio G11 u njemu, ispran sistem i ubacen G12+. I danas iskoristio lepo vreme da ubacim daljinsko zakljucavanje. Bear DK-LD-009, osim sto je uputstvo pogresno sto se boja zica tice sve sljaka extra Usput zamenio sijalice od upaljaca i grejanja. Sledeci ili onaj tamo vikend planiram xenone 4300 ili 5000k. Jedna zajednicka
  9. Evo i Classica sa zakasnjenjem Dynamic TNG oprema, kupljen nov 2010.god, od tad verno sluzi, trenutno 115.000km, isli smo svuda sa njim - presao Blakan uzduz i popreko i nikad izdao! U startu pod garancijom promenjen ventilator 3-4x, dok nije ubacen dobar primerak koji ni da zucne Uz to od "vecih" stvari 2x set kvacila (druk riknuo oba puta), i prosle godine ceh od 250e za zamenu plinskih dizni i isparivaca i/ili kompa plina cini mi se nisam pratio na casu Stavljen isto Landi Renzo ali novi tip, gde su dizne dugotrajnije i pojedinacno izmenjive. Od tad malo duze prebacuje na plin ali sljaka bez greske... Usput redovno odrzavanje i potrosni materijal - kocnice, lonac, viljuske i slicno... Klokoce ponekad mali hladnjak ali osim toga sve po p.s.-u... Odlican auto! Enterijer super ocuvan jer su do skoro tu bile cuvene presvlake iz Futoske ulice - 5god sluzile, odlicna "investicija" Tokom novembra ide na sredjivanje limarije, tj ovih oziljaka koje je zaradio tokom prosle i ove godine. Felne platile ceh voznje tokom cele godine, tako da su i one za sredjivanje. Klesta i pakne ofarbane u trulu visnju pre 2 god i i dalje se sija kao novo, i po meni odlicno uklopljena boja... Zimske gume 185, letnje su 195/50, imao je par god zadnja podkrila ali kacilo kao ludo kad sedne neko nazad pa je buraz to skinuo... Toliko za prvi izvestaj o classicu

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...