Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

Ma bre neka polovna samo odsecen deo gde su bile rupe i ubaceno u neko deblje sa onom zastitnom tkaninom.

Slikacu sutra pa cu da postavim sliku.Ide prvo original,pa 15cm nastavak od tog polovnog a mozda je i novo tj meni je delovalo kao novo za satitnom tkaninom i drugi deo creva je original.U sustini je odstrsnjeno lose parce i ubaceno drugo na njegovo mesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi

imao sam problem sa stilom dosta je tresao u leru, i kad krene da ubrzava cuje se kao da nesto cakce ili cvrci,i u jednom momentu se upali engine failurena 1 sekundu i odmah ugasi. E sad vise ne trese u leru jer sam skinuo katalizator ocistio MAP,ocistio klapnu,auto sad mirno radi ali i dalje se cuje to caktanje kad se vozi tj kad ubrzava.  Na dijagnostici izbaci gresku po235,po236. Pozdrav :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

P0235-USLOVI DODATNOG PRITISKA MOTORA-LIMIT NIJE DOSTIGNUT.Problem je ili overboost ventil ili je puklo neko crevo,proveri racvu na vakumu za servo.....itd procitaj malo po forumu pisano je vec o tome

P0236-SENZOR APSOLUTNOG PRITISKA USISNE GRANE (MAP) Ili je zaprljan ili je dotrajao.Ako kupujes drugi map javi se imam jedan ispravan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno provericu to,najvise me brine to caktanje u motoru,recimo ujutru kad krenem ne cuje se prvih 5 minuta ali cim se zagreje odmah se cuje.

Edited by Ivan
Nema potrebe citirati post iznad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desava mi se da kada vozim neko vreme na autoputu (120-150kmh) i nakon toga kada se iskljucim i stanem ubrzo na semafor recimo, dok sam u leru auto prijavi engine failure na sekundu, i tako na svakih 5-6 sekundi prijavi i iskljuci. E sada, ranije se to desavalo samo u tom scenariju, i recimo da kada stanem, on gresku prijavi 5-6-7 puta i onda se smiri i to je to. Sada je poceo i u voznji po gradu to da redovno radi.

 

Takodje, posto imam straight pipe, kada prijavi gresku definitivno cujem i promenu zvuka iz izduva, postane malo dublji zvuk, i ako u tom trenutku kada prijavi gresku stisnem gas, greska ostaje upaljena sve dok se obrtaji ne spuste, a ako pokrenem auto dok je greska prijavljena, auto je jako lenj (osecaj je bukvalno kao da iskljuci turbinu )

 

Ima li neko pojma sta bi moglo da bude problem?

 

Hvala unapred i veliki pozdrav kolegama! :cheers:

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze turbinu ti iskljuci bas tad kad ga vozis na visokim obrtajima recimo preko 3k rpm. Ja sam imao isti problem cim predjem 3 000 obrtaja iskljuci turbinu i auto je mrtav. Bila je vrisnula turbina i pocela da izbacuje ulje, radio sam remont. E sad stvarno ne znam sta je straight pipe. :) Proveri obavezno koliko imas ulja u autu da ne napravis haos i otidji do majstora sto pre. Pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

E al meni auto ide bez problema u visoke obrtaje, 180 sam isao pre neki dan sa njim, problem je kad zaustavim auto, on tad pocne da izbacuje greske, znaci dok auto stoji u leru.... A straight pipe ili decat znaci da od pocetka do kraja izduvne grane nemam ni jedan lonac ni katalizator :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat odlicno vuce, al cim ga ostrije poteram i stisnem papucicu on upali crvenu lampicu sa slike i oslabi na vuci,odma ugaasi lampicu,ja ga isaltam u manju i sve normalno..

 

Zanima me sta moze biti

 

cxcb10320.jpg

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora da se poveže na dijagnostiku i da se vidi šta je tačno prijavio jer tu istu lampicu pali za mnogo različitih uzroka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitaj malo ima ima pisano.Verovatno je greska p235 ili ti overboost ventil.Najbolje ga prikaci ko sto rece nesa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam fiat stilo 1.9 mjt 16v i sledeci VELIKI problem,kada naglo dam gas recimo iz 3/4 brzine zavisi kako kad pali mi se check engine i udje u safe mod,nikako nemogu da resim problem,zatvorio sam EGR ventil elektronski u Protuningu i chip pa sam cistio turbinu pa sam menjao ceo vakum sistem(polovan) proveravao pasteticu kod turbine i ona radi  i uporno pali safemod kada mu dam gas naglo i nece da ide mrtav...onda ga ugasim pa upalim pa onda vuce ali mi radi ta lampica check engine i posle nekoliko sati kada je ugasen onda ga upalim i nema ni greske ni nicega sve normalno dok ga ponovo ne stisnem tj.naglo dam gas

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li se to dešavalo pre čipovanja?

I koliki ti je pritisak turbine (boost pressure) u trenutku kada izbaci grešku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najverovatnije je kao i kod mene. Iste simptome sam imao. Overbost ventil...Poslah ti u privatnoj poruci,pa pogledaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam koliki je pritisak turbine kada mi se to upali,ali jeste i pre cipovanja se to desavalo zato sam i isao u Pro tuning misleci da je egr ventil u pitanju da mozda turbina prepunjava pa da smanji pritisak.ko zna,znam samo da stalno izbaci gresku kada ga zakaci na onu Delhi dijagnostiku,pise na hrvatskom Zrak prednabijanja turbine,ko  ce ga znati a ovi majstori nista neznaju,pa cu da vidim sto mi je Sale2810 poslao broj od njegovog majstora pa da ga odvezem kod njega pa da on pogleda,ako rasim problem javicu,i hvala vam najiskrenije na pomoci....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda  nije pravo mesto, ali ne bih da otvaram novu temu, a problematika je slicna.

Palio mi je auto check engine, dijagnostika rece P0191, tako da sam ja ocistio pumpu u rezervoaru, promenio filter goriva i skratio regulator pritiska goriva. Posle toga problema nema i auto lepo radi, ide, ne pali lampicu i ne gasi se.

Ali mi je puklo ovo malo crevce oznaceno brojem 2  na slici ispod. Crevce ide od dela 1 koji ne znam kako se zove i rekao bih da tu nemam nekog velikog pritiska, da je to neko obicnije crevo.

Znate li gde se u bg-u, po moguctstvu nbg-u moze naci parce creva koje bi posluzilo u tu svrhu?

 

IMG_20140829_222204.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja da se upisem ovde :D. Vozim 1.9 JTD Stila 02. Safe mode me ubi, pali ga na leru ili kada upalim auto ili kada sam na semaforu :realmad: Overbust nije 100%, Protokomer mi crkao pre 2 meseca prilikom ciscenja znaci i on NOV. Greska na Dijag. je standardna P0235 {tacnije nesto zeza ispod haube :D }.

 

na dijagnostici mi pokazuje da mnogo manje uzima vazduha od Desired value ali tako je od kada sam ga kupio i sa drugim senzorom isto je tako.

Pritisak turbine varira nalo od zeljenog malo gore malo dole.

 

Evo da Diag report:

Stilo_diag.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zameni ili ocisti overboost ventil on te zeza.

Po ovome sto si izmerio pritisak turbine je u granicama normale ali protokomer ti ne valja sigurno po ovom dijagramu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda  nije pravo mesto, ali ne bih da otvaram novu temu, a problematika je slicna.

Palio mi je auto check engine, dijagnostika rece P0191, tako da sam ja ocistio pumpu u rezervoaru, promenio filter goriva i skratio regulator pritiska goriva. Posle toga problema nema i auto lepo radi, ide, ne pali lampicu i ne gasi se.

Ali mi je puklo ovo malo crevce oznaceno brojem 2  na slici ispod. Crevce ide od dela 1 koji ne znam kako se zove i rekao bih da tu nemam nekog velikog pritiska, da je to neko obicnije crevo.

Znate li gde se u bg-u, po moguctstvu nbg-u moze naci parce creva koje bi posluzilo u tu svrhu?

 

IMG_20140829_222204.jpg

 

Povrat ili prelivi sa dizni 2 ili 3 mm crevo.

Imaš kvalitetna creva u šop investu mislim da wurth piše na njima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Ivane.  Sredio sam, kasnije sam skontao da je to prelivno crevo i u ranjici u komsiluku  su imali neko, malo uze je ali sam uspeo navuci...  Kakav je kvalitet, videcemo.

 

@small footman... Mislim da bi bilo lakse kada bi napravio malo preglednije grafike. Mozes iskoristi opciju export, pa onda .csv  fajl otvoris excelom i tamo napravis grafike. I pritom meris tipa od 1000 do 4000 rpm u npr. 4. brzini, pa se  dobije nesto kao na slici dole, sto je dosta preglednije.

 

parametri.jpg

 

E sad, ako je neko raspolozen da prokomentarisemo i ove moje grafike. Intake air je dosta manji od desired air,  a koliko sam procitao, to je zato sto je EGR zapusen. Ali ne kontam kako, pa ako moze objasnjenje.  Dalje Air qty signal je signal sa protokomera, da l bi on trebalo da bude srazmeran usisanom vazduhu, odnoso intake air? Ako je tako, onda tu nesto ne stima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo ti je los grafikon i stavi desnu vertikalu do100bi tanje linije,i postavi pojedinacno i pored toga postavi i exel fajl.Ovako nista ne moz se protumaci vidi se da je intake manji od desired intake,ubrizgavanje goriva deluje ok.Postavi malo bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...