Jump to content
FAS Goran

Skorpion

Members
  • Content Count

    499
  • Joined

  • Last visited

About Skorpion

  • Rank
    Regolari

Contact Methods

  • MSN
    z_apostolovski@outlook.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Skoda Yeti Adventure 1.4TSI 125KS 2WD

Recent Profile Visitors

2649 profile views
  1. Oglas jos aktivan, moze zamenu za Punto Evo od 2010 na dalje 1.4 8v ili 1.3Mjet 75ks sa vasom doplatom Sent from my SM-A525F using Tapatalk
  2. @Uros992 Iste Puntice gledam i ja samo sto meni se ne zuri dok ne prodam Yetija Najveca steta sta nema vise provereni 1.4 Tjet od 120ks iz GP u novije verzije.
  3. Imam i ja 2m i 115kg, od auta koi sam vozio najvise mi odgovaraju SUV zbog pozicija sedenje. Imao sam i Stilo i GP i mogu da potpisem da u GP lepse se sedi i ima vise mesta za vozaca nego u Stilo. Sad trenutno vozim i novu Octaviu, a pozicija sedenja meni ne odgovara, boli me kicma i koleno posto klima duva pravo na koleno.. Sent from my SM-A525F using Tapatalk
  4. Yeti lagano ide na prodaju pošto dobili službeni auto. Škoda Yeti 1.4 TSI 125KS (motor sa kaišem). Kupljen nov u SRB i redovno održavan u ovlašćenom servisu za šta imam sve račune kao i digitalna servisna knjižicu. Auto u odličnom stanju, do sada nikakve probleme sa njim. Uz auto idu i zimske gume na originalnim čeličnima felnama i ratkapne. Svi ostali detalji u oglasu na PA. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18559366/skoda-yeti-14tsi-outdoor-adv
  5. Hvala na info kolega, znaci ipak da se fokusiram na benzince. Kako su se pokazali MA atmo od 105KS, citao izasla neka revizija na multiair pa da li rizikovati snjim? 1.2 je strasno trom a 1.4 8v je malo bolji pa namece mi se 1.4 MA 105ks kao najlogicnija opcija... Sent from my SM-G780F using Tapatalk
  6. To nisam znao, onda da dodam i 1.3 Mjet 84ks u razmatranje, ili je bolja jacija verzija? Sent from my SM-G780F using Tapatalk
  7. Pozdrav, da se aktiviram posle duze vremena Nakon Stilo kupio Skoda Yeti 1.4 TSI 2017god koe uskoro ide na prodaju ( auto je top nego dobili sluzbeni). E sada ko drugi auto koi ce se voziti niz BG gledam Evo ili Punto MY12 benzinac, pa glavna dilema je vredi li rizikovati sa 1.4 Multi Air atmo kao bolja varijanta od 1.4 8v? Kupio 2009 novi GP 1.2 8v koi danas vozi moj cale a ja jos uvek nemogu da prezalim sta tad ne uzeh jaci motor... Inace punto planiram da mi potera prijatel iz Holandije, sto mi bitno da znam da nije doteran havarisan ili vracana kilometraza... Sent from my SM-G780F using Tapatalk
  8. Druze imao istu dilemu 2017.Na kraj kupio polovne original celicne felne ko nove skinuti sa Superba posto su iste dimenzije ko kod Yetija. Proverene na vulkanizer i sve u redu. Evo sad ce 4 sezona kako vozim montirane BFGoodrich zimske i sve je u redu. Proveri lepo koi je razmak Jota i ET na felne posto sigurno iste pasuju i kod drugih auta.
  9. Nove TSI motori EA211 sa kaisem nemaju probleme. Jedino 1.5 TSI imao je decje bolesti u smisao da izgubi snagu u voznji ali i to je reseno sa SW update. Carbon build smanjuju tako sto se koristi tanko ulje 0/5w30. Meni 1.0TSI se ne svidja sta tork mu pocinje tek na 2000rpm, dok kod 1.4TSI na 1400rpm a na 1.2TSI na 1500rpm. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  10. Ja kupio i odrzavam auto u ABC test u VA. Cena radni sat je upola od cene u BG. Licno poznajem par ljudi tamo i uvek mogu da gledam sta rade na auto. Sve sto skinu spakuju u kitii i ostave u gepeku. Kad menjao predne plocice, original bile 9000 dog ATE 4500rsd. Ulje moze Castrol ili Shell, ti biras sta hoces. Cim si promenio lanac sa novi revidirani set ne bi treba vise da imas probleme. Svidza mi se roll bar samo znam da na poslu morali da skidamo gabricke roll bar na L200 posto nisu hteli da nas puste na tehnicki. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  11. Ako ne prelazis dosta km tipa 10k km godisnje i nisi fan za skianje univeralni su pun pogodak. Posebno sto Yeti ima vanstandardnu dimenziju i gume su skupe i nemogu lance da se montiraju. Sto se tice potrosnja, kod mene ne trosi ulje jer da auto jos nema 3 god a presao skoro 60k km. Mozda ne koristis pravu gradaciju, kod mene ide 0w30, a u Alprosu su hteli da mi sipaju 5w40 [emoji51] Turbo benzinci su zahtevne masine i mora dobro ulje, nema tu zezanje.Zamena svaki 15k km a na svaki 30k km se menja i filter goriva. Svecice na 60k km iako su iridiumske. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  12. Kolku si presao kolega? Ja promenio samo prednje plocice na 45.000km a sve ostalo je u redu. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  13. Kolega, ne zanima me politika ali ko Makedonac u Srbiji molim te to severna ne koristi. Ako imas prijatelja u Makedoniji recice ti da su nam promenili ime silom. Narod je rekao svoje ali kad imamo banana politicara desava se to sta se desilo. Da napravim parabolu: Kosovo je Srbija, samo Makedonija. Ziv bio. Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...