ivan.ik 625 Posted September 2, 2014 Začepljen ili zaglavljen EGR ventil ?Probaj prvo da ga zatvoriš (ako već imaš sumnju u njega) pa isparati parametre. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/32497-blokiranje-egr-ventila/page-10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 2, 2014 Ako glavi hoce da bude manji trenutni od trazenog zato sto vise ubacuje izduvne gasove . Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted September 2, 2014 (edited) Blokiran, namerno. Desna vertikala mi je na levom grafiku napon u [V] vezano za air qty signal, dok je na desnom u [%] vezano za overboost valve i moze se reci da overboost ventil lepo radi. Na leru je 75% kasnije pada na 20%, mozda samo malo sporo sve to radi. Na desnom grafiku se vidi da su desired fuel pressure i mereni fuel pressure vrlo blizu i to mi deluje ok. Brine me taj mali intake air, a relativno veliki air quantity signal... Deki, sta tacno nije citljivo? Meni deluje citljivo, ali ne umem bas da rastumacim i nadjem uzroke :-) Edited September 2, 2014 by vicaNo Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 2, 2014 Pa podeli ova dva grafikona i namesti desnu vertikalu na sto ni na jednom nije do 100,ako je egr zatvoren fizicki onda intake air u leru treba da bude oko 450mg a desired intake air oko 300mg a intake air signal u leru oko 2v a u voznji pri 4500obrtaja oko 4.5v kod tebe kolko je,za bost je ok ako ide do 20%.Ako je intake manji od desired onda moze da bude busno neko crevo od maf do leptira na usisu ili maf da zeza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted September 2, 2014 (edited) Ne razumem zasto bih podesavao desnu osu na 100, ako pratim parametre koji su u granici 80-20 % (overboost) ili 0 - 5 V (signal sa protokomera). Koji parametar ide 0-100 da njega posmatram na desnoj osi? Nemam vrednosti mafa na leru (koliko se secam oko 2.5V je). Moram pogledati kakva je situacija sa intake air, da li je veci od desired na leru. Zanima me sta se principski desava i sta grafika pokazuje. Koliko ja razumem, kad egr normalno radi, vazduh sto stize u usisnu granu je kombinacija svezeg i vracenog iz izduva. Kad je egr blokiran, ecu predvidja neku kolicinu vazduha iz izduva ali njega nema. Da li onda auto radi sa manjom kolicinom vazduha (samo svez svezduh) ili se automatski usisava vise, pa ipak stize dovoljna kolicina svezeg vazduha? Malo mi ta fizika vazduha i sam princip po kom auto usisava nisu bas jasni... U slucaju 1 mi ima logike da je intake manji od desired, a u slucaju dva nema i onda znaci da imam negde problem, verovato u crevcima kao sto deki kaze... Edited September 2, 2014 by vicaNo Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 2, 2014 Intake u leru kad je zatvoren egr treba da bude veci od trazenog za oko 150mg jer usisava samo svez vazduh.Ako je manji od trazenog onda ima neki problem.Kako auto ide kako se ponasa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted September 2, 2014 Sad se ponasa ok. Gasio mi se i izbacivao check engine, ali sam to resio zamenom filtra goriva, ciscenjem pume goriva i regulatora goriva, a onda sam tek nabavio dijagnostiku i video parametre. Pa kad uocih ovo odstupanje reko ajde da upitam sta moze biti, iako sad nemam nikakvih gresaka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 2, 2014 Okaci exel fajl da vidimo vezano za intake air,desired intake air i intake air signal. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted September 2, 2014 Evo excel podataka ali kao slika, nisam znao kako excel file dodati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 2, 2014 Bost je dobar kao i ubrizgavanje goriva,intake je isto kao kod mene to je u nekim granicama trebalo bi malo vise da ide ali je verovatno zbog zatvorenog egr-a signal je takodje ok.Najbolje se vidi kad se uradi grafikon tada se vidi da liima vecih odstupanja i moguci problem ovako ne izgleda lose. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted September 2, 2014 To su podaci sa onog desnog grafikona. Hvala na tumacenju! P.S. a kako apraviti veci intake? :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 2, 2014 Mada parametri su nam isti fuel quantity treba da ide do 60 a kod nas ide do 55-6 sto je posledica manjeg vazduha ili kako maf meri tako i ubrizgava,e sad da lije to zato sto je zatvoren egr ili ipak postoji neki problem ko ce ga znati,kod mene lose ubrzava zato sto mi je losa turbina ti rece da kod tebe nema problema pri ubrzanju tako da je to onda tu negde...:-)Neki dan kad me ne mrzi otvoricu egr pa cu da izmerim sa otvorenim da vidim kakvi su parametri tad.Ili ako te ne mrzi otvori ga pa izmeri pa ces da vidis ako se trenutni poklapa ili je priblizan trazenom onda je zato sto je zatvoren ako bude isto onda ima neki problem.Kod mene zatvoren i na leptir i na turbinu pa me mrzi da skidam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted September 2, 2014 Kod mene je zatvoren samo na jednom mestu, ali je i sam zaribao. Znaci trebalo bi da ga odblikiram i ocistim, sto mi se realno ne radi... Moguce da zbog manje vazduha sipa i manje goriva, ali kao sto kazes koce ga znati. TO jedino neko od praih majstora da nam rastumaci... Rekoh da nema problema, cini mi se ok, ali davno nisam vozio drugo stila da bih mogao da uporedim :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
SmallFootman 0 Posted September 6, 2014 E sada ne radim i mogu malo srediti grafikon Kao sto na grafikonu pokazuje desired intake je mnooogo veci od stvarnog....prvi put kada sam stavio auto na dijag. pokazao je isto [problem sa protokomerom mozda] probao sam da cistim, dzarao sam onu zicu i CRKO je , kupim novi, isto ocitavanje.Skinem sa drugarovog stila isto ovako ocitavanje.Mislim da nije do njega problem.Da napomenem ponovo auto mi pali gresku P0235 striktno na leru, semafor,kada ga upalim itd... i restetuje kad mu se tupi Exo ga air: Turbina: Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 6, 2014 Po ovome maf je neispravan a i bost presure ti je anji tj kasni to je verovatno overboost ventil u pitanju i vgt ventil.Sto se tice maf-a kazes da si menjao i stavio novi i opet je isto,a auto kako ide kako se ponasa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SmallFootman 0 Posted September 6, 2014 Overboost je isto nov ispod akumulatora sam ga stavio.auto ide solidno ima malu rupu na 3k obrtaja ali to je normalno.205 sam ga najbrze vozio.nosi od 1.7k ko blesav.Malo pre sam podmazao onaj vetil ispod turbine sto vakum ulazi u njega.i sada gresku ali gasi je za 2 - 5 sec Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 6, 2014 Jesi proverio vakum creva,ajde slikaj i okaci sliku kako si postavio overboost ventil,ne sme da pali gresku ima neku muku cim pali.Ako dobro ide onda mi ovo za maf nije jasno.I ja sam moj 210 po sat a kolko stvarni ko ce ga znati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 29 Posted September 6, 2014 tebe prijatelju moze samo vracke da spase tu dijagnostiuka nepomaze fiati su cudo meni stilo palio engine fault i lampicu motora po 10 puta mesecno a sve islo kako treba i jedan dan ga nakacim na dijagnostiku pokaze da otisao regulator pritiska na pumpi nista ja skinem poklopac motora i zavucem ruku otkacim onaj dzek sa regulatora pritiska i naprskam ga malo kontakt sprejem i evo pola godine kako mi vise nije izbacio gresku niti lampicu stilo ima probleme sa kontaktima i sad ako pronadjes koji kontakt zeza problem resen ali negde tesko naci gresku stilo je to bitno da u voznji nema problema . Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 6, 2014 Jedino da ga otera kid neku babu da mu baci zarce...:-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 29 Posted September 6, 2014 ma cim nema kvara a nesto zeza tu ili je neki kontakt ili neki vakum cim nije primetno u radu motora onda samo neka glupost koja pali lampicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted September 6, 2014 Mozda neko busno crevo od vakuma kao sto je bilo kod mene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 29 Posted September 6, 2014 cim se neprimecuje nista u radu motora neka je glupost uz pitanju koja ce mozda i sama od sebe prestati kao sto se i desava kod vecine stila starijih od 2006 god . Quote Share this post Link to post Share on other sites
SmallFootman 0 Posted September 9, 2014 (edited) Evo ovako. Kupio WD,svaki dzek pod haubom skinuo i podmazao i greske vise nemaaaaa. Znaci kao sto Dejica kaze bila obicna glupost Edited September 9, 2014 by SmallFootman Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted September 9, 2014 Samo za u buduce nemoj mnogo da koristis taj wd. Imas onaj contact cleaner. Mnogo je bolji. A wd je malo masniji bitno da si resio muku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 9, 2014 Buca hemicar..... Quote Share this post Link to post Share on other sites