neshaoct 9735 Posted March 17, 2014 Ništa nije povezano jedno sa drugim. Nek' rešava jedno po jedno, proveri kod majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted April 3, 2014 Cao svima...Pre neki dan sam pisao da imam problem sa turbinom.Ali nije turbina problem,vec greska 0236 veliki pritisak na nekom ventilu.E sad rece majsor da dodjem za vikend da pregleda sva creva i crevca ;-) a usput mi i ne radi Dejicin misteriozni deo :-) Tako da i to moram da sredjujem jer se stresa kad se gasi.Jel zna neko precizno sta je ta greska? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 3, 2014 Ne valja MAP senzor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted April 3, 2014 Cemu sluzi MAP senzor?Jel moze da bude do neceg drugog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 3, 2014 (edited) To ti je senzor apsolutnog pritiska na usisnoj grani,pokusaj da ga ocistis ako ne menjaj ga,pa cim izbacuje gresku sigurno je on.Ako ga budes menjao javi se imam jedan ISPRAVAN. Edited April 3, 2014 by deki87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted April 3, 2014 Skoro sam menjao termostat pa kad je skidan stari svuda u krug je ispolivano antifrizom.Mozda je polio i njega @_@ A zasta slusi onaj dzek kod filtera za vazduh? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 3, 2014 Ne moze da ga ispoliva jer je map na vrhu motora pored egr ventila.To na kutiji za vazduh ti je maf ili protokomer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted April 3, 2014 (edited) Deki87,ja brate zivim u italiji.Da sam u srbiji dosao bih kod tebe po taj senzor.Nego sem tog senzora ne moze nista drugo da pravi problem? Deki87,a kako se resava problem Dejicinog misterioznog dela tj one stvarcice sto kad se gasi stresa auto? Edited April 3, 2014 by nikolacolic Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 3, 2014 Ma vidim da si gore.Pa moze svasta da bude ali verovatno je do njega cim je greska tu ili je za zamenu ili samo treba da se ocisti.Opisi kakav ti je problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted April 3, 2014 Pa bre jutros krenem na posao i negde izmedju 2500 i 3000 obrtaja se upalila lampica ona zuta kao slavin ili ti cesma ali auto vuce i dalje bez problema a i bio sam u rezervi tj za jednu skalu od danceta i onda je poceo i crni garez da izbaca pri patos gasu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 3, 2014 Moguce da je zaprljan prvo ga ocisti nemoj da menjas drugi.A egr ventil u kakvom je stanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted April 3, 2014 Za egr ne znam.Jer dimi samo na patos gasu 2 sekunde i to je to.Ja imam do posla nekih 5 km zaobilaznice kao autoput i tu ga ja zgazim zestoko da procisti sve.I tako dva puta na dan po 130 km na sat :-) Ja mislim da je cist jer sipam i aditive u rezervoar svakoh 2k km. Tj egr dimi samo izbaci crnu garez i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 3, 2014 Pa mora malo da zadimi kad se pricepi do kraj.Ako vuce dobro kao sto kazes onda samo vidi map ocisti,mada da je crko map auto u opste nebi iso,tako da je verovatno zaprljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted April 3, 2014 Za vikend sam zakazao pregled tih ventila i leptir usisa.Verovatno ce prvo da ih cistimo.Jer onaj leptir gas ili kako li se vec zove ne radi.Bas smo obratili paznju danas kad smo gasili auto ne pomera se uopste.Pa kad skida to neka ocisti i map senzor.Deki hvala na savetima i informacijama.Sutra cu opet da ga zacepim do kraja da vidim da lice greska opet da se pojavi jer smo je danas izbrisali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 29 Posted April 3, 2014 Za vikend sam zakazao pregled tih ventila i leptir usisa.Verovatno ce prvo da ih cistimo.Jer onaj leptir gas ili kako li se vec zove ne radi.Bas smo obratili paznju danas kad smo gasili auto ne pomera se uopste.Pa kad skida to neka ocisti i map senzor.Deki hvala na savetima i informacijama.Sutra cu opet da ga zacepim do kraja da vidim da lice greska opet da se pojavi jer smo je danas izbrisali. ne brini za onaj misteriozni delic ako ti ne radi moze i tako jedino sto ce malo da se stresa prilikom gasenja ima primera kojima je taj delic ostao pokvaren u zatvorenom stanju pa judi ne mogu da upale auto i neznaju sta je problem i rascarupaju pola auta dok nevide kakva je sitnica u pitanju jedino sto moze da se uradi i da taj delic radi uvek a to je da se izvede zica od sauha sa juga i da se zakaci na onu polugicu i izvede unutra u autu i pre nego sto okrenes kljuc ti povuces zicu ztvori se klapna i tad okrenes kljuc i ugasis u isto vreme i nece vise nikad da se strese prilikom gasenja pa makar i plivajuci zmajac da propadne stresanja nece vise biti samo ce biti estetski ruzno kao da imas sauh u autu jeste smesno ali nuzno zlo boje i tako nego da kida drzace motora prilikom stresanja . Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 4, 2014 Hahaha saug od jugo na stilo...:-):-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted April 4, 2014 (edited) Dejice,opet improvizacija :-) Rece majstor da misteriozno delcic kosta izmedju 30 i 40 evrica,tako da cu da ga zamenim. Edited April 4, 2014 by nikolacolic Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 29 Posted April 4, 2014 pa dobro ali samo sam ti dao primer da moze i rucno da radi dok ne kupis nov deo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted April 4, 2014 E ovako...Sinoc izbrisana greska 0236 i jutros sam gazio stilisu drugom do 5000 obrtaja i trecem isto i vise ne izbaca gresku.Da li je moguce da je prijavio gresku jer sam bio u debeloj rezervi i da je povukao sljam sa dna rezervoara?Ali sam primetio da pri patos gasu od prikszivanja greske dimi vise nego ranije.Vuce sasvim normalno tj do 2000 obrtaja malo sporije a posle kao lud :-) I u toku voznje nemam nikakve vidljive izduvne gasove tj nema dima nimalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted April 6, 2014 Zbog ovih rupica na ovom crevu nije radio vakum leptir gasa i turbina je gubila snagu.Zamenom sam dobio lepse gasenje auta tj nema vise stresanja pri gasenju i bar jedno 50 konja snage vise.Stilisa kopa asfalt kako ide sada posle zamene.I naravno zbog ovih rupica prijavljuje gresku motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8196 Posted April 6, 2014 I sad ne vuce od 2000rpm nego od 1500rpm a vec od 1700rpm kida? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted April 6, 2014 (edited) Bas tako.Kao da sam seo u mig 29 :-) A cela operacija me kostala 10€ Edited April 6, 2014 by nikolacolic Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8196 Posted April 6, 2014 Pricam ljudima ali izgleda da misle da lupam.. Sad ti vuce od 1000rpm bez potrebe za saltanjem ali vec od 1500-700 poludi nacisto Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted April 6, 2014 Pipnem samo gas a on lepi,drugom gazi,trecem zdere asfalt a do cetvrte nisam ni stigao jer sam vozio po gradu.Evo sad smo malo prokomentarisali pa ljudi ima vise da veruju.Mi smo ziv dokaz ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites