Jump to content
FAS Euroauto Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

Cao svima...Pre neki dan sam pisao da imam problem sa turbinom.Ali nije turbina problem,vec greska 0236 veliki pritisak na nekom ventilu.E sad rece majsor da dodjem za vikend da pregleda sva creva i crevca ;-) a usput mi i ne radi Dejicin misteriozni deo :-) Tako da i to moram da sredjujem jer se stresa kad se gasi.Jel zna neko precizno sta je ta greska?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je senzor apsolutnog pritiska na usisnoj grani,pokusaj da ga ocistis ako ne menjaj ga,pa cim izbacuje gresku sigurno je on.

Ako ga budes menjao javi se imam jedan ISPRAVAN.

Edited by deki87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro sam menjao termostat pa kad je skidan stari svuda u krug je ispolivano antifrizom.Mozda je polio i njega @_@ A zasta slusi onaj dzek kod filtera za vazduh?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze da ga ispoliva jer je map na vrhu motora pored egr ventila.To na kutiji za vazduh ti je maf ili protokomer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deki87,ja brate zivim u italiji.Da sam u srbiji dosao bih kod tebe po taj senzor.Nego sem tog senzora ne moze nista drugo da pravi problem?

Deki87,a kako se resava problem Dejicinog misterioznog dela tj one stvarcice sto kad se gasi stresa auto?

Edited by nikolacolic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma vidim da si gore.Pa moze svasta da bude ali verovatno je do njega cim je greska tu ili je za zamenu ili samo treba da se ocisti.Opisi kakav ti je problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bre jutros krenem na posao i negde izmedju 2500 i 3000 obrtaja se upalila lampica ona zuta kao slavin ili ti cesma ali auto vuce i dalje bez problema a i bio sam u rezervi tj za jednu skalu od danceta i onda je poceo i crni garez da izbaca pri patos gasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da je zaprljan prvo ga ocisti nemoj da menjas drugi.A egr ventil u kakvom je stanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za egr ne znam.Jer dimi samo na patos gasu 2 sekunde i to je to.Ja imam do posla nekih 5 km zaobilaznice kao autoput i tu ga ja zgazim zestoko da procisti sve.I tako dva puta na dan po 130 km na sat :-) Ja mislim da je cist jer sipam i aditive u rezervoar svakoh 2k km.

Tj egr dimi samo izbaci crnu garez i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mora malo da zadimi kad se pricepi do kraj.Ako vuce dobro kao sto kazes onda samo vidi map ocisti,mada da je crko map auto u opste nebi iso,tako da je verovatno zaprljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za vikend sam zakazao pregled tih ventila i leptir usisa.Verovatno ce prvo da ih cistimo.Jer onaj leptir gas ili kako li se vec zove ne radi.Bas smo obratili paznju danas kad smo gasili auto ne pomera se uopste.Pa kad skida to neka ocisti i map senzor.Deki hvala na savetima i informacijama.Sutra cu opet da ga zacepim do kraja da vidim da lice greska opet da se pojavi jer smo je danas izbrisali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za vikend sam zakazao pregled tih ventila i leptir usisa.Verovatno ce prvo da ih cistimo.Jer onaj leptir gas ili kako li se vec zove ne radi.Bas smo obratili paznju danas kad smo gasili auto ne pomera se uopste.Pa kad skida to neka ocisti i map senzor.Deki hvala na savetima i informacijama.Sutra cu opet da ga zacepim do kraja da vidim da lice greska opet da se pojavi jer smo je danas izbrisali.

 

ne brini za onaj misteriozni  delic ako ti ne radi moze i tako jedino sto ce malo da se stresa prilikom gasenja  ima primera kojima je taj delic ostao pokvaren u zatvorenom stanju  pa judi ne mogu da upale auto i neznaju sta je problem i rascarupaju pola auta dok nevide kakva je sitnica u pitanju   jedino sto moze da se uradi i da  taj delic radi uvek  a to je da se izvede zica od sauha sa juga i da se zakaci na onu polugicu i izvede unutra u autu i pre nego sto okrenes kljuc ti povuces zicu ztvori se klapna i tad okrenes kljuc i ugasis u isto vreme i nece vise nikad da se strese prilikom gasenja pa makar i plivajuci zmajac da propadne  stresanja nece vise biti samo ce biti estetski ruzno  kao da imas sauh u autu jeste smesno ali nuzno zlo  boje i tako nego da kida drzace motora prilikom stresanja .  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dejice,opet improvizacija :-) Rece majstor da misteriozno delcic kosta izmedju 30 i 40 evrica,tako da cu da ga zamenim.

Edited by nikolacolic

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa dobro ali samo sam ti dao primer da moze i rucno da radi  dok ne kupis nov  deo . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako...Sinoc izbrisana greska 0236 i jutros sam gazio stilisu drugom do 5000 obrtaja i trecem isto i vise ne izbaca gresku.Da li je moguce da je prijavio gresku jer sam bio u debeloj rezervi i da je povukao sljam sa dna rezervoara?Ali sam primetio da pri patos gasu od prikszivanja greske dimi vise nego ranije.Vuce sasvim normalno tj do 2000 obrtaja malo sporije a posle kao lud :-)

I u toku voznje nemam nikakve vidljive izduvne gasove tj nema dima nimalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cxcb25370.jpg  cxcb25371.jpg
 

Zbog ovih rupica na ovom crevu nije radio vakum leptir gasa i turbina je gubila snagu.Zamenom sam dobio lepse gasenje auta tj nema vise stresanja pri gasenju i bar jedno 50 konja snage vise.Stilisa kopa asfalt kako ide sada posle zamene.I naravno zbog ovih rupica prijavljuje gresku motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako.Kao da sam seo u mig 29 :-)

A cela operacija me kostala 10€

Edited by nikolacolic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pricam ljudima ali izgleda da misle da lupam.. Sad ti vuce od 1000rpm bez potrebe za saltanjem ali vec od 1500-700 poludi nacisto :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pipnem samo gas a on lepi,drugom gazi,trecem zdere asfalt a do cetvrte nisam ni stigao jer sam vozio po gradu.Evo sad smo malo prokomentarisali pa ljudi ima vise da veruju.Mi smo ziv dokaz ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...