voja986 0 Posted September 8, 2013 (edited) Upalila mi se lampica na stila juce i svetli crveno o cemu se radi, Ako moze neko da mi objasni .mozda je problem u ubrizgavanju,cudi me da svetli crveno,ovde sam nasao da bi trebalo da svetli zuto? NEISPRAVNOST SISTEMA ZA UBRIZGAVANJE GORIVA/NEISPRAVNOST EOBD SISTEMA (žuta lampica)Pod normalnim okolnostima, kada se ključ nalazi u MAR položaju, signalna lampica se aktivira ali bi trebalo da se isključi nakon startovanja motora.Ukoliko signalna lampica ostane aktivna ili se aktivira u toku vožnje, to znači da je sistem za ubrizgavanje goriva neispravan što bi moglo da prouzrokuje gubitak na performansama, poteškoće pri rukovanju, kao i veliku potrošnju goriva. Na određenim modelima se pojavljuje odgovarajuće obaveštenje na displeju. U ovakvim uslovima bi trebalo nastaviti vožnju umerenom brzinom jer to ne iziskuje veliko opterećenje rada motora. U svakom slučaju preporuka je da što je pre moguće posetite najbliže Fiatovo Predstavništvo. Nakon popravke signalne lampice se isključuju, ali sistem zadržava informacije o neispravnosti. Edited September 9, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat128s 3 Posted September 8, 2013 Hoce da je upali i kada je losije gorivo tj. ako si sipao i upalio je posle toga 90% je gorivo ali,ne mora da bude to je jedan od razloga,a i cudi me da je crveno,obicno je zuta Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 157 Posted September 8, 2013 A da li je ranije, kada je sve bilo normalno, bila zuta kada das kontakt ili je bila crvena? Siguran si da je to lampa od ubrizgavanja? U principu - zuto ynaci opomenu i da treba otici u servis a crvena obicno znaci da bi trebalo ugasiti motor (kao sto je pritisak ulja ili sl....) Gde se tacno na instrument tabli nalazi ta lampica koja te muci? Quote Share this post Link to post Share on other sites
voja986 0 Posted September 8, 2013 Bila je zuta kada se gasila. Sad je crvena i ne gasi se. Nalazi se tacno iznad lampice kad uplais kratko svetlo. Ne znam auto radi sve normalno.nije mi se palila nijedna lampica.A gorivo nisam sipao nekoliko dana. Juce se lampica odjednom upalila. Uradio sam mu servis pre nekih mesec dana,sve filtere i ulje. da ta je lampica na ovoj slici br 19 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted September 8, 2013 To je check engine. Najbolje prikači neku dijagnostiku pa vidi šta je. Može biti ništa i svašta Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 157 Posted September 9, 2013 U svakom slucaju je Check engine! Ocigledno je da kod dizel Stila JTD ima vise razlicitih verzija table... Npr. kod ove ...je crvena i nlazi se na obrtomeru... Kako god... na dijagnostiku Urgentno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
voja986 0 Posted September 12, 2013 Resen problem bio na dijagnostici i provaljeno da ventilator nije radio, jer kako sam se parkirao komsijina ziva ograda mi se uvukla kroz masku i dve grancice zaglavile ventilator izvadili to i sad radi i nema greske vise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bagi 0 Posted September 20, 2013 Pozdrav ljudi,evo i da se ja uključim, od maja sam vlasnik Stila i mislim da je OK, samo da nije toliko težak motor pa je trap u katastrofalnom stanju.I ja sam imao problema sa ENGINE FAULT-om i sredio sam sa drugarom čišćenjem MAP i uslsne grane i zatvaranjem EGR ventila. Posao je prosto izvršiti, a redosled je sledeći: skine se EGR ventil, napravite od lima poklopac u obliku dihtunga i stavite ga između creva, zatim na red ide skidanje MAP i čišćenje benzinom pa vazduhom izduvavanje, i na kraju čišćenje ususne grane. Posao jedno 2 sata ali se isplati stvarno, od tada nisam imamo problema a vozio sam ga namerno preko 4500 u trećoj na uzbrdici kada sam išao u CG.Obavezno ovo uradite, mislim da je svima MAP zaprljan zbog ogromne čađi iz EGR ventila koji obavezno zatvorite!!!poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17649 Posted September 22, 2013 evo i da se ja uključim, od maja sam vlasnik Stila i mislim da je OK, samo da nije toliko težak motor pa je trap u katastrofalnom stanju.Dizelas jeste za nijansu tezi tezi, ali je trap u takvom stanju zahvaljujuci prethodnom vlasniku/vlasnicima. Izvinjavam se za off . Quote Share this post Link to post Share on other sites
kingla 0 Posted October 11, 2013 (edited) Pre par dana mi se upalila "crvena Lampica" na ins. tabli nalik pumpe . od tada mi se ne pali tutrbina,pa me zanima da li je neko imao ovakvih problema i koji je kvar u pitanju!? Hvala Edited October 11, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17649 Posted October 11, 2013 Jesi li iscitao gresku? Overboost ventil, neko vakuum crevce, vakuum boca, to mi prvo pada na pamet...Probaj i sa Search u Stilo tehnickim problemima, razglabali smo nasiroko. Premestice admini i ovo tamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
by gogy 0 Posted October 17, 2013 Evo da se i ja prikljucim sa ovim problemom jer koliko vidim da je to cest problem kod stila 1.9. Naime u zadnjih nedelju dana mi se posle paljenja ili u toku voznje do 2500 obrtaja upali crvena sijalica motora sa porukom engine fault,i primetio sam da se turbina necuje tj. nezvizdi sa onim njenim specificnim zvukom,a isto tako se desava da u toku voznje koja traje 10 -ak minuta upali ta poruka vise puta i ugasi,kada predjem 3000 obrtaja kazaljka se pomera ali nece da vuce kao da stoji u mestu i dosta podrhtava na papucici gasa i volanu,dosta sam citao na forumu o ovom problemu ali eto rekoh da se prikljucim da cujem neko misljenje dobrih majstora pre nego sto odem kod istog.Pozzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 17, 2013 Dobra dijagnostika. Ali verovatno je do overbost ventila ili neko vakum crevce. Meni je bio problem taj overbost ventil,sto ne mora da znaci da je i kod tebe. Moze biti i neka bezazlena stvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 1, 2013 Evo i ja da se prikljucim vezano za engine fault, danas prilikom gazenja negde oko 3000 obrtaja upali se crvena lampica na sekundu i ugasi se tako 2 puta i jednom mi pokazalo tj.zapistalo i ispisalo na displeju na sekundu voda u gorivo.Cini mi se da malo slabije ubrzava preko 3000 obrtaja.Da napomenem da sam juce skidao crevo od hladnjaka i da je antifriz nakvasio onaj deo ispod fara sa dve cevcice koje idu na turbinu.Inace egr zatvoren,map ociscen,maf isto kao i klapna,samo da napomenem da sam primetio vodu u cevi koja ide od egr-a do klapne tu jedino moze da bude hladnjak egr-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
strcentar 1 Posted December 30, 2013 (edited) E ovako, par dana vozim Stilo 1.9 JTD 74kW 2005 god. Danas sam, dok sam menjao sijalicu napravio kratak spoj i pregoreo mi osigurac za duga svetla. I dok sam trazio koj osigurac je u pitanju cackao sam i ispod volana i kod akumulatora, to sam sredio. Medjutim kad sam upalio auto meni se upalila cuvena narandzasta lampica, i na displeju mi se ispisuje Check engine poruka. Pretpostavljam da se nesto oko osiguraca pomerilo, da li neko zna sta i gde. Da napomenem da se auto u voznji ponasa isto kao i ranije, nista nije promenjeno od karakteristika. Edited December 30, 2013 by AnDrA Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 30, 2013 Verovatno si izvadio neki osigurac koji nisi trebao pa je to nekako zabelezio kao gresku. Vozi ga neki dan tako, ako se ne ugasi lampica, moraces dijagnostikom da je obrises. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted January 11, 2014 meni na stilu jtd se desilo za 3 godine jedno bar 20 puta da upali crenu lampicu motora ali samo prilikom kontakta i ostane da svetli kad upalim auto ispise engine fault i nestane poruka samo ostane lampica da svetli i daje i kad ugasim auto i pponovo dam kontakt nema nista od greske i atko od prilike 2 puta mesecno se desi na jtd inace u voznji mi nikad nije upalio lampicu motora i sve je to brjavjenje kompjutera nista drugo dok me iznenadio stilo 1,2 kojeg imam na njega mi se tako desilo isto prilikom kontakta ali samo jednom prosle godine da tako pobrjavi prilikom kontakta sve u svemu sa nekim gremlinima moramo se pomiriti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 11, 2014 Pa Dejice,ne bih se slozio...Ako izbaci gresku,mora da postoji neki razlog,nije se dzabe upalila,bar je to moje misljenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted January 11, 2014 pa kad greske nema na dijagnostici i u radu motora samo brjotina prilikom kontakta znaci obicna brjotina kad je u pitanju kvar to se oseti u radu i performansama i naravno gori lampica i ispisuje kvar sve dok se neotkloni dok brjotine prilikom kontakta koje prijavi sam od sebe i posle nema po mesec dana greske to mu je fabricka greska na svim stilicima jer takva elektronika osetjiva desavaju se greske a da kvara nema pa moras da izbrises gresku i miran si 5 ili 6 meseci pa opet neka brjotina pa opet reset i tako redom zato je stilo hteo da odvede fiata u bankrot hocemo posteno stilo u evropi vazi za vrlo nepouzdan auto bas zbog takvih elektronskih gresaka malo los kontakt negde i vlaga i eto odgovarajuce lampice a i natpisa na bordu nego mi srbi se naviknemo na sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 11, 2014 Ma bogami,meni kad god je ispisao gresku,uvek je imalo razloga,nikada nije bilo bezveze i zanemarljivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted January 11, 2014 i sta si uradio kad ti ispise gresku a nema kvara ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 11, 2014 Kod mene je bilo kvara...nije mi se desilo da nema kvara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted January 11, 2014 pa ako si terao kod majstora naravno da je bilo kvara ja za 150 000km koji sam presao skoro da nema za to vreme lampica koja se nije upalila na odredjeno vreme ali nikad nije bilo kvara tamo gde su bili kvarovi nije palio lampicu na primer remenica radilice pa onda remenica aternatora pa spaner natezac pk kajsa to su mi bili kvarovi a za njih neupali nista a sto se lampica tice do sad ni jednom mi nisu potrevile kvar nazalost zezno sam se samo jednom mi je prijavila lampica pravi kvar kad mi otisle plocice prednje kocione tad je svetlelo ko za novu godinu sve dok nisam zamenio plocke u motornom ecu imam samo jednu gresku prijavi mi gresku za eger brisao sam nekoliko puta ali neverujem da zbog nje hoce da upali lampicu prilikom kontakta i da ispise engine fault zadnji put sam izbrisao gresku pre 2 meseca i od tad nemam obavestenje i lapicu da se pali ali ta greska mi se vraca obavezno u ecu na nekih 5 meseci a cist mi je eger i radi ekstra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 12, 2014 Meni greska od egr stoji stalno jer je zatvoren ali mi ne pali zbog toga engine fault. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted January 12, 2014 ja mislim da kod stila pravi problem cajger ili tabla zavisi kako ko zove mislim da tabla pobrjavi i zato i nema greske u ecu moje misjenje je to i to kod vecine stila izmedju 2001 i 2003g proizvedeni jer izneo sam svoja iskustva sa stilicima sto sam imao do sada e sad kome upali obavestenje i lampicu u voznji i ostane da gori neka od lampici non stop e tu moze i da bude kvar ali opet ne toliko sigurno dok se neproveri Quote Share this post Link to post Share on other sites