Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

Upalila mi se lampica na stila juce i svetli crveno o cemu se radi, Ako moze neko da mi objasni .mozda je problem u ubrizgavanju,cudi me da svetli crveno,ovde sam nasao da bi trebalo da svetli zuto?

 

cxca43002.jpg

NEISPRAVNOST SISTEMA ZA UBRIZGAVANJE GORIVA/NEISPRAVNOST EOBD SISTEMA (žuta lampica)

Pod normalnim okolnostima, kada se ključ nalazi u MAR položaju, signalna lampica se aktivira ali bi trebalo da se isključi nakon startovanja motora.
Ukoliko signalna lampica ostane aktivna ili se aktivira u toku vožnje, to znači da je sistem za ubrizgavanje goriva neispravan što bi moglo da prouzrokuje gubitak na performansama, poteškoće pri rukovanju, kao i veliku potrošnju goriva. Na određenim modelima se pojavljuje odgovarajuće obaveštenje na displeju. U ovakvim uslovima bi trebalo nastaviti vožnju umerenom brzinom jer to ne iziskuje veliko opterećenje rada motora. U svakom slučaju preporuka je da što je pre moguće posetite najbliže Fiatovo Predstavništvo. Nakon popravke signalne lampice se isključuju, ali sistem zadržava informacije o neispravnosti.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoce da je upali i kada je losije gorivo tj. ako si sipao i upalio je posle toga 90% je gorivo ali,ne mora da bude to je jedan od razloga,a i cudi me da je crveno,obicno je zuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da li je ranije, kada je sve bilo normalno, bila zuta kada das kontakt ili je bila crvena?

 

Siguran si da je to  lampa od ubrizgavanja?

 

U principu - zuto ynaci opomenu i da treba otici u servis a crvena obicno znaci da bi trebalo ugasiti motor (kao sto je pritisak ulja ili sl....) 

 

Gde se tacno na instrument tabli nalazi ta lampica koja te muci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bila je zuta kada se gasila. Sad je crvena i ne gasi se. Nalazi se tacno iznad lampice kad uplais kratko svetlo. Ne znam auto radi sve normalno.nije mi se palila nijedna lampica.A gorivo nisam sipao nekoliko dana. Juce se lampica odjednom upalila. Uradio sam mu servis pre nekih mesec dana,sve filtere i ulje. 

da ta je lampica na ovoj slici br 19

 

cxca43003.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slucaju je Check engine!

 

Ocigledno je da kod dizel Stila JTD ima vise razlicitih verzija table...

 

Npr. kod ove 

 

 

 

...je crvena i nlazi se na obrtomeru...

 

Kako god... na dijagnostiku Urgentno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resen problem bio na dijagnostici i provaljeno da ventilator nije radio, jer kako sam se parkirao komsijina ziva ograda mi se uvukla kroz masku i dve grancice zaglavile ventilator izvadili to i sad radi i nema greske vise. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,

evo i da se ja uključim, od maja sam vlasnik Stila i mislim da je OK, samo da nije toliko težak motor pa je trap u katastrofalnom stanju.

I ja sam imao problema sa ENGINE FAULT-om i sredio sam sa drugarom čišćenjem MAP i uslsne grane i zatvaranjem EGR ventila. Posao je prosto izvršiti,  a redosled je sledeći: skine se EGR ventil, napravite od lima poklopac u obliku dihtunga i stavite ga između creva, zatim na red ide skidanje MAP i čišćenje benzinom pa vazduhom izduvavanje, i na kraju čišćenje ususne grane. Posao jedno 2 sata ali se isplati stvarno, od tada nisam imamo problema a vozio sam ga namerno preko 4500 u trećoj na uzbrdici kada sam išao u CG.

Obavezno ovo uradite, mislim da je svima MAP zaprljan zbog ogromne čađi iz EGR ventila koji obavezno zatvorite!!!

poz

 

cxca60005.jpg  cxca60006.jpg
 
cxca60007.jpg  cxca60008.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo i da se ja uključim, od maja sam vlasnik Stila i mislim da je OK, samo da nije toliko težak motor pa je trap u katastrofalnom stanju.

Dizelas jeste za nijansu tezi tezi, ali je trap u takvom stanju zahvaljujuci prethodnom vlasniku/vlasnicima. Izvinjavam se za off ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par dana mi se upalila "crvena Lampica" na ins. tabli nalik pumpe . od tada mi se ne pali tutrbina,pa me zanima da li je neko imao ovakvih problema i koji je kvar u pitanju!? Hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li iscitao gresku? Overboost ventil, neko vakuum crevce, vakuum boca, to mi prvo pada na pamet...

Probaj i sa Search u Stilo tehnickim problemima, razglabali smo nasiroko. Premestice admini i ovo tamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se i ja prikljucim sa ovim problemom jer koliko vidim da je to cest problem kod stila 1.9. Naime u zadnjih nedelju dana mi se posle paljenja ili u toku voznje do 2500 obrtaja upali crvena sijalica motora sa porukom engine fault,i primetio sam da se turbina necuje tj. nezvizdi sa onim njenim specificnim zvukom,a isto tako se desava da u toku voznje koja traje 10 -ak minuta upali ta poruka vise puta i ugasi,kada predjem 3000 obrtaja kazaljka se pomera ali nece da vuce kao da stoji u mestu i dosta podrhtava na papucici gasa i volanu,dosta sam citao na forumu o ovom problemu ali eto rekoh da se prikljucim da cujem neko misljenje dobrih majstora pre nego sto odem kod istog.Pozzzz   :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra dijagnostika. Ali verovatno je do overbost ventila ili neko vakum crevce. Meni je bio problem taj overbost ventil,sto ne mora da znaci da je i kod tebe. Moze biti i neka bezazlena stvar. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da se prikljucim vezano za engine fault, danas prilikom gazenja negde oko 3000 obrtaja upali se crvena lampica na sekundu i ugasi se tako 2 puta i jednom mi pokazalo tj.zapistalo i ispisalo na displeju na sekundu voda u gorivo.Cini mi se da malo slabije ubrzava preko 3000 obrtaja.Da napomenem da sam juce skidao crevo od hladnjaka i da je antifriz nakvasio onaj deo ispod fara sa dve cevcice koje idu na turbinu.Inace egr zatvoren,map ociscen,maf isto kao i klapna,samo da napomenem da sam primetio vodu u cevi koja ide od egr-a do klapne tu jedino moze da bude hladnjak egr-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako, par dana vozim Stilo 1.9 JTD 74kW 2005 god. Danas sam, dok sam menjao sijalicu napravio kratak spoj i pregoreo mi osigurac za duga svetla. I dok sam trazio koj osigurac je u pitanju cackao sam i ispod volana i kod akumulatora, to sam sredio. Medjutim kad sam upalio auto meni se upalila cuvena narandzasta lampica, i na displeju mi se ispisuje Check engine poruka. Pretpostavljam da se nesto oko osiguraca pomerilo, da li neko zna sta i gde. Da napomenem da se auto u voznji ponasa isto kao i ranije, nista nije promenjeno od karakteristika.

Edited by AnDrA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno si izvadio neki osigurac koji nisi trebao pa je to nekako zabelezio kao gresku. Vozi ga neki dan tako, ako se ne ugasi lampica, moraces dijagnostikom da je obrises.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni na  stilu jtd  se desilo  za 3 godine  jedno bar 20  puta da upali crenu lampicu motora  ali samo prilikom kontakta  i ostane da svetli kad upalim auto ispise engine  fault i nestane poruka samo ostane lampica da svetli i daje i kad ugasim auto i pponovo dam kontakt nema nista od greske  i atko od prilike  2 puta mesecno se desi  na jtd inace u voznji mi nikad nije upalio  lampicu motora  i sve je to brjavjenje  kompjutera nista drugo  dok me iznenadio stilo 1,2 kojeg imam  na njega mi se tako desilo isto prilikom kontakta  ali samo jednom prosle godine  da tako pobrjavi prilikom kontakta  sve u svemu sa nekim gremlinima moramo se pomiriti  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa Dejice,ne bih se slozio...

Ako izbaci gresku,mora da postoji neki razlog,nije se dzabe upalila,bar je to moje misljenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa kad greske nema na dijagnostici i u radu motora  samo brjotina  prilikom kontakta  znaci obicna brjotina   :turned:


kad je u pitanju kvar to se oseti u radu i performansama  i naravno gori lampica i ispisuje kvar sve dok se neotkloni  dok brjotine prilikom kontakta  koje prijavi sam od sebe i posle nema po mesec dana greske to mu je fabricka greska na svim stilicima jer takva elektronika osetjiva desavaju se greske a da kvara nema pa moras da izbrises gresku i miran si 5 ili 6 meseci pa opet neka brjotina pa opet reset i tako redom zato je stilo hteo da  odvede fiata u bankrot  hocemo posteno stilo  u evropi vazi  za vrlo nepouzdan auto  bas zbog takvih elektronskih gresaka malo los kontakt negde i vlaga  i eto odgovarajuce lampice a  i natpisa na bordu  :) nego mi srbi  se naviknemo na sve   :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bogami,meni kad god je ispisao gresku,uvek je imalo razloga,nikada nije bilo bezveze i zanemarljivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ako si terao kod majstora naravno da je bilo kvara ja za 150 000km koji  sam presao   skoro da nema za to vreme lampica koja se nije upalila na odredjeno vreme  ali nikad nije bilo kvara tamo gde su bili kvarovi nije palio lampicu na primer remenica radilice  pa onda remenica aternatora  pa spaner natezac pk kajsa  to su mi bili kvarovi   a  za njih neupali nista  a sto se lampica tice do sad ni jednom mi nisu potrevile kvar nazalost  :thumbdown:


zezno sam se samo jednom mi je  prijavila lampica pravi kvar kad mi otisle plocice prednje  kocione tad je svetlelo  ko za novu godinu  sve dok nisam zamenio plocke :)


u motornom  ecu imam samo jednu gresku prijavi mi gresku za eger  brisao sam nekoliko puta  ali  neverujem da zbog nje hoce da upali lampicu prilikom kontakta  i da ispise engine fault zadnji put sam izbrisao gresku pre 2 meseca i od tad nemam obavestenje i lapicu da se pali ali ta greska mi se vraca obavezno u ecu  na nekih 5 meseci  a cist mi je eger i radi ekstra  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mislim da kod  stila pravi problem cajger ili tabla zavisi kako ko zove   mislim da tabla pobrjavi  i zato i nema greske u ecu  moje misjenje je to  i to kod vecine stila  izmedju 2001 i 2003g proizvedeni jer izneo sam svoja iskustva  sa stilicima sto sam imao do sada  e sad kome upali obavestenje i lampicu u voznji  i ostane da gori neka  od lampici non stop e tu moze i da bude kvar  ali opet ne toliko  sigurno dok se neproveri  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...