Ivan 21165 Posted January 12, 2014 (edited) Moj je 2002., nemam ni jednu zamerku od prvog dana i sve sto je prijavio bio je kvar.Palio je gresku za grejac kad je crkao, Engine Fault kad je naprslo vakuum crevo kao i kad je RPM senzor poceo da brljavi. I koliko se secam, to je sve sto se motora tice za ovih vise od 6 godina.Takodje sam odmah po kupovini blokirao EGR, to stoji na dijagnostici kao stalna greska ali se ne ispisuje na tabli, kao sto Sale rece. Edited January 12, 2014 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 29 Posted January 13, 2014 (edited) razumem te ja u potpunosti ali meni se desi da kada dam kontakt pogasi sve lampice samo ostane crvena motora i ja sacekam da ispise engine fault i onda vratim ponovo kontakt i nema vise greske i tako teram teram prodje po nekoliko meseci pa opet tako se desi i desava mi se da merac ulja u karteru senzor brjavi pa ispise za njega gresku jer nemoze da ocita kolicinu ulja ali i on ne brjavi stalno jednom u mesec dana i tako Edited January 13, 2014 by dejica Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelino 0 Posted February 1, 2014 (edited) pozdrav svima, postao sam vlasnik fiat stila, motor je 1.9 jtd, 85KW, 2003 god, prešao 150000KM -tek sa uzeo auto i primjetio sam da slabije vuče, danas na autuputu načepim ga do 130 i upali se lampica ona neka (nešto oko motora-engine fault), odem do majstora na dijagnostiku, kaže on regulator pristiska turbine, kao može se to nešto očistiti ili ako je to otišlo skroz kupiti onda novi što je oko 25€. ili ako ne bude do regulatora, onda treba skidati turbinu i očisititi nešto. poništio je tu grešku, ali ga više nisam vozio brže i lampica se nije palila.može li to biti šta štetno za motor. Edited February 1, 2014 by neshaoct skinut višak Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted February 1, 2014 Dobrodošao na forum. Sve ti je rečeno od strane majstora. Nema šta sad da bude štetno kada ne pali grešku, dakle sve sada radi ok.Kada opet to bude prijavio, ne možeš voziti sa tim kvarom. Auto neće imati snage, ulaziće u safe mod ili u potpunosti gasiti motor. Zamisli kad se sve to dogodi u preticanju. Usput, nema pravljenja ''kupusara'' od tema, tj. ne pitaš sve što te zanima u jednoj temi.Korišćenjem pretrage foruma sam sebi najbrže pomogneš jer tako pronađeš odgovore koji su već napisani, a tiču se baš onoga što želiš da pitaš.Npr. klikni ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/25511-stilo-nuova-bravo-signalizacija-airbeg-a/http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/29635-stilo-ocs-rear-fog/Ovo je bio deo viška (u pitanju) koji je skinut. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelino 0 Posted February 1, 2014 malo dok se uklopim na forum htio bih još da pitam, jel to standardna boljka na fiat stilu sa tim motorom i da li ove gore stavke koje sam nobrojao razlog da auto slabije vuče? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted February 1, 2014 Klik ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/104-pode%C5%A1avanja-foruma-i-uputstva/ Naročito ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/54042-koriscenje-pretrage-foruma-search/ Onda kažeš sam sebi...imam problem sa snagom na autu, čekaj da vidim šta se o tome pisalo. Tako dobiješ ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39541-stilo-jtd-problem-sa-snagom/ Ili, kažeš sam sebi...imam problem sa regulatorom pritiska turbine, to mi je rekao majstor, čekaj da vidim da li se već pisalo o tome. Tako nađeš ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37115-stilo-19-jtd-mjet-overboost-ventil-problem/ Kontam da si već uvideo koji je princip. Nema nikakvog uobičajenog problema u konkretnom slučaju jer ti auto nije išao. Ne može biti uobičajeno da auto ne ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
idk 0 Posted February 5, 2014 Na autu stilo je u pitanju 1.9jtd upali se lampica crvena od pumpe i auto se ugasi u voznji,ispise engine fault,okrenes kljuc opet nakon ocitavanja ostane lampica od pumpe da gori i nece da upali,par puta tako i upali nekako i odem do majstora i kaze da mu ocitava na dijagnostici neravnomeran pritisak goriva i da je otisao neki ventil za regulisanje pritiska na pumpi,jel imao neko takav slucaj i koliko kosta taj ventil Quote Share this post Link to post Share on other sites
idk 0 Posted February 5, 2014 Gde si uzimao taj ventil Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 5, 2014 Ako je regulator pritiska goriva imas ga u ap sport mislim da je 13000din,a i raspitaj se malo mozda ima negde jeftinije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted February 5, 2014 ...jel imao neko takav slucaj i koliko kosta taj ventil Jeste.Pominje se u prethodno napisanim odgovorima (ima ih 306 pre tvog) u temi na kojoj smo. Treba ih pročitati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cojara 0 Posted February 14, 2014 (edited) Evo slika sta mi prikazuje i pise Engine Fault koliko mi se cini :SOvo Crveno iznad svjetala bude ukljuceno jedno minut-dva i ugasi se, nekad se i ne ukljuci nikako pa ja sad ne znam za sta je ta lampica ? Edited February 15, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted February 14, 2014 Moze da bude dosta toga...Jel ide auto slabije? Najbolje da zakacis na dijagnostiku i vidis sta je! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cojara 0 Posted February 14, 2014 Ne znam nisam voz'o puno veceras cu probati :S Ima jos neko rjesenje kakvo ?A reci mi kao na primjer sta moze biti ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3714 Posted February 14, 2014 Lampica za univerzalnu gresku na motoru. Kao sto rece kolega Milan, dijagnostika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cojara 0 Posted February 14, 2014 (edited) E bem mu oca, sta mene vise nece snaci :S Hvala vam ljudi puno ! :S Edited February 14, 2014 by Cojara Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cojara 0 Posted February 16, 2014 Bio sam danas u servisu rekli su mi da je lose gorivo, kao sto i jeste kod nas u RS stvarno je lose gorivo a ja uvijek sipam Euro 5 ali ne vredi :S Sve dok ta lampica se ponekad ukljuci dobro je Pozz ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
skesic 0 Posted February 16, 2014 Posto vidim da si iz mog kraja,gdje si bio u servisu? Zbog loseg goriva nece sigurno izbaciti motornu gresku, dosta nas sipa i lozu pa nema problema. Promjeni servisera, ta greska trenutno mozda ne znaci nista, ali zna biti uvod u neki kasniji problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cojara 0 Posted February 18, 2014 Ja sam trenutno u MIlicima i bio sam u servisu u Zvorniku ( Karakaju ) servis je provjeren sto posto. Problem je u tome sto sam par dana vozao gotovo na rezervi i sipao lose gorivo, i druga auta kad sam servisirao momci su stvarno uvijek bili tacni, nadam se da se problem nece vise pojavljivati kao sto kazu A kad odem u BL oticu i tamo nije problem Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 91 Posted March 13, 2014 Par puta pri ubrzavaju izbacio engine fault ali se greška istog trenutka i gubila, pre dva dana mi se ugasio u vožnji, izbacio loose connection i nije hteo da upali. Posle 15 minuta čekanja da se ohladi, upalio i nije zezao do danas. Danas opet u vožnji izgubio snagu na trenutak ali nije se ugasio.Ako je neko imao sličnog iskustva neka obrazloži u čemu misli da je problem, senzor radilice, maf,.?Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3714 Posted March 13, 2014 Gde si Jime, čoveče?Da si aktiniji znao bi da te senzor radilice zeza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 91 Posted March 13, 2014 Mogu li sam to da zamenim, imam kanal, vidim da je obična žica u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted March 13, 2014 Zatvori egr ventil ako vec nije zatvoren...proveri map senzor,moze biti i do njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21165 Posted March 14, 2014 Mogu li sam to da zamenim, imam kanal, vidim da je obična žica u pitanju? http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/46574-stilo-loose-connection-ne-mogu-da-upalim/page-2#entry869322 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavL 23 Posted March 16, 2014 Moze pitanje . Na pasinom Stilu 1.2 16v koji radi bez greske izbacuje ove kodove -P0105 Senzor apsolutnog pritiska usisne grane (MAP)/senzor atmosferskog pritiska (BARO) - kolo neispravno radiP0520 Senzor/sklopka pritiska ulja motora - kolo neispravno radiP0606 Kontrolni modul motora (ECM)/Kontrolni modul pogonskog sklopa motora (PCM) - greska procesora . Moze li neko objasnjenje ? Quote Share this post Link to post Share on other sites