DaliborLazarevic 4 Posted July 4, 2016 Moja greska reatest je 5500 rsd, a atest oko 100 eura sa svim papirima i novom saobracajnom Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkelele 4 Posted July 13, 2016 Pozdrav prijatelji, evo mene opet u ovoj temi posle nesto manje od godinu dana. I, kao sto sam pricao... problem... Jedno 5 dana pre isteka registracije odem da zavrsim papire jer sam pretpostavljao sta ce da se desi. Odem na jedan tehnicki, gde su ti papiri od plina, ja pokazem CoC, kazu ne smem, moram da se raspitam. Odem na drugi tehnicki, pa ti nemas papire, kako ovo, cek da vidimo, tamo-vamo i nista. Odem i na treci, tamo isto. Kod svakog preko 2 sata izgubljenog vremena. Svi ono u fazonu, sve je to u redu, imas CoC formular ali u njemu nigde ne pise broj boce, isparivaca, multiventila i sta ja znam cega. Kao fora, odakle mi znamo da ti nesto nisi menjao, prepravljao. Ljudi, vidite da na svakom delu ima nalepnica FIAT koju ja ne mogu da skinem, jel' ste vi normalni da ja ispravljam nesto sto je fabricki ugradjeno, jel' vidite u CoC formularu da su svi delovi koji su ugradjeni homologovani po tom i tom broju i da ta homologacija vazi za ceo auto... Nista, oni i dalje traze da imam neku potvrdu o ugradnji plina. Dobio sam broj i od lika iz Fiata koji radi u fabrici na tim potvrdama i sertifikatima i on mi kaze da je to to i ne treba mi nista vise, da je to serijska ugradnja plina i na osnovu toga ne podleze atestu (kad smo kod toga, petogodisnji pregled treba i desetogodisnji reatest u slucaju da se nesto menja). Cak i kaze, trazi napismeno da nisu hteli da ti odrade tehnicki pregled i na osnovu toga da zoves inspekciju i ima da ih zatvoris ko iz sale. Ali naravno, svi privatnici i niko nece tako nesto da izda. Ja njima sve to ispricam ali nista, ne mozemo, ne smemo i to je to. Zovem i u Nisu, dva-tri tehnicka pregleda, kazu mi isto. Zovem Beograd, Kragujevac, Cacak, Obrenovac - u fazonu, nema problema, doteraj auto i mi cemo da ti uradimo tehnicki pregled. Dobijem br. telefona nekog inspektora koji je zaduzen za ove moje, a i on sunjav, mutav... pa znas, pitali su me, pa ja ne znam, pa treba da se raspitam, pa ti imas to, ali nemas to, nije upisano bla bla... Ja ga lepo pitam, kako u drugim gradovima moze a jedino ovde kod nas u toplickom okrugu ne moze, kako onaj na isparivacu i crevu video homologaciju a nije hteo da odradi tehnicki pregled. A on pa nece da pokrece pitanje znacanj tih sto rade na tehnicki i sad nece da ih cima zasto i kako nisu hteli da urade tehnicki pregled. Zapretio sam da cu i njega da smenim sa tog mesta jer ne zna propise. Posle sat vremena zove me lik sa tehnickog, e kao doteraj auto da ti uradim tehnicki Pisao sam MUP-u, nisam dobio odgovor, pisao Agenciji za bezbednost saobracaja, takodje nista. Pozovem ih ja i krenem da pricam sa njim, takva i takva stvar, hocu to i to a on mi kaze da ja nemam nista sa Agencijom jer to je fabricki, ti imas njihovu homologaciju i to je to. Posle 5 godina ides na proveru plinskog uredjaja, a za 10 na ponovni atest ako se menja nesto. Jos i kaze da treba da se obratim Upravi saobracajne policije, jer su oni nadlezni za proveru tehnickih pregleda i da mi oni daju bliza objasnjenja. Malo sam krenuo u guglanje, ali nigde konkretan dokument da nadjem. Jedan lik sto radi na tehnickom pregledu mi izvukao nesto tipa da fabricki ugradjeni TNG/CNG u blizini fabricke plocice/nalepnice treba da stoji oznaka 67R01 (za TNG) ili 110R (za CNG) i da se za ta vozila ne izdaje uverenje o ispitivanju vec samo potvrda o kontrolisanju ako je izasao rok od 5 godina. Takodje, uverenje o ispitivanju ovih vozila menja CoC obrazac ili potvrda ovlascenog proizvodjaca. Na stubu, kada se otvore suvozaceva vrata ima FIAT-ova nalepnica i na njoj brdo brojeva medju kojima je i 67R01xxxx. Tako da, to je to, samo ne znam gde je to procitao i gde da nadjem taj dokument, da se pozovem na njega, ili pak da pisem Upravi saobracajne policije i da trazim da mi izdaju zvanican dokument o tome. Izvinjavam se na opsirnosti ali nije moglo krace Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted July 13, 2016 Auuuu, čoveče. Niko ovde nije normalan ili su svi nepismeni. Strašno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 13, 2016 Pa šta vam je ljudi... Ovde retko ko zna svoj posao. Pa kad odeš u opštinu, na dva šaltera koji su jedan pored drugog ćeš dobiti različitu informaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted July 15, 2016 Tu su krivi nasi zakoni koji su pisani da ih svako tumaci kako hoce, zato se ljudi i ogradjuju a jos vise se ogradjuju ako nemaju iskustva iz prakse. Kad drekneš da zaštitiš svoje i svoja prava, onda ćeš pokrenuti stvari i isterati svoje a dotle ništa nećeš dobiti. Tužno ali delotvorno.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted July 20, 2016 Kakva je buba prošla pregled ja ne verujem, ne radi mu jedna kočnica (ovi što rade to kažu dovoljne su ove dve), truo ceo, na auspuh otrovi izlaze a ja moram preko veze, nema šanse ni dinara da dam za ateste plina i folije tek sad Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted July 22, 2016 Atest za folije: - Fordu 3000 din - Agenciji za bezbednost saobracaja 3000 din - Drzavi 300 din - AMSS 2400 din - Obavezan tehnicki pregled 1200 din - Uplatnice 100 din Total 10 000 din Sledece nedelje izlazi registracija pa rekog da odradim i ovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted July 22, 2016 Tehnicki 1200 din, pardonTotal 9200 Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted August 2, 2016 I onda otisao u SUP da prilozim atest, kao fol, atest ide u fasciklu vozila i prati vozilo Onaj na salteru je samo uzeo atest, nije ni pogledao original, nije ni bacio pogled sta pise u kopiji atesta, uzeo uplatnice, odstampao mi nalepnicu, i vozi Misko Toliko o atestu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted August 3, 2016 Samo pare da se otmu, to je bitno, budzet da se puni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted August 8, 2016 Imam plinski uredjaj kupljen nov 2012. Nikad atestiran , do sad sam se provlacio e sad ne mogu da registrujem bez atesta. Moze li se uraditi atest, boca stara 4 god? Prvi atest je u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted August 8, 2016 Naravno da može. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 8, 2016 AKO, imas papire od instalacije Ako ne, moz se slikas Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted August 8, 2016 Imam papire nego neki kazu da boca ne sme da bude starija od 2 god. za prvi atest. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted August 22, 2016 Ako imas papire od instalacije onda mozes idi u AMSS ili institut vinca ne znam odakle si i uradi atest kosta 5500 rsd Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted December 15, 2016 imam plin koji nije upisan u dozvolu, od papira imam samo ovo. I na boci piše da važi do 2020. (ako sam dobro razumeo da /20 znači 2020 godina) evo slike pa pogledajte da li bi mogao da uradim samo reatest ovoga ili bi morao da stavljam sve novo pa onda atest. Da napomenem da imam i zatamnjena stakla a koliko čitam i to je problem pri atestu plina Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted January 5, 2017 Drugari, blizi mi se registracija pa moram da odradim reatest plina. U redu, znam da treba da odem da se raspitam u AMSS, ali sta mi treba od papira, znate li, da ne idem tamo totalno neinformisan? Imam onaj kartoncic, do sada su mi na registraciji samo to trazili, da li je i za reatest dovoljno? I koliko kosta (para, ne zivaca) sva ta igranka otprilike? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted January 5, 2017 @delakroa Treba ti kartoncic i Potvrda o ispravnosti uredjaja i opreme za pogon vozila na TNG od AMSS,saobracajna i licna karta i izvrsices registraciju. Kartoncic vise ne vazi,odnosno vazi ali samo uz tu potvrdu koja je A4 format sa hologramom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted January 5, 2017 A ta potvrda se dobija u AMSS nakon pregleda, jel? Posto nista nije menjano, dodavano, oduzimano, valjda je sve ok... i onda ta potvrda ne bi trebalo da je preskupa... valjda Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted January 6, 2017 Ako ti je boca starija nego što je dozvoljeno, valjda pet godina, moraće nova boca čini mi se. Ostalo ako je sve ispravno i nije dirano , dobićeš atest i to je to.Sent from mTalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted January 6, 2017 Vek boce je 10god i pise to na boci. Kad se stavlja nova boca, to je jedan atest i jedan re-atest...Ja sam imao atest na A4 papiru izdat od AMSS-a, 2012 u januaru, otišao sam do AMSS-a i dobio reatest do 2021. Decembra jer tako pise na boci... Atest rađen 06.01.2012. Nova boca i nov uređaj stavljeni tad..Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted January 28, 2017 Ja juce registrovao Mareu,2015 odradio reatest pred registraciju,2016 mi trazili stari kartoncic atesta,2017 mi trazili kopiju starog atesta na A4 formatu koju izdaje masinski fakultet,kod njih se ne placa a ko je radio u AMD kod njih se placa 1500-2000din,sto smo onda radili reatest plinskog uredjaja kada traze stare dokumente,pa sve pise na novom....cemu vise ova zbrka?Verovatno je neko ko smislja ovo,mnogo pametan ili mu je mnogo dosadno!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 28, 2017 Oce paree bre rodjo Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted January 29, 2017 Meni je rečeno da reatest važi samo uz atest, tj.da kad traže, traže oba papira..Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted February 5, 2017 On 06.01.2017. at 9:09 PM, voodoons said: Vek boce je 10god i pise to na boci. Kad se stavlja nova boca, to je jedan atest i jedan re-atest... Ja sam imao atest na A4 papiru izdat od AMSS-a, 2012 u januaru, otišao sam do AMSS-a i dobio reatest do 2021. Decembra jer tako pise na boci... Atest rađen 06.01.2012. Nova boca i nov uređaj stavljeni tad.. Sent from my iPhone using Tapatalk Vek boce ne piše na boci, piše mesec i godina proizvodnje. Vek upotrebe boce u automobilu regulišu lokalna zakonodavstva. U regulativi 67R01 nigde be piše vek upotrebe boce već su propisana ispitivanja (erozija, korozija, dinamički testovi) koji garantuju prosečan vek upotrebe boce u periodu od 10 godina. Proizvođač rezervoara je u obavezi da čuva dokumentaciju o ispitivanju svake šarže boce 10 godina. Ispitne organizacije pre osnivanja ABS-a su imale obavezu čuvanja svakog zapisnika o atestu 10 godina. Samo da napomenem za one koji možda ne znaju: propisima pre 02/2013 u Srbiji je bilo moguće koristiti rezervoar 20 godina (10 god + 2 ispitivanja na po 5 godina) . Od 2013-te ta mogućnost je ukinuta zbog neusklađenosti metoda i opreme za ispitivanje sa novim standardima. Iz tih razloga boce se menjaju na 10god. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites