SikterBre 31 Posted June 24, 2015 Prošao sam atest, za koji dan trebaju da mi jave da pokupim taj papir. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted June 24, 2015 ja sam zamenio sve sto je trebalo nova boca od 60l nisu imali vecu a ja navikao na bojler koji je bio 75-80l bese, creva, osigurac za plin stavljen nije imao to je 120e ispalo plus 5500din cena reatesta ali nisam prosao zbog zatamnjenih stakla. sve su lepo slikali, penjao auto na dizalicu i ostalo i tek na kraju kaze da ne moze da me pusti wtf. a ja spustio prednje prozore pre nego sto sam dosao i lik kaze digni prozore a ja mu kazem ne rade al dzaba kaze on na kraju poznajem ti auto i znam da je zatamnjen i kao saljemo slike gore za Bg i mora da ga slika s dignutim prozorima i kaze skini folije pa se vrati. nije pomoglo ni sto poznajem lika koji cuka tamo one papire i davao mu kintu da me puste al kao ne smeju dobice opomenu ako posalju takve slike sa crnim staklima :-) ja se pokupim odem i skinem stakla sa druge lancie vratim se na atest i odma dobijem papir naravno. posle sat vremena se vracam sa mojim crnim staklima i samo mu mahnem i nasmejem se, da ste mu videli facu haha smorio se. tako da znate da mi zatamnjeni ne prolazimo jedino ako neko ima bas dobru rakiju i ima veze u abs Pisao sam o tome na par stranica unazad, prosle godine u Avgustu ista prica. S tim da sam ja skidao folije jbg da sam imao stakla druga od nekog da uzmem, razmisljao sam tada o tome. A zadnju sajbu si skinuo ? Ne poamze nikakva veza cak i ako ej imas u abs-u Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted June 24, 2015 nisam nazad dirao nista, ni zadnja vrata ni zadnju soferku jos bi to falilo da sam morao da skidan. samo prednja sam skinuo to gledaju, nazad mozes i da ih ofarbas to ih ne zanima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted June 24, 2015 A sa kojim felnama si otisao na reatest? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted June 24, 2015 letnje 19 al je negde upisao dimenziju guma ali nista nije pominjao pa nisam ni ja pitao nista :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted June 24, 2015 I nemoj. Ja se raspitivao za atest, kad poceo da mi nabraja sve fabricki da vratim, rekoh hvala. Trebao bih felne, stakla da menjam i da vratim na monopoint, pa ima me izadje ko sveta petra kajgana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted June 24, 2015 a cuo sam i ja da kad radis prvi put atest gledaju svakakve gluposti a kad si u reatest kao ja onda manje gledaju. nemoj ni da radis koj ce ti djavo ta muka samo se pazi od panduri mada meni nikad kad su me zaustavljali nisu gledali ni spominjali nesto za plin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted June 25, 2015 Iskren da budem ima ponekad cimke. Mada, za skoro tri godine koliko je auto kod mene, 2puta su me zaustavili Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted June 25, 2015 a cuo sam i ja da kad radis prvi put atest gledaju svakakve gluposti a kad si u reatest kao ja onda manje gledaju. nemoj ni da radis koj ce ti djavo ta muka samo se pazi od panduri mada meni nikad kad su me zaustavljali nisu gledali ni spominjali nesto za plin Da, ja sam radio atest i lik mi je rekao da je reatest prosao bi bez ikakvog skidanja folija. Prvi put je najzebanije Quote Share this post Link to post Share on other sites
mudri 63 Posted July 6, 2015 Jedno pitanje, ja imam sekvent plin upisan u saobracajnu ali nemam nikakav papir o atestu ( potvrdu). Koliko sam nacuo ta potvrda mi nije potrebna do sledece registacije. PItanje je kako da izvadim tu potvrdu i da li mi ona uopste treba. Mozes da izvadis kopiju u SUP-u i nakon toga da trazis po toj kopiji original u ustanovi u kojoj je atest izvrsen. Moguće je čak i da ćeš u MUP-u dobiti i originalni dokument, ako su spakovali u dosije auta više primeraka tog dokumenta (kao što se desilo meni). Idi i traži kopiju, pa ćeš već videti. Bio sam nisu jos dobili dosije od auta, imam vremena do 10og meseca do registracije, Icicu ponovo za mesec dana. I dalje nema papira u supu, ima li neko predlog sta mogu da radim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 7, 2015 Obradi se pravniku SUP-a i povedi upravni spor ako treba. Dobro je otici i sa advokatom.To dodje kao neka vrsta zvanicne zalbe na njihov rad. Kad se malo pritisnu pojave se papiri za par dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mudri 63 Posted July 8, 2015 Saznao sam da mi je atest uradio Fakultet tehničkih nauka u Novom Sadu. Ako nista ne uradim u supu, iscimacu nekog iz NS da mi ode do njih i pokupi taj dokument. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted July 9, 2015 Zna li neko kakva je procedura oko reatesta metanskih uredjaja koji su fabricki ugradjeni posto mi iduce godine istice atest Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 9, 2015 Ista kao i za plinske prilikom atesta. Postuje se rok trajanja boca i eventualna zamena dotrajalih komponenti. Sve to u servisu koji izdaje opis radova i pravac atest kuca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted July 9, 2015 Koliki je rok trajanja metanskih boca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkelele 4 Posted August 12, 2015 Ista kao i za plinske prilikom atesta. Postuje se rok trajanja boca i eventualna zamena dotrajalih komponenti. Sve to u servisu koji izdaje opis radova i pravac atest kuca.A jel moze neko da prikaze napismeno da li je ovo potrebno? Odnosno, da li se na fabricki ugradjeni TNG i CNG treba raditi reatest? Ja sam gledao zakon i te pravilnike ali nigde nisam nasao za to. Ajd da se sad setim, atesti se odnose na izmene fabrickog vozila. Svojevremeno sam pisao e-mail agenciji za bezbednost saobracaja i MUP-u bas u vezi fabricki ugradjenog plina ali ni dan danas nisam dobio odgovor. I ja sam skoro kupio 500L sa fabrickim plinom, a uz njega nisam dobio atest. Dobio sam neki C.O.C papir (cini mi se) na kojem stoji specifikacija vozila: motor, snaga, dimenzije, opterecenje, gume i tome slicno. Na tom papiru stoji koja je snaga na plin koja na benzin. Papir je italijansko/engleski - ni reci srpskog. Kopiju tog papira sam predao u sup zajedno sa ostalima. U saobracajnoj pise benzin-gas. I sl. godine kada odem na tehnicki i ponovnu registraciju kako da objasnim onim mamlazima da ja to nisam ni dobio i da je to fabricki plin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dalibor Brisk 0 Posted August 12, 2015 Koliki je rok trajanja metanskih boca?rok trajanja metanskih boca je 20 godina s tim da se reatesti rade na 3 godine za metan, dok je kod plina tj tng-a reatest na 5 godina ali boca vazi 10 godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tadej 237 Posted August 12, 2015 Meni atest za metan vazi 4 god. 1 mitros reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bratsaja 17 Posted August 12, 2015 Isto 4 godine,a sta ce posle biti videcemo.Presa ili registracija,znacemo iduce godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted August 12, 2015 Ja sam atest dobio na 3 godine,iduce godine u septembru mi istice,pa cemo videti kako ce biti.Da li je neko upucen koliko kosta reatest sada? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanns128 1 Posted August 14, 2015 Poz.Jel zna neko koliko kosta atest plina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 694 Posted August 15, 2015 Ako ga radis prvi put oko 11000,00 din a ako ga reatestiras oko 6000,00 din, to su samo takse drzavi na to imas troskova oko prepravke/popravke instalcije, troskove tehnickog pregleda i trosak za novu saobracajnu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dalibor Brisk 0 Posted August 15, 2015 Poz.Jel zna neko koliko kosta atest plina.najkrace receno, atest je oko 100 evra a reatest oko 50...plus minus neki dinar, ako treba neke prepravke da se urade i slicno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanns128 1 Posted August 15, 2015 ok hvala puno svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
masaivan 0 Posted August 27, 2015 (edited) Ista kao i za plinske prilikom atesta. Postuje se rok trajanja boca i eventualna zamena dotrajalih komponenti. Sve to u servisu koji izdaje opis radova i pravac atest kuca.A jel moze neko da prikaze napismeno da li je ovo potrebno? Odnosno, da li se na fabricki ugradjeni TNG i CNG treba raditi reatest? Ja sam gledao zakon i te pravilnike ali nigde nisam nasao za to. Ajd da se sad setim, atesti se odnose na izmene fabrickog vozila. Svojevremeno sam pisao e-mail agenciji za bezbednost saobracaja i MUP-u bas u vezi fabricki ugradjenog plina ali ni dan danas nisam dobio odgovor.I ja sam skoro kupio 500L sa fabrickim plinom, a uz njega nisam dobio atest. Dobio sam neki C.O.C papir (cini mi se) na kojem stoji specifikacija vozila: motor, snaga, dimenzije, opterecenje, gume i tome slicno. Na tom papiru stoji koja je snaga na plin koja na benzin. Papir je italijansko/engleski - ni reci srpskog. Kopiju tog papira sam predao u sup zajedno sa ostalima. U saobracajnoj pise benzin-gas.I sl. godine kada odem na tehnicki i ponovnu registraciju kako da objasnim onim mamlazima da ja to nisam ni dobio i da je to fabricki plin?Ja sam video po oglasima, da 500l ima upisano do kada je atest, reč je o 500l 1.4tjet lpg.Šta su tebi rekli u salonu tim povodom?http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6822086/fiat-500l-14-tjet-lpg-120ks Edited August 27, 2015 by masaivan Quote Share this post Link to post Share on other sites