Jump to content
FAS Goran
Dragon

Koje kočione pločice, diskove?

Recommended Posts

12 hours ago, Jevrem1 said:

Stilo 1.9 jtd 85kw limuzina,koje plocice savetujete,SAMO DA NIJE ATE,po meni ne vrede nista,skripe,kada kocim polako i pred samo zaustavljanje drljaju,cuju se,brzo se trose,sajle rucne ATE nisu izdrzale ni godinu ipo dana...Trazim plocice koje ne skripe,koce dobro. Pre ATE imao sam LUCAS-TRW,presao 70000km,kupio 2009god tada su bile na glasu. ATE presle 25000km,pri kraju su...

 

Gde mogu da se kupe Galfer plocice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam zašto "bežiš" od ATE pločica, osim ako nemaš baš-baš loše iskustvo, ali i to može da znači loš primerak, jer ATE pločice su sve- samo su daleko od loših. Imam ih više od 10 hiljada- ni da pisnu. A koče za sve pare! Doduše, uparene su sa prvim diskovima. Ako su i drugi, menjani su u Italiji, tako da i to ima uticaja. Imamo ovde slučajeve gde se neke pločice bolje upare sa drugim proizvodjačem diskova, i obrnuto. Ali, ako si već odlučio, onda ih "zaobidji"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Jevrem1 said:

 polako i pred samo zaustavljanje drljaju,cuju se,brzo se 

17 minutes ago, LjubeVG said:

Ne znam zašto "bežiš" od ATE pločica, osim ako nemaš baš-baš loše iskustvo, ali i to može da znači loš primerak, jer ATE pločice su sve- samo su daleko od loših. Imam ih više od 10 hiljada- ni da pisnu. A koče za sve pare! Doduše, uparene su sa prvim diskovima. Ako su i drugi, menjani su u Italiji, tako da i to ima uticaja. Imamo ovde slučajeve gde se neke pločice bolje upare sa drugim proizvodjačem diskova, i obrnuto. Ali, ako si već odlučio, onda ih "zaobidji"...

Kupio sam ATE diskove i plocice pre 2god,od 10-ro majstora,9-ro se klelo u cuveni ATE,samo mi je moj majstor tada rekao da ne uzimam,jer dosta njih se zalilo u poslednje vreme. Ja ga nisam poslusao,her mi je on jedini rekao NE UZIMAJ,ipak je 9-ro majstora pametnije. Vrlo brzo,recimo 2-3000km pocele su da cvile i kada polako kocim,pre zaustavljanja kao da drljaju,struzu...majstor kaze da se cuju,takve su. Opet pitam da li je normalno da cuveni ATE,sajla rucne pukne sa godinu ipo dana i da se zadnje plocice pri kraju na 25000km? A kostaju i diskovi i plocice i sajle za moj standard puno! Auto je kod mene 10god,ako sam sa prednjim LUCAS kupljenim 2009god presao 70000km i mogu da kazem da na prstima jedne ruke mogu da nabrojim koliko puta mi se abs aktivirao pri kocenju,onda mozete da zamislite kako ja vozim. Da napomenem da sam ja diskove prednje zamenio na 100000km,a pre mene nd znam koliko ih je covek vozio. Da sam kupio neki krs koji kosta malo para,ne bih se nervirao,nego sam kupio cuveni ATE,a za paprenu cenu nisam po meni dobio extra kvalitet! A i sada koliko cujem,sve vise ljudi imaju primedbe na cuveni ATE. Sad vise nisam siguran da bi i onih 9-ro majstora posle 2god se svih 9-ro kleli u cuveni ATE. Ovo je MOJA realna slika o diskovima,plocicama i sajlama cuvenog ATE.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Gazela je u pitanju. Tj jedno od mesta gde...

A preko coveka koji radi u Gazeli u BG znam da imaju dosta reklamacija

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Milutinac said:

 

Trazi - slajer novi sad. Tako se zove radnja ovde kod nas u NS

Ako sam ja dobro cuo,mislim da Slajer ima neki magacin u Lestanima i da tamo mogu da se kupuju delovi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim te godine kada sam uzimao ATE ,da je Kit bio generalni uvoznik. A da ima reklamacija na ATE ima i to dosta. Radio sam kljesta pre 20dana kod jednog lika koji remontuje isto mi je rekao da izbegavam ATE,ima dosta reklamacija. On mi preporucio Textar plocice.

1 minute ago, Milutinac said:

Ne. Nije to to. 

Bukvalno imaju samo radnju u NS...roba im stize tu, odatle prodaju...

Ok,lik koji je radio u Lestanima u magacinu Kit komerca,rekao mi je da su pored njih oni i da mogu da se kupuju delovi tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ATE sam uzimao u mass-u i nemam primedbi

 

Rece da si imao TRW pre toga, zasto ne ponovo njih? Sa TRW plocicama sam ja jako zadovoljan 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Stefan said:

ATE sam uzimao u mass-u i nemam primedbi

 

Rece da si imao TRW pre toga, zasto ne ponovo njih? Sa TRW plocicama sam ja jako zadovoljan 

 

 

Moj majstor mi je rekao kada sam uzimao Ate (opet kazem,jedino mi je on rekao od 10-ro majstora da ne uzimam Ate,jel ima dosta reklamacija),da uzmem trw,da su kako on kaze da su puska. Ali citam ovde neke komentare,da se i na njih zale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sa trw-om nikad nisam imao problem... Da se trose brzo to je cinjenica, ali meni to nije bitno

bitno da koci i da nema skripanja

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne znam zašto "bežiš" od ATE pločica, osim ako nemaš baš-baš loše iskustvo, ali i to može da znači loš primerak, jer ATE pločice su sve- samo su daleko od loših. Imam ih više od 10 hiljada- ni da pisnu. A koče za sve pare! Doduše, uparene su sa prvim diskovima. Ako su i drugi, menjani su u Italiji, tako da i to ima uticaja. Imamo ovde slučajeve gde se neke pločice bolje upare sa drugim proizvodjačem diskova, i obrnuto. Ali, ako si već odlučio, onda ih "zaobidji"...
Slayer Novi Sad

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas uradio mali servis i pitam bas majstora da li su plocice za zamenu.Kaze imas jos da se navozas sa njima.Po servisnoj knjizi 67k km su presle tacno.U pitanju TRW lucas u kombinaciji sa TRW lucas diskovima.Al eto i dalje me nervira sto hoce da zacvile.Verovatno cu probati sa bakarnom mascu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bakarna mast i proveri da li klizaci na kandzama glave.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sam te dobro razumeo,mislis da ne otpusti lepo plocicu sa diska kada pustim kocnicu?Sve radi tu savrseno,kad pustim kocnicu nema da se cuje da plocica cese ili slicno.Par puta kada proveravam ulje izbacim iz brzine pa gurnem auto nazad samo sa nogom jednom dok sedim na vozacevo mesto.E sad jedno pitanje o bakarnoj masti.Da li moram da skinem kljesta i izvadim plocice napolje ili bi moglo nekako bez skidanja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa poenta je da namazes plocicu po spoljnom delu bas na delovima gde se susrece sa naleganjem kandze jer su tu vibracije najvece i potencijalno odatle dolazi cvilenje pri kocenju.Znaci namazes malo u leziste plocica i gore i dole,malo po spoljnem delu plocice gde se susrece sa kandzom(nikako po ferodi!) i to je to..Znaci ne moze bez vadjenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A klizace mozes da proveris tek kad izvadis plocice, probas kako klizu i jedan i drugi, treba da idu bas lagano....

Dovoljno je da jedan malo zapinje i klesta se krive prilikom kocenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima vec neko vreme da textar nije onaj textar od ranije a to se poklapa sa time da je textar postao deo TMD korporacije koja posluje pod okriljem kineske Nisshinbo kompanije.

Kvalitet u downu. Ista prica vazi i za Pagid, nazalost. Isto TMD

 

Za textar imam primer da je na bmw5 (stariji onaj, ne znam ja te E oznake) automatiku posle 25.000 ceo set i napred i nazad skinut i bacen u kantu, jednostavno se potrosio

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, Milutinac said:

Ima vec neko vreme da textar nije onaj textar od ranije a to se poklapa sa time da je textar postao deo TMD korporacije koja posluje pod okriljem kineske Nisshinbo kompanije.

Kvalitet u downu. Ista prica vazi i za Pagid, nazalost. Isto TMD

 

Za textar imam primer da je na bmw5 (stariji onaj, ne znam ja te E oznake) automatiku posle 25.000 ceo set i napred i nazad skinut i bacen u kantu, jednostavno se potrosio

Hvala puno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto i mene muči koje pločice da kupim za 500L, naleteh na jutjubu na ovig (histeričnog) amera gde je objasnio mnogo toga što ja nisam našao na našim sajtovima.

Pločice moraju da ispune sledeće zahteve:

1) da Odlično koče

2) da nisu toksične (kancerogene)

3) da ne stvaraju buku

4) da ne troše diskove

5) da se sporo troše

postoji tu još zahteva: 6) da odlično koče bilo tople ili hladne, 7) da su otporne na toplotu (da ne moraju da se bace posle 1. intezivnog kočenja)...

Skraćena verzija onga što je rekao:

1. Prvo su bile azbestne i izbačene su jer je prašina od tog materijala kancerogena

2. Onda su prešli na keramičke, one su dobro kočile ali su stvarale buku i dosta prašine

4. Sledeće su bile organske, koje ne prave buku i prašinu ali kraće traju i ne koče toliko dobro

5. Polumetalne, dobro koče, nema buke i prašine ali troše diskove (postoje i metalne koje koriste sportisti ali one jedu diskove)

6. Nove keramičke su bolje od prve verzije ali ne koče toliko dobro

7. Karbonske se koriste u avoiindustriji (i diskovi i poločice su od ugljeničnih vlakana)

 

 

Meni je prioritet da dobro koče (nisam sportski vozač) i da ne moram da ih menjam odmah po naglom kočenju pri brzini od 120km/h.

Svaki savet je dobrodošao :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...