kreator 288 Posted February 20, 2019 Koje su debljine novih klasičnih ne ventilirajućih? A do kolko je propisano da se vozi? U krajnjem slučaju ako se nema za nove mogu da se pazare neki polovni pa da se obrade.. Naravno ako su odgovarajuće debljine.Ne kažem ja da se sad voze diskovi koji su baš stanjeni do maksimumama..Naravno da to nije baš bezbedno.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 20, 2019 Pa tu do 260mm ide obicno 11-12mm za pun i 20-22mm ventilirajuci i 2mm je fora za trosenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19989 Posted February 20, 2019 Što manje metala više se i pre površina greje, znači sa kočnicama nema šale nov disk i pločice. 3 silenci, YUgisa and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted April 5, 2019 Uf pitanje oko pretrage prilikom kupovine delova za auto. U ovom konkretnom slucaju diskovi i plocice. Otisao sam na ePer pogledao kataloski broj, odem na neke radnje koje imaju online prodaju, cisto zbog cena. Kad tamo razni diskovi, razne velicine, totalni haos. Vidim da sa onim kataloskim brojem ne mogu nista da uradim, ili bar ja tako mislim? E i jos jedno pitanje, u jednoj radnji mi nude TRW diskovi i plocice u kompletu oko 12000din. Jel to cena ok? Kakav je TRW? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 5, 2019 @VladaG9 TRW je ok izbor. Možeš na sajtu Euroauta da pretražuješ njihov online katalog po modelu auta, probaj tako...pa onda vidiš kataloške brojeve proizvođača i originalne. 1 VladaG9 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted April 5, 2019 Ma sad sam bio na njihovom katalogu. Ono sto me buni je npr ima brembo plocice, i onda ima vise plocica sa razlicitim cenama. Ne razumem jel neka razlika u kvalitetu, materijalu, ili su razliciti tipovi plocica kad im se cene tako razlikuju 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 5, 2019 Klikni na detaljniji prikaz, pa ćeš videti po dimenzijama, možda neke pločice nemaju senzor (žicu) za istrošenost i neće pištati kad se potroše, možda neke dolaze u kompletu sa šrafovima za čeljusti i mašću, a neke ne...pa otuda razlika u ceni. Imamo na Forumu šefa jedne od prodavnica Euroauta, pa nam @toma ks može najbolje reći. 1 VladaG9 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted April 5, 2019 (edited) Možeš poslati i upit u Slayer (model i br šasije auta). Ja sam jedan od zadovoljnih korisnika Galfera. Za preporuku je to što prodaju i imaju popust za ljude sa foruma. Edited April 5, 2019 by andreja.micovic 2 Milutinac and VladaG9 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted April 5, 2019 @andreja.micovic Poslao . Hvala na predlogu! Razmisljao sam o kupovini TRW, Delphi, Ferodo. Ali sam prvo hteo da se raspitam kolika je cena, zato sto mi je auto jos u garanciji. Pa da pitam ovlascenis servis i ako su skuplji da to odradim kod mog majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted April 8, 2019 @andreja.micovic Odgovorili mi danas. Diskovi i paknovi ukupno izadju oko 16 000 din mlram priznati da nije nimalo povoljno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted April 8, 2019 Mene su za Brava prednji diskovi i plocice izasli oko 14k, tako da to je ta cifra.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted April 8, 2019 (edited) Mislim da ces se neprijatno iznenaditi kada budes cuo cenu u ovlascenom servisu. Nisam odmah video da je 1.4 motor. Mozes onda i tamo da probas. :-) Edited April 8, 2019 by skile86 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted April 8, 2019 49 minutes ago, skile86 said: Mislim da ces se neprijatno iznenaditi kada budes cuo cenu u ovlascenom servisu. Mnogo vise se neprijatno iznenadim kada cujem iskustva sa boflukom i posledicama . Na toliku kilometrazu za diskove, za par hiljada din razlike licno nikada ne pravim pitanje. Apropo cena iz originala, za JTD Stila sam uzimao prednje diskove i plocice iz originala (preko Baneta AK Vozdovac), tada je cena u ovlascenom bila oko 18 000 din (po 6000 komplet plocica i cena jednog diska). Skoro sam se bas u Slayer-u raspitivao za Sporta takodje za Galfer komplet napred (diskovi & plocice) i to je ova cifra koju Deki pominje. Dok su Galfer High performance plocice za Xsaru pre 20-ak dana placene 3700 din prednje i 2700 din zadnje. Kod njih na sve cifre ide popust 5% za clanove foruma i 10% za clanove kluba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted April 8, 2019 @VladaG9 Za Deltu 2.0mjet sad sam menjao, prednji diskovi 18500, zadnji oko 6000, pločice valjda 6000 i 3000. Tako nešto je bilo. Bio je i meteli disk za 10000 E sad, ima i jeftinijih ali sam ih jednom stavio na mareu i proškripale posle 5000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted April 8, 2019 Pa mislim da su npr TRW dobri diskovi i plocice. a i izadje me 4 000 jeftinije, taman mi ostane za ruke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 8, 2019 On 4/8/2019 at 9:30 PM, andreja.micovic said: [mention=15609]VladaG9[/mention] Za Deltu 2.0mjet sad sam menjao, prednji diskovi 18500, zadnji oko 6000, pločice valjda 6000 i 3000. Tako nešto je bilo. Bio je i meteli disk za 10000 E sad, ima i jeftinijih ali sam ih jednom stavio na mareu i proškripale posle 5000 To mi deluje skupo nesto,a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted April 8, 2019 @MS PK Prednji diskovi su nestandardni iznenadili smo se svi. Dok Stilo, Bravo, Delta 1.6mjet i 1.4 nose 284mm diskove, 2.omjet, 1.8 i 1.9tt nose 305 mm koji su retki. Ovo su Ate diskovi, a najjeftiniji su bili od 10000. Zvao i Gazelu da pitam za brembo, kaže imali su ih nekad, oko 150 eur ali ko zna kad će ih opet nabavljati Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 8, 2019 Pretpostavio sam, sa tim 2.0 nista nije prosto Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted October 1, 2019 Nesto mi kocnice pocele da skriPU, a obzirom da bijem skoro 16K sa njima od kada je Bravo u mom vlasnistvu, uzecu zdravo za gotovo da nisu menjani skoro, jer servisnu od ranije nemam. Koliko razaznajem lokaciju nastanka zvuka, prednje su kocnice. E sad, da li postoji neki nacin da sam utvrdim koliko su pakne istrosene i sam disk kao i kolike su vrednosti pakni i diskova kada ih je pozeljno zameniti ? Pretpostavljam da je skidanje tocka pod obavezno za proveru. Iscitao am temu uzduz i popreko o markama koje se preporucuju (Galfer, TWR,ATE, negde se i Jurid spominje kao i BOSH kompleti, pa cu verovatno pitati/procitati kada naletim na neke u ponudi da ne bude neka snj serija pa da bude kuku jao u krivini. Nisam zahtevan korisnik da picim Mideluk, ali hocu da kad stisnem da zakoci da valja, a da mi ne ubija budzet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted October 1, 2019 Moj savet kao below average ljubitelj nabuđenog, uzmi što ti servis u kom radiš predlaže, njima koji dinar, ti zadovoljan, oni odrade kako treba i veselju nema kraja 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 1, 2019 33 minutes ago, ISV_01 said: ...da li postoji neki nacin da sam utvrdim koliko su pakne istrosene i sam disk kao i kolike su vrednosti pakni i diskova kada ih je pozeljno zameniti ? Za pločice nemaš šta da se misliš, nesumnjivo vidiš kad su potrošene, tj. kad nemaju više ''mesa''. Diskovi ne treba da ti budu tanji od 20 milimetara (prednji), odnosno 9 mm (zadnji). Imaj na umu da kad su novi imaju svega 1-2mm više od toga. Baci pogled na ovu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40427-kada-su-diskovi-za-zamenu/ 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted October 1, 2019 @neshaoct Procitao sam tu temu takođe. Znači običan vizuelni pregled može i bez skidanja točka ili će morati da radi ćopavko ? E sad, videh i u linkovanoj temi za debljinu diska al sad malo glupo pitanje...da li se ta debljina odnosi na ukupnu debljinu (obe strane) ili samo jedne strane diska ? Pitam jer nisam siguran da li mi je disk "izdeljen" nekim ventilirajućim delom između ili je ko šaht iz jednog dela pa da razbijem potencijalnu nedoumicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted October 1, 2019 (edited) Prednji diskovi su samoventilirajuci, imas ovde sve tacne dimenzije (precnik, inicijalna debljina, minimalna debljina posle obrade, minimalna debljina,...): Zadnji diskovi su obicni, evo parametara i za njih: PS: Posto vidim da svasta zapitkujes i da te zanima - nadji ili skini eLearn, ceo auto do u detalje, tehnicka specifikacija, testiranja, procedure za kupusanje, ozicenje, konektori.... Za prostije stvari moze da posluzi i ePer (koji je samo elektronski katalog delova), ali je eLearn tata za entuzijaste i samostalne radove. Edited October 1, 2019 by Ivan 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted October 1, 2019 Hvala imenjače, eLearn cu videti da poskidam, a da li Hayens manual vredi icemu ? Koristio sam njega za Lagunu i Volviku. Videću šta mi je činiti pa piskaram ovde o izboru i upgrade-u. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted October 1, 2019 Uzmi ATE i ne razmisljaj. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites