Jump to content
FAS Goran
Dragon

Koje kočione pločice, diskove?

Recommended Posts

Galfer u standard varijanti odlično odrađuju posao. Skuplje pločice su, naravno, bolje ali zahtevaju period grejanja da profunkcionišu. Prvih par kočenja, dok se ne zagreju, deluju kilavo. Momci koji tamo rade su jako ljubazni i izlaze u susret sa objašnjenjima.
Za Punta JTD su pločice 3500 rad + poštarina.
Slajer doo

tel: +381 21 674 1212
fax:+381 21 662 35 46
office@slajer.co.rs
www.slajer.co.rs
www.facebook.com/Slajerdoo

Stefana Stefanovica 3a
21000 Novi Sad
R.Srbija

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sport pločice kod mene - bukvalno samo prvi semafor nije to to...svako sledece kocenje grizu kako treba. Ozbiljna roba...momci ozbiljno rade, strucni su.
Jedan jedini problemcic je sto neka roba (sport uglavnom) nekad mora malo da se sačeka da stigne iz Španije...ali i to je nekih 10-20 dana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam nikakvih zamerki ni na standard varijantu. Upravo suprotno, odlično se ponašaju a ja nisam baš nežan vozač.
Možda sledeće budu SPORT.
Respect
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/7/2018 at 4:36 PM, totti said:
Autoline drži takođe Galfer program, probaj kod njih

011/72-90-100

Upravo zvao Autoline, rekoše da nemaju Galfer

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/8/2018 at 2:43 PM, totti said:
E, nabijem ih baš... Pre neki dan uzesmo kod njih Galfer za F10

Imaju ih samo za BMW
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam TRW na libri.Presle su 70k km,jos mogu da guraju,ali naravno ne jos dugo.Ali hocu unapred da se raspitam.Da li je neko imao ate,TRW su me sluzile perfektno,ali znaju da zacvile kada se koci bas bas blago duze vreme.

 

 

 

Edited by Ivan
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

ATE na Accordu, prezivele dva paljenja na Navaku i jos uvek se voze koliko znam bez ikakvih problema. Ate i sada na Alfi, nema skripanja a koce dosta dobro.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspitaj se malo i za "Galfer". Pisali smo ovde dosta o prilicno proizvodjaca, pa mozes da procitas bar ovo novije i dobices prilicno korisnih informacija.

@danijel55

Nepotrebno otvorena tema je spojena sa postojecom.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem nije do brenda, nego do onoga sto na nase trziste stize pod necijim logoom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekst je prenet u celosti na FLCS Forum kako bi Google opet (ne samo na ARCS Forumu) imao šta da indeksira, kako bi se, u skladu sa dobrim Google rejtingom ovog foruma, tekst još češće prikazivao ljudima kada krenu da skupljaju informacije o kočnicama.

 

Jan 12, 2014 

 

Ovo je licno moje iskustvo sa ATE proizvodima, nadam se da ce nekom pomoci u izbegavanju istih sto zbog uvoznika KITA komerca, kao i zbog arogantnosti strucnih lica kako u CONTINENTAL Groupu, kao i ovih nasih dupelizaca u Beogradu. Cilj ovog teksta nije vredjanje i omalovazavanje nikoga, nego samo da skrene paznju svima koji su buduci kupci gore pomenutih i njihovih predstavnika u Srbiji. Posto sam radio skoro 10 godina kao prodavac auto delova, kako domacih tako i uvoznih, dobro sam upoznat sa kvalitetom istih pogotovo onih koji se uvoze u ovom delu Evrope ili pakuju u okolini Beograda.

Fabrika ATE propisuje sledece, kod ugradnje svojih komponenti:

1-delove mora da ugradi osoba obucena od strane ATE-a
2-trap automobila ne sme da ima luftove...
3-glavcina mora da bude detaljno ociscena i takva ne sme da ima odstupanja veca od 0.03mm
4-kocioni sistem(celjusti,klizaci,creva..)moraju da budu ispravni
5-glavcina ne sme da se podmazuje
6-srafovi za fiksiranje diska na glavcinu moraju da se stegnu na odredjenu silu (po proizvodjacu auta)
7-srafovi tockova moraju da se stegnu na odredjenu silu (po proizvodjacu auta)

 

Posto sam pazario ATE diskove za moj auto, posto sam smatrao da su po ceni sigurno dobrog kvaliteta, nisam ocekivao da cu dobiti vibraciju na volanu tokom prvog ozbiljnijeg kocenja na auto putu. Resim da pozovem dobavljaca od koga sam uzeo diskove (nije KIT komerc) i da vidim sta cemo da radimo dalje. Odgovor je da sam mozda ja lose ugradio ili kriva glavcina. Ja im kazem da sam sa kola skinuo nove ATE diskove i plocice, sa kojima nije bilo nikakve vibracije i stavio vece diskove i celjusti tako da glavcine otpadaju kao kvar. Onda dobijem odgovor da sam mozda naglo kocio ili prosao kroz baru.

 

BARA-povrsina puta u kojoj se zadrzala voda kisnica, u Srbiji jedan od krivaca za krivljenje diskova!

Posto nisam poklonik teorije BARA, upitah da mozda ATE nije izmislio dikove za kisno vreme, pa da sam taj razvojni deo auto industrije propustio. Da skratim posto moj dobavljac nema servis da proveri sta je kvar, poslao me kod uvoznika. Na moju zalost taj uvoznik je bio KIT comerc (u daljem tekstu KITa), od koga ne uzimam delove zbog loseg kvaliteta, neznanja i pokvarene poslovne politike prema malim radnjama a u cilju drzanja monopola.

 

Krecem kolima ka servisu KITa, iskocim ga dobro ne bi li diskovi popucali a majstori se ispekli na iste kad ih budu vestacili. Nije mi zao ni kvacila ni nosaca motora a najmanje goriva samo da ih satrem. Stizem u najavljeni termin, ubacuju Rastija na dizalicu, skuplja se konzilijum mozgova i pocinju sa dizanjem kola. Kazem im da sam proverio kod mene u garazi i da je kriv desni disk, da ne moraju da skidaju levi tocak. Negde tokom operacije skidanja desnog tocka, jedan od strucnjaka promrmlja da je to star auto i da su verovatno zaribali klizaci na celjustima. Svo vreme ga gledaju one velike Brembo celjusti kroz felnu i vidim da nema pojma sta prica ali cutim. Felna je skinuta! Nastaje tajac, gledaju, mrmljaju, pa onda stidljivo pipnu Brambaca, onda se oslobodise i pocese da cimaju i ljuljaju. (scena me podseti na pocetnu spicu filma 2000 odiseja)

 

Ozbiljnost situacije je zahtevala prisustvo sefa servisa, koji je zablistao svojim znanjem i prepoznao celjust i ponosno konstatovao da nema klizace. Onda se ja ubacih i rekoh da je ceo kocioni sistem sa 166 3.0 v6 a da su diskovi f-305mm sa GTV-a V6 i da je to kompatibilno, te da nije bilo nikakvih masinskih prepravki kocionog sistema i delova. A-HA, cuje se iza mojih ledja, nemas pravo na reklamaciju to nisu kocnice od 156. Tim recima nam se prikljuci jos jedan clan (odiseje) ponosan na resavnje enigme koja nas je sve morila. Svo vreme je stajao u cosku servisa, pazljivo slusao i gledao sta se desava te nas je u datom trenutku prekinuo svojim visprenim zakljuckom.

Posto mi garancija vise ne vazi iako su presli manje od 2000km, ja ih zamolim da skinu disk i izmere ga. Oni skinuse disk i ponosno mi rekose da ce sada da ga izmere na specijalnoj masini, koju su dobili od Nemaca iz ATE-a i koja kosta 2 soma evropskih. Podjem i ja sa njima da vidim cudo tehnike od ujedinjenih germanskih plemena. Razmisljam mozda je nesto sto su poharali iz topolivnice u Kragujevcu u onom velikom ratu, NIJE. Specijalna masina je novije konstrukcije, celicna ploca 40x40x3 otprilike, na koju je ugradjena fino obradjena glavcina sa konusom za centriranje diska i osovinom po sredini a na drugoj strani, dobri stari komparater. Pomislih ovo moze u Srbiji da se napravi za 100 evropskih ali cutim i gledam sa njima cudo od masine na delu u rukama obucenog specijaliste.

 

Disk je kriv na 2/3 svoje povrsine 0.07mm. Odmah se krece sa montazom drugog specijalnog alata i Germanije na moj rukavac i pocinje jahanje glavcine. I to je dobri stari komparater ali ovog puta sa magnetnim stalkom! Vrti tako jedan strucni kadar glavcinu, vrti, vrti ali nece preko 0.02mm da skoci skala. Sef mu za vratom slika telefonom glavcinu kaze skidao si materijal, to je sigurno evo sad ce mo da nadjemo, samo da mi dokazu da sam glup i ne znam da ugradim diskove. EVO GA, skala skocila na 0.07, kaze sef vidis, skinu komparater i nalozi strucnom licu da pristupi montazi sakatog diska. Posto sam se vise smorio od cele predstave a odiseju sam gledao, zatrazih samo reklamacioni zapisnik da popunim, pa da im sutra donesem sa diskovima i da posalju fabrici ako treba o mom trosku.

 

Sutradan ja njima sve lepo odnesem, obelezim diskove, donesem svu dokumentaciju za izmene na kocionom sistemu. Sve kataloske brojeve, da je sve iz serijske proizvodnje AR, te da je isto ovesano na fabricki predvidjenim mestima i sa srafovima odgovarajuceg kvaliteta i cvrstoce. A da je takodje vozilo na koje su ugradjeni lakse i slabije od modela za koji su projektovani, pa da zbog toga nisu bili ni blizu opterecenja za koje su pravljeni. Vec mi stigose polovni diskovi od Alexa, kod strugara pa na auto ali pre toga kupim ja stari dobri komparater i nosac i magnet da malo merim. Nijedna glavcina nema odstupanje vece od 0.02mm, montiram sve i gle cuda nema vibracija. I mnogo bolja sila kocenja (materijal diska).

 

Nakon sedam dana stize odgovor iz KITa. Vidim ja papir na srpskom, diskovi zardjali na romboide (stajali na nekoj metalnoj mrezi) sve u svemu Nemacku videli nisu. Odgovor je sledeci od ATE-ovog strucnjaka za jugoistocnu evropu. Nemate pravo reklamacije posto nije ugradjeno na odgovarajuci model...tra la la...pametan sam ja.....Ono sto je kljucno u celoj prici je da sam ja naveo da je los odlivak diska, te da njegove paralelne strane imaju preko 20 dimenzija i da se kad se isti zagreje na vecu temperaturu oseca vibracija. Nakon hladjenja diska vibracije nema, ako se vozi po gradu nema vibracija. Samo kod duzih ostrih kocenja se javlja i posle nestaje. Odgovor na ovo je da nemaju mere diska pre ugradnje tako da jbg. I posle svega toga se potpisao kao gospodin dipl.ing.

Mislio sam da gluplji odgovor od nekog ko je zavrsio masinski faks ne mogu da dobijem, ali sam se prevario. 8-pravilo, kada kupite nove ATE diskove pre ugradnje ih izmerite ili nista od garancije, tako kaze gospodin dipl.ing. Posto sam takav kakav sam resim da ja slozim mail (po srpski mejl) ujedinjenim germanskim plemenima, Continentalu u cijoj je grupaciji strasni proizvodjac bremzi ATE. Te im napisem sledece:

 

Dear,
Would you please, if you have time and inclination, to answer some of my questions. I’d appreciate it.
In August this year I bought discs produced by you with part number 428119 (24.0128-0119.1) of the MASS Company, importers KIT Commerce. At less than 2000 km, vibrations on the steering wheel started when braking at a speed of 180km/h. In city traffic at low speed, vibration is almost gone, but it returns when braking on the highway. After that, I removed the drives and found out that measurement on one brake disk is 0.07 mm. distorted. On the same brake disc, I found out that
the differences in the casting are going to 1.2mm. This refers to the braking surface measured separately. Also, there are visible small cavities in the casting in the junction with the ventilator.

Because connecting and trained professionals by you from KIT do not have an answer to this, and refused my complaint with a bunch of superficial excuses, I am compelled to address to you. My questions would be as follows:
1. What is the tolerance of casting disk on parallel sides before matching?
2. What is the tolerance of processed drive after treatment?
This is important because the second brake disc is distorted only 0.20mm, and there is not distortion with it.

 

Sincerely,
Aleksandar Delic
Belgrade,Serbia

 

Onda od germanskog predstavnika Wolfganga dr. Frank-a dobijem sledeci odgovor:
Wolfgang.Frank@continental-corporation.com
26.11.13.

коме мени, ATE.Hotline


Dear Mr. Delic,

many thanks for your information.

Sorry, that you have trouble with ATE products. For your information:
Both brake surfaces have the measure 8.5 +- 0.6 mm,
the measure for the air ventilation is 11 +- 0.8 mm .


Best regards

Wolfgang Frank
Product Development, ATP 2

Continental Division Interior, Business Unit Commercial Vehicles & Aftermarket

Rechnungsanschrift/ Billing address: Continental Aftermarket GmbH Guerickestrasse 7 60488 Frankfurt, Germany

Besucheradresse / Visitors : Helfmann Park 1, 65760 Eschborn, Germany

 

Onda posto su dimenzije koje mi je poslao Wolfgang dr. Frank, odgovarale slikama diska koje sam ja njemu poslao, vidim da tu j... lud zbunjenog i odgovorim mu samo jos jednom:

 

Mr Frank Wolfgang,
Wouldn’t it be nice if your tolerance matches the dimensions of the picture I sent to you? As your ATE products in Serbia are promoted by your importers as a premium brand, then they should be like. Particularly, brake rotors I installed in my workshop, as well as many of your products over the years, bear in mind, they cost like half an average salary in Serbia. All cooperation is terminated due to your importers’ cursed arrogance and ignorance. Thus, I won’t install any of your products because you only have a premium price, not quality. Over the years I’ve had great experience, both with parts and price, with BREMBO and FERODO. As for business, luckily the controversial brake rotors were installed on my car, not to my customer’s one, so the harm for me is minimal. I always try to offer customers in my workshop the best quality parts and favourable work price, and that’s all that matters for business - both you and me live depending on the services to final users. It’s important that I’ll keep all my customers, but you will have a negative commercial and images of your products on Serbian auto forums, due to me.


Also, I’d like to address to you as a producer and someone who trains people in Serbia for installation of your products.

1. Your answer is incomplete and technically more superficial than the one I received from your importer KIT COMMERCE.

2. The engineer you had named as ATE manager in Serbia, in response to my question cited the reason that there were no dimensions of brake rotors before installation (?). So, I didn’t expect such nonsense by someone who studied mechanical engineering, but he is your manager for this area.

3. I’ll write you for the hundredth time. CASTING BRAKE ROTOR IS NOT GOOD (SCRAP). The brake rotor has different weight of material throughout the volume, when measured at the room temperature fluctuates on 0.02-0.03mm. When heated to 70-80 degrees, oscillations go to 0.07mm. During braking, temperature exceeding 300 degrees, and of course, fluctuations are greater. If you had worked with parts of large diameter rotating, you should have known that no treatment would drive back the brake rotor into balance. The problem is the great difference in the masses of the casting, which can spread differently at temperature and change the dimension of the brake rotor.

4. You present your training and courses as school to your importers. Engineers in Serbia, as well as in Germany, study in technical schools and colledges, not the ATE-course. Your courses are certainly good and useful, but not complete and comprehensive. What you are editing at the course is how to recognize a mistake when installing and not the malfunction of the part itself. If you give tolerance to the hub of max. 0.03mm, isn’t it funny that your brake rotor has tolerance to the parallel sides of 1.2mm or more, the variation in thickness of 0.15mm, and even you go up to the clamping force point. All this would be fine if you are more careful and control the quality of product dimensions.

 

Furthermore, I have a couple of additional questions:
- Are we supposed to measure all ATE products before installing? If the answer is yes, what does your quality control serve for?

- Do you do product testing at operating temperatures and under load?

- What is your product protection of copying like?

- Do you check casting brake rotors before processing?
- What are the differences in the tightening forces at different temperatures?

- Are clinical conditions needed for installation of your products?

 

Could you please, if it’s possible in the future, enable your users and importers the dimensions and tolerances of the new product so that they can see the level of accuracy achieved in the development of your product. You know that errors on brake rotors with larger diameter are easily manifested because of their size and weight and for that serious load of products is needed. Almost never the fault of the casting will appear in city driving at a speed of 80 km/h, due to the low operating temperature which the product is exposed to. But if you have emergency braking with rapid temperature jump or if the vehicle is used in racing, the problem will occur almost immediately.
I would appreciate if you reply to this mail in details, not just in one sentence. I won’t address to you more and according to your reply it depends whether I’ll permanently stop installing your products. KIT COMMERCE in Belgrade is known as a firm selling bad quality products and there are a lot of Chineese copies of well known brands in the market. I’ve never bought parts from them nor I will in future, but the controversial brake rotors came to me by chance. If I had known that they were from their stock, surely would have never installed them.

Aleksandar Delic
Belgrade, Serbia

 

33yhl3n.jpga09vm8.jpg

nw1193.jpg29g1keo.jpg1zqfw35.jpg

 

=================

 

Jan 12, 2014

 

Nema nastavka nisu odgovorili dva meseca.

Poenta je da nisu ni svabe poslovne kao nekad ,sve se svodi na uzmi pare i bezi. Koliko se secam unazad godinu-dve, od 5 vozila na koje sam ugradio ATE, 3 imaju problem

- e39 525d - pocele vibracije na volanu posle 30kkm(ATE diskovi i plocice)
- a4 2.0 - skripe kod kocenja (ATE diskovi i plocice) reseno sa par ozbiljnijih kocenja
- Lybra jtd ATE prednji i zadnji diskovi i plocice, sve OK
- Clio 1.4 ATE prednji diskovi i plocice, sve OK
- Moj auto .......... znate

 

Poenta cele price je da nas ovde Nemci smatraju planetom majmuna, onda dodju da drze razne kurseve (uvek korisni ali nisu skola) koje predstavljaju kao neznam kakvo skolovanje. Sve je u redu da se defektacija odnosi i na fabricke greske u proizvodnji ali ne, obucavaju samo i iskljucivo kako da se otkriju greske u montazi. Oni su bezgresni i to se ne sme dovoditi u pitanje. Kad vas zadesi odlivak diska kao ovaj moj, onda vam bude jasno kakvo se sve djubre salje u ovu zemlju. Najgori u celoj prici su dupelisci uvoznici koji su u stanju da brane stav fabrike i kad imaju materijalni dokaz.
Da cela prica bude jos komicnija, stupim u kontakt sa drugim uvoznikom za Srbiju. Firma je WINT ili Wagen internacional i oni ljubazno izadju u susret da pogledaju sporni disk. Ista prica, ista Germanska masina od 2 soma evropskih ali ovaj put druga dimenzija. Disk je ispravan, nakon merenja odstupanje je 0.02-0.03mm. Isto dokazuje samo sledece prvi put je meren vruc a drugi put hladan, sto dovodi na zakljucak da je odlivak SKART, sa razlicitim masama na paralelnim stranama koje dovode do diletacija prilikom zagrevanja.
ZAKLJUCAK: ATE diskovi su dobri ako ih koristite kao tegove, balast ili sekundarnu sirovinu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosle nedelje promenio komplet diskove i plocice. Potrefilo se da kum dolazi na godisnji iz Austrije i doneo mi ceo set ATE.. Montirane, milina.. Kaze mi majstor da se i na oko vidi razlika izmedju "domacih" i "stranih". A bas sam se lomio sta da uzmem, citao sam svakakva iskustva po netu, pitao majstora za Galfer, kaze da su do prosle godine bili super, al da je u zadnje vreme imao dve reklamacije, tresu diskovi.. I ovo sa kupovinom preko ispade najbolja varijanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam kad je ATE postao sinonim za kvalitet (performanse) :D Nisam ih video skoro ni u jednom sportu niti ih strane tjunerske firme nesto specijalno koriste. Slazem se da je osnovni model plocica i diskova kod ATE verovatno bolji od osnovnog modela drugih prioizvodjaca (ako zanemarim da sve cesce vidjam po internetu da ljudi imaju probleme sa ATE), ali je i razlika u ceni isto takva. Ali drugi proizvodjaci imaju isto imaju modele u cenovnom rangu ATE i u slicnom i boljem kvalitetu. Neki proizvodjaci imaju i modele koji su iznad ATE kvaliteta i performansi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vise ni sam nisam pamet sta uzeti.Ja sam isao na onu varijantu najskuplje pa najbolje,ali vise toga nema.Zato sam i pitao ovde vas,sta mi vi preporucujete?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...