Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Poskupljenje putarina u Srbiji

Recommended Posts

a to sto im tag uredjaji ne rade kako treba nikom nista... U firmi od 5-6 uredjaja koja su kupili samo 2 rade kako treba ostali su posalti na reklamaciju, prodje mesec dana i vise i nista ne odogovaraju pozovemo ih i kazu nam da reklamacije nece biti skorije zavrsene imaju 6500 reklamacija koje treba da obrade!!! u prevodu ne nadajte se novom uredjaju a sredstva koja su ostala na uredjaju isto tako propadaju!! Obicni lesinari i lopuze!!! Uredjaji su imali problem kao i dekica sa snimka da tag nece da se ocita na ulazu ili izlazu pa onda izadje radnik pa peske prolazi sa Tag-om ma ga lupa o kucicu dok ne proradi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

stari su TAG uredjaji, otisla baterija. Imamo preko 50kom u firmi, skoro 20-30 smo zamenili za ove nove. 

Sredstva sa tog taga nece propasti, kada dodje mesecni izvod videce koliko je imao zadnji put kad je ocitao i posalju ti papir sa toliko i toliko para koje mozes da dopunis na bilo koji drugi TAG uredjaj...

 

Delakroa, nisu jos zavrsili severne naplatne rampe pa se placa samo od siriga do ns, kad budu uveli bice iz Subotice do Ns 370din

 

http://www.putevi-srbije.rs/index.php/cenovnik-putarina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali tu nema obelezeno ako bih npr da se ukljucim na autoput kod Backe Topole, Zednika ili Srbobrana. Nekom logikom moraju onda na sva ta ukljucenja da stave kucice gde bi se uzimale kartice, a na izlazu, npr Ns da se placa. Od Subotice do Nsa jeste 370, ali na svim ukljucenjima juznije trebalo bi da je jeftinije onda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni to nece biti lose, jer ne ulazim na autoput kod Subotice, vec juznije, tako da ce mi biti putarina manja nego sto je bila pre (330). A i za ovo juce sam se bas prijatno iznenadio, kao i onaj novi put, tj izlaz prema Ns.

 

Samo jos da zavrse onaj izlaz prema bulevaru Evrope, tj prikljucenje na autoput odatle, videh sinoc da su i tamo poodmakli sa radovima poprilicno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedavno (pre par meseci) sam uzeo novi TAG, nisam ga puno puta koristio do sada, ali nisam imao problema sa njim. Da li treba da ocekujem posle nekog vremena? Koliko? Dve tri godine ili vise? Da li zavisi od koriscenja, tj. ako se manje koristi da li ce trajati duze? Da li se mogu na TAG-u menjati baterije kad prodje garancija?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne menjaju se baterije, menja se tag.

jel si dobio onaj mali 5x3cm? Ili veci...oko 8x5...koji traje sigurno 5god i to racunaj sa 2-3puta dnevno prolazak rampe.

Ovi novi manji ne znam koliko li traju, tek smo dobili/zamenili

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manji, nemaju vise velikih, kazu da ovi bolje rade, da ih bolje detektuje. Bar tako kazu. Nikad ranije nisam koristio tag... a koliko ga ja koristim trajace mi dok ne promene sistem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li to znači da će kolege iz Vrčina na Bubanj Potoku sada plaćati 11 dinara?

Vidim da će biti problem se sitnim novcem :D

 

Šalu na stranu, kakvi su putevi putarina treba da ide dole...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Direktor Puteva Srbije Zoran Drobnjak najavio je da će putarina u Srbiji poskupeti za 10 odsto

 

''Vlada je odobrila da se putarina poveća za 10 odsto, jer ona nije povećana od 3. februara 2008. godine. Autoputem idu građani koji imaju za gorivo, ako imaju za gorivo onda mogu da plate putarinu'', rekao je Drobnjak. On je istakao da je trenutno situacija na putevima dobra, da su svi putni pravci ovih dana bili prohodni, i da je najgore prošlo. Putevi u Srbiji su, po njegovoj oceni, dobri u odnosu na standard zemlje i bolji nego u Makedoniji ili Bugarskoj, ali da je potrebno u njih investirati tri do četiri milijarde da bi se ''doveli u red''. ''Mi smo siromašna zemlja, nemamo dovoljno novaca da ulažemo u puteve... Putevi najviše vrede u Srbiji, svi vrede četiri milijarde evra... Hrvatska se zadužila, uložila 14 milijardi evra zbog turizma, nama je potrebno da se ulože još tri, četiri milijarde'', rekao je Drobnjak. Kako je kazao, javno preduzeće Putevi Srbije, koje održava 15.000 kilometara puteva, ima minus od 100 miliona evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putarina do Niša - 800 dinara

 

putarina.jpg

 
Novosti objavljuju: Spisak kolike će biti cene drumarina u Srbiji posle uvećanja za deset procenata. Promena stupa na snagu krajem januara, kada Vlada da saglasnost na predlog NO ''Puteva Srbije''. Iznos putarine vozači će na auto-putevima u Srbiji uskoro plaćati 10 odsto više. Za vožnju od Beograda do Niša umesto 730 dinara, moraće da izdvoje oko 800 dinara. Putovanje od prestonice do hrvatske granice, koštaće 375 umesto 340 dinara, dok će putarina od Beograda do Novog Sada biti 210 dinara. U ''Putevima Srbije'' kažu da Vladi Srbije još nisu poslali zahtev sa konkretnim predlogom za korigovanje cena, jer prvo mora da ga odobri Nadzorni odbor ovog javnog preduzeća, čija bi sednica trebalo da se održi narednih dana. Vršilac dužnosti direktora JP ''Putevi Srbije'', Zoran Drobnjak, kaže da je Vlada saglasna sa predlogom da se putarina poveća i da bi novi cenovnici trebalo da počnu da važe krajem januara. On očekuje da će poskupljenje doprineti da se prihod od putarine uveća za oko 1.5 milijardi dinara na godišnjem nivou.
 
Profesor Milan Vujanić, predsednik Nadzornog odbora ''Puteva Srbije'' smatra da je najavljeno poskupljenje opravdano i da je cene trebalo povećati i ranije. ''Daleko smo jeftiniji od Evrope, a naše puteve ne koriste samo naši građani već i sve više stranaca'' - kaže Vujanić. - ''Niske cene su glavni razlog što vozači kamiona sve češće izbegavaju da idu kroz Rumuniju i odlučuju se za putovanje kroz našu zemlju. Zato se prilikom određivanja cena putarine ne smemo voditi samo platežnom moći naših ljudi.'' Vujanić napominje da je u zemljama Evropske unije prosečna cena putarine pet evrocenti po kilometru. ''Kada bi se ta tarifa primenila kod nas, putarina od Beograda do Niša, za 240 kilometara vožnje bi umesto 730 dinara bila oko 2.600 dinara - priča predsednik NO ''Puteva Srbije''. - Vožnja auto-putem se uvek isplati, jer ljudi tako štede i svoja vozila i gorivo. Novac od naplate putarine se vraća u putnu privredu i njime se finansira održavanje tih saobraćajnica.
 
Od 1. novembra počeo je da funkcioniše zatvoren sistem za naplatu putarine po pređenom kilometru i na deonici Stara Pazova - Sirig. Zbog toga je mnogim vozačima koji koriste ovu saobraćajnicu laknulo, jer su, na primer, putarinu od Beograda do Novog Sada do tada plaćali 240 dinara, a sada ih putovanje na istoj relaciji košta 190 dinara. Međutim, to radovanje će kratko trajati, ukoliko Vlada Srbije odobri poskupljenje od 10 odsto, jer će cena putovanja na ovoj deonici biti oko 210 dinara.
 
Teretnjaci
Poskupljenje će najviše osetiti vozači teretnjaka za koje bi putarina od Beograda do Niša, umesto 4.390 dinara, posle korigovanja cena trebalo da bude oko 4.830 dinara. Ukoliko idu deonicom od Šimanovaca do Šida moraće da plate 2.255 dinara, dok će iznos putarine od Beograda do Novog Sada, umesto 1.140 dinara, biti oko 1.250.
 
Sve više vozila
Našim auto-putevima tokom 2014. godine prošla su 37.003.692 vozila, a prošle godine je bilo dva miliona vozila više - kaže Zoran Drobnjak. - Najveće povećanje zabeleženo je kod vozila četvrte kategorije za koje je putarina i najskuplja. U 2009. godini auto-putevima kroz Srbiju je prošlo ukupno 32.776.445 vozila, a nakon godinu dana bilo ih je 33.506.830. U 2011. registrovano je 34.051.042 automobila i kamiona, u 2012. bilo ih je 34.483.033, dok je u 2013. taj broj porastao na 36.122.202.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Direktor preduzeća ''Putevi Srbije'' tvrdi da su putarine po pređenom kilometru i dalje najniže u Srbiji

 

putarine%20blic.jpg

 
Kako prenosi Tanjug, vršilac dužnosti direktora preduzeća ''Putevi Srbije'' Zoran Drobnjak izjavio je, povodom najavljenog poskupljenja, da se cena putarine u Srbiji nije menjala od 2008. godine a da su u isto vreme rasle cene materijala, energenata i opreme za održavanje autoputeva i ostalih saobraćajnica. U pisanoj izjavi, Drobnjak je rekao da će povećanje cene putarine tom preduzeću doneti 1,6 milijardi dinara više za održavanje puteva i dodao da će novac prikupljen od putarine biti korišćen isključivo za auto-puteve u Srbiji. Putarina u Srbiji poskupeće 1. februara za deset odsto. Put od Beograda do Niša, umesto 730 dinara, naplaćivaće se 800 dinara, za put od Beograda do Šida vozači će morati da izdvoje 370, umesto 340 dinara, dok će od Beograda do Subotice putarina koštati 320 umesto 290 dinara. Drobnjak je naveo da Srbija za putnička vozila ima najnižu cenu putarine po pređenom kilometru u odnosu na ostale evropske zemlje koje koriste isti sistem naplate putarine. On je ukazao da je za putarinu od Beograda do Niša, za pređenih 240 kilometara, potrebno izdvojiti 6.5 evra, dok prelazak puta od Batrovaca do Zagreba, dužine oko 300 kilometara, košta 16.5 evra.
 
Prema njegovim rečima putarina je u Srbiji sa 0.03 evra po kilometru duplo jeftinija u odnosu na Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i Portugaliju gde iznosi 0.06 evra. U Turskoj košta 0.039 evra, Grčkoj 0.045 evra, Italiji 0.05 evra, Španiji 0.085 evra, Francuskoj 0.095 evra. ''Iako su kao mogući model naplate Srbiji ranije pominjane vinjete od toga se odustalo, jer se ovaj sistem pokazao kao nepravedan prema vozačima koji povremeno koriste kraće delove autoputa i one koji su u tranzitu'', naveo je Drobnjak. Dodao je da se sistem naplate putarine po pređenom kilometru, koji se primenjuje u Srbiji, po smernicama EU tretira kao pravedan sistem naplate putarine. ''Vinjete nisu opravdale prvobitne planove i očekivanja kod zemalja koje su ih uvele. Pokazao se gubitak u prihodu u odnosu na zatvoren sistem naplate putarine'', rekao je Drobnjak za Tanjug.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlada Srbije nije dala odobrenje Putevima Srbije da povećaju cene putarina

117223-put.jpg

Kako prenosi Beta, Vlada Srbije nije dala odobrenje Putevima Srbije da povećaju cene putarina za 10 odsto, pišu Večernje novosti. Kako je bilo najavljeno, novi cenovnik je trebalo da počne da se primenjuje od početka februara, čime bi korišćenje autoputa od Beograda do Niša vozači umesto 730 dinar plaćali 800 dinara. Nadzorni odbor preduzeća Putevi Srbije uputio je taj predlog u januaru Vladi Srbije. Vršilac dužnosti direktora Puteva Srbije Zoran Drobnjak rekao je da putarine nisu menjane od februara 2008. godine, a da su u međuvremenu rasle cene materijala, energenata i opreme koja se koristi za održavanje puteva i saobraćajnih deonica. ''Nismo još dobili dozvolu da korigujemo cene, kao što smo planirali od februara, ali se nadamo da će nam premijer ipak odobriti poskupljenje narednih meseci'', rekao je Drobnjak za Novosti. On je istakao da Srbija za putnička vozila ima najnižu cenu putarine u odnosu na ostale evropske zemlje.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ovo Drobnjak kojim slučajem čita, samo da mu poručim da se ne sekira. Premijer će odobriti poskupljenje posle izbora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, totti said:

Ako ovo Drobnjak kojim slučajem čita, samo da mu poručim da se ne sekira. Premijer će odobriti poskupljenje posle izbora.

Pod uslovom da ostane premijer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/25/2016 at 1:51 PM, Woodoo said:

Pod uslovom da ostane premijer.

 

Odbijen je zahtev Puteva Srbije, putarine ostaju iste do nekog sledećeg zahteva. Jel' može sada da ostane premijer? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putarina skuplja 10 odsto

 

117223-put.jpg

 

Kako piše Blic, jedna od prvih odluka nove Vlade Srbije biće ona o poskupljenju putarina na autoputevima za 10 odsto. Ova ne baš popularna mera, koja je trebalo da bude doneta još u februaru, ali je odložena zbog izbora, za ''Puteve Srbije'' je nužnost jer se cene nisu menjale od 23. februara 2008. godine. Prema njihovim procenama, u kasu kompanije od ove korekcije trebalo bi da na godišnjem nivou uđe 1.8 milijardi dinara više za održavanje puteva. Izvor Blica iz Nemanjine kaže da je odluka već spremljena, ali se čekalo da se formira nova vlada. ''Putarina mora da se koriguje kako bi putevi mogli da se održavaju. Dok su cene putarine mirovale osam godina, rasle su cene materijala, energenata i opreme koji se koriste za održavanje autoputeva i ostalih drumova. Ta poskupljenja su gotovo dovela na ivicu mogućnost održavanja srpskih puteva, pa je zbog toga ovo nužnost'' - kaže izvor Blica.

 

Naš sagovornik objašnjava da ovo jeste nepopularna mera, ali u svim zemljama putarina je mnogo veća i zato i ne treba da čudi što su njihovi putevi mnogo bolji. ''Iz uporednih cena vidi se da je Srbija sa 0.03 evra po kilometru upola jeftinija u odnosu na Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i Portugaliju, gde cena iznosi 0.06 evra po kilometru. U Turskoj to iznosi 0.039 evra, u Grčkoj 0.045 evra, Italiji 0.05 evra, Španiji 0.085 evra, u Francuskoj 0.095 evra. Prema novom cenovniku, koji su ''Putevi Srbije'' predložili Vladi, primera radi:

putarina za deonicu Beograd - Niš će sa sadašnjih 730 skočiti na 800 dinara.

Beograd - Šid vozači će, umesto dosadašnjih 340, plaćati 370 dinara

Beograd - Subotica putarina će se sa 290 uvećati na 320 dinara.

 

Iz Ministarstva saobraćaja nisu želeli da komentarišu saznanja Blica, samo nam je načelno rečeno da je fond za održavanje autoputeva nedovoljan. Zoran Drobnjak, v. d. direktora ''Puteva Srbije'', kaže za Blic da je ta kompanija uradila još na početku godine analizu iz koje se vidi da bi sa uvećanjem cene putarina bilo značajno više para za održavanje autoputeva. ''Odluku o poskupljenju donosi Vlada, ali treba da se zna da Srbija za putnička vozila ima najnižu cenu putarine po pređenom kilometru u odnosu na ostale evropske zemlje koje koriste isti sistem naplate. Dok putarina za deonicu Beograd - Niš, dugu oko 240 kilometara, iznosi 6.5 evra, nešto duža kilometraža od graničnog prelaza Batrovci do Zagreba, što je oko 300 kilometara, košta 16.5 evra. To su velike razlike, a treba da se zna da od visine putarine zavisi i održavanje autoputeva i bezbednost saobraćaja'' - kaže Drobnjak.

 

Naplata na 670 km

U Srbiji ima 670 kilometara autoputeva na kojima se naplaćuje putarina, a novac obezbeđen naplatom putarine ulažu se u održavanje 15.000 kilometara državnih puteva prvog i drugog reda.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovog avgusta  ima manje Turaka po autoputu.

 Nema preteranih guzvi i na bubanj potoku kao ranijih godina.  Petkom pomalo. 

Ja sam prošao  u sredu i autoput je prazan bio.  

Tako da ce se kasa morati nekako napunuti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...