shuxx 7388 Posted July 14, 2022 Ako je fabricki, proguglaj koliki su rezervoari KPGa. A ako nije, tesko je reci.Takodje, autonomija zavisi i od pritiska na koji se napuni. A to zavisi od pumpe do pumpe. Ja upravo ovih dana dobih jedan auto na KPG... testiram potrosnju tj autonomijuSent from my SM-A536B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 603 Posted July 14, 2022 Ja imam dva EVA na metan a zapremina boca je 13 kg s timsto ne znam koliko realno prelaze jer ih ne vozim ali bi trebalo da trose oko 3 kg na otvorenom mada to zavisi i od brzine. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted July 14, 2022 (edited) Heh, sprint monitor kaze 4-4.5 kg prosek, sto bi ako kazes 13 kg moglo da izadje do 300km. Octavia G-tec, Golf i Leon TGI i astra K, imaju boce od 15.5-16 kg a trose isto toliko. Ali to su vec ozbiljniji automobili a i cenovni rang. Svakako impresivno za tako mali auto , sto mi je sasvim ok. Hvala, Ivane Edited July 14, 2022 by hansf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 603 Posted July 14, 2022 Opel Zafira 1,6 trosi na otvorenom 4 a u gradu 6 tako da GP mora trositi samo manje. Ali zato sam napisao da sve zavisi od brzine jer nije isto kad na otvorenom vozis 100-110 ili 130-140 ili vise. Tu razliku ta manja kola sa malolitraznim motorima itekako osecaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1139 Posted July 15, 2022 (edited) Voznja na metan je bas dzabe samo sto je malo pumpi u srbiji i sem grande punta ne vidim koji bih drugi auto mogao da vozim i da mi odgovara a da ima fabricki metan posto je malo kola sa time, ono sto znam tj sto vidjam ovde i po CH oglasima su zafire, multiple, punto, panda, citroen c3, skode rumster i ne znam jos nesto dal ima, verovatno ima ali od pobrojanog ne bih vozio nista Edited July 15, 2022 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 11025 Posted July 15, 2022 Kod mene multipla i panda na cng vladaju… Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5188 Posted July 15, 2022 (edited) @OMP Passat B7 i oktavia A6 u 1.4tsi izvedbi imaju dovoljno veliki benzinski rezervoar (mislim tipa 30l) i dovoljno velike boce. Nesto mi je u glavi da je domet reda 900km kombinovano. http://cngeurope.com/natural-gas-vehicles/volkswagen/ nadjoh Edited July 15, 2022 by andreja.micovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 603 Posted July 15, 2022 (edited) Evo nekog spiska da se vidi koliko koji ima litrazu. Edited July 15, 2022 by Ivan Sredjene slike 1 1 shuxx and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1139 Posted July 15, 2022 (edited) 4 hours ago, andreja.micovic said: @OMP Passat B7 i oktavia A6 u 1.4tsi izvedbi imaju dovoljno veliki benzinski rezervoar (mislim tipa 30l) i dovoljno velike boce. tacno pasata sam zaboravio a imam jednog u komsiluku kao i vw kedi i turan tako da eto taj pasat bih mozda i vozio ovo ostalo nikako Edited July 15, 2022 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted July 15, 2022 5 hours ago, Dule 021 said: Evo nekog spiska da se vidi koliko koji ima litrazu. Vidi ovo, nisam ni znao da ford trpa CNG u mondeo i fokus. Ali ruku na srce, tank od 13l je smejurija u takvom autu. Tu mi GP izgleda mnogo bolji. Steta sto i to sve polako zamire. Mnogi CNG modeli su prestali da se proizvode (passat su ukinuli u B8 npr.) iako je fabrikama izuzetno lako prilagoditi SUS motor na prirodni gas. Sve se fokusira na struju, barem na severu evrope. Od kad je ovaj katalog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 603 Posted July 16, 2022 Katalog je iz 2008 godine. Imao sam VW Touran 2.0 CNG kog sam prodao brzo i u knjigama sam nasao i ovo sa modelima koji imaju metan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1139 Posted July 16, 2022 logicno da je katalog iz vremena kad su ovi modeli iz njega bili i aktuelni, ta kola na metan najvise kupuju oni koji prevoze putnike ili robu pa se najvise i kupuju turani, zafire, kedi i dostavni program, ovde kod mene ih mahom taksisti voze ima i po neka pandica i c3 ostalo jako slabo vidjam Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 7388 Posted July 16, 2022 Boce za metan su bas teske, debelozidne. A male zapremine. Tako da je potrebno neko vece i jace vozilo da bi poteglo tu masu.Mislim da su dodatne boce oko 150 kg.Bas se oseti.Sent from my SM-A536B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misha87 111 Posted July 17, 2022 Interesantno, isti automobil, na jednom oglasu 5.250e, na drugom 4.999e :). Na jednom devet slika, na drugom 15. Ne razumem bas logiku, ali ok :). Mozda je jedan stavila zena na prodaju, a drugi muz :). 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted July 17, 2022 On 7/16/2022 at 10:12 AM, shuxx said: Boce za metan su bas teske, debelozidne. A male zapremine. Tako da je potrebno neko vece i jace vozilo da bi poteglo tu masu. Mislim da su dodatne boce oko 150 kg. Bas se oseti. Sent from my SM-A536B using Tapatalk verovatno pricas o celicnim. Mislim da se u nijedan od fabrickih modela ne ugradju odavno vise celicni nego karbonski, kevlarski, itd. Tezine idu od 30-60% celicnog. Milslim, zamisli GP 1.4 ili neki slican auto sa dodatnih 150kg... negde sam procitao da su boce podeljene u 4 klase: Klasa 1 celicni Klasa 2 celicni sa kompozitnim krajevima Klasa 3 kompozitni sa nekom alu oplatom Klasa 4 full kompozitni Tako idu i tezine U GP mislim da idu ove najlakse ispod gepeka Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 7388 Posted July 17, 2022 Sve si lepo napisao, kako raste klasa boca, raste i cena, a težina pada. Pa biraj. Trenutno vozim Golf plus 2007god, 1,6 /100ks na metan. Ima 3 boce po 4 kg. Našao sam podatak da je auto oko 1300kg fabrički, bez CNGa. Kasnije je ugrađen. Takođe nađoh i atest sa merenjem auta na oko 1500kg. Odatle moje mišljenje o težini boca. Skoro sam počeo da radim u BEDEM Pančevo, distributer metana, pa ću se vremenom sve više upoznavati sa tematikom, i davati proverene informacije o metanu. 3 darkman14, Grafit and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1139 Posted July 17, 2022 pricam juce sa komsijom vozi kombo na metan, 600din/100km cistog grada, bas dzabe voznja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misha87 111 Posted July 31, 2022 Izbacio mi YT predlog ova dva klipa, ne znam lika, ali sam naucio malo gledajuci klipove, u smislu kakva su kola u inostranstvu i koliko kostaju :). verovatno ih kad ih sredi ovde prodaje za 3.5-4k evra. Interesantan je ovaj drugi, gde prica kako automobil prolazi tehnicki u Holandiji. Realno, neke stvari i imaju logike. https://www.youtube.com/watch?v=7f80fLABPO8 https://www.youtube.com/watch?v=VZe_6sahwnU Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13025 Posted August 3, 2022 U Holandiji se i slobodno i legalno drogiraju, tako da ne znači da su oni reper za nešto kako treba stvari da funkcionišu Sent from my SM-G770F using Tapatalk 5 Mijailović P., Woodoo, ISV_01 and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Scentic 34 Posted September 12, 2022 (edited) Drugari, potrebna mi je ponovo pomoc, a verujem da cete vi da mi pomognete najbolje. Pozvao sam coveka za Fiata Bravo za koji sam postovo link, ispricao je sve sta je imao, rekao mi je da je ugasio izvadio dpf i ugasio egr i cipovao automobil kao sto na oglasu i pise. Ali, kada vec bijem put od skoro 200km do valjeva, naleteo sam na jos jedan autic, malo je off topic, jer se ne radi o Bravu, vec grande puntu. Konkretno ovaj: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20387181/fiat-grande-punto?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0 Vlasnik mi je rekao da je,po njegovim recima, servisirao kompresor klime konkretno je zamenio remenicu pk kaisa i ulje u kompresoru i napunio je, ali kaze izgleda da negde pusta freon i jos od ulaganja ima "famozne gumice" na uljnoj pumpi koje nije zamenio kada je radio veliki servis. Moje pitanje je koliko to moze biti problematicno i da li je skupo da se zameni? Da li ima ovaj fiat problem sa kompresorom klime? U pitanju je 1.6 120hp motor. Hvala sima unapred. Edited September 12, 2022 by Ivan Prebaceno, sredjen format Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5188 Posted September 12, 2022 @Scentic preporuka je da se na 1.6mjet i 2.0mjet zamene te gumice. Same gumice su tipa 600njak dinara (opelove) ili mislim oko 20tak eur (fiatove). U sustini su iste. E sad, ruke zavise od majstora, koliko ko sebe ceni. Treba skinuti karter, kad je vec dole valjalo bi ga i oprati, predihtovati i vratiti nazad. Nema dihtunga vec se stavlja diht masa. Ako ne sija lampica za ulje ili nemas informaciju tipa "Inufficient oil pressure" na tabli, moze se voziti do sledeceg servisa kad ces vec menjati ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Scentic 34 Posted September 12, 2022 (edited) @andreja.micovic a reci mi za klimu, da li ima taj 1.6mjet problem sa klimom, posto vlasnik tvrdi da je klima hladila bas dobro i od jednom prestao da hladi, a klima je letos bila napunjena, da li moze da bude da je kompresor samo negde procureo? I naravno koliko to moze biti ozbiljno? Edited September 12, 2022 by Scentic Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5188 Posted September 12, 2022 @Scentic koliko ja znam, nijedan mjet nema problema sa klimom tipa da je nesto defektno izaslo iz fabrike, kao ta gumica uljne pumpe, npr. Uglavnom je to do samog vlasnika, koliko je vodio racuna, servisirao... Koliko vidim manuelna je klima, samim tim i manja glavobolja i verovatno jednostavniji problem. To se napuni sa onim markerom, vozi se i vidi se gde curi, mislim da drugo pametnije resenje nema. Moze biti i da mu je klapna ostala zaglavljena, sta znam, pisem napamet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Scentic 34 Posted September 12, 2022 A recite mi da li steti 1.9 motoru gasenje EGR-a i vadjenje DPF filtera? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5188 Posted September 12, 2022 @Scentic Koliko sam upucen u materiju, vise steti da bude tu nego da se ugasi. Nuspojava je sporije zagrevanje motora zimi zbog ugasenog egr-a jer se gasovi ne vracaju na dodatno filtranje vec idu odmah napolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites