Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Kineski Chery, MG, Geely, BYD i zvanično stigao u Srbiju / Kineski automobili

Recommended Posts

Jako interesantan automobil, malen gepek jedino. Kolega sa posla je jako zagrejan da kupi Coolray.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kulrej je u cenovnom rangu FX - za taj novac FX,

Slično kao i Atlas i Tiggo 7 - za taj novac Atlas!

Nego videh na PA Tiggo 4, čini mi se veličine MG ZS i iste pare!

 

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/24796467/chery-tiggo-4-pro

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely Coolray u baznom modelu za 24990e uopste nema bezbednosnu opremu koju nude dva skuplja paketa!?!

A panorama dolazi u osnovnom paketu, cirkus! :cry:

Edited by italiano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno se divim na hrabrosti svakome ko kupuje bilo koji kineski brend automobila. Čak i kad bi kupovao kineza, sačekao bi još par godina minimum da tržište i iskustva kažu svoje.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koliko godina, misliš,da bi bilo dosta?

Hrvati ih vozaju već desetak godina,pa baci pogled 

Share this post


Link to post
Share on other sites
A koliko godina, misliš,da bi bilo dosta?
Hrvati ih vozaju već desetak godina,pa baci pogled 
Taman toliko da se omasovi kod nas. Do pre par godina su jedva zadovoljavali ncap testove, tako da....

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam stava da mi je opet plan da vozim kola 5-7 godina, mozda i manje i prebacim kod roditelja. Za to vreme cu realno preci 50-60kkm. 

Uz ovoliko evropskih komponenti bi zaista bilo cudo da nesto krene naopako toliko lose. A i ne vidim kako isto to ne moze da krene sa nekim evropljaninom. A i da krene sta sad, moze uvek da se zameni za Stila JTD opet :D 

 

Imam primer odlicnog drugara koji je agoniju doziveo sa C4 1.2 trocilindrasem. Voleo bih da slikam tu servisnu knjigu i podelim, mislili bi ljudi da se sali neko. 2 seta diskova da bi priznali nakon toga problem sa klestima ?!, zaradjala vrata, crkao ECU, zamenjen katalizator, menjana turbina, nekoliko sitnih reklamacija i verovatno jos nesto sto sam zaboravio za manje od 4 godine i 50kkm. Mozda bi i presao vise, ali ta kola su vise provela u servisima nego kod njega.

On sad pljuje PSA i hvali Korejance jer se jos nije opekao sa njima :D 

 

Tako da racunam da je i novo lutrija, manja nego polovno, ali opet moze svasta da se desi. 

Verovatno su neke marke manje rizicne, ali mislim da su to vec statisticke greske i sitnice.

 

Ali saznacemo vec za koju godinu da li ova prica ima smisla. Ja za sad smatram da nisam pogresio.

 

Inace isto su mi pricali i za Leona - pa LED svetla niko nema, sta ce ti panorama, to pusta, TDI od 150ks se lose pokazao, 140ks je zakon i tako :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od svih modela kod tvog je još ponajmanji rizik: platforma - XC40, mehanika - XC40, motor - XC40...

Jedino ove elektronske stvari mogu (ne daj Bože) da zašmercuju! 

 

Kinezi su dokazali da za vrlo kratko vreme mogu da usvoje i osvoje nove tehnologije.

Generalno da se sad pojavi neki testni FX, za 20.000, bio bih u velikom iskušenju (ima na oglasima jedan testni Tiggo 7 za 25.000)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se bas radujem sto ce dovesti potrebno uzdramavanje trzista po svakom pitanju.

 

Totalno mi je kul sto vise nemas kola sa auspuhom normalnim i dolaze onda Kinezi sa 15god starim pristupom koji je ustvari bolji :D 

Ista prica za rezervni tocak. Ne znam kako funkcionise onaj lak za kosu za reparaciju tockova i nadam se da nikada necu morati ni da naucim iako je mozda bolje.

 

A pride moraju da se dokazu pa idu sa 7 godina garancije u situaciji gde dobar deo vozila ima standard 2 ili 3 godine i evenutalno doplatis masno za delimicnu garanciju na dalje.

 

I onda dodjes u situaciju da ti je kineski "poluprozivod" ustvari blizi onome sta ocekujes od kola od nekog Pezoa ili Citroena.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih ja rekao da su Kinezi kod nas nešto posebno "uzdrmali tržište". Da je to tako, ne bi onoliki broj novih MG-a iz 2022. godine još uvek bio na dilerskim oglasima ( naravno, nije MG jedini brend sa delom lagera i iz 2022. ), kao što i Chery i Geely još uvek imaju veliki broj oglasa za kola iz 2023. ( u septembru 2024. ), pa i sa dodatnim popustima ( ali, očito, taj stari lager još uvek postoji ).

 

Takodje, garancija do 7 godina ili 150.000 km nije danas ništa baš posebno ( tim pre jer i tu imaš "milion" isključenja i ograničenja ). Ne mislim to samo zbog Toyote ( i njenih do 10 godina ili do 200.000 km ) ili Kie i Hyundai-a sa 5+2 i 7 godina ( sve opet uz milion ogranićenja i isključenja ), već je i Mazda blizu ( mislim 6 godina ili 150.000 km ), da ne nabrajam dalje. Mislim i da nema garancije ( pa ni kod Toyote ) koja bi ti na LED far trajala duže od 3 godine.

 

Uostalom, na sajtu Geely-ja za Srbiju u ovom trenutku piše:

 

"Geely Garancija
Savremene tehnologije, kao i visoki kvalitet proizvodnje i delova, garantuju besprekornu funkcionalnost GEELY vozila. Svaki kvar ili pogoršanje karakteristika izazvanih proizvodnim greškama biće otklonjeni u okviru garancije u roku od 4 godine od kupovine ili do pređenih 100.000 km, u zavisnosti od toga šta nastupi pre."

 

A i ono što nude Kinezi i kako slažu opremu, meni je povremeno nepojmljivo. Staviš recimo u osnovni paket i panoramu, ali nemaš AEBS ( Coolray ) Koliko znam i Atlas PRO samo u gornjem paketu opreme ima i AEBS i upozorenje o napuštanju saobraćajne trake.

 

Da ne misliš da nešto štitim Chery, kada sam pisao o njemu ( za Tiggo 8 i FX ) kod oba sam imao primedbi i baš oko jednog sistema asistencije. Jer kod jednog to nije radilo onako kako bi to bilo uobičajeno i očekivano, a kod drugoga to fizički nisam ni pronašao, mada je sam spisak opreme ( sa sajta ) govorio da je to "tu negde".

 

Što se tiče tih auspuha, ni ja nisam pristalica "fejk izduva", ali, ne mislim da to samo po sebi čini "dobar" ili "loš" automobil. Pri čemu sam razumeo da je "skrivanje izduva" vezano sve više za neki normativni ili tehnički zahtev. Nekada mi je zaista značilo kada vidim automobil sa dvostrukim izduvom ( ili onim 2 x 2 ), ali, odavno me to skroz ostavlja hladnim. Poslednje što sam takvo "gledao" bio je Countryman. 4 izlazne cevke auspuha i motor od 2 litra. 300 konja, a lepoga zvuka skoro pa ni u tragovima. Pa, koji ćemu moj onda te 4 cevke auspuha ?

 

Za rezervni točak se slažem. Bolje ga je imati.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, moron said:

Ne bih ja rekao da su Kinezi kod nas nešto posebno "uzdrmali tržište". Da je to tako, ne bi onoliki broj novih MG-a iz 2022. godine 

 

Malo smo mi trziste. Mislim da je 5000 prodatih SUV primeraka uzdrmavanje vec :) Mada voleo bih da vidim neki tacan broj da ne lupam.

 

 

3 hours ago, moron said:

"Geely Garancija
Savremene tehnologije, kao i visoki kvalitet proizvodnje i delova, garantuju besprekornu funkcionalnost GEELY vozila. Svaki kvar ili pogoršanje karakteristika izazvanih proizvodnim greškama biće otklonjeni u okviru garancije u roku od 4 godine od kupovine ili do pređenih 100.000 km, u zavisnosti od toga šta nastupi pre."

 

Ovo je za Coolray. Oni imaju kracu garanciju. Za Atlas stvarno ne deluje iskljucivo osim  multimedije :D Valjda necu saznati zasto.

 

Ne mislim da su ostali gori,ali Toyota i Mazda su za te klase dosta skuplja vozila. Kia i Hyundai kidaju i mislim da takodje imaju vrhunsku ponudu.

 

Razumemo se svakako, ne misilm ja sad da je sad Cherry ili Geely presao igricu i da su apsolutno bolji nego svi drugi proizvodjaci. Samo mislmi da ce ih poterati malo na kompromise ili makar malo bolje cene.

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oprema i cena za Lynk&Co 01

Screenshot_2024-09-14-16-55-47-255_com.microsoft.office.officehubrow.thumb.jpg.dff79615201a72b762aea6aec5fd6eb3.jpg Screenshot_2024-09-14-17-03-36-992_com.microsoft.office.officehubrow.thumb.jpg.ace5283cf8f0bc0d593f6c96d2d43939.jpg Screenshot_2024-09-14-17-03-41-962_com.microsoft.office.officehubrow.thumb.jpg.0a871878e90b6194c2326eb4c5c73cdb.jpg Screenshot_2024-09-14-17-03-47-565_com.microsoft.office.officehubrow.thumb.jpg.d34f283386b21bb13fe07e3374dd27f3.jpg 

 

Screenshot_2024-09-14-17-03-51-456_com.microsoft.office.officehubrow.thumb.jpg.ec347047ebeda2d031e09620a6f8c9d9.jpg Screenshot_2024-09-14-17-04-02-907_com.microsoft.office.officehubrow.thumb.jpg.3c827e54b761b1a7c73e23ab291b6c65.jpg

 

Posebno je uzbudljiv deo opreme "prirodni hrom" (uzgajan u svom prirodnom okruženju, ubran od strane devica i ugrađen sa ljubavlju) :stuart:

IMG_20240914_165714.thumb.jpg.488ca69749a08bb57bff9a103752bb78.jpg

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono što sam video kod lynk&co je za mene skroz pozitivno. Realno dolazi u razmatranje. Lično, jedino mi smeta veličina, ali sve ostalo je na svom mestu. 

Domet od nekih 70tak km po gradu na struju je odličan za grad veličine BG, a da ne pominjem NS. Napuni se preko noći za 9h. 

 

Čekam još da chery izbaci tiggo 9 kod nas, to bi trebalo da bude tiggo 8 plugin hibrid. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim setajuci po Beleku da domacini poprilicno cede Visnje, ima ih svuda.

E sad, svaka cast @igor0511 kao vlasniku i nosiocu plamena na forumu, kao i @moron kao nekome ko redovno obilazi salone i izuzetno je obavesten...

Ali slozicemo se svi da se u zadnje vreme na ovoj temi, kao vrsni poznavalac kineske auto industrije, izdvaja moj drug @bane1321.

Pa bih zamolio za cenjeno misljenje za Chery Omoda 5 ?

Nisam vidjao kod nas, meni lici na FX? Da li je u pitanju nesto drugo (ukljucujuci opremu, motorizaciju) ili samo drugacija nomenklatura za ovo trziste?

Kao sto to uostalom rade i za dosta modela drugih proizvodjaca. Evo slika:

 

IMG_20240913_180619_resized_20240914_020450465.thumb.jpg.dced7d195175953db68abb963071639f.jpg 387254598_IMG_20240913_180751_resized_20240914_020450712-Copy.thumb.jpg.d10f2a76c1ea3e2e649ac163e2854561.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, italiano said:

Isti model je u pitanju, zavisno od trzista:

 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Chery_Omoda_5

Da, isti je model u pitanju kao i FX ( a na NCAP-u je bio samo kao Omoda 5 ), ali, mislim da na Zapadu FX ( pod nazivom Omoda 5 ) ne dolazi sa motorom 1,6 T-GDI sa kojim dolazi kod nas. Već samo sa 1,5 T-GDI ( 156 ks i 253 Nm ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...