Jump to content
FAS Goran
NenadAleksic

Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko

NAJBOLJE KASKO OSIGURANJE U SRBIJI  

136 members have voted

  1. 1. Koje kasko osiguranje je po tebi najbolji izbor?



Recommended Posts

Posted (edited)
1 hour ago, oktopod said:

Dobio sam nizi premijski stepen i ustedeo 2 hiljade dinara, osiguranje je 15.5 umesto prosle godine 17.5 hiljada.
Medjutim, sve ukupno me izaslo 34.4 hiljade. te nisam trazio da mi daju taksativno sta sam koliko platio a bas me zanima pozvacu ih mozda sutra.
Racunam ako je razlika 5 hiljada skuplje, a osiguranje 2 hiljade manje, to je razlika od 7 hiljada. Cena tehnickog vidim da se krece i oko 5-6 hiljada, te je 1-2 hiljade upitna gde je otislo, mozda je tehnicki i jeftiniji a registracija poskupela.

Ala volite da nabadate :) . Pre odlaska, sve mozes i sam da izracunas.

Posto si napisao da je u pitanju 1.4 70kW, 2022. i da si ove godine 2. premijski stepen:

1. premija osiguranja nije ni navedenih 15.500 din, nego bi trebalo da je 13.900 din

2. porez je oko 7.700 din, komunalna taksa oko 2.200 din

3. zahtev za registraciju i dve takse za tablicu nepunih 900 kinti

 

Summa summarum, ukupna papirologija je okruglo 24.566 din, mozes i sam da izracunas ovde: https://registracija-vozila.rs/kalkulator-registracije-vozila

I na to dodas uslugu tehnickog pregleda (plus sitno bankarske takse) i to ti je ukupna suma.

Znaci, koji vec tehnicki nabodes, racunaj od malo jace od 28.000 do 30.500 kinti. Naravno, ako se "iscimas" celih pola sata do tehnickog na zakazan termin.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam na polisi pise 15.5 iznos a ne znam gde ode onda jos 4 hiljade njima, zvacu sutra da pitam

 

Edit videh na kalkulatoru da kad stavim stepen 3 da dobijem 15.700, znaci da je stepen ono iz gornjeg desnog ugla a ne iz sredine polise i da su meni onda proslu uvalili 4i stepen znaci dve zaredom 4i, jer je ovo treca registracija istog vozila, ne znam kako ako je to automatski

 

Sta je uopste premijski stepen gore desno a sta premijski stepen u odeljku auto odgovornost

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ako si mozda radio preko agencije, onda dodaj i njihovu zaradu. Puta ko zna koliko neobavestenih za troskove, neobavestenih za prebacivanje premijskog stepena, pa ti racunaj...

 

Meni godinama unazad, za vise vozila, uvek izlazi tacno toliko koliko izbaci taj kalkulator. Plus trosak tehnickog (gde natrcim povoljno te godine, uglavnom od 3.500 din do 5-6.000 din po BG), plus sitno bankarske provizije.

Tako da i pre odlaska na zakazan termin na tehnickom, znam maltene u dinar koliko ce sve kostati. Doduse, u prvom sam stepenu vec celu deceniju (od kada je sistem uveden i od kada sam pregurao od default stepena), pa nemam nikakvih nedoumica.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sad sta je tu je, sledece godine cu em da izracunam prvo em da pitam koliko sve kosta taksativno.

 

Nego i dalje ne kapiram sta znace dve stavke premijski stepen, izgleda je merodavna ova gore desno i da sam ja tek sad treci iako je autu treca registracija.

 

Izvinjavam se zbog pominjanja cimanja jer mi deluje kao da je neko prozvan jer se pominje "cimanje" od pola sata, ja bih rado sve sam zavrsavao, dok sam bio mladji za soma dinara bih busom na drugi kraj grada išao, sada imam malu bebu kuci i zenu, radim od kuce za dobru platu, tako da mi je svakih sat vremena bacenih na voznju, trazenje parkinga, cekanje na salteru i slicno vredno par hiljada dinara ako cu pravac kuci da idem, tako da ne kukam nego informisem ostale koji zele da pristede i cisto me zanimalo sta sam to platio.

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Daleko bilo da je bilo ko prozvan, druzimo se ovde i pomazemo i prakticno i sa informacijama.

Daleko sam i ja od cveta mladosti :D , identicna prica kao kod tebe, jedino sto ne radim od kuce :) .

"Problem" je samo sto sam inzenjer po struci i nesto moras debelo da mi obrazlozis zasto je tako, da bih te uopste uzeo za ozbiljno. Pricam generalno, a odnosi se i na ovakve stvari, jednostavno ne volim da me bilo ko pravi teletabisom. I to je sva poenta, a ne da li ce me kostati nesto vise.

51 minutes ago, oktopod said:

tako da ne kukam nego informisem ostale koji zele da pristede i cisto me zanimalo sta sam to platio.

Pisemo na tu temu godinama unazad, samo treba procitati ;) . I oko prebacivanja polise, tacnih troskova registracije, gde ima povoljnijih tehnickih pregleda i gomile drugih stvari.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da pitam nesto sto je zasigurno vec objasnjeno, problem velikih tema na forumima je sto se mnogima ne cita po par sati mada ima kome je i to razonoda osim potrebe da dobije informaciju.

 

Jos gori primer su fejsbuk grupe, ja sam vlasnik i glavom i bradom Voćarski Savetnik, tamo za dan se desi troje pita istu stvar, kako se sta desava u sezoni tako pitaju isto a takodje postoji pretraga.

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam uvek na kalkulatoru proveravao i bude tu u 1000din gore dole. Recimo prosle god je registracija poskupela i taman mi pojela tu razliku u premijskm stepenu, tako mi rece ovaj na teh. kad je racunao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, oktopod said:

problem velikih tema na forumima je sto se mnogima ne cita po par sati mada ima kome je i to razonoda osim potrebe da dobije informaciju.

Postoji i Search foruma :) , gde istu tu informaciju mogu da dobiju za par sekundi.

Ali je generalno trend u zadnje vreme da ljudi gledaju samo svoje du*e. Registruju se kada imaju problem, pitaju i ocekuju momentalnu pomoc ili da neko pise po 100 puta istu stvar. Kada rese to sto ih je zuljalo, ne daj Boze da dopisu kako je reseno, koliko je kostalo, gde je zavrseno, a to su informacije koje kasnije koriste celoj zajednici.

I obicno nestanu u vidu lastinog repa... Naravno do svog sledeceg problema :) . O nekom druzenju da ne pricamo. Nazalost, to je trend generalno zadnjih godina, nevezano samo za forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

“Search” radi samo preko googla,na forumskoj strani nije baš koristan,by the way…

Ja sam ,mislim ,desetak godina na forumu i uvek sam voleo forumsku družinu i samu atmosferu,ali lepo može,kroz forum,da se prati kako se mentalitet društva promenio….

A kada ti je frka,naravno da nećeš da “ srčuješ” na 100 strana…

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zavisi i kako se pretraga koristi, uglavnom uvek pronadjem ono sto sam hteo pre nego sa Google. Postoji gomila input parametra, pretraga po kljucnoj reci, sentenci ili njenom delu, da li pretrazujes naslov teme ili njen sadrzaj ili oboje, vremenski interval u kom je pisano, ime autora...

O bilo kojoj pretrazi da pricamo, taj koji nece da "srčuje" :) i na taj nacin nadje sta mu treba vrlo brzo (a za Fiate nema sta nije sazvakano, bar modeli koje sam licno vozio) - nekada moze da ceka i par dana ili doveka, ako ljude ovde mrzi da ponavljaju jedno te isto po 1000 puta. Da ne off-ujem vise, posto su i uprkos tome clanovi uglavnom uvek za toliko ljubazni da pomognu.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego ne saznah zasto na polisi postoje dva polja premijski stepen, onaj koji preko kalkulatora da cenu koju sam platio je gore desno na polisi i kod mene je on 3, a u sredini polise pod terminom autoodgovornost pise premijski stepen 2, sta koji znaci kad placamo po ovom gore desno?

 

Kako je moguce da sam ja premijski stepen 3 kada isti auto registrujem vec treci put? Ispada da sam 2 puta bio stepen 4.

 

Sta da kucam u srč da vidim da li je o ovome vec pisano default_D.gif

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitno je da u kalkulatoru upisete trenutni stepen a ne onaj koji ce te imati nakon registracije.

Tu najcesce dodje do neslaganja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, oktopod said:

Nego ne saznah zasto na polisi postoje dva polja premijski stepen, onaj koji preko kalkulatora da cenu koju sam platio je gore desno na polisi i kod mene je on 3, a u sredini polise pod terminom autoodgovornost pise premijski stepen 2, sta koji znaci kad placamo po ovom gore desno?

Gore desno je prethodni osiguravac npr DDOR i premijski stepen npr 3 kod tebe, a u sredini aktuelni premijski stepen koji je u tvom slucaju 2 jer nisi imao stetu. Na aktuelnoj polisi ce u gornjem levom uglu da pise ko ti je aktuelni osiguravac npr Dunav.

Sledece godine gore desno Dunav, prem step 2, u sredini  novi aktuelni tj 1 i na vrhu levo ko ti taj novi, dal Dunav ili Generali ili sta vec biras...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok znaci meni je prethodni 3 a aktuelni 2.

Zasto onda polisa kosta kao stepen 3 tj zasto placam po prethodnom? Tako je i prema kalkulatoru kada generise uplatnice i pogledam iznos na uplatnici, tek kad stavim stepen 3 dobijem iznos koji je na polisi sa aktuelnim stepenom 2.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provizija druže...

 

Meni mojih sat vremena slobode, nema cenu. Pre ću dati dve tri hiljade više, nego da uzimam slobodan dan i trošimo ga na druge.

Od korone radim celokupnu registraciju na tehničkom u komšiluku, sve korektno i brzo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad mi nije bilo jasno kako lastin rep nestane :) 

Mene nervira sto se premijski stepen vezuje za auto a ne za vozaca. Pa  ne pravi statu auto vec vozac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ne vezuje se za auto, nego za vozaca, inace bi prelazilo na sledeceg vlasnika sa autom.

 

Ali ne vezuje se bas ni na vozaca kompletno, nego na kombinaciju koliko automobila taj vozac stalno registruje i "zaradjuje bonuse" time sto ne pravi stetu...

 

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, oktopod said:

Nego ne saznah zasto na polisi postoje dva polja premijski stepen, onaj koji preko kalkulatora da cenu koju sam platio je gore desno na polisi i kod mene je on 3, a u sredini polise pod terminom autoodgovornost pise premijski stepen 2, sta koji znaci kad placamo po ovom gore desno?

Kako je moguce da sam ja premijski stepen 3 kada isti auto registrujem vec treci put? Ispada da sam 2 puta bio stepen 4

Ja ti lepo napisah na prethodnoj strani :) :

On 3/7/2024 at 4:24 PM, Ivan said:

To gore desno bi trebalo da je veza sa prethodnom polisom (i u tvom slucaju tada default stepen 4).

U sredini ti pise stepen trenutne polise, kod tebe je to 3.

Sto znaci da sa ovom registracijom po automatizmu prelazis na stepen 2.

I lagano i logicno pitanje - sta pise na polisi kada neko tek kupi auto i krene od default stepena :) ?

(U sredini je premijski stepen 4, a podaci gore desno (veza sa prethodnom polisom) je prazno).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali meni je naplacena 3 iako to pise gore desno tj prethodna a u sredini pise 2.

Znam jer si ti naveo nizu cifru kad si kalkulisao pa sam i ja uneo u kalkulator i birao prvo 3 pa 2 tj dva puta kalkulisao i iznos na generisanoj uplatnici je kao da je stepen 3.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da pitas osiguranje o cemu je rec, tj zasto je iznos toliki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam vezivanje premijskog stepena za vozaca u smislu da mi, recimo prvi stepen, vazi i za drugi automobil ako ga kupim. Ispada da je, ipak, vezan za auto, sa jednim autom sam siguran vozac a sa drugim pocetnik :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rece @ostoja , u pitanju je neki moderni hibrid :) - tj. kombinacija vozaca i jednog auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nije tu nista moderno. Mi smo jedna od retkih zemalja u evropi sa ovakvim zastarelim modelom.

Verovatno su izracunali da im se vise isplati a ovde nema ustanove koja brani prava potrosaca, mi se nebunimo i to je to.

Osiguranje se vezuje za vozaca i to jedino ima smisla u bonus malus sistemu. U Engleskoj na primer ako neko drugi upravlja tvojim vozilom a nemas placeno tu mogucnost polisa ne vazi.

Doplate su velike i samo osiguranje je skupo. Cesto cena osiguranja prilikom kupovine vozila utice na odluku o tipu i karaktreristikama vozila.

Logicno je da nece da dozvole na primer da deca pocetnici ciji roditelj ima maksimalan bonus i placa malu premiju upravlja autom i izazove sudar.

Edited by sokratbg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...