Buca_Tipo 31 Posted October 27, 2014 Kako bre toliko? Koji motor ima?pa da toliko trosi,automatik je,a motor je 2.2 cdi,al sigurno ima 2 tone,a naravno da toliko trosi kad se vozi da se nikako ne stedi,pa kad je firmin auto,pa danas je kolega niz begaljicu cepao 180,a prosek na autoputu je bio oko 150,a ko je bio proslog cetvrtka na vojnoj paradi,mogao je da oseti moc tenkova i koja je to snaga,grmeli suvito ima 2tone? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 27, 2014 1,1 odnosno 0,5 L na sat?Da, na sat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted October 27, 2014 (edited) evo ovde valjda pise koliko je tezakhttp://www.helpfindmea.co.uk/vans/specs/mercedes-benz-vito-specifications-86/vito-extra-long-diesel-03-06-111cdi-van-auto-specifications-6441.aspx Edited October 27, 2014 by silenci Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 27, 2014 pa ako cemo u sitnice ako je auto parkiran u prolazu podzemne garaze ili na nekoj "promaji" izmedju zgrada a ne na otvorenom prostoru ili servisnoj garazi trebace mu vise vremena nego "od prvih par minuta" da pocne da podize temperaturu a jos toliko do "radne" ( skazaljka na pola ) znaci potrosnja je bliza 0,8 L/h nego pola litre na sat ..... pa zasto se turira motor pri zameni antifriza nego da brze podigne temperaturu i dodje do pocetne radne temperature i otvori termostat a kasnije do pune radne temperautre i totalno otvorenog termostata ....e tada trosi pola litre na sat ali samo tada a posto se u prosek uzima i ono kada radi "ladan" onda teorija o potrosnji 0,8 je bliza Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 27, 2014 Raspon 1,1 - 0,5 je napisan kao uopšten: od potrošnje u mestu hladnog benzinca, do potrošnje u mestu zagrejanog dizela. Benzinci u mestu troše oko 0,7-0,8 litara posle kratkog vremena od hladnog starta, to niko ne spori. Ali ti sada pokušavaš da dokažeš nešto što ja govorim od samog početka, za razliku od tebe koji kažeš da auto potroši 5 litara za sat vremena rada u mestu Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 27, 2014 Dižu potrošnju dok ne zagreju katalizator posle se unormale. A do radne ima podosta da prođe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 28, 2014 S' tim što će benzinac i u Sibiru u sred zime da dostigne radnu za 15-ak minuta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 29, 2014 Vozila troše puno više goriva nego što tvrde proizvođači Automobili u Evropi troše puno više goriva nego što to tvrde proizvođači, pokazalo je novo istraživanje koje je sproveo Međunarodni savet za čisti saobraćaj (ICCT).''Svi podaci potvrđuju da kontinuirano raste jaz između podataka o potrošnji koji daju proizvođači i stvarne potrošnje'', izjavio je šef evropske filijale ICCT-a Peter Mock za nemački list Der Spiegel. ICCT je analizirao podatke više od 500.000 vozila koja se kreću evropskim putevima koristeći vodeće internet portale. Angažovani vozači koriste svoje datoteke kojima upoređuju stvarnu potrošnju goriva s onom drugih vlasnika istih vozila i zvaničnim podacima proizvođača. Analiza podataka popularnog nemačkog sajta Spritmonitor.de pokazuje da je taj raskorak porastao sa sedam posto u 2001. na 30 posto 2013. godine. Slični rezultati prikupljeni su sa drugih specijalizovanih sajtova u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Holandiji. Stručnjaci ICCT-a kažu da je automobilska industrija ostvarila značajan napredak na polju smanjivanja potrošnje goriva i emisije C02 ali su izrazili zabrinutost zbog ovog raskoraka. Proizvođači automobila podatke o potrošnji goriva dobijaju u laboratorijskim uslovima odobrenom metodologijom koja je predmet kritika zbog neuvažavanja stvarnih uslova vožnje na evropskim putevima. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted October 29, 2014 To nije istina zato što to nije istina Što ne urade istraživanje kod nas, ima likova kojima zunto 1.2 troši 6.5 u Beogradu, Punto HGT 1.8 troši 8 u Beogradu... P. S. Dejicu namerno nisam pomenuo, svi znamo zašto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 29, 2014 Jer ne živi u Beogradu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted October 29, 2014 Problem je u samokritici! Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted October 29, 2014 Ne,ja mislim da je to samo prica pred prodaju auta.A posle pljuje djubre od auta na sva usta,kako mu trosi tonu,itd...Mozak je problem drugari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 29, 2014 To nije istina zato što to nije istina Što ne urade istraživanje kod nas, ima likova kojima zunto 1.2 troši 6.5 u Beogradu, Punto HGT 1.8 troši 8 u Beogradu...P. S.Dejicu namerno nisam pomenuo, svi znamo zašto. Zato sto on vozi dizela? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SRBmultipla 0 Posted October 31, 2014 Ja sam imao srece pre neki dan. Vozio me kolega puntom 1.2 stotinak kilomera, jer mi multipla bila u kvaru, a uvek se hvalio kako mu auto trosi 5l-5,5l/100km, ja mislim da se ujedao za jezik kad sam mu dao pare za gorivo, a puntic mu trosi bar 7-8l... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted October 31, 2014 Moj troši prosečno 7.5 l gasa + benzin (70% otvoreno, ostatak grad, vrlo kratke relacije). Na autoputu, 4 osobe unutra, klima uključena, tempo 120 km/h troši okruglo 9 litara. Na otvorenom najniža potrošnja koju sam imao bila je 6.6 l gasa + malo benzina, naravno. Letos do Grčke i nazad, autoput + lokal, malo granice i tako to, ukupno pređeno oko 2.200 km, prosečna potrošnja bila je 7.6 l gasa + malo benzina. Godinu pre toga, ista lokacija - 7.9 litara. Podaci 100% tačni i realni, mereni "od čepa do čepa". Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted October 31, 2014 Moj je bio oko 8l po gradu, 5,5-6l mesano, 5 i ispod 5l na magistralnom i nekih 6l auto put, sa klimom, 110km/h Benzin, 1.2 8v petovratni Quote Share this post Link to post Share on other sites
icewolf 0 Posted November 1, 2014 Ja sam skoro vozio punta za BG na servis pa sam se sa njim vozikao (1.2 8V) i potrosnja mu je bila na auto putu oko 6L ali je isao lagano auto putem zbog raznih kvarova a po gradu je bilo oko 7,5 tako da nije to lose za taj automobilcic, s obzirom da ga keva vozi po lokalu AR-AR za nju vise nego dobar Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted November 5, 2014 Dejice koliko ti trosi bizonce?Vrati se, sve ti je oprosteno Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted November 5, 2014 Meni po gradu sada na ovoj temperaturi ravno osmica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted November 5, 2014 (edited) Meni ne dodje do radne, a stigo sam na posao. Odnosi se na onaj hladniji period rano ujutru prosle nedelje. Edited November 5, 2014 by miske17 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 5, 2014 Znaci da trebas peske da ides....ili ti je los termostat Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted November 5, 2014 Opleti po gasu pa da vidis kako ce se ugrejati Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted November 5, 2014 (edited) Za tako nesto treba corba, ali ova tema kaze suprotno Edited November 6, 2014 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted November 6, 2014 Ma idi ti peske po zimoci. Kad opletem po gasu ugreje se 1 kroz 1 al nisam nesto za gas u 5 ujutru, iz kreveta u kola:D relativno mi je blizu posao. 10 minuta od kuce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted November 7, 2014 (edited) Definitivno potrosnja goriva je rapidno porasla u odnosu na period tople jeseni ( temp preko 18 stepeni ) i leta ...nema sta da krijem punto tuce 7 litara kao dobar dan jer kad stignem na posao temperaturna skazaljka mu je crtu ispod pola ( pored Kalisa, preko Brankovog mosta pa Bul N.Tesle do Yu biznis centra ) sve ravno bez semafora i guzve ... tek kod Yu biznis centra ako me zaustavi semafor tada dodje do pola .... znaci motor stalno radi pothladjen i nema druge potrosnja je skocila ... kada se vracam isto sve do Karadjordjeve a onda guzva u Karadjordjevoj i temp kod Z stanice skoci na pola i tu se sve drzi do kuca .... hocu reci vidi se razlika i to drasticna u potrosnji na boardu ( kada idem na posao 12.8 - 13 km/l kada se vracam 13.8 - 14 km/l ) ... izmedju ostalog na potrosnju utice i temperatura spoljne sredine ( hladnije kada idem toplije kada se vracam )...postavlja se pitanje da li manje trosi zimi kada vozis u saobracajnoj guzvi ili kada imas dzadu a motor pothladjen ...pojam potrosnja u mestu itekako dolazi do svoje vaznosti ... isto tako da li treba postupati kako pise u servisnoj knjizici...upaliti motor i krenuti bez zagrevanja u mestu,tj da se motor zagreje u voznji bez naglih dodavanja gasa ili po starom sistemu zagrejati motor u mestu nekoliko minuta pa tek onda krenuti ...ako se setim kada ponovo zahladni probacu da zagrejem motor u mestu pa da vidim sta kaze blesimetar potrosnje u oba smera napominjem termostat otvara i zatvara kako treba a potrosnja goriva je kao i svih prethodnih zima ( ova ce biti cetvrta ) osim one 2012 kada je bilo i minus dvadeset u centru ( board tada pokazivao od 10.0 do 11.5 km/L ) mada se tada radila Gazela pa su bile nevidjene guzve preko Brankovog mosta i motor je u povratku radio minimum sat vremena u mestu ( koliko je bilo potrebno za prelazak preko njega u proseku )... Edited November 7, 2014 by Ivan Skinut nepotreban off Quote Share this post Link to post Share on other sites