ivan.ik 625 Posted October 24, 2014 Minibus Mercedes Sprinter na E2 Dorćol-Petlovo Brdo u proseku troše oko 18 litara na 100 km. Automatik i oštra gradska vožnja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted October 24, 2014 Autobus 302 do begaljice trosi 40l u jednom pravcu, tako mi kaze covek iz garaze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted October 24, 2014 Taj nek parkira dok nam ne bankrotira država. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted October 25, 2014 Do pre neki dan, a i preko leta, gradska po bordu nije isla preko 7.5 ni sa klimom...uglavnom od 6.9 do 7.2... sve gradska voznja, al ne tolko cesto po spicu.... A malopre kad sam se parkirao ispred zgrade, prosek 8.7 bato Vozen sinoc i veceras, znaci ni S od spica Zima, zima, e pa sta je Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 25, 2014 (edited) Autobus 302 do begaljice trosi 40l u jednom pravcu, tako mi kaze covek iz garaze.Njima se računa na sat rada. Oko 11-13 l. Edited October 25, 2014 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 25, 2014 pa tenak T 90 trosi manje ..... a ima 700 ks .... i 42 tone Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 25, 2014 M-84 ima 900-1100 ks,u zavisnosti od verzijeg, a u borbenim uslovima zna da srkne i više od 350 l/100 km.Ovo je lično iskustvo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 25, 2014 Malo vise nego ovaj vito Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted October 25, 2014 Ptanje jedno... Kolika je potrosnja hladnog motora koji radi u mestu, i da li board uracunava tu potrosnju u prosek, s' obzirom da je ne prikazuje kao trenutnu (neki automobili prebace trenutnu potrosnju u L/H kada vozilo stoji)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 25, 2014 (edited) ja sam bio u nekoj drugoj vojsci ... tada je imao 700 ks ili kw zaboravih ... to je bilo pre 30 godinamada sam samo otkomentarisao potrosnju autobusa da li se potrosnja racuna na km ili na h .... isto vazi i za kombajne, traktore, bagere ....bord zato ima merenje prosecne brzine .... sto manja prosecna brzina auto vise stoji u mestu i obrnuto ....resetujes bord , ostavis auto da radi u mestu jedno pola sata, proveri prosecnu brzinu ( mora da bude 0 ), provozaj jedno 10 km pa vidi kolika ti je prosecna potrosnja i prosecna brzina ... bord nece pokazati adekvatnu potrosnju jer je za tih pola sata rada u mestu smlatio jedno 5 litara a za tih 10 km litar i pokazace da je potrosio 6 litara za 10 km zato i postoji merenje prosecne brzine ...mislim da je takav princip merenja potrosnje ako gresim neka me neko ispravi Edited October 25, 2014 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 25, 2014 Za tih pola sata rada u mestu će smlatiti otp. pola litre... Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted October 25, 2014 Ima logike... CIm je on meni voznjom 2km uz brdo oborio prosecnu potrosnju, umesto da je digne (na malom uzorku, negde od 20ak km, posto resetujem kad sipam gorivo) A radio je dobrih pola sata u mestu zbog grejanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 25, 2014 pa tenak T 90 trosi manje ..... a ima 700 ks .... i 42 tone ja sam bio u nekoj drugoj vojsci ... tada je imao 700 ks ili kw zaboravih ... to je bilo pre 30 godinamada sam samo otkomentarisao potrosnju autobusa da li se potrosnja racuna na km ili na h .... isto vazi i za kombajne, traktore, bagere ....bord zato ima merenje prosecne brzine .... sto manja prosecna brzina auto vise stoji u mestu i obrnuto ....resetujes bord , ostavis auto da radi u mestu jedno pola sata, proveri prosecnu brzinu ( mora da bude 0 ), provozaj jedno 10 km pa vidi kolika ti je prosecna potrosnja i prosecna brzina ... bord nece pokazati adekvatnu potrosnju jer je za tih pola sata rada u mestu smlatio jedno 5 litara a za tih 10 km litar i pokazace da je potrosio 6 litara za 10 km zato i postoji merenje prosecne brzine ...mislim da je takav princip merenja potrosnje ako gresim neka me neko ispravi 2014-30=1984 Pre će da bude M84 Bord dodaje na prosečnu potrošnju kada se stoji u mestu a motor radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 25, 2014 Pravi naziv je tenk T 72- M84,i to je modifikovana verzija Ruskog T- 72. Osnova je ista (reaktivni oklop,gabariti,sistemi upravljanja),bivša Juga je pojačala top na 125mm, ugrađivala jači motor (koji je evoluirao kad smo prodavali Iraku,Kuvajtu i dr),i SUV (sistem za upravljanje vatrom),koji je i najznačajnija modifikacija.Ono što hoću da kažem je,taktičko-tehničke karakteristike su jedno, a ratni uslovi nešto sasvim drugo! Bg - Vukovar, oko 160km (autoput do Šida), stigli za manje od 4 sata, a na auto putu preticali šlepere, i potrošnja oko 500 lit. nafte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 25, 2014 Kojom brzinom moze da se krece tenk,kad je u stanju da pretice slepere? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 25, 2014 85-90 kmh.A zamisli tu grmljavinui vibracije koju pravi oklopna brigada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted October 25, 2014 500L, bar moj, bord po gradu laze ubijacep-cep bord9.65 8.79.44 8.99.23 8.18.96 8.48.13 88.12 7.88.24 8 ova 3 zadnja su sa otvorenog puta pa su pribliznije cak i manje od cep cep(ili MK gorivo) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17660 Posted October 25, 2014 (edited) jer je za tih pola sata rada u mestu smlatio jedno 5 litara U vr' glave nekoliko deci (max 0,7-0,8 l) u leru na sat... Edited October 25, 2014 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 25, 2014 plasticno sam prikazao potrosnju da covek shvati sta sam mislio da kazem ...naravno da nece potrositi 5 litara za pola sata u mestu ....negde sam procitao ( ne secam se gde ) da ako se startuje hladan i radi u mestu na sat trosi 1,1 L a ako se startuje pod radnom temperaturom trosi 0,8 L na sat...malo manja potrosnja od pente za camac tomos 4 KS na sat rada pod punim opterecenjem ( 5,500 o/min ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted October 25, 2014 (edited) Kako bre toliko? Koji motor ima?pa da toliko trosi,automatik je,a motor je 2.2 cdi,al sigurno ima 2 tone,a naravno da toliko trosi kad se vozi da se nikako ne stedi,pa kad je firmin auto,pa danas je kolega niz begaljicu cepao 180,a prosek na autoputu je bio oko 150,a ko je bio proslog cetvrtka na vojnoj paradi,mogao je da oseti moc tenkova i koja je to snaga,grmeli su Edited October 25, 2014 by silenci Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 25, 2014 Ma taj kolega...izgleda isto vozi dizela, Mislim svoh auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rista JTD 0 Posted October 27, 2014 Znači startovanjem hladnog motora i rad u mestu od 1h ne bi smeo da troši više od 1,1l ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 27, 2014 Toliko će trošiti samo prvih minuta dok se ne zagreje, posle potrošnja pada na 0,5-0,7 l/h. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted October 27, 2014 1,1 odnosno 0,5 L na sat? Quote Share this post Link to post Share on other sites