Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Yugisa, dobro je to da covek bude i optimista i iluzionista , to vodi ka napretku generalno, al nadji neku granicu :p:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Granica postoji da bi se pomerala ;)  Pa imam neku granicu da mucim aute koji imaju ispod 200ks :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa možeš i sad da ih mučiš.

Da ih usporavaš i da im se ne sklanjaš iz brze trake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jesi naporan. Kada smo kog bajnih benzinaca, naročito raspale konfekcije ala Pug 206 1.4, Zunto 1.2 i slični, nije redak slučaj da ode dihtung glave. Evo kolegi pre neki dan zveknuo na Pug 206, auto je 2007g, nema plin i prešao je manje od 150000km, novog ga je uzeo. A i tebi je nešto pomešao ulje i vodu, ali mudro ćutiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo mala ispravka

Punto 2 je vozio 13.1 u Velikoj Gorici i oborio je rekord za najbrzi fwd dizel u Hr. Pod haubom je 1.9 mjet. Nije stigao do Osijeka sve sloziti pa je odlucio da nece forsirati i posteno se pripremiti za VG. Najbolje od svega je sto se taj Punto vozi i ovako, ne samo na trke i ima jos planova da bude brzi. :D

Na istoj mapi ili je promeni posle trke :laughing:

Koliko sam upoznat dok je jos bio 1.9 jtd unutra imao je drugi komp s mogucnoscu pohrane vise mapa i preko tipke moze prebaciti na kojoj hoce voziti.

Barem sam tako shvatio iz opisa na oglasu dok se prodavao

Znaci ako hoce ekonomicnost vozi na serijskoj mapi, ako hoce snagu stisne tipku i samo gas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvini Yugiša, nisam znao da ne voziš auto-putem, jer tu nema krivina. Sad mi upali kliker, ti si iz Subotice a tamo (i po čitavoj Vojvodini), prepuno krivina, no mož pošteno u V brz da ubaciš!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jesi naporan. Kada smo kog bajnih benzinaca, naročito raspale konfekcije ala Pug 206 1.4, Zunto 1.2 i slični, nije redak slučaj da ode dihtung glave. Evo kolegi pre neki dan zveknuo na Pug 206, auto je 2007g, nema plin i prešao je manje od 150000km, novog ga je uzeo. A i tebi je nešto pomešao ulje i vodu, ali mudro ćutiš.

tebi je fijatov 1.2 motor raspad? ahahahahahaha ab infinitum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jesi naporan. Kada smo kog bajnih benzinaca, naročito raspale konfekcije ala Pug 206 1.4, Zunto 1.2 i slični, nije redak slučaj da ode dihtung glave. Evo kolegi pre neki dan zveknuo na Pug 206, auto je 2007g, nema plin i prešao je manje od 150000km, novog ga je uzeo. A i tebi je nešto pomešao ulje i vodu, ali mudro ćutiš.

 

Nista ja ne cutim mudro, ja sam objasnio situaciju ali da ponovim jer nisam ja nikakav lazov, koliko sam utvrdio, krivica je moja sto kad sam testirao Zastava Sport usisinu granu, nisam zamenio dihtung usisine pri vracanju fabricke usisine i posto su u Zastavi ostavili glupe kanale za vodu koje sluze za grejanje usisine kod karba iako to kod mene to nema nikakvu funkciju, najverovatnije je tu probilo i onda kroz usis se vratila voda u cilindre i dalje u karter (trenutno ne curi ali sam ja dotegao usisinu 2.5 puta jace od fabricki propisanog). Nisam jos nista precizno definisao jer hocu da zamenim taj dihtung, da sipam rashladnu tecnost, moram da zamenim ulje ali posto sam uzeo neocekivano hladnjak za ulje, onda moram i to da skupim delove da ugradim pa se oduzilo, nakon toga cu videti sigurno da li je to problem. Ali kod mene jeste menjan dihtung glave na oko 60.000km jer je poceo nesto cudno da se ponasa (mada ako su istina neke price koje sam cuo, onda je krivac bivsi vlasnik), tako da je zamenjen za dihtung od 1.4T motora iz Punta. Mehanicki je motor onda bio u savrsenom stanju iako je dugo vremena od strane bivseg vlasnika bio vozen i na plin i na N2O (+25ks). I taj motor i dalje ima 12bara kompresiju kad je hladan iako je neprekidno ganjan i pored toga sto smo bivsi vlanik i ja pravili svakakve gluposti i ucili osnove mehanike i modifikovanja.

 

Meni je zao sto sam ti naporan, ali ova tema je za mene cista sprdnja, to sto ja pisem ne treba niko ozbiljno da shvati i da se nadje uvredjen, ja tu pisem upravo zbog takvih napornih ljudi kao ti koji pokusavaju po svaku cenu da opravdaju nesto izvrtanjem prica i davanjima nekih kao primera, ovi slicni a onda samo za jedan pomene da je cuo da ima problem.

 

Svaki motor ima svoje prednosti i mane jer je motor uvek kompromis izmedju razlicitih stvari kako bi se uskladio sa zeljama odredjenog broja kupaca. Licno meni pase ono sto imam, malolitrazni benzinac koji ima kraci hod nego sto je precnik klipa, ja nisam ljubitelj ni novih benzinaca jer sa tim ogromnim hodovima tandrcu isto ko i dizel u visokim obrtajima, zvuci mi kao da ce se raspasti svakog trenutka. I vise volim da se motor vrti da bi dobro ubrzao nego da je napucan sa mnogo momenta u niskim obrtajima, jednostavno to saltanje u nizi stepen prenosa, podizanje obrtaja, zvuk i ostalo je nesto sto meni voznju cini zanimljivom. Volim spor auto da vozim brzo, a ne brz auto da vozim sporo.

 

Izvini Yugiša, nisam znao da ne voziš auto-putem, jer tu nema krivina. Sad mi upali kliker, ti si iz Subotice a tamo (i po čitavoj Vojvodini), prepuno krivina, no mož pošteno u V brz da ubaciš!

Pa konkretno ja malo vozim i van grada, a tu gde ja vozim iskreno i ima dosta krivina za jednu ravnicu, pogotovo deo Bajsa-Lipar. Najvise vozikam po gradu i zato stalno pricam o Kuli i da bih hteo na Miseluk i Iriski venac... ;)

 

 

Nemam ja nista protiv toga da ljudi voze dizel, ako njima pase, meni jos bolje, samo ne volim one ciganije kad dimi ko raspali Tamic jer je neko jurio 2% vise snage u piku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jugiša, brate moj. Naravno da je ova tema sprdnja, ali ima tu dosta korisnih stvari da se pročita, ma koliko to nekome nebulozno zvučalo.

Nisam stavio nekog smajlija, jebi ga, naravno da mi nisi naporan, bilo je u zezanju, u skladu sa temom. Tebi brate svaka čast, pratim šta radiš oko Juga i kako ga voziš, znaš dosta oko mehanike i svega toga, sam radiš.

PS

Evo nešto interesantno za neverne Tome (a i tebi će biti zanimljivo zbog tvog projekta):

Lada Priora turbo od 400ks.

Blok je od lade kaline 1,5 8v, glava je od Priore 16v, klipovi od lade nive, ojačani šrafovi glave, pumpa za gorivo kapaciteta 400L/h. Olakšane klipnjače i zamajac, trkačke bregaste, sve ruske proizvodnje. 

Bregaste: http://clubturbo.ru/market/dvigatel/sportivnye_raspredvaly_nuzhdin/

Pritisak turba 1,5-1,7bar. Dizne za gorivo Bosh - sa volge, sa velikom rezervom. Može da se šteluje pritisak goriva u railu. Ima dve bobine, svana na 2 cilindra, jer sa turbom varnica nije dovoljno jaka sa jednim.

Pun bust turba na 3850rpm, brgaste vataju na 3900rpm.

Kočnice su brembo, naravno.

Kvačilo je clutch net, keramičko. Lamela je šestokraka, korpa ojačana, kao sa linka: http://www.ladasportline.ru/scclutchkat.html

Normalno se vozi po gradu, po gužvama.

Auto ima klimu, električni servo i vufer u gepeku. Na 402m ide 13.4s, izlazna brzina 179km/h. Moje mišljenje da može bolje za 400ks, ali ga jebe trakcija.

Evo i ubrzanja četvrtom, od 120 do 210km/h

https://youtu.be/bZPy8n6os0k?t=1145

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze i kod mene da se steluje pritisak u railu i fabricki ima dve bobine u jednom kucistu (inace takva ide i na neki stariji Ferari) :D I cu da metnem Jugoslovensku (petokraku) lamelu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo par klipova od Punta kojeg smo spominjali prije par strana :)



Edited by DinoG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se ja sećam nije bilo dima kada si ti odlazio sa okupljanja.

 

Verovatno bih zapamtio da je bilo nešto uočljivo.

 

Meni je i pre remapa i sada po malo dimio kada se zaguši laganom vožnjom pa onda nagazim na autoputu, ali recimo kada se lepo provoza na autoputu nema ni kapi dima ni u kom režimu vožnje. Doduše nikada nije bilo fleka po putu već fini dim po malo dok ne izađe sva garež.

 

Uostalom znate kako me briga koliko dimi, o tome treba da brinu oni iza mene :D

 

Juče se neki gospodin u Civicu verovatno baš nagutao dima( ako mi dimi auto). Uredno krenem u brzu traku i on blica pošto je i on krenuo. Ja nagazim malo do 150-160, a Civica nigde :D Jedno 5-6s mu je trebalo da dogura do moje brzine i da me stigne i još me onako pobedonosno gleda, a ja zevam i menjam muziku :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spomenuo sam par puta, ali nemam nikakvo merenje tako da nemam čime da se hvalim :)

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...