Marko Topola 50 Posted June 24, 2015 (edited) Tako je, zamalo da uzmem 1.8 16v, odvikao sam se bio od dizela, 5meseci vozio Juga, pa je na kraju bilo "daj sta das"... na prvu loptu mi se ucinilo da cu biti zadovoljan benzincem, ali cinilo mi se svega par dana dok nisam otisao da pogledam Lybru JTD... Posle toga sam pogledao jos 8 dizelki, nijednu benzinku Edited June 24, 2015 by Marko-Topola Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted June 24, 2015 Koje atmo dizele da uporedjujete kad se ne prave vise od '00.god Samo poredjenja radi, sta ima veze od kada i do kada se nesto proizvodilo, proizvodili su se u isto vreme, pakovanu u istu karoseriju...slicne zapremine, tezine...itd itd itd Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 24, 2015 Ponavljam, mitovi JTD vlasnika gori od onih sa 1.6D Golfom Nemaju tu vlasnici benzinaca nikakav problem nego dizelasi, ako vam damo primer benzinca koji se nosi sa dizelom ili ga oduva ko slinu onda se hvatate na to kako puno trosi, ako ima plin onda vam to ne pase, ako vam damo primer malog turbo benzinca onda se hvatate na to koliko ce da traje iako nemate pojma niti ikakav dokaz o tome jer su tek u povoju... Ako vam damo primer da jednako trosi onda se hvatate da ne ide jednako... E pa nece ici i trositi nikad jednako jer niko nece napraviti retardiran benzinac 2.0 sa direktnim ubrizgavanjem i turbom i da ima 150ks da bi isao ko dizel i tako trosio kad moze za istu tehnologiju da dobije 300ks benzinca... 150ks sa poslednjim krikom tehnologije kod dizela su izvlacili prakticno pre 25 godina iz 1.4 turbo benzinca sa 8v... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted June 24, 2015 ^Zaključavanje teme i gašenje svetla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted June 24, 2015 Koliko ima zivih tih 1.4 turbo benzinaca starih 25godina kojo se i dalje voze? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted June 24, 2015 Koliko ih ima trenutno sa tim turbo motorima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 24, 2015 A koliko ima zivih 1.7d Fiata iz tog doba? Kod nas naravno nema puno zivih tih turbo benzinaca jer su morali da prodju kroz ruke nasih majstora koji dalje od karburatora i bos pumpe nisu mogli da napreduju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted June 24, 2015 (edited) Sa tim motorima nisu bile rage koje su vukle gajbe po pijacama, to je bio redak motor koji se zna gde je isao, Uno u abarth izvedbi sa 1000 primeraka napravljenih (jedan se pakuje u Beogradu, vlasnik nama svima poznat) i od 93. do 99. punto GT (136KS)...sada taj poprilicno isti motor imamo u grande abarthu (155KS), bravo sportu (150SK), itd itd itd.To sto je redak nikako ne znaci da je los ili... Yugisa je to naveo samo kao primer izvacenja snage iz odredjene (benz) zapremine Edited June 24, 2015 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted June 24, 2015 Ne pricam za fiatov dizel tog vremena, vec uopste za dizel motore ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 24, 2015 Pa da, dizelasi kad pricaju oni pricaju uopsteno za sve ali gledaju samo ove iz poslednjih 10 godina a benzince obavezno gledaju onu baznu verziju Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted June 24, 2015 Koliko ima zivih tih 1.4 turbo benzinaca starih 25godina kojo se i dalje voze? Ne bas 1.4 ali 1.6 u to u Escortu Mk4, cuveni RS Turbo od 136 konja. Malo ih je uvezeno kod nas ali su vecina zivi i dan danas, prosetaj se do Ford foruma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted June 24, 2015 (edited) Koliko zivih 200D motora ima? Edited June 24, 2015 by Marko-Topola Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 24, 2015 (edited) Ma reci ti nama za Fiatove... Mislim primer ti je svaka cast, ostao sam bez reci, uhvatio si me nespremnog, ja pricam od 1.3T sa 105ks, 1.4T sa 110+ i 130+ks i ti mi tu tako uskocio sa primerom kvaliteta ako se nevaram 2.0d motora sa vrtoglavih 55ks EDIT: Nisam sad siguran, vec me pamcenje izdaje, cini mi se da je imao i Fiat takve neke 2.0 benzine sa 55ks ili bese 1.1 sa udavljenim karburatorom, nisam siguran, nesto od toga... Edited June 24, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted June 24, 2015 Nije bitno, niti me zanima.Bitno je da smo dosli do zakljucka da su ti mali turbo motori kratkog veka Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 24, 2015 (edited) Naravno, takav zakljucak se moze izvesti iz cinjenice da ih je bilo skoro na prste moguce nabrojati u nasoj zemlji kad su bili novi, da su ih odrzavali nasi strucnjaci koji dalje od karba nemaju pojma, slazem se, sigurno ih malo ima sada jer su bili jako losi... To sto u inostranstvu ih ima tona i sto guraju i po duplo vise snage od fabrickih cemo se praviti da ne postoji, sta znaju stranci, ipak smo mi nebeski narod Interesantno da dizelasi daju primer, kad ih pobijes, daju neku foru na racun benzinca i prave se ma mene to ne interesuje i to nije bitno, pa sta ste onda davali primer Edited June 24, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted June 24, 2015 Pricam za fabricko stanje. Ne za motore kojima je tri puta radjena generalna, i dva puta menjana turbina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 24, 2015 Znaci ne pricas o dizelima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted June 24, 2015 Jugiša, nema sada vremena da ti odgovorim, mislim najviše na račun potrošnje kod benzinaca, i što podcenjuješ performanse turbo dizela. Sa jednim ću se složiti, većina majstora ni motor sa karburatorom ne umeju da poprave i našteluju kako Bog zapoveda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted June 24, 2015 Znas tio cemu pricam, ali neces da priznas... "cudni" ste vi gore, sa severa ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 24, 2015 Ja to gledam malo drugačije ! Znam šta vozim, kako ide, koliko troši, koliko je održavanje. Auto svima dostupan, Manje-više, cene takvog auto skoro identične ceni iste benz varijante. Razlike su drastične, po svim parametrima. Jednostavno, to ne može da se poredi, a pojedinci uporno ubeđuju široke narodne mase, da to nije tačno. Jednostavno, ne mogu da odćutim na takve dezinformacije.Motor koji traje 700-800-1000.000 km, troši smešno, zahteva samo redovno održavanje, kad se remapira ide kao nevreme (i još manje troši), se poredi sa nekim impotentnim motorima, koji mnogo manje traju, vozne karakteristike su im inferiorne ( 1.8 i 2.0 su tu negde), više troše, održavanje im je slično, ubacuje se TNG (koji se takođe kvari, zahteva reatest, remont dizni jer ne mogu da sastave 50 hkm), pri tom uopšte ne računaju potrošnju benzina, a idu kao babe.Svojevremeno, benzin mi je bio u krvi, promenio sam bar 25 benzinaca, vozio trke i budžio aute,davao gomilu para u Italiji, jer nikad nisam vozio stock auto, ali vremena se menjaju, sad mi je infuzija u vidu eurodizela i pubertet me drži još uvek (posle 30 god). Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted June 24, 2015 Zasto smo mi sa severa cudni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 24, 2015 Jednako podcenjujem koliko ga i neki precenjuju pa ga drzim tacno tamo gde i jeste u proseku Slazem se da ne znaju ni karbove da podese i da smo cudni mi tu gore, mi smo tu gore previse izmesani sa strancima pa smo prizemniji, nismo toliko nebeski Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted June 24, 2015 Nije bitno, niti me zanima.Bitno je da smo dosli do zakljucka da su ti mali turbo motori kratkog veka Nismo dosli do tog zakljucka nego si ti dosao do tog zakljucka. Koliko zivih 200D motora ima? Procentualno u odnosu na ukupan broj koliko ih je bilo manje nego Fordovih 1.6 turbo motora. Vecina je radila kao taksi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 24, 2015 Ja to gledam malo drugačije ! Znam šta vozim, kako ide, koliko troši, koliko je održavanje. Auto svima dostupan, Manje-više, cene takvog auto skoro identične ceni iste benz varijante. Razlike su drastične, po svim parametrima. Jednostavno, to ne može da se poredi, a pojedinci uporno ubeđuju široke narodne mase, da to nije tačno. Jednostavno, ne mogu da odćutim na takve dezinformacije.Motor koji traje 700-800-1000.000 km, troši smešno, zahteva samo redovno održavanje, kad se remapira ide kao nevreme (i još manje troši), se poredi sa nekim impotentnim motorima, koji mnogo manje traju, vozne karakteristike su im inferiorne ( 1.8 i 2.0 su tu negde), više troše, održavanje im je slično, ubacuje se TNG (koji se takođe kvari, zahteva reatest, remont dizni jer ne mogu da sastave 50 hkm), pri tom uopšte ne računaju potrošnju benzina, a idu kao babe.Svojevremeno, benzin mi je bio u krvi, promenio sam bar 25 benzinaca, vozio trke i budžio aute,davao gomilu para u Italiji, jer nikad nisam vozio stock auto, ali vremena se menjaju, sad mi je infuzija u vidu eurodizela i pubertet me drži još uvek (posle 30 god). Tako je, zato one teme o kvarovima JTD su ustvari lazne i to su napisali fini ljudi, vlasnici JTD-a da se ovi vlasnici sa benzincima ne bi osecali tako lose sto i oni imaju ulaganja u odrzavanje Quote Share this post Link to post Share on other sites