beli_Punto 123 Posted June 20, 2015 Danas sam oterao auto na pranje i popravilo se vreme, poceo Punto da izaziva kontra efekat, sve radi samo da ga ne prodam Uglavnom primetio sam da je radnik u perionici trljao branik iznad auspuha i jedva skinuo crnilo, zalio mi se kako treba cesce da perem kola Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted June 20, 2015 Samo da nas na kvarno opereš kada stisneš gas S obzirom kako vozim teško da će to da se desi Jedine situacije kada ja stisnem auto su u nekim preticanjima kada me mrzi da čekam bolju priliku nego poteram samo da što pre obiđem ove ispred. Tako da ja objektivno 95% vremena ne krositm ni 50 konja Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 21, 2015 Ako ćemo iskreno sad mi se nešto ne vraća u benzinca. Prvo, mislio sam da će biti bučniji u kabini a nije, drugo me je oduševio potrošnjom koja trenutno iznosi oko 5.5l na 100km gradske vožnje, takođe i povlačenjem od 2.000 do 4.000 obrtaja. Nisam neki preterano veliki poznavalac automobila ali primećujem da kod dizela ima manje šaltanja i snaga dolazi do izražaja pre tj. na nižim obrtajima dok benzinac voli da se šalta i pravo lice pokaže tek od 3.500 obrtaja. Iskreno nema šta. Još da je veći poznavalac pa to bi bile jače reči. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 21, 2015 Opet poređenje "Babaca i žabaca"! Naravno, opet će biti kako su to trenutno dostupne kategorije na tržištu. Aman, ako nemate neku konkretnu osobinu za poređenje između turbo i atmosfferskih motora a da te iste osobine ne proističu iz upravo tih razlika bolje ne trujte temu. Zašto se vrtimo u krug?! Zarad sopstvenih kompleksaških medikamentuma. Tralalalaaa Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 21, 2015 Kaze, dizel lepo povlaci od 2000 do 4000, benzinac posle 3500, ako uzmemo u obzir da prosecan benzinac ide do 6500-7000 obrtaja ispadne da nema nikakve bitnije razlike i jedan i drugi idu iznad polovine obrtaja Drugo je to sto ljudi pokusavaju uporno da benzinca voze kao dizela na 1500 obrtaja pa se cude da je velika potrosnja po gradu i da ne ide... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted June 21, 2015 Kolega mislim da je ovo najbolje moguće poređenje Oba motora su 1.2 i jako mala razlika u konjaži i isti automobili, gde ćeš bolje za poređenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted June 21, 2015 Danas sam vozio ceo dan šurakovog A4 1.8 turbo. Iskreno ali zaista iskreno sem što je tiši od dizela meni kao prosečnom vozaču nema niti jednu prednost u odnosu na "ćumuraša". Čak šta više moja navika da šaltam na 2000~2500 o/min me je u par navrata smorila i prevarila sa njim. Volem bre dizel! Edit: YUgiša objasnio! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 21, 2015 Kolega mislim da je ovo najbolje moguće poređenje Oba motora su 1.2 i jako mala razlika u konjaži i isti automobili, gde ćeš bolje za poređenje Sa jednom malom razlikom a to su dve koje trostruko poboljšavaju performanse. Šalu na stranu, pacijentu su ugrađena veštačka poboljšana pluća pa na testu izgleda kao da usisava i iz zadnjice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted June 21, 2015 Zbog toga ova rasprava nema kraja Dok se mi dogovorimo da li nam je kriterijum, cena, potrošnja, snaga, održavanje, ekologija ili nešto deseto ima da se pređe na hibride Ja sam se u zadnje vreme svačega nagledao i navozao i neki moj zaklučak je da sve što ima 100ks na 1t težine ili više mogu sa uživanjem da vozim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 21, 2015 Ja znam da ne mogu da vozim motor koji ima veci hod radilice od precnika klipa Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted June 21, 2015 Znači za tebe je neki Wankell? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 21, 2015 Ma dečko bio iskren i ta iskrenost me ganula pa sam morao ovde da prebacim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 21, 2015 Dobri su i stari Fiati, 55.5 vs 80 ili 55.5 vs 86mm Bez obzira koji sam benzinac ili dizel vozio, ali meni tako neprijatno zvuci motor u visim obrtajima kad imaju veci hod od precnika klipa, zvuci kao da ce da se razleti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 21, 2015 Dizel zbog principa rada i drugacijeg sagorevanja u većini slučajeva ima duži hod.Ovi sa kratkim hodom truju nesagorelom naftom do besvesti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 21, 2015 Nema poente da ima kratak hod kad se ne vrti Na moju zalost, benzinci su vecinom krenuli istim putem jer na taj nacin imaju vise momenta u nizim obrtajima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 21, 2015 + norme. Sagorevanje duže traje i manje štetnih gasova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 21, 2015 Eeee, ako ne možeš bez kucanja u visoke obrtaje, možda su rešenje Wartbourg ili Trabant. Oni vrište koliko se vrte Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 21, 2015 I da ima 4 takta Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 21, 2015 Ima ali na dva klipa ukupno. Možda je i budućnost benzinaca u zwei takt mashinen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 21, 2015 Ma dečko bio iskren i ta iskrenost me ganula pa sam morao ovde da prebacim. Prvi utisak zna da prevari Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted June 22, 2015 Ja sam u zadnje vreme aute poceo da delim na "zive" i "mrtve". Moze biti dizel ili benzinac, nema veze Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 22, 2015 Ma dečko bio iskren i ta iskrenost me ganula pa sam morao ovde da prebacim. Prvi utisak zna da prevari Samo kod ljudi. A kod automobila prvi utisak je najjači. A posle se samo pojačava. I urezuje. I mami osmehe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted June 22, 2015 Definitivno nije trebalo da ona moja izjava bude ovde citirana. Uporedio sam benzinca sa 1242ccm 59kw i dizela sa 1248ccm 51 kw, što kolega igor reče mislim da je to poređenje i više nego realno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 22, 2015 Ako ćemo iskreno sad mi se nešto ne vraća u benzinca. Prvo, mislio sam da će biti bučniji u kabini a nije, drugo me je oduševio potrošnjom koja trenutno iznosi oko 5.5l na 100km gradske vožnje, takođe i povlačenjem od 2.000 do 4.000 obrtaja. Nisam neki preterano veliki poznavalac automobila ali primećujem da kod dizela ima manje šaltanja i snaga dolazi do izražaja pre tj. na nižim obrtajima dok benzinac voli da se šalta i pravo lice pokaže tek od 3.500 obrtaja. Misliš na ovu iskrenu i od srca napisanu izjavu ?Izjavu napisanu posle godina provedenih u zabludi ?Po meni original napisan na pogrešnom mestu i sada je na pravom mestu.Za buduća pokolenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites