YUgisa 2528 Posted June 24, 2015 Pa da, benzinca ne mozes ni sa probas nizbrdo, jer prvo mora da se popnes ... Ponestaje ti daha, jel ti to turbina crkla ili dizna pusta Ajd vraticu nazad u petu na 1000 obrtaja, da stignete sa forama vi dizelasi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted June 24, 2015 Pricam o malolitraznim benzincima, ne o tvom cackanom puntu. Sacekaj nas na pocetku brda, da te izvucemo sa dizelom do vrha, pa da ga zgazis nizbrdo, da jednom osetis lepljenje za sediste, koje mi dozivljavamo iz dana u dan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 24, 2015 Hahahahaha pricamo o ovom pricamo o onom, pricate samo prazne price Odjednom 1.8 je veliko litrazan i skroz nacackan Ne znam sta se vi lepite, ali mozda vam nafta rastapa tkaninu Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted June 24, 2015 3l twin turbo benz vs. 3l twin turbo diesel Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 24, 2015 Vidi ti to, fabricki benzinac i modifikovan dizel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted June 24, 2015 (edited) Tebi ponestaje daha brate, treba ti turbina. Edited June 24, 2015 by Marko-Topola Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 24, 2015 (edited) Tu foru sam ti ja malo pre rekao, jos jednan primer da benzinac stigne pre dizelasa No necem visem, idem da cackam Yugo Pokusavam da mu uvrnem dizne umesto svecica, ali ne pase navoj Edited June 24, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted June 24, 2015 Alpina D3 dolazi takva i takvu ju kupujes, znaci tvornicko izdanje, osnosno fabricko.Usput sve je receno ovim videom, sad tko zeli nastaviti tupiti jedno te isto, slobodno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted June 24, 2015 Vrti jednu pricu uvek. Vise ne moze da nam se suprostavlja, pa bezi hahahha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted June 24, 2015 NIsta cackano. Fabrika. Ovaj klip sa bimmerima je ja mislim treci put u temi...jel ima neki drugi?@marko - sutra cu osetiti to lepljenje za sediste, idem sa punim gepekom delova kod dezurnog Nenada, bratovog stila JTD da ozivljavamo ponovo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted June 24, 2015 Hm. Ili je do majstora ili dk vozaca... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 24, 2015 Ova tema je zona sumraka Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 24, 2015 Ja samo znam da ko sedne iz benza u dizela, više mu ne pada na pamet da se vraća na staro. Džaba zvuk i vrištanje obrtaja, kad TO ne ide, samo se čuje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted June 24, 2015 Hm. Ili je do majstora ili dk vozaca... Uvek je nešto drugo. Marko, Marko... Milutine ja ipak moram da podržim JTD. Da ih nema kod mene u garaži, kako bih porodicu izdržavao? Veliko im hvala na tome Ja samo znam da ko sedne iz benza u dizela, više mu ne pada na pamet da se vraća na staro. Džaba zvuk i vrištanje obrtaja, kad TO ne ide, samo se čuje!Naravno kada sednu iz 1.9 ili 2.0 sa 120 i kusur konja u 1.2 sa 60ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted June 24, 2015 Glupo je usporedjivati atmo benzince i turbo dizelase sto je i receno vec milijun puta u ovoj temi.Neki dan sam vozio Punta 1.2 8v i dam mu ful gas i naspram 1.3 mjeta ne ide, jos sam se nesto zamislio i cekam da se turbo upali, a nikako da docekam i onda se sjetim da je to atmosferac i da jednostavno ne ide.S druge strane vozio sam turbo benzinca i sto se osjecaja u voznji tice nema neke drasticne razlike naspram turbo dizelasa. Ljepo je receno u ovom videu usporedbe m3 i d3. Zavisi tko sta preferira. Netko voli zvuk i visoke obrtaje benzinca, dok netko voli obrtni moment i tisinu (govorim za aute dobro izolirane) dizelasa.Ja osobno za svakodnevnu upotrebu preferiram dizelase cisto zbog potrosnje zbog puni kilometara koje radim i danas sutra ako budem mjenjao auto vjerojatno cu ciljati Grandea 1.9 jtd ili Evoa 1.6 mjet, ali da mi pare i potrosnja ne igraju ulogu ne bi gledao dalje od Grande Abartha 1.4t i svatko tko imalo realno razmislja ce prihvatiti da i benzin i dizel imaju svoje prednosti samo ovisi tko sta hoce i zeli od auta Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted June 24, 2015 Ja samo znam da ko sedne iz benza u dizela, više mu ne pada na pamet da se vraća na staro. Džaba zvuk i vrištanje obrtaja, kad TO ne ide, samo se čuje!Ja bih se vratio... Ali ja nisam Hamilton kao ti Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 24, 2015 Matori, nisam ja Hamilton! Ja sam njegov učitelj, a svaki učitelj je ponosan kad ga učenik prevaziđe! Usput, on je godište mog sina! Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted June 24, 2015 Neki dan sam vozio Punta 1.2 8v i dam mu ful gas i naspram 1.3 mjeta ne ide, jos sam se nesto zamislio i cekam da se turbo upali, a nikako da docekam i onda se sjetim da je to atmosferac i da jednostavno ne ide. Pa s obzirom na 1.2 16v, tvoj 1.3 mjet ne ide. Sve ima svoje kako i zašto i ovo je totalno glupa rasprava da bude jednoznačno odlučeno šta je bolje. Da je nešto isključivo bolje, drugo ne bi ni postojalo. A kad pogledaš na cestu, ima i jednog i drugog, skoro jednako. Ja, iskreno, ne bi mogao da kažem čega je više, benzinaca ili dizelaša. @ Za sve - Kao što sam već rekao, mislim, mi doma samo nemamo turbo benzinca i sve ima svoju svrhu i kako i zašto. Za moje potrebe, 80 ks, do 120 auto odlično ubrzava, za ubrzanje iznad 120, meni ne treba. Neću pretecati tipa koji vozi 90-100, to je sigurno. Autoputom ide 130-140 kao i svaki drugi, može i 150, više od 150 min i ne treba. Za moje potrebe vrhunski. Isto tako, 320d karavan je vrhunski auto, 110 kW, do 170 auto ubrzava kao da nema neko opterećenje, više se nisam vozio u njemu, ali verujem da može i više. Za grad, auto je prevelik i preglomazan. C250D nas je služio dosta dugo, godinama. Automatik, trom, istina, 83 kW, bez turbine, to treba vremena da se zaleti, ali se navikneš i na to. 140-150 po autoputu, nije mu nikakvo opterećenje. Potrošnja mu je tako-tako, nije kao turbodizeli, ali s obzirom kad je kupljen i da je '94. godište, masu opreme, udobnost, odličan auto. Trenutno sam u fazi da vozim benzinca i to je to, meni paše, ide lepo, ako trebaš ubrzanje, niža i deri po gasu, iznad 3000 ubrzava bez problema. Ljudi koji kažu da benzinac ne mrda, dođu s turbodizela, koji se vrti do 4500 i onda misle da atmosferski benzinac mora da povuče sa 2000 okretaja, umesto sa 3000. To su dve totalno različite stvari. Turbo benzinci su trenutno tek u začetku (znam da ih se proizvodi od tko zna kada, ali tek sad su dostupni svima) i treba da se vidi kakva će im biti upotreba i koliko će trajati. Ja ionako ne očekujem da će turbo benzinci biti savršeni sada, nego realno, kao i turbodizelaši, nakon 4-5 godina će se tek napraviti auti koji neće imati dečje bolesti. Znači, očekujem da će od 2018-2020 turbo benzinci biti za usporedbu. Nego, nejasno mi je kako mnogi usporede 1.9 JTD sa 1.2 benzincem... pa usporedite sa 1.8 16v ili 2.0 benzincem. To je realnije. Naravno, bez čipa. Stilo 1.8 16v i 1.9 16v JTD, ubrzanje 0.2 sec brže u JTDu, na 135 ccm, 143 Nm i 7 KS više. Mislim da je to podjednako dobro, ako mene pitate. Sve ima svoje prednosti i mane.Naravno da ću i ja gledati kasnije, s obzirom da bi možda i familiju mogao da imam, turbo motor. Dizel ili benzinac, zavisi od ponude, no oba su privlačna. Stvar je u tome što se od turbobenzinca bez problema izvuče 20-30% više snage, više ni potrošnja goriva nije veća toliko koliko pre. Inače, evo jedna realna usporedba, dva podjednaka motora po kubikaži, isti auto: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 24, 2015 (edited) Ja osobno za svakodnevnu upotrebu preferiram dizelase cisto zbog potrosnje zbog puni kilometara koje radim i danas sutra ako budem mjenjao auto vjerojatno cu ciljati Grandea 1.9 jtd ili Evoa 1.6 mjet, ali da mi pare i potrosnja ne igraju ulogu ne bi gledao dalje od Grande Abartha 1.4t i svatko tko imalo realno razmislja ce prihvatiti da i benzin i dizel imaju svoje prednosti samo ovisi tko sta hoce i zeli od auta +1Pogledaj samo USA trziste,tamo gde pare nisu problem i gde je gorivo jeftino dizel skoro da i ne postoji.Sto znaci da kad moze da se bira benzin pobedjuje,a kad ne moze uzima se dizel ili 1.2 benzin Edited June 24, 2015 by Dante Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 24, 2015 Žao mi je, ali mi se maaalo razlikujemo od Amera. Tamo se voze motori od 4-5-6-10 litara, skoro isto kao i kod nas. Mi smo više slični Sadijskoj Arabiji! Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted June 24, 2015 Mogu samo da vsm kazem da kolektivno niste normalni Burazer poceo da rastura Clia i Megana, naletela mu 2 Clia benzinca za male pare, rasturi ih i prodao je samo neke plastike i jedan enterijer, kasnije stigne Clio i Megan dizel, cim je postavio oglas, zvalo 10 ljudi za dizne Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted June 24, 2015 (edited) Tema je stvarno zona sumraka. Vicent je sve lepo objasnio, a što neki to neće da shvate to je druga stvar.Ko vam je kriv kada stilo 1.8 ne može da se čipuje, i što ga čipovani 1.9jtd 8v ubija. Ok, može da mu se digne snaga, ali to mnogo košta bajo moj. I još nešto, pije ko smuk, naročito kada se malo frizira. Plinove neću da komentarišem, kao ni prednosti života u Šapcu, jer je blizu Bosne u kojoj je plin jeftin. Kao polovnjaci sva ta kola koštaju isto,nema veze da li je benzinac ili dizel.Smeće od dci motora takođe ne bih komentarisao.Ovo stavljam namerno, kada benzinac za 1500eur bude ovako išao i trošio prosečno 6.5l/100km za 23000km, od toga 85% po Beogradu, do mora sa krovnim koferom, i oštrom voznjom, neka mi se neko javi. Edited June 24, 2015 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted June 24, 2015 Matori, nisam ja Hamilton! Ja sam njegov učitelj, a svaki učitelj je ponosan kad ga učenik prevaziđe! Izvini Jackie Stewarte, nisam te prepoznao Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 24, 2015 Oprošteno, najzad smo se upoznali?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted June 24, 2015 (edited) Tema je stvarno zona sumraka. Vicent je sve lepo objasnio, a što neki to neće da shvate to je druga stvar.Ko vam je kriv kada stilo 1.8 ne može da se čipuje, i što ga čipovani 1.9jtd 8v ubija. Ok, može da mu se digne snaga, ali to mnogo košta bajo moj. I još nešto, pije ko smuk, naročito kada se malo frizira. Plinove neću da komentarišem, kao ni prednosti života u Šapcu, jer je blizu Bosne u kojoj je plin jeftin. Kao polovnjaci sva ta kola koštaju isto,nema veze da li je benzinac ili dizel.Smeće od dci motora takođe ne bih komentarisao. 1.4T pojede tog tvog 1.9 JTDa za doručak. I košta manje i ima 500 ccm manje. "Ovo stavljam namerno, kada benzinac za 1500eur bude ovako išao i trošio prosečno 6.5l/100km za 23000km, od toga 85% po Beogradu, do mora sa krovnim koferom, i oštrom voznjom, neka mi se neko javi." I malo smanji ribu. Edited June 24, 2015 by rocker87 Quote Share this post Link to post Share on other sites