rocket 643 Posted August 3, 2020 (edited) Ivan čovek stoji iza onog što kaže, a tebi sam rekao da si u pravu. Šta je šloser, guglajte jbg Edited August 3, 2020 by rocket Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted August 4, 2020 Šloser je izraz nemačkog porekla, nastao od nemačke reči schlosser, koja u prevodu znači – bravar. Šloser je termin koji je u srpski jezik, sa istim načinom izgovaranja, prešao i ima identično značenje. Šloser izrađuje delove metalnih konstrukcija, obrađuje limove, metalne cevi i mnoge druge delove koji se najčešće nalaze na građevinskim objektima. Takođe, šloser izrađuje razne vrste ograda, prozore, vrata od metala, metalni nameštaj, delove za razne vrste mašina, metalne predmete i slično. U okviru svog posla, šloseri imaju različite vrste zadataka. Naime, oni prevashodno prave skicu, pa tek onda ručno ili pomoću određene mašine seku, savijaju, turpijaju, bruse i sklapaju metal. Metal montiraju i elektro-zavarivaju. 3 1 Milutinac, djomla, nidza and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 4, 2020 9 hours ago, rocket said: Ja sam sve merio na najobicnijem danu na naj obicnijem putu i ako ti silni novinari nisu mogli da dobiju iste vrednosti onda to više govori o njima. Probaj ti svoj auto, pa uporedi. Svrha tog sajta je da pokaže maksimum a, ne minimum! Mislim na ubrzanje. Inače osim Ivana skapirao sam da ste svi šloseri koji pišu samo tako da bi digli svoj ego! A sto ti pises u temi o cipovanju ako ti auto nije cipovan? 2 PremieRacing and nidza reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted August 4, 2020 On 8/4/2020 at 8:27 AM, voodoons said: Šloser je izraz nemačkog porekla, nastao od nemačke reči schlosser, koja u prevodu znači – bravar. Šloser je termin koji je u srpski jezik, sa istim načinom izgovaranja, prešao i ima identično značenje. Šloser izrađuje delove metalnih konstrukcija, obrađuje limove, metalne cevi i mnoge druge delove koji se najčešće nalaze na građevinskim objektima. Takođe, šloser izrađuje razne vrste ograda, prozore, vrata od metala, metalni nameštaj, delove za razne vrste mašina, metalne predmete i slično. U okviru svog posla, šloseri imaju različite vrste zadataka. Naime, oni prevashodno prave skicu, pa tek onda ručno ili pomoću određene mašine seku, savijaju, turpijaju, bruse i sklapaju metal. Metal montiraju i elektro-zavarivaju. Znači, Yugiša ! 1 2 Mijailović P., Woodoo and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted August 4, 2020 Zeperfs za Grande Punto 1.9 130 kaze 6.8s 80-120, sa onom aplikacijom meni je merio 5s (manje vise) za cipnut Punto na 179ks. Ta aplikacija i nije najpreciznija, mada merio sam uz pomoc nakacenog ELM-a ako ista znaci, zaboravio sam i sam sada. I naravno iz zaleta, sa 70. Superb 280 na isti nacin izbaci 4.0s, ali i rezultati vise variraju (jednostavno reakciono vreme sve vise utice, mislim na sam gps). Zeperfs kaze 3.5s za Skodu, tako da bih rekao ili da aplikacija koju koriste i drugi ovde ne meri dobro ili je do mozda vecih felni i guma ili do stanja ili... Ali da uzmemo da je sve dobro i da mi aplikacija pokazuje zapravo oko 15% vece vreme, po tome Grande Punto ide oko 4.4s 80-120. Ako uzmemo to vreme u obzir, smanjiti sa 6.8s na 4.4s je izuzetno (32%). Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 4, 2020 On 8/4/2020 at 8:27 AM, voodoons said: Šloser je izraz nemačkog porekla, nastao od nemačke reči schlosser, koja u prevodu znači – bravar. Šloser je termin koji je u srpski jezik, sa istim načinom izgovaranja, prešao i ima identično značenje. Šloser izrađuje delove metalnih konstrukcija, obrađuje limove, metalne cevi i mnoge druge delove koji se najčešće nalaze na građevinskim objektima. Takođe, šloser izrađuje razne vrste ograda, prozore, vrata od metala, metalni nameštaj, delove za razne vrste mašina, metalne predmete i slično. U okviru svog posla, šloseri imaju različite vrste zadataka. Naime, oni prevashodno prave skicu, pa tek onda ručno ili pomoću određene mašine seku, savijaju, turpijaju, bruse i sklapaju metal. Metal montiraju i elektro-zavarivaju. Eto vidis sta ti je ne znanje. Da je nekom rekao to u oci mogao je da bude biven. Kao sto kaze bese Divac u "Vidimo se u citulji" " on rec, ja ga nabodem, i sve tako dok nisam naucio taj nemacki" 2 Woodoo and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted August 7, 2020 Ljudi... Poenta merenja gps-om i moje tvrdnje da podaci na zeperfs nisu tačni je zbog posta (vratite se par strana nazad i vidite) u kome je neko napisao da će svoj čipovan auto da meri i uporedi sa podacima sa zeperfsa! Samo zbog toga sam hteo da dokažem da ti zeperfs podaci nisu tačni i da tako ne bi trebalo da se upoređuje među ubrzanje! Veze nema kako su merili na zeperfsu, da li ih je bilo 3 u kolima i ostale gluposti! Ako ćeš auto posle čipovanja da porediš sa zeperfsom, nemoj ni da čipuješ. Toliko od mene, smorih se više Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 7, 2020 Evo ja skidam sve sa auta sta sam uradio jer ne valja sajt 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted August 7, 2020 (edited) @YUgisaMerio si po sajtu? On 8/4/2020 at 5:09 PM, Bingodalton said: Zeperfs za Grande Punto 1.9 130 kaze 6.8s 80-120, sa onom aplikacijom meni je merio 5s (manje vise) za cipnut Punto na 179ks. Ta aplikacija i nije najpreciznija, mada merio sam uz pomoc nakacenog ELM-a ako ista znaci, zaboravio sam i sam sada. I naravno iz zaleta, sa 70. Superb 280 na isti nacin izbaci 4.0s, ali i rezultati vise variraju (jednostavno reakciono vreme sve vise utice, mislim na sam gps). Zeperfs kaze 3.5s za Skodu, tako da bih rekao ili da aplikacija koju koriste i drugi ovde ne meri dobro ili je do mozda vecih felni i guma ili do stanja ili... Ali da uzmemo da je sve dobro i da mi aplikacija pokazuje zapravo oko 15% vece vreme, po tome Grande Punto ide oko 4.4s 80-120. Ako uzmemo to vreme u obzir, smanjiti sa 6.8s na 4.4s je izuzetno (32%). Merio si od 80 - 120 najbrze vreme ili trecom brzinom? Edited August 7, 2020 by rocket Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 7, 2020 Izmerio sam 50-100 u 3oj brzini na alfi 147 150ks mjet fabrika, 50kmh je negde 1900rpm, otprilike maksimalni obrtni moment i turbo rupe tu nema, a turbo lag nije subjektivno previse izrazen, ako sa 50kmh potopim gas treba mi 7s do 100kmh, ako krenem sa 35kmh stisnem pun gas onda mi treba 5s od 50-100kmh, bas drasticna razlika, 2s lagano. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted August 7, 2020 [mention=4386]YUgisa[/mention]Merio si po sajtu? Merio si od 80 - 120 najbrze vreme ili trecom brzinom?Hmmm ne secam se, samo imam u logu.3. pa 4. ili samo 4., 3. ne moze da dohvati 120, a ne secam se sta je brze, sa promenom brzine ili ne.Probacu opet bas.Sent from my SM-G960F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 7, 2020 Ja sam stavio drugi diferencijal u grandea pa hvata 140 trecom, a cetvrtom je bilo 190-200 ne secam se sad tacno, bilo je zanimljivije za voznju, ali ga je malo usporilo/ulenjilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted August 7, 2020 Sad sam gledao na nekim snimcima, 3. na 4.000 ide 100 po tabli.Koliko se secam tvoj diferencijal od GP 120 pravi razliku od 5%.Mozes ga zavuci preko 4500, ali teoretski bi 120 po gps-u bilo ja 5000 obrtaja, sto je ipak previse.Sent from my SM-G960F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 7, 2020 Foto dokaz Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted August 7, 2020 (edited) Po mom na 5000 bi bilo oko 122-125 po tabli. Edited March 16, 2021 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 7, 2020 Ne secam se sada tacno, ali mislim da mi je ukupan prenos bio produzen za 11-12%. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted August 7, 2020 Tako je po racunici, da. Nije mala razlika zapravo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted August 7, 2020 trecu na Stilu menjam na 120 + Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted August 19, 2020 koliko je ovo realno? nesto mi puno deluje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 19, 2020 Taj turbo i ide tako oko 210-220. Pa jos FMIC. Downpipe...ih Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted August 19, 2020 Meni je sumLJivija krivulja nego max snaga. Tesko da je tolika snaga, a tako linearna krivulja. Verovatno je 'stepenastija' u stvarnosti Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted August 19, 2020 Koji turbo ima Abarth 595? On se čipuje na 200+. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 19, 2020 Pa brojke se barem slazu sa grafikonom 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted August 19, 2020 (edited) Mislim da su to sve neke verzije/izvedbe GT1446. Punto Evo Abarth, Mito Qv, Giulietta Multiair 170, neki od tih Abartha 500 (ne znam sad koji je koji, 595, 695, itd...) Hocu reci, mislim da oznada 1446 ne garantuje da su bas svi u saraf/mm identicni. Mozda ima nekih manjih razlika... Dobar turbo Edited August 19, 2020 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted August 19, 2020 gledao sam im sajt, imaju dosta Djulieta benzinaca koje su remapovali (ne rade samo Grci ). I razliciti su dobici u snazi. Ovde ode duplo pa mi to upalo u oko 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites