Jump to content
FAS Euroauto Goran
the_reaper

O akumulatorima...

Recommended Posts

Nece... raspitao sam se malo, posto ja svakako osetim da je ovaj moj oslabio pa sam zato sam i merio u kakvom je stanju, rekli su mi sledece: Tih 80ak % "State of Health" je svakako na granici. Navodno vec na 79% pokaze da je za zamenu. Tako da je stvarno zdrav akku onaj od 90-100%

 

Kad izmeris, znaces  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam idealnu upotrebu automobila za akumulator. 2-3 puta nedeljno po 200km. Nemam krace relacije, skoro pa uopste.

Tako da se akumulator napuni. Nisam imao to, sto ti kazes da si osetio da je pre kraj.

Nego se plasim da me ne izda jedno jutro bez upozorenja sa kad padnu temperature.

 

Hvala za info. Ako je health ispod 85% vreme je za novi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezobrazno. Pa njihov aparat za merenje pokaže da je akku za zamenu. Kad je stanje "zdravlja" akku ispod 80% aparat za merenje izbaci "REPLACE". Ne kaže "recharge" ili nešto slično, već replace. Nema dalje.

 

Možda tih 60% važi za onu drugu stavku "State of Charge" pošto je to manje bitno. Možeš uvek da ga dopuniš ako je prazan, ali ne možeš da ga zalečiš ako je bolestan...  :X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to je cista budalastina od aparata... Mog caleta su setali tamo vamo, jedan izbaci da treba puniti, drugi izbaci da je aku za zamenu, praznio se akumulator da bi na kraju ja pogledao auto i video da je kontakt na alternatoru los iako su u servisu gledali i punjenje auta. Ako se dobro secam na kraju ga je koristio 4.5 godine (i po mom misljenju nepotrebno zamenio), a problemi su bili manje vise odmah nakon ugradnje. Ne treba ni odmah ocajavati i slati na proveru akumulator, nego treba napuniti dobro par puta akumulator ako se isprazni, ja sam imao prethodnih meseci problem sa mojim "novim" akumulatorom, nije hteo da se napuni do punog kapaciteta pa ako auto stoji duze od nedelju dana pocne slabije da vrti pri startu. Ali na poslednjem punjenju sa punjacem se napunio redovno, tako da ne ulazim previse u hemijske procese, ali verovatno se stabilizovao i poceo da radi kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bezobrazno. Pa njihov aparat za merenje pokaže da je akku za zamenu. Kad je stanje "zdravlja" akku ispod 80% aparat za merenje izbaci "REPLACE". Ne kaže "recharge" ili nešto slično, već replace. Nema dalje.
 
Možda tih 60% važi za onu drugu stavku "State of Charge" pošto je to manje bitno. Možeš uvek da ga dopuniš ako je prazan, ali ne možeš da ga zalečiš ako je bolestan...  dark_X.gif

Bacio sam taj papir, davno beše. Oni su ga napunili još jednom pre merenja, state of charge je bio 100%, a Health je kod mene bio 83% nego je on meni rekao kao do 60% se smatra ispravnim i menjaju tek ako je ispod 60%. Taj aku još šljaka, kad se ispraznio ja sam ga jednom napunio ali alternator nije hteo da ga puni sa 14V već sa 13V (drugi aku puni kako treba, probali na licu mesta). Zato sam ga odneo na reklamaciju. Medjutim kad su ga napunili još jednom, alternator je i njega punio sa 14V. Trebalo mu je dva punjenja da dođe sebi. To je bilo u aprilu 2014. i još radi...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teško je tu "doakati".

Neću da griješim dušu, ali meni se čini da ga je proizvođač "naštelovao" da crkne malo nakon isteka garancije. Naše mušterije mahom tako govore. Dok sam radio u VW, prodavali smo samo originalne akumulatore, koji su duplo skuplji, ali traju tri puta duže, i do deset godina. Hajde budi pametan, jer VW daje garanciju na sve dijelove 24 mjeseca. Na njihovim akumulatorima jasno piše da su Varta, i to ona najslabija linija, ali pored toga je i udaren VW žig, "kao" prošli su njihovu kontrolu. Može biti da posebnu liniju imaju za ovlašćene dilere, a drugu za "aftermarket" prodaju. Kako god, za moj VW fabrika kaže da ide 56Ah. Ja sam kupio od 62Ah, za svaki slučaj malo jači nego što su oni propisali. Dobrih deset godina je trajao...

Kako god okreneš, na lutriji si.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/1/2017 at 9:04 AM, Milutin-NS said:
Zelim samo da izjavim nesto za televiziju...kod mene fabricki akumulator. Auto proizveden 04.2010.
Mada mislim da ovu zimu nece preziveti...

Samo varta silver bajo moj :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komsija je prošle godine iz Stila 1.9 izbacio posle 6 godina Bosch aku od 60Ah, samo ga je pretprosle zime dopunio jednom i to je to. Doduše, čovek u garaži drzi kola.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Milutin-NS said:

Zelim samo da izjavim nesto za televiziju...kod mene fabricki akumulator. Auto proizveden 04.2010.
Mada mislim da ovu zimu nece preziveti...

 

I kod mene je fabrički, prva ugradnja, datum proizvodnje '05god.

 

Prema merenju, izdržaće još godinu dana  B)

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emisija SAT: Uporedni test akumulatora

 

Kako smo još jednom, u do sada najekstremnijim uslovima, ispitali sposobnost akumulatora da daju struju kada temperatura padne daleko ispod nule. Zbog čega je za test napravljen poseban uređaj, i gde se nalazi hala sa polarnim uslovima u kojoj su baterije ohlađene? Kako su akumulatori podneli hladnoću i koliko se najbolji rezultat razlikuje od najgoreg.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

black horse pri izdisaju, samo čekam jutro kad će biti ck ck :)

u lokalnoj prodavnici našao exide excell 44Ah  i udarnom snagom od 400A http://www.akumulator-shop.rs/kategorije-proizvoda/starter-akumulatori/exide-excell-eb440-12v-44ah-detaljno

po ceni od 5690 i kad im "prodam" 3 stara izacice me nesto jače od 4000 ovaj s 3 god garancije ili

 

uzeti midac kao pobednik testa u win winu http://www.winwin.rs/akumulator-za-automobil-midac-celeris-12v-55ah-d-6774345.html

za faktički isti iznos novca s tim što je midac 55Ah i udarnom snagom 470A.

win win ne znam da li otkupljuje neipsravne ali to mi nije problem imam ih gde prodati. 

 

šta mislite ? upitanju je punto 1.2 16v benzinac

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako vec gledas ili dajes pare za Exide, idi na Premium Carbon Boost (mozes da procitas neka ranija iskustva za Excell).

"Win win" bih bas uzeo kao merodavan za auto opremu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na Bravu imao odlicna iskustva sa Energizerom - da bi ostvario garanciju od 3 godine, na kraju druge i polovinom trece sam morao posetiti nekog od Energizer ovlastenih servisa da provere akumulator, ali i samo punjenje, kao i puno opterecenje. Energizer je sredinom te trece godine imao health (ako se dobro secam) oko 90%. Auto nije bio garaziran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja samo da dodam na moj black horse (kad sam kupovao auto covek izvadio iz svog auta, dakle ne zna se koliko je star) je na polovini 4-te zime. Doduše možda utiče i na to da UVEK palim s ugašenim svetlima i ključ okrenem tek pošto se ugasi vod. pumpa, a moža i utiče god kilometraža od 5000km. kako god svake god dobije 4-5 punjenja, možda i to ima uticaja na vreme iskorišćenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros jedva upalio iz 3 puta. Podvukao crtu to je to. Kupljen exide excel.dao 3 akumulatora dobio 1700 doplatio 4000.Ja zadovoljan. Kod mene u vršcu otkupljuju 10 din po kg. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče i ja kupih / zamenih akumulatore.

 

Našao sam dobro plaćaju a primili mi dva komada, oba su bila Baner, jedan od 74 drugi od 100 Ah. Platili su oba 1900 dinara, dok su mi drugi nudili i do samo 500 kinti za oba. Mislim da je ovaj od 100 Ah plaćen 1100 dinara, a 74 je 800 dinara, što se uklapa da je po Ah cena 11 dinara. Kupio sam samo jedan, većina prima samo 1 na 1, a plaćaju slabo.

Tako da je radnja za preporuku, nisam poredio cene sa drugim doduše, ali je to sve slično a značajno bolje platiše stare.

Radnja je:

 

Screenshot_14.jpg

http://www.centarakumulatora.rs/ 

 

Nalazi se u Višnjičkoj 28, Beograd. Na sajtu imaju ažuran cenovnik koga zanima.

 

Konkretno, ja sam kupio Topla Top 100 Ah / 950 A, treba mi za traktor da odmah odgovorim na pitanje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nama neki lik dolazi na mesec dana i otkupi sve neispravne akumulatore koji se nakupe. Svaki plaća po 1.000 din, nevezano za snagu, čak i one najslabije.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicna cena, pogotovo za manje akumulatore. Po radnjama placaju cca 10din/Ah.

Mislim da se najbolje prolazi prodajom na otpadu na kilo, pisali smo vec...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...