Jump to content

AutoMika

Members
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

About AutoMika

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd
  1. Plivajući zamajac (dvomaseni) ima ulogu sličnu žiroskopu na brodu. U sebi ima nekoliko opruga, i služi za umanjenje vibracija motora. Proizvođači uvijek aludiraju da, ako je nastradao dvomaseni zamajac, onda vjerovatno trpi neke nepredviđene ''udare''. Najčešći uzrok stradanja zamajca, oni tvrde, jesu loše dizne koji izazivaju vibracije, koje zamajac svojim radom pokušava da umiri. Takođe, prilikom paljenja (hladan start), ako anlaser nije baš "bajan", on izaziva vibracije koje zamajac amortizuje... Zato preporučuju da se, prilikom zamjene dvomasenog zamajca, obavezno pregledaju dizne i anlaser. Što se tiče setova kvačila, mi smo imali dosta reklamacija na Luk setove prije otprilike tri godine. Moguće da je bila loša serija. Svakako preporučujemo Valeo (Francuski, ne Turski), jer je on prva ugradnja, a i majstori koji kod nas kupuju setove traže da im nabavimo Valeo set (čak su zapamtili i broj proizvođača...)
  2. AutoMika - info

    Poštovani, Izvinjavamo se na neprijatnosti koju ste doživjeli. Svakako smo tražili pojašnjenje od radnika zašto je tako postupio i pogotovo zašto je bio neljubazan. Obavjestićemo i vas čim dobijemo odgovor(sad trenutno spava...). Još jednom se izvinjavamo uz obećanje da se tako nešto neće ponoviti. Pozdrav.
  3. Poštovani, Auto Mika u asortimanu ima Shell ulje HX7 10W40. Pakovanje 1l košta 570,00 dinara. Pakovanje 4l košta 2240,00 dinara Filter ulja 470,00 Filter vazduha 880,00 Filter klime 590,00 Filter goriva 970,00 Filteri su poljski Filtron. Odličan odnos kvaliteta i cene. Poenta je što ih niko ne kopira. Odabrali smo ovaj brend filtera jer nemamo reklamacije na njih. Grejač italijanski Marelli(prva ugradnja) 890,00 dinara komad. Kao član kluba imate redovan popust. Pozdrav.
  4. Poštovani, Za Ford Ka 1,25 Shell preporučuje ULJE SHELL ULTRA PRO AF 5W30-830,00 din litar. 2,8 litara je potrebno.
  5. Što se tiče Shell ulja, treba da znate da je i Fiat potpisao ugovor sa Shell-om o prvom točenju ulja u fabrici. Kao i VW, BMW itd. Ono po čemu odskače nova generacija Shell ulja od ostalih, je činjenica da ono nije dobijeno iz nafte(sva ulja se proizvode iz nafte, odnosno dobija se "pranjem" nafte). Nova generacija Shell ulja se proizvodi iz gasa, potpuno novom tehnologijom, što znači da je Shell ulje čistije od svih ostalih ulja na tržištu. Zbog toga smo se mi, kao kuća, borili da postanemo zastupnici Shell-a za Zemun i Novi Beograd. Moje lično iskustvo: vozim VW Polo iz 1998. goine, 1.6 benzin. Poslije prvog mijenjanja Shell ulja 10W40, motor je bukvalno bio "opran", što se i te kako osjetilo na radu motora i potrošnji. I ja ga već treći put sipam prilikom zamjene, i nemam namjeru da ga mijenjam.
×