Jump to content
FAS Goran

AutoMika

Members
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

AutoMika last won the day on October 25 2017

AutoMika had the most liked content!

About AutoMika

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To je veliki auto. Jesi li razmišljao o Bilstein amortizerima?
  2. Teško je tu "doakati". Neću da griješim dušu, ali meni se čini da ga je proizvođač "naštelovao" da crkne malo nakon isteka garancije. Naše mušterije mahom tako govore. Dok sam radio u VW, prodavali smo samo originalne akumulatore, koji su duplo skuplji, ali traju tri puta duže, i do deset godina. Hajde budi pametan, jer VW daje garanciju na sve dijelove 24 mjeseca. Na njihovim akumulatorima jasno piše da su Varta, i to ona najslabija linija, ali pored toga je i udaren VW žig, "kao" prošli su njihovu kontrolu. Može biti da posebnu liniju imaju za ovlašćene dilere, a drugu za "aftermarket" prodaju. Kako god, za moj VW fabrika kaže da ide 56Ah. Ja sam kupio od 62Ah, za svaki slučaj malo jači nego što su oni propisali. Dobrih deset godina je trajao... Kako god okreneš, na lutriji si.
  3. Taj što je na televizoru vjerovatno je postavljen na babino heklanje(klot frket)...
  4. Vis a vis ove priče o termostatu za R4. Mi se njih naprodavasmo. Dok nismo provalili šta je, pitali smo se otkud odjednom toliko tih R4. Da se nisu povampirili?
  5. Probajte sa nosačem od 1,8 benzinca. Samo je potreban duži šraf. Majstori tako rješavaju problem sa nosačem u 1,9 jtd. Baš sam razgovarao sa jednim od njih povodom ove teme...
  6. G11 je predviđen za motore koji su izliveni iz čeličnih legura. G12 je predviđen za motore koji su izliveni iz aluminijumskih legura. G11 ne može da mijenja G12. G12 može da mijenja G11, ima sve karakteristike kao i G11, samo je još poboljšan. Sad su osmislili i G12+ i G12++, pa i G13 za ova najmlađa vozila... Poenta je da G11 i G12 ne smiju nikako da se miješaju.
  7. Poslao sam upit uvozniku. Redovna ultra 5w40 koja ispunjava norme Fiat-a bi trebala da im stigne do kraja godine. Do tada se moramo zadovoljiti sa HX8 ili sa Ultra AP-L 5w30.
  8. I ja sam čuo za tog majstora u Ostružnici, Fića se zove. Malo sam se raspitao kod drugara mehaničara koji mu redovno šalje setove kvačila i zamajce na remont. Kaže da je odličan. Što se tiče nosača motora ispod akumulatora, imamo majstora koji to redovno mijenja, ali zamijeni ga sa nosačem motora koji se ugrađuje u 1,8 benzinca(ako je motor 1,9 jtd). Potreban je samo duži šraf, i vibracije nestanu. Probajte...
  9. Kablovi za Alfu 166 su jako skupi. Problem je upravo u toj luli pod uglom 90%. Može da se uveze jedino u paketu 100 komada. Ljudi su ih pravili, ali cijenu od oko 20000,00 niko nije htjeo da plati. Ako su za Lanciu kablovi dužine 305mm, 360mm, 510mm, 645mm to se može nabaviti. Kablovi za Lanciu se mogu napraviti i po uzorku...
  10. Od Marelli kablova držimo samo za Punta 1.2.
  11. Mi nabavljamo kablove Magneti Marelli po potrebi, direktno od uvoznika. Nismo imali reklamacije na njih. Jedno vrijeme smo ih držali na stanju, ali su skuplji od Flash kablova, pa smo se opredijelili za nabavku po porudžbini. Flash kablove držimo na stanju, engleski proizvod je u pitanju, ovdje se pakuju, i nismo imali reklamacije na njih. Svjećice prodajemo Bosch i NGK, ali je zanimljivo da su se Brisk svjećice pokazale kao jako kvalitetne. Njih držimo za široku lepezu vozila. Montiranje svjećica zna biti filozofija. Većinu reklamacija svjećica su nam fabrike odbile, i kao razlog navodile pretjerano zavijanje...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...