maky985 0 Posted November 28, 2012 i to sto kazes,kontam da od ove dve stvari jednu cu morati zameniti.kod nas je pumpa 3300din a za akumulator moram sutra da vidim tacno cenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 30, 2012 ADAC test akumulatora http://www.adac.de/infotestrat/tests/autozubehoer-technik/autobatterien/autobatterien_2012.aspx?ComponentId=152368&SourcePageId=31968 Quote Share this post Link to post Share on other sites
masinac 4 Posted December 2, 2012 Sta se desava kada skines jednu klemi da je ocistis ili obe da napunis akomulator,pa ga posle vratis? Da li ce sve osim audio uredjaja raditi normalno ili se mora kod majstora zbog kompjutera.. Citam stalno o tome ali su objasnjenja slaba.Molim odgovor ko zna i HVALA. Imam Lanciju y 1,2 8v 2003g, akomulator Bos,40ah/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 2, 2012 Ništa, samo te bole ruke od teglenja i ponovog podešavanja audio uređaja i sata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted December 2, 2012 JEDNA BITNA INFO!Ko menja Accu na Punto Classicu sa plinskom instalacijom, mora da zna da se cesto desi, pregorevanje plinskog racunara, i veliki trosak !!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted December 2, 2012 Ne bi trebalo da se desi ništa posebno, resetuje ti se recimo sat, radio pogubi memorisane stanice i slične banalnosti. No po forumima kruži toliko priča o crkavanjima kompjutera, gasnih "centrala" i sličnih stvari da više ne možeš biti siguran šta je od toga istina a šta ne. Ja bih zato ipak za svaki slučaj priključio kleme pre skidanja na još jedan akumulator, da svi uređaji ostanu i dalje pod napajanjem/naponom. Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
benedikt 1 Posted December 3, 2012 Porucio sam Tudor TECHNICA TB440 12V 44Ah u batery centru dok je cena bila 5500din (27,novembra),sada je 7000din.Ali mi jos uvek nije stigao.Nadam se da nece da me ispale imam porudzbenica sa datumom i iznosom (5500din) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted December 3, 2012 JEDNA BITNA INFO!Ko menja Accu na Punto Classicu sa plinskom instalacijom, mora da zna da se cesto desi, pregorevanje plinskog racunara, i veliki trosak !!!!Ko te je ovo debelo slagao , prijatelju forumski ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted December 3, 2012 jao da imam punta sa plinom, nikad ne bih skinuo aku zbog ovog saveta! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 11 Posted December 4, 2012 Dolaskom hladnih dana poceo Fiat teze da pali, nekad pali iz drugog ili treceg puta, pozovem majstora kaze mozda je hladno paljenje, anaser al necemo znati dok ga ne stavimo na dijagnostiku, medjutim on zatrpan poslom a cim otopli auto pali normalno. \sve do prvih ladnih novembarskih noci kad se isprazni akumulator prvi put, napunim ga on drzao nedelju dana pa se opet ispraznio proverim sa komsijom punjenje puni 13,84 cini mi se, al se opet isprazni odem u servis i rezultat je akumulator pred crkavanjem White Horse 60MAh. Garancija istekla krajem septembra a je nisam ni proverio kad istice garancija kad sam kupovao auto verovao na rec. Kupio Toplin od 55MAh za 6700, kupio mu i onu aluminijumsku foiju i evo ga jutros upalio bez problema da kucnem u drvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
masinac 4 Posted December 7, 2012 Milanem,da li ti je sve radilo na kolima posle zamene akomulatora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tarpe 0 Posted December 10, 2012 Valja li Proatomic i koji da uzmem za Brava 1.2? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 11 Posted December 10, 2012 Radilo je sve normalno tacno nedelju dana do cetvrtka, tada sam imao kratku voznju od 2km, upalio grejanje, zadnji grejac plus svetlo, auto nisam gasio, dosao kuci ugasio ga i u petak da ga upalim ni da zavergla. Pomocu kablova ga upalim izmerim punjenje za nedelju dana je opalo sa 13,84v na 13,67v pod kratkim svetlima. Sutra bi trebalo majstor da pogleda altenator i vidi sta je stradalo posto je najverovatnije on zakazao, da li ce morati ceo regler da se menja ili samo cetkice i lageri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 10, 2012 @ TarpeMislim da je garancija na njih malo duža nego na ostale... Pogledaj koji akumulator trenutno imaš u autu, koliko Ah? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 11 Posted December 10, 2012 (edited) Naso sam na netu da u nasim Bravama mogu da idu od 45 do 60 mA, meni u servisu ujedno i prodajnom mestu za akumulatore rekli mozes slobodno i od 50 posto je nova tehnologija Ca/Ca kao bolja od tehnologije kada su automobili proizvedeni. Edited December 10, 2012 by MilanM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tarpe 0 Posted December 10, 2012 Danas sam kupio Energizer od 52 Ah, 7220 din uz 36 meseci garancije, nekoliko drugara mi reče da su prezadovoljni i da im šljaka već četvrtu sezonu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nnnesa 0 Posted December 10, 2012 Od letos vlasnik sam Punta 2002. godiste 1.2 16v ... U njemu je FIAMM akumulator 40 ili 42 Ah - ona kockica (17x17 cm cini mi se). Isti je danas otiso u vecna lovista, pa treba staviti zamenu. Na onom postolju se cini da ima mesta za akumulator vecih dimenzija. Zanima me da li mogu staviti 50-52-55 Ah? jel nece biti problema? Kolege me savetuju da stavim slobodno a ja sam hteo da se posavetujem sa Vama jer imate neprocenjiva iskustva Znam da su licna iskustva razlicita ali iz onog sto sam procutao zakljucio sam da treba izbegavati BH, a da su se EXIDE, VARTA i ENERGIZER dobro pokazali, tako da cu pojuriti nesto od toga, a u nedoumici sam oko onih parametara.Svaka preporuka je zlata vredna Unapred hvala ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 10, 2012 Mozes da stavis bez problema, to je mala razlika Quote Share this post Link to post Share on other sites
nnnesa 0 Posted December 10, 2012 @MS PK imas li neku preporuku?Imam i jos jednu nedoumicu: Da li je bolje uzeti nesto manje ali kvalitetniji brend tipa Varta 42 Ah (isto kockica kosta oko 6200 din a ima onaj poust od 400 din ako dam ovaj svoj) ili npr Exide isto kockica 42-45 Ah, ili uzeti vece nesto 55 Ah "slabijeg" da kazem proizvodjaca (Energizer, BH, Topla, Bos)? Izvinjavam se ako je malo konfuzno sroceno pitanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted December 10, 2012 a u medjuvremenunesto vam mnogo malo daju za stare akumulatoredanas sam isao da gledam i ja nesto i dobijam cenu od oko 1000din za staripogodio sam da im odnesem 3 komada i da doplatim za novii ja sam gledao energizer 55ah, vredi li to sta, pored njega ima i topla Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 11, 2012 Sta znam, svi mnogo hvale Exide tj. najvise, mada sam gledao i Tudor, nije skup a 40meseci garancije...Ne znam vise ni ja, do skoro sam se kleo u Bosh ali nesto me je zezao u zadnje vreme tako da ne bih smeo vise da ga preporucim (i to je zamenski, jedan je crkao vec u garanciji). Varta je uvek dobra bila, Topla kod par prijatelja traje bez greske vec par godina i to se voze 90% po gradu sve po 2-3km.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 11, 2012 Sve samo ne ono g.... Somborsko. Ni onaj Banner nije za zanemarivanje. Za Bosch kažu da dugo stoji na policama, zbog pristupačne cene i onda krenu problemi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 23028 Posted December 11, 2012 Banner kod mene šljaka već 4 zimu bez ikakvih problema. Pali kao leti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted December 11, 2012 I kod mene je već četvrtu zimu, ali verovatno da će se menjati u narednom periodu...nego, akda već pričamo o akumulatorima imam sledeće pitanje - da li slab (istrošen) akumulator može izazvati pad napona kada je uključeno više potrošača (ventilator, grejači stakala i slično), pa da dolaze neki zvukovi iz alternatora? Danas sam dovezao auto sa servisa, u pitanu su bili ležajevi u alternatoru koji su zamenjeni i sve ostalo je ok, uključujući i remenicu alkternatora, koja je ok. Zvuk (zveketanje) i dalje se čuje - da li je zbog slabog akumulatora??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 11, 2012 Akumulator ti treba samo za startovanje i jedino kad alternator nije u stanju da namiri potrošače (retko). E sad sa ovim elektro volanima je situacija malo komplikovanija. Quote Share this post Link to post Share on other sites