Jump to content
FAS Goran
the_reaper

O akumulatorima...

Recommended Posts

i to sto kazes,kontam da od ove dve stvari jednu cu morati zameniti.kod nas je pumpa 3300din a za akumulator moram sutra da vidim tacno cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta se desava kada skines jednu klemi da je ocistis ili obe da napunis akomulator,pa ga posle vratis? Da li ce sve osim audio uredjaja raditi normalno ili se mora kod majstora zbog kompjutera.. Citam stalno o tome ali su objasnjenja slaba.Molim odgovor ko zna i HVALA. Imam Lanciju y 1,2 8v 2003g, akomulator Bos,40ah/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa, samo te bole ruke od teglenja i ponovog podešavanja audio uređaja i sata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JEDNA BITNA INFO!

Ko menja Accu na Punto Classicu sa plinskom instalacijom, mora da zna da se cesto desi, pregorevanje plinskog racunara, i veliki trosak !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi trebalo da se desi ništa posebno, resetuje ti se recimo sat, radio pogubi memorisane stanice i slične banalnosti. No po forumima kruži toliko priča o crkavanjima kompjutera, gasnih "centrala" i sličnih stvari da više ne možeš biti siguran šta je od toga istina a šta ne. Ja bih zato ipak za svaki slučaj priključio kleme pre skidanja na još jedan akumulator, da svi uređaji ostanu i dalje pod napajanjem/naponom. :)

Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porucio sam Tudor TECHNICA TB440 12V 44Ah u batery centru dok je cena bila 5500din (27,novembra),sada je 7000din.Ali mi jos uvek nije stigao.

Nadam se da nece da me ispale imam porudzbenica sa datumom i iznosom (5500din)

Share this post


Link to post
Share on other sites

JEDNA BITNA INFO!

Ko menja Accu na Punto Classicu sa plinskom instalacijom, mora da zna da se cesto desi, pregorevanje plinskog racunara, i veliki trosak !!!!

Ko te je ovo debelo slagao , prijatelju forumski ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jao da imam punta sa plinom, nikad ne bih skinuo aku zbog ovog saveta! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolaskom hladnih dana poceo Fiat teze da pali, nekad pali iz drugog ili treceg puta, pozovem majstora kaze mozda je hladno paljenje, anaser al necemo znati dok ga ne stavimo na dijagnostiku, medjutim on zatrpan poslom a cim otopli auto pali normalno. \sve do prvih ladnih novembarskih noci kad se isprazni akumulator prvi put, napunim ga on drzao nedelju dana pa se opet ispraznio proverim sa komsijom punjenje puni 13,84 cini mi se, al se opet isprazni odem u servis i rezultat je akumulator pred crkavanjem White Horse 60MAh. Garancija istekla krajem septembra a je nisam ni proverio kad istice garancija kad sam kupovao auto verovao na rec. Kupio Toplin od 55MAh za 6700, kupio mu i onu aluminijumsku foiju i evo ga jutros upalio bez problema da kucnem u drvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radilo je sve normalno tacno nedelju dana do cetvrtka, tada sam imao kratku voznju od 2km, upalio grejanje, zadnji grejac plus svetlo, auto nisam gasio, dosao kuci ugasio ga i u petak da ga upalim ni da zavergla. Pomocu kablova ga upalim izmerim punjenje za nedelju dana je opalo sa 13,84v na 13,67v pod kratkim svetlima. Sutra bi trebalo majstor da pogleda altenator i vidi sta je stradalo posto je najverovatnije on zakazao, da li ce morati ceo regler da se menja ili samo cetkice i lageri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Tarpe

Mislim da je garancija na njih malo duža nego na ostale... Pogledaj koji akumulator trenutno imaš u autu, koliko Ah?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naso sam na netu da u nasim Bravama mogu da idu od 45 do 60 mA, meni u servisu ujedno i prodajnom mestu za akumulatore rekli mozes slobodno i od 50 posto je nova tehnologija Ca/Ca kao bolja od tehnologije kada su automobili proizvedeni.

Edited by MilanM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam kupio Energizer od 52 Ah, 7220 din uz 36 meseci garancije, nekoliko drugara mi reče da su prezadovoljni i da im šljaka već četvrtu sezonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od letos vlasnik sam Punta 2002. godiste 1.2 16v ... U njemu je FIAMM akumulator 40 ili 42 Ah - ona kockica (17x17 cm cini mi se). Isti je danas otiso u vecna lovista, pa treba staviti zamenu. Na onom postolju se cini da ima mesta za akumulator vecih dimenzija. Zanima me da li mogu staviti 50-52-55 Ah? jel nece biti problema? Kolege me savetuju da stavim slobodno a ja sam hteo da se posavetujem sa Vama jer imate neprocenjiva iskustva ;) Znam da su licna iskustva razlicita ali iz onog sto sam procutao zakljucio sam da treba izbegavati BH, a da su se EXIDE, VARTA i ENERGIZER dobro pokazali, tako da cu pojuriti nesto od toga, a u nedoumici sam oko onih parametara.

Svaka preporuka je zlata vredna :)

Unapred hvala !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK imas li neku preporuku?

Imam i jos jednu nedoumicu: Da li je bolje uzeti nesto manje ali kvalitetniji brend tipa Varta 42 Ah (isto kockica kosta oko 6200 din a ima onaj poust od 400 din ako dam ovaj svoj) ili npr Exide isto kockica 42-45 Ah, ili uzeti vece nesto 55 Ah "slabijeg" da kazem proizvodjaca (Energizer, BH, Topla, Bos)? Izvinjavam se ako je malo konfuzno sroceno pitanje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a u medjuvremenu

nesto vam mnogo malo daju za stare akumulatore

danas sam isao da gledam i ja nesto i dobijam cenu od oko 1000din za stari

pogodio sam da im odnesem 3 komada i da doplatim za novi

i ja sam gledao energizer 55ah, vredi li to sta, pored njega ima i topla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta znam, svi mnogo hvale Exide tj. najvise, mada sam gledao i Tudor, nije skup a 40meseci garancije...Ne znam vise ni ja, do skoro sam se kleo u Bosh ali nesto me je zezao u zadnje vreme tako da ne bih smeo vise da ga preporucim (i to je zamenski, jedan je crkao vec u garanciji).

Varta je uvek dobra bila, Topla kod par prijatelja traje bez greske vec par godina i to se voze 90% po gradu sve po 2-3km....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve samo ne ono g.... Somborsko. Ni onaj Banner nije za zanemarivanje. Za Bosch kažu da dugo stoji na policama, zbog pristupačne cene i onda krenu problemi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene je već četvrtu zimu, ali verovatno da će se menjati u narednom periodu...nego, akda već pričamo o akumulatorima imam sledeće pitanje - da li slab (istrošen) akumulator može izazvati pad napona kada je uključeno više potrošača (ventilator, grejači stakala i slično), pa da dolaze neki zvukovi iz alternatora?

Danas sam dovezao auto sa servisa, u pitanu su bili ležajevi u alternatoru koji su zamenjeni i sve ostalo je ok, uključujući i remenicu alkternatora, koja je ok. Zvuk (zveketanje) i dalje se čuje - da li je zbog slabog akumulatora??? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator ti treba samo za startovanje i jedino kad alternator nije u stanju da namiri potrošače (retko). E sad sa ovim elektro volanima je situacija malo komplikovanija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...